Skoči na vsebino
Vpoklici
Napisano
pred 7 minutami je Boss napisal:

A zato je bil vsakič avto bel od znotri, ko so menjali AB? 🤪

Včasih se vidi ko se kakšni ženski sproži in ima cel make up na airbagu. 😆😆😆😆

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uauuu odmicne pa lepo obrabi 😕 .

Jaz mislim da prvic ni blo narejeno kot je treba v tem primeru, saj vsi nevedo kaksen je postopek pri mazdah. Lahko da so zamenjali senzor pritiska pa olje novo not nalili in je to to. V parih primerih vem od kolega na mazdi se je ob izpustu olja iz karterja en del saj okrusil in je bil pretok olja tik v mejah normale in je lucka vgasnila, vendar so zmeraj karter dol potegnili in scistli sito. Mogoce se je tukaj zgodilo ravno to in sledl dizaster. 

Tezko je popravljat vse vrste znamk.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motor za skyactiv mazda cx5 2.2 6AT 150km 2013 d
Napisano (urejeno)

Uuuu samo to je cudno. Ce se je lucka vklopila za olje potem je bilo sito zadelano. In ce so ti sito scistli pol leta nazaj sedaj pa enaka zgodba da se ti lucka za olje prizge in motor zruzi pol prvic nekak ni bilo ok narejeno saj v pol leta nemore spet sita zadelat. So vzeli karter dol in fizicno scistli sito? Kje so ti to delali? 

Mnenje se kaksnega clana? Mogoce Aless kaj menis?

 

Glede resitve jaz bi o kaksnem rabljenem motorju razmisljal.

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odpadel izpuh
Napisano
pred 33 minutami je Brane napisal:

Ja ma si doplačal za rokavice

So mi namesto zimskih predpraznikov dali. Kaj mi bo zimski predpraznik ce mi auspuh dol pade enkrat letno, rajsi rokavice.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odpadel izpuh
Napisano (urejeno)

Samo jaz sem rokavice ze pri novem dobil zraven pa pokazali so mi kak zlozim ko dol pade. A vam to niso pokazali? Meni vsako leto dol pade tri leta trikrat. Sem se kar navadi. A ostale to moti?

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 8 minutami je Scr3am napisal:

Ne od peugeota ampak od subaruja. To je ta prodajalec. Oem za mazdo nemores dobiti in lahko samo kupis v kompletu s senzorjem 420€ + DDV. Razn, ce je kdo se pisal za peugeot to pa nevem :)

 

https://www.mazda-si.net/topic/14862-mazda-6-2008-samodejno-nastavljanje-arometov/?tab=comments#comment-400012

Točno ti si pisal za subaruja, sem vedel da nehce je, znamko sem pa zamesal. Jaz to stabilizator palcko vsake toliko malo našpricam, upam da bo dolgo zdrzala.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Boss napisal:

Seveda je... jaz sem imel skos to kombinacijo spredaj - ATE diski in ploščice. Za zadaj mi je bilo pa več ali manj vseeno.

Sem šel preverit v autodoc in imaš prav spredaj je možno dobit diske in plošcice zadaj pa samo plošcice. To sem gledal za mojo g165 in d175. Za d184 od 2018 pa lahko dobiš samo sprednje ploscice od ate.

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Ate je top Mislim pa da ni opcije diski in ploščice ate. Se mi zdi da od ate lahko dobiš za Mazdo 6 od 2013 naprej spredaj ploščice in zadaj diske ali obratno ne pa komplet diskov in ploščice na os. Poglej Zimmerman z luknjicami jaz jih imam in so super. Drugače pa textar al pa brembo so tudi ok.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Antifriz? Kateri in kako?
Napisano (urejeno)
pred 36 minutami je Bossek napisal:

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Verjetno kak ventil. Kaj pa senzor temperature?

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis po nakupu rabljene Mazde 6 - 2.2 dizel (CD150)
Napisano (urejeno)

Jaz bi preventivno karter dol potegnil in sčistil sito oljne črpalke, in definitivno podložke na injektorjih menjal, ce bo karter doli bi se preveril ketno oljne crpalke in pa s testerjem razteg pogonske ketne (da se res prepricas). Pa tako kot je Aless napisal preveril egr, na forumu je tudi video o ciscenju egr. Ostale komponente sklopka in podobno se pa menja ko se zazna napaka oziroma obraba, teh delov sklopka in turbo nebi brezveze menjacal ce se ni znakov za menjavo. Drugace bi pa vse tekicine, olja in filtre menjal in si miren. (Mam navado da ko kupimo rabljeni avto menjam vse tekocine in filtre pa magari je bilo 10min preden sem avto odpeljal menjano. Pa sem miren in vem kaj imam v avtu). Drugace so pa ti motorji ob normalnem vzdrzecanju (kot je Alex napisal 15000km) zelo vredu. Pa kakšno sliko zalepi 🙂

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Koristi garancijo, jaz sem jo 2x potem sem jih menjal z diski z luknjicami Zimmerman. Drugače lahko odmontiraš kolo, priviješ vijake nazaj da stisnejo disk in z merilno urico zmeris odstopanje med vrtenjem

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Antifriz? Kateri in kako?
Napisano

Evo sem našel, kopiram moj post iz teme tehnološka konferebca:

Zdravo, mogoče bo komu prišlo prav za preverjanje ali je hladilna tekočina še ok ali je potrebna menjava, na konferenci je bil predstavljen zanimiv postopek preverjanja in sicer.

Pri hladnem motorju odpretš pokrov raztezne posode ali pokrov hladilnika in zaženeš motor, vzameš multimeter nastaviš pri Dc meritvi napestost 20V ali manj, ko motor doseže delovno temperaturo vstaviš + sondo v hladilno tekočino, - sondo pa na - pol baterije, obrate dvigneš na 2000 vrtljajev in odčitaš če je vrednost med 0,2 in 0,4 je ok, drugače je potrebna menjava. 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.