Lambde ne mores preverit z voltmetrom, bos rabil osciloskop. Voltmeter ti prikazuje neko srednjo vrednost v voltih, ki ti samo pokaze da nekaj dela, ni pa dovolj podatkov ker voltmetri so narejeni za max 100Hercov, kar je definitivno premajhen frekven?mi razpon. Osciloskop ti bo pokazal kaj tocno dela lambda in kaj se dogaja z avtom. V redu bo tud zepni osciloskop.
Jaz sem jih na zavarovalnici vpra?al kam naj grem, pa niso imeli jajc mi dolo?at h komu. Kljub temu da triglav nima z mo?nikom pogodbe, so pla?ali 400e za ogledalo in ?trihanje.
Na mazda servisu pridobi ponudbo za lu?, ?e ti ne bojo hoteli izpla?at, ?e? da je predrago, jo zamenjaj ravno pri njih. Meni triglav ni kompliciral za zamenjavo stranskega ogledala-400e.
Naj te ne skrbi za njihovo rit, zm itak nateguje vse po vrsti.
Na mazda servisu pridobi ponudbo za lu?, ?e ti ne bojo hoteli izpla?at, ?e? da je predrago, jo zamenjaj ravno pri njih. Meni triglav ni kompliciral za zamenjavo stranskega ogledala-400e, pa je avto takrat star 16 let ;-)
Naj te ne skrbi za njihovo rit, zm itak nateguje vse po vrsti.
Jaz sem opazil da mi daljinec ne reagira ko je v radiusu parih metrov parkiran kaksen pe?o ali citroen z keyless tehniko ki stalno ovohava okolico ?e je njegov klju? blizu.
?e bi bilo olje, bi pokadil modro. ?e ?rno pokadi pa izgorevanje zmesi. ?rno lahko pokadi ko loputo odpre? za 80% ali ve?, ker na?eloma naj bi takrat hotel najve?jo mo? in ne ekolo?ke porabe in se o2 senzor izklopi. Ker izgorevanje ni nadzorovano je me?anica prebogata in se pokadi za tabo.
V?eraj sem lambdo pomeril in lepo deluje,tja do max. 1V in ni? ne ska?e napetost gor in dol. Ko spusti? gas pade napetost takoj na 0 in z dodajanjem se spet povzpne do 1V. Olje pa je notri Dexelia 5w-30..
Napetost mora skakat med 0 in 1v pod ?tandgasom. Ima? mo?nost grafi?nega prikaza?
Prvi o2 senzor kontrolira me?anico, drugi o2 kontrolira delovanje katalizatorja. Priklopis obd2 reader in pogledas livedata od prvega o2 ?e se giblje med 0 in 1V.
Lahko pa tudi da je v motorju neprimerno olje iz kak?ne leve trgovine.
Sosed je imel "incident s stikalom za lu?i" in sva zjutraj preko kablov v?igala. Mo?akarja zdaj malo "stiska", da ni mogo?e akumulator uni?ilo in bo takrat, ko ga bo najbolj potreboval, ostal brez. In je pri?el na idejo, da bi preizkusili akumulator. Baje so to neko? v davnih ?asih po?eli tako, da so na akumulator priklopili volt-meter (ne amper-meter), nato potegnili ro?no zavoro, prestavili v ?etrto prestavo in na kratko obrnili klju? za zagon motorja. Takrat so zmerili padec napetosti in ?e je bil prevelik, akumulator pa? ni ve? imel svoje kapacitete.
Je komu to kaj bolj poznano?
?e bi rad da mu presko?i jermen naj proba.
Zapelje naj se do mehanika in naj mu proba akomulator s testerjem in naj se ne ogra doma za brezveze ker si bo samo ?kodo naredil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lambde ne mores preverit z voltmetrom, bos rabil osciloskop. Voltmeter ti prikazuje neko srednjo vrednost v voltih, ki ti samo pokaze da nekaj dela, ni pa dovolj podatkov ker voltmetri so narejeni za max 100Hercov, kar je definitivno premajhen frekven?mi razpon. Osciloskop ti bo pokazal kaj tocno dela lambda in kaj se dogaja z avtom. V redu bo tud zepni osciloskop.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani