Jaz mislim da prvic ni blo narejeno kot je treba v tem primeru, saj vsi nevedo kaksen je postopek pri mazdah. Lahko da so zamenjali senzor pritiska pa olje novo not nalili in je to to. V parih primerih vem od kolega na mazdi se je ob izpustu olja iz karterja en del saj okrusil in je bil pretok olja tik v mejah normale in je lucka vgasnila, vendar so zmeraj karter dol potegnili in scistli sito. Mogoce se je tukaj zgodilo ravno to in sledl dizaster.
Uuuu samo to je cudno. Ce se je lucka vklopila za olje potem je bilo sito zadelano. In ce so ti sito scistli pol leta nazaj sedaj pa enaka zgodba da se ti lucka za olje prizge in motor zruzi pol prvic nekak ni bilo ok narejeno saj v pol leta nemore spet sita zadelat. So vzeli karter dol in fizicno scistli sito? Kje so ti to delali?
Mnenje se kaksnega clana? Mogoce Aless kaj menis?
Glede resitve jaz bi o kaksnem rabljenem motorju razmisljal.
Samo jaz sem rokavice ze pri novem dobil zraven pa pokazali so mi kak zlozim ko dol pade. A vam to niso pokazali? Meni vsako leto dol pade tri leta trikrat. Sem se kar navadi. A ostale to moti?
Ne od peugeota ampak od subaruja. To je ta prodajalec. Oem za mazdo nemores dobiti in lahko samo kupis v kompletu s senzorjem 420€ + DDV. Razn, ce je kdo se pisal za peugeot to pa nevem
Točno ti si pisal za subaruja, sem vedel da nehce je, znamko sem pa zamesal. Jaz to stabilizator palcko vsake toliko malo našpricam, upam da bo dolgo zdrzala.
Seveda je... jaz sem imel skos to kombinacijo spredaj - ATE diski in ploščice. Za zadaj mi je bilo pa več ali manj vseeno.
Sem šel preverit v autodoc in imaš prav spredaj je možno dobit diske in plošcice zadaj pa samo plošcice. To sem gledal za mojo g165 in d175. Za d184 od 2018 pa lahko dobiš samo sprednje ploscice od ate.
Ate je top Mislim pa da ni opcije diski in ploščice ate. Se mi zdi da od ate lahko dobiš za Mazdo 6 od 2013 naprej spredaj ploščice in zadaj diske ali obratno ne pa komplet diskov in ploščice na os. Poglej Zimmerman z luknjicami jaz jih imam in so super. Drugače pa textar al pa brembo so tudi ok.
Jaz bi preventivno karter dol potegnil in sčistil sito oljne črpalke, in definitivno podložke na injektorjih menjal, ce bo karter doli bi se preveril ketno oljne crpalke in pa s testerjem razteg pogonske ketne (da se res prepricas). Pa tako kot je Aless napisal preveril egr, na forumu je tudi video o ciscenju egr. Ostale komponente sklopka in podobno se pa menja ko se zazna napaka oziroma obraba, teh delov sklopka in turbo nebi brezveze menjacal ce se ni znakov za menjavo. Drugace bi pa vse tekicine, olja in filtre menjal in si miren. (Mam navado da ko kupimo rabljeni avto menjam vse tekocine in filtre pa magari je bilo 10min preden sem avto odpeljal menjano. Pa sem miren in vem kaj imam v avtu). Drugace so pa ti motorji ob normalnem vzdrzecanju (kot je Alex napisal 15000km) zelo vredu. Pa kakšno sliko zalepi 🙂
Koristi garancijo, jaz sem jo 2x potem sem jih menjal z diski z luknjicami Zimmerman. Drugače lahko odmontiraš kolo, priviješ vijake nazaj da stisnejo disk in z merilno urico zmeris odstopanje med vrtenjem
Evo sem našel, kopiram moj post iz teme tehnološka konferebca:
Zdravo, mogoče bo komu prišlo prav za preverjanje ali je hladilna tekočina še ok ali je potrebna menjava, na konferenci je bil predstavljen zanimiv postopek preverjanja in sicer.
Pri hladnem motorju odpretš pokrov raztezne posode ali pokrov hladilnika in zaženeš motor, vzameš multimeter nastaviš pri Dc meritvi napestost 20V ali manj, ko motor doseže delovno temperaturo vstaviš + sondov hladilno tekočino, - sondo pa na - pol baterije, obrate dvigneš na 2000 vrtljajev in odčitaš če je vrednost med 0,2 in 0,4 je ok, drugače je potrebna menjava.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Včasih se vidi ko se kakšni ženski sproži in ima cel make up na airbagu. 😆😆😆😆
Povezava za deljenje
Deli na druge strani