Razširividim, da so sedaj že PS5 zunaj, dobro gumo si kupil, jaz imam PS4, sem jih ravno včeraj zamenjal, sedaj vstopam v 2.sezono in moram reči, da je super guma.
19'col je kar draga v primerjavi z 18'col (cca.50€ na gumo), ki sedaj postaja že kot včasih 14col, relativno poceni oz. vedno ceneje.....in skoraj že vsak avto ima 18ko
![]()
Te gume so vedno v top tri. Res dobra guma na vseh testih. 👍Verjamem, da se lepi na asfalt. Edina njena, slabost je večji hrup izpod koles. Ampak enako je z mojimi Good Year F1 assimetric 5.😬
RazširiPrejel bon 60€ in se registriral za garancijo plus (krije do 2 gumi v redkih primerih, zaradi trka gume v trde predmete, poškodbe zaradi topega predmeta, ki prodre v pnevmatiko).
Sicer pa prvi vtisi: vožnja relativno mehka, stabilna, občutek, kot da se gume popajo na asfalt. Se jih pa tudi malenkost sliši.
Vse športne gume so glasnejše kot ta poceni. Aja, pa športni avto nabavi že enkrat, da bodo končno na pravem avtu. 😉
RazširiDruga poceni varianta je bila jeseni, in sicer Kumho dot 2018 za 80 €/kos +stroški vulkanizerja 40€ .. skupaj 360€. Sem že imel predračun, pa se premislil. Verjetno bi bile čisto OK za moj previden stil vožnje.
Vse ostale spodobne variante so danes, ko so cene višje, nekje vmes med 500€ in 1000€. Si lahko privoščim malo dražje gume, ker nimam več stroškov pucanja saj. 😜
Ne bi si mislil, da so 245/40 R19 cenejše od 225/45 R19? 😯
Sicer pa se boš enako udobno peljal, če jih daš izdelati mizarju in kovaču. 😁
Kako misliš ? Ni neke vielike razlike v udobnosti med 225/45r19 in mojimi. 😉
Razširi
196 €/kos - 15€ bon = 181 €/ kos ... plus vulkanizerske storitve
Bon še ni 100% ziher, ker jih za to dimenzijo potalajo le 70.
To je meni enako, kot denar ... tam smo kar pogosto.
Lahko pa bon podarim. Pred leti je bil bon za gorivo pri Petrolu, tudi OK. 🙂
Huh, kar drag špas. 🤔 Sem gledal malo za mojo dimenzijo 245/40 r19, najnovejše continental sport contact 7, pride guma 162€. Baje, da je trenutno ta guma top.
Razširi
Mazda 6 Kombi SKYACTIV-G VS Mazda 6 Kombi SKYACTIV-D i-ELOOP comparison, which one is better?
MOTOREU.COM
We compared Mazda 6 Kombi SKYACTIV-G vs Mazda 6 Kombi SKYACTIV-D i-ELOOP MPG and technical specifications side by side to help you decide.
Pa sej veš, da njegova 6ka pride prej do 100kmh kokr tvoja ane
![]()
Ne. Bi bilo za probat, pa da vidimo v živo. 😊
RazširiMichelin Pilot Sport 5. 🙂 Drage, ampak do sedaj me Michelinke še niso razočarale.
Te Bridgestone so pa DOT1418 in imajo oznako 92W. So bile namontirane na novem avtu in nikoli odmontirane s platišč.
Gume so že rezervirane.
![]()
Zelo dobre gume si kupil. 👍 Športne. Samo kaj, ko pa nimaš športnega avta.
Kdaj si boš nabavil športni avto, da jih boš gor montiral?😉
RazširiSem prodajal pred leti avto kot nov, preventivno zamenjal turbino, ker sem dobil novo boljšo zelo poceni. Avta nisem mogel prodati, dokler sem kupcem želel pojasniti to menjavo, ki je bila avtu samo plus. Potem sem postal tiho in avto takoj prodal.
Tako žal je - lahko pa poskusiš in se učiš na svojih napakah.
Bazen kupcev stare Mazde 2.2 predstavljajo predvsem tisti, ki niso prav dobri poznavalci tega motorja, imajo pa Mazdo v glavi zapisano kot dobro avtomobilsko znamko, zato jim tega mita ne smeš podirati. Itak se boš počutil dobro, ker si prišparal kupcu težave, s tem, ko si jih že sam odpravil.
Janez, smo itak že vsi opazili, da si apriori proti mazdinim dizel motorjem. V bistvu je vedno bilo nekaj procentov okvar, a še vedno manj, kot pri drugih znamkah. To je mnenje lastnikov mazd glede na uvrstitev na vedno visoka mesta glede zadovoljstva kupcev. Pojdi na kak drug forum, pa boš šele videl, kaj pomenijo okvare in koliko je tega tam. 😉
RazširiAh gostilniske govorice..sej sm tut jst mal gledou in nism zaslediu tega
Že pri prvem modeliu mazde 6, (od l. 2002 naprej) so "v gostilnah" govorili, da so Mazdini dizli zanič. Da radi zaribajo. No, nekateri imajo dan danes preko 400Kkm in še vozijo. Veliko nas jih ima z krepko preko 200Kkm. In to še celo z original sklopkami.😉
Tako, da raje vprašaj nas tu na forumu, če imaš kako vprašanje glede tvoje mazde. Pa tudi o drugih stvareh lahko. 😊
RazširiDanes mi je prislo tudi na uho, da so imele skor vse mazde letnik 2015 in 2016 vpoklic zaradi glav v franciji in nemčiji. Kolk je tukej resnice?
Ah fotr mi vednu govori da nikoli nebom imeu nc, ker sm prevec pošten hehe..tku da ja pisou ne bom tega ampak bom pa povedou kaj smo delali na njej 🙂
Za Francijo ne vem, za Nemčijo pa ziher ne drži, ker spremljam tudi njihov mazda forum. Nisem zasledil teh problemov niti na M6 niti na Mazdah CX5. Kdo ti je pa to rekel? 🤔
RazširiJaz sem še pri skoraj vsakem rabljenem avtu v roku pol leta dal jurja nanj; velik servis za vsak slučaj, kakšne bremze za zrihtat, mogoče nove gume... To je sestavni del . Ok,je razlika 1800eur ali jurja,ni pa konec sveta. Potem boš vsaj vedel pri čem si in če vse ostalo štima je to to .
Saj, če daš jurja ali jurja pa pol na avto in ga potem voziš še deset let, spet ni to toliko denarja. Vsaj veš, da imaš porihtan avto.
RazširiJst sm s prejsnjo generacijo naredi 300.000km, pa sm na motorju zamenjal samo ketno pri 170.000..drgac sam pali in vozi..je pa na novi vsaj veriga boljsa hehe.
Drgac pa neki se premika v "boljso" smer. Mal sm se ohladu in najdu sm novo glavo za "samo" 1800€..zvem jutri za sigurno..tako da bom zamenjal in jo se par let obdrzal in vmes jo prodajal brez popustou. Vzemi ali pusti. Ker avto je drugace kot da je sedaj prsu iz salona..podvozje,karoserija,notranjost top..za turbino me je mehanik spraseval,ce je nova ker nima niti mikrona lufta...ma vse je top, sam ta jebena glava
Vidiš, po prespani noči je vse lepše., 😉
Jaz bi tudi na tvojem mestu to uredil in se vozil naprej. Še enkrat se to ne more ponoviti. 😊
RazširiPo mojem je tudi dolžnost servisa, da ti razkrijejo vse, kar je znanega o tvojem avtu in na ta način povzročajo čim manj stroškov in težav. Zato pa so.
Tale oglas si poglejte (po mojem je realna tržna cena okoli 12.000€):
Ampak ta je vsaj napisal, kaj je bilo narejenega na avtu. 🤔 Ni mi jasno, kaj delajo s temi avti oziroma v čem je v resnici štos zvitih glav? Ali je problem kje drugje, da ostajajo brez hladilne tekočine in sčasoma se to zgodi? Namreč, nekateri vozniki nikoli ne dvignejo havbe med posameznimi rednimi servisi. In če delajo po 20Kkm na leto, se vmes lahko marsikaj zgodi.
Ta avto ima sicer kar lepo število kilometrov a vseeno. 🤔
RazširiPokličeš v Mursko Soboto in jim na prijazen način razložiš za kaj gre- če so bili delani izredni servisi ki niso zabeleženi v digitalni knjižici.Probat ni greh.
Ja, saj je normalno, da pokličeš servis, kjer se je avto servisirali in te pač zanima zgodovina avta. Mislim, da je to normalno, če se človek pozanima v kakšnem stanju je avto. Tako sem tudi sam poklical, ko sem kupil prvo mazdo, v Bologno, kjer so bili delani redni servisi in so mi prijazno povedali, kaj vse so naredili že na avtu.
Tako sem tudi izvedel, da je bila zamenjana (pod garancijo) sprednja šipa.
Popravljeno od Alex
RazširiJaz bi zamenjal motor in vozil dalje.
Če pa nebi imel zaupanja v avto,bi ga pa prodal v okvari (in seveda v oglas napisal kaj je narobe).
Vem,da ko enkrat ni zaupanja v avto.... Ampak lahko se ti isto / podobno zgodi pri naslednjem rabljenem .
Enako. Ko to rešiš, bo avto v redu. Potem ga lahko voziš še petnajst let.
RazširiAvto vozi večinoma žena ampak odkar ga imam nisem opazil nobene razlike v moči al pa karkoli.
In ne avta ne bom prodajal s skritimi napakami, ker nebom mirno spau..popravu ga bom..povedou naprej kaj je blo narejeno in dau normalno ceno brez kaksnih popustou..vzemi al bejži..pa tudi ce ga eno leto prodajam
Motor ki smo ga najdli ima 16.000km..ubistvu je nov
Ubistvu ja..95%..morm prespatta šok
Jaz bi na tvojem mestu vseeno poizkušal izvedeti, ali so na kakem servisu kaj delali prej na tem avtu okoli tega tesnila in glave. A si kontaktiral prodajalca?
Razširi
Tole je zelo verjetna zgodba, ampak vseeno mi je čudno, da v vseh teh letih tole slišim skoraj prvič, da bi bil to znan problem. Link, ki si ga prej objavil je iz ameriškega foruma in tam recimo imajo samo bencinski 2,5 motor, dizlov pa ne.
Motorja sta vseeno toliko različna, da težave na enem ne pomenijo nujno tudi težave na drugem.
Je pa tako, da težave s preplozanim tesnilom bi se na dizlu pokazale prej, saj gre za višje kompresije in vsak normalen voznik bi opazil, da je z avtom nekaj narobe. Po drugi strani imaš pa seveda analfabetične voznike in predvsem voznice, ki ne zaznajo, da je z avtom nekaj narobe pa kar vozijo in vozijo pa ignorirajo raznorazne lučke in je čisto možno, da je počena glava zgolj posledica takega zanemarjanja avtomobila kot pa vzrok.
Ko je bil motor odprt so ugotovili, da je glava počena, zamenjali tesnilo (zato, da izgleda, kot da to ni bil vzrok) zaprli nazaj in lastniku predlagali naj avto čimprej proda. To je pač to, kar se lahko zgodi pri nakupu rabljenih vozil, ker skoraj ne moreš ugotoviti pravega vzroka zakaj je avto v prodaji. In tukaj ni nobene veze al je Mazda, Hyundai, Mercedes, VW al pa Dacia.
Upam, da ne razmišljap tako, da bi isto naredil, kot so tebi naredili, da lepo zapreš motor nazaj in da daša avto v prodajo pa naj se nekdo drug jebe pol s tem. Ker če bo to praksa pol bo nakup rabljeni pa res ratal loterija. Tudi @Sishi je bil 1x takole nategnjen, samo, da so bili ribnjeni ojnični ležaji - sreča je to hitro ugotovil, da je lahko avto vrnil.
V glavnem, začni pri prodajalcu in poskusi tam uredit na osnovi zakonodaje in varstva potrošnikov. Držim pesti, da bo vse OK in da se bo dalo dogovorit.
Tokrat se pa jaz strinjam s teboj 100%.
Ta avto je bil prodan tudi po moje prav zaradi teh težav. Problem pri nekaterih voznikih, ki pravijo, da niso sužnji avtov in samo palijo pa vozijo je ravno ta, da ne zaznajo pravočasno težav.
Še enkrat sem šel prej prečekirat italijanski mazda forum a ne najdem niti enega takega problema. 🤔 Možno je, da se je to zgodilo komu, ki ni na forumu.
Jaz bi kontaktiral prodajalca tega avta in se pozanimal, kje je ponavadi opravljal redne servise.In nato bi kontaktiral njegovega mehanika.
Razširi
Verjamem ☹️ Po drugi strani pa, če je z avtom drugače vse OK in je želja ga vozit še vsaj 5-6 ali več let je menjava motorja vseeno solidna rešitev. Sploh če je kakšen z malo km.
Očitno je naš kolega že naredil križ čezenj.
Napisano
To se ne dela, ker se vidi od daleč, da je bilo popravljamo. Kot je že Deeyan povedal, je potrebno pokitati poškodovane dele, nato fino zbrusit, pa eno roko špric kita na popravljeni delih in celo feltno na fino prebrusit do brusnega papirja 800. Nato sledi temeljna barva, dve roki in čez pol ure še ena roka prozornega laka. Drugi dan še eno roko prozornega laka. Čez tri-štiri dni poliranje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani