Očitno se bom mogu na tole navadit. Mi pa popije cca 1l/10 000km. Okej, sej mazdino olje je na mimovrste po 7€/liter, kar ni neki strošek, več dela bom imel s tem, da bom mogu bolj redno preverjati nivo. Sej, a je pri mazdah full panika, če je olje pod nivojem? Dokler lučka ne sveti je še ok, al kako?
A misluš,da generalka ni dražja? Nekam "pocen" se mi zdi
Žal mazde nimajo lučke za minimum level olja kot smo to navajeni od določenih evropskih znamk. Ima samo tisto krvavo rdečo lučko, ko je olje že tako nizko, da se motorju dela škoda..
Tudi na moji mazdi so se danes začele težave z ogledalom na voznikovi strani. Sedaj bo na voznikovi strani menjano drugič. Bolano se mi zdi da mazda to ne reši. Kaj jo bo pa konec garancije pa na svoje stroške al kako?
A wd in silikonski sprej špricate zato, da v motorček ne pride voda? Ker kolikor je meni jasno je problem v tem, da motorček zaliva voda in ne v kvaliteti motorčka?
Dobra primerjava.👍Se pa vidi da je 15kkm pravi čas oziroma zadnji čas za menjavo pri bencinarjih,če želiš najboljše svojemu motorčku.....
PS; pri dizlih pa 10kkm.....
Spet bom tečen Odvisno od režima vožnje, @Janez007 kokrat si bil v fasungi z M3?
Bom jaz prilimal pri meni stanje ko pride do servisa ker naredim res ogromno relacij in me fibec matra do koliko bom prišel. Po 3500km prevoženih imam po računalniku 80%.
To,kar piše na računalniku, tej procenti, so bolj za zabavo kot kaj resnega. Meni je tudi pri Motulu pri 6Kkm pisalo, da je olje še na 70% a je packa na papirju povedala, da je olje bolj proti koncu in da ga je potrebno najpozneje pri 10Kkm zamenjati. 😉
Ni to bistvo, kar sem hotel dopovedat
Relacija najmanj obremenjuje olje, to sem hotu povedat.
Fantje pozabljate to, kar sem povedal že večkrat. 10 tisoč prevoženih po mestu ali relaciji je ogromna ogromna razlika. Nekdo lahko dela 3km na dan pa ugasne avto 10krat, jaz pa v šusu naredim 30km. Katero olje bo manj vničeno?
Po 3 tisoč prevoženih je pri meni še kar na 90% glede na računalnik.
EDIT: pozabil sem bistvo povedat torej tistemu, ki mu je mar do avta, bo olje menjaval prej glede na svoj stil vožnje. To je kot da bi tovornjakarju rekel, naj menja na 10kkm, ker je takrat olje že znucano.
Če 1.5 dci od renoja začne verglat ob zagonu kljub dobremu akomulatorju, filtru goriva in ustreznem nivoju goriva v samem filtru, zna bit kriv senzor odmične gredi.
Res je, vidu je po parametrih, ko je prklopu na računalnik, zadnje regeneracije so ble že na 80km. Kak je fizično bom pa vidu jutr
tut oba egr-ja sta izklopljena zdej, injektorji pa tut grejo po novem letu na test
1. mi je spolzelo z rok, je pa skor enako kot da bi iskal iglo v senu za neko pametno ceno
2. vse to smo že nardili
3. se mi ne da več ubadat z njim
4. je plan po novem letu
Mislim, da pri bencinarjih s tem nebo tolk problemo, ker so dos čistejši od dizlov
Ej cene bodo šle samo še gor (rabljenih avtov). Tako da če bi imel bencinarko, kupi dobesedno danes. Če boš še malo čakal, bo samo še slabše. Povem iz lastnih izkušenj
Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈
Po mojem mnenju tvoj PPF ni tako obremenjen kot so ti na dizlu. Mislim, da se nimaš kaj sekirat dokler ne delaš res kratke - par km mestne vožnje. Pa še kakor razumem jaz ta motor, on takrat še vedno dela tako, da ima vžig na svečko in to ohranja pri nizkih obratih.
@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.
Tole za vreme pa prvič slišim. Sem se zjutraj povezal na telefonski hotspot, ko sem odprl navi me je vprašalo, ali želim podatke iz spleta, sem dal yes. Ampak v navigaciji je gumb za vreme še vedno siv. Kje vidim to vreme?
Mal offtopic, ampak kok se je za zanašat na ta flexible interval? Na 6ki mi v settingsih kaže, da imam olje na 90%. A to dejansko gleda nečistoče, je v motorju kak senzor, al je to ocena na uč, glede na prevožene km?
Super, če teh težav nimaš 👍. Glede motorja pa se strinjam.
Jutri peljem avto na menjavo gum. Glede na to, da je CX-3ka brez pikice rje (razen nekaj zračne na desnih vratih), bom presenečen če bom na 6ki pri 4ih letih starosti karkoli našel. No če najdem seveda javim.
Ampak res, oba japonca prej, en glatko na 220 tisoč, drugi 160. Dokler je olje redno menjano in motor vožen po pameti nima bit kaj. Ti pa sploh, ko si šofer.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Žal mazde nimajo lučke za minimum level olja kot smo to navajeni od določenih evropskih znamk. Ima samo tisto krvavo rdečo lučko, ko je olje že tako nizko, da se motorju dela škoda..
Redna kontrola enkrat mesečno zatorej ni odveč.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani