RazširiKot pravim, na roke to ne moreš stisnit, se pa da rešit brez napora, kot sem opisal zgoraj
![]()
Kolk pa hoče kdo menjavat, je pa njegova stvar, če se ti ne da ubadat, maš pač špegle skozi odprte in je to to. Če pa hočeš jih pa lahk na roke zapiraš tudi
![]()
😲 a na roke, pol pa dnar nazaj....
Razširi
Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.
Zaenkrat si ne belim glave,ker dala vse "bp",ko bo pa šlo kaj narobe in bo še v garanciji bom menjal,po garanciji pa poizkusit porihtat čim boljš.....
RazširiTako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.
Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:
Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.
In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.
Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.
Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.
Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.
Super,sedaj točno vemo kaj je treba naredit👍
Najprej sprejat,mazat dokler gre,potem pa feder stisnat da ima manjšo moč,bravo.....
RazširiDanes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).
Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.
Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.
Poročam ampak zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse
![]()
Uf,tole je pa res usrano...😲
Oba sta ok do 10kkm.....
Takole, danes sem si vzel čas in odstranil pokrov ogledala,zlahka se odstrani... 👍 Že na prvi pogled je notranjost drugačna od 6tke, mislim, da je nekaj izboljšav a vseeno sem ga posprejal s silikonskim sprejem in dodal par kapljic olja. 👌Če kdo spreja-šprica s strani šipce ogledala nima nomenega haska-koristi ker ne doseže curek tega mesta kjer je ta prepogib pri ohišju ogledala. Če je to to bo ok👍, če pa sam motorček crkne pa tako ne moreš nič... 🤪
RazširiHmh, ok razumem da proizvajalci šparajo z materiali in na ta račun je ponavadi kvaliteta nekoliko slabša, ampak ta problem z ogledali na 3.gen M6 se pa vleče že od vsega začetka tega modela.
Ponavadi se začetni problemi novega modela uredijo v roku 3let, z novejšimi izboljšanimi deli. Pri M6 3.gen pa zgleda ni tako🙄
Ne razumem Mazde kot proizvajalca, kako jim ni v interesu rešit te težave.
Ja res je, pa še na 2ko in 3ko se je ta težava naselila..... 😐
RazširiPa to šprica vse povprek po celi notranjosti .... malo še v avto nazaj šprica
![]()
Sem še enkrat pogledal un cel replacement video in po mojem je problem tale zeleni PREGIB:
Legenda:
- STATIČNO -> del ki je prišraufan na stojalo ogledala
- PREMIKAJOČE -> del ki je na ohišje ogledala in ta del se potem cel zasuče z ogledalom vred
- PREGIB -> to je pa vrjetno naš problematični del, kamor se nanese vsa možna nesnaga
Naslednjič ko grem menjat, moram zahtevat, da mi star mehanizem vrnejo in ga doma raznest in preučit.
Tu notri je verjetno res ta problem. Tu notri bi morali biti kakšni tefloni ali pa keramika da bi se bolj gladko vrtelo-prepogibalo! Je pa tudi nek problem z zobniki baje? Naj bi bili plastični in jih potem menjajo z alu ali nekaj takega.....🤔
Res bi bilo dobro,da bi dobil ogledalo tam in,da preštudiramo kaj in kako to rešit....👍 in to čimprej,ker dnevi moji Mazdi tečejo in se neosmiljeno prebližuje tem petim letom.....😬🙃😂
Razširi
Ravno to sem malo višje opisal kako se naredi,samo,da sem naredil s silikonskim sprejem....👍
Joj imate pa res zanemarjene Mazde....🙈
Jaz bi čimprej šel na servis sploh sedaj ko so ceste ponekod poledenele in spolzek, da vidiš pri čem si.... 🤔
Drugače pa meni na števcih posveti ko se je med vožnjo aktiviral in čez čas ugasne, na ekranu pa ga zabeleži kot vsa ostala opozorila kot so poledica, abs, asr tudi 1000 kil.do servisa. V teh primerih ni nič narobe👍
Moje nestrokovno mnenje je da je bil za zamenjat pri kakih 8kkm....😩
Nekako ista žalost kot pri mojem služ. Citrončku....😭
RazširiNa naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3...
😩🙈
Napisano
Imaš kar večino prav ampak je še kar nekaj dobrih, kvalitetnih in predvsem varnih znamk in če se za teh 10 odločiš res nič ne zgrešiš👍
Nakup letnih ali zimskih dobrih gum je večna dilema kaj izbrati.... 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani