Nima to veze. Pri vseh se pojavlja to, pa če ga voziš vsak dan 5 km ali 219.
Bolj je pomembno, da ne daješ v motor original Dexelia olja, pa da ne menjaš olja na 20Kkm,pa da ne prekinjaš regeneracij. Inpomaga tudi, da imaš dobro muziko noter. 😉
To se ne dela, ker se vidi od daleč, da je bilo popravljamo. Kot je že Deeyan povedal, je potrebno pokitati poškodovane dele, nato fino zbrusit, pa eno roko špric kita na popravljeni delih in celo feltno na fino prebrusit do brusnega papirja 800. Nato sledi temeljna barva, dve roki in čez pol ure še ena roka prozornega laka. Drugi dan še eno roko prozornega laka. Čez tri-štiri dni poliranje.
Pri plehu delajo neke prelive...??? Pri platiščih torej ta varianta odpade ...?
Na enem avtu imam poškodovano le eno platišče. Bojim se, da barve-strukture ne bi ujeli z ostalimi platišči in bi se videla razlika? Torej prebarvati eno celo, ali še ostala 3 platišča, torej vsa 4? Ker če je drugo, potem se mi skoraj bolj splača kupiti eno novo platišče in imam stvar rešeno???
In še eno vprašanje, verjetno gre za prašno, bolj obstojno barvanje?
Vožnje niso neki kratke recmo po 15-20 km na furo,razn kadar se gre v stacuno😁
Peter, pokliči čimprej Mazda servis, da ti povejo kaj koristnega, recimo najprej, ali se sploh lahko ali ne voziš s to okvaro, da ne bi nastajala kakšna dodatna škoda.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Aless, po dolgem času spet ena koristna informacija na tem forumu. 👍
Morda veš kako je z verigo (pri katerih km se ponavadi menja) pri G120, G165 ali G194?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani