Moja stara mazda 6, stara 18 let ima bolje ohranjen volan kot ta, ki bo stara 6.Mazde 6mk1 imajo še pravo usnje na volanu, prav tako kot tudi na ročki menjalnika.
to mislim, da je bolj kot ne težava tudi pri drugih znamkah, in kot je zapisano, mislim da je najboljša rešitev, če te to res moti, da poiščeš kakega majstra, ki se ukvarja prenovo (t.i. tapetniki ali kako se jim je v starih časih reklo ) in ti potem to uredi, sploh če ti lahko zagotovi kakovosten material.
Res je. Tapetnik ti bo dal kvalitetno (pravo?) usnje, ki se ne sme kar tako hitro oguliti. Ugotovili smo , da mazda uporablja eco usnje( umetno) in je, kar je. Jaz imam v Kp enega dobrega majstra, ki preoblači v usnje sedeže in volane.Ko bo tudi moj volan slabo izgledal, ga bom dal njemu preobleči v perforirano-pravo usnje. Tudi, če bo malo dražje, samo da bo v redu. Ni ga lepšega občutka kot pravo usnje v rokah. 😉
Sem že nabavil vredenstein ultrac satin. Na testu autobild je bila ocenjena zelo dobro, sicer so pa tudi drugi testi kjer ima negativno oceno za vožnjo na mokri cesti... Tudi prodajalec pri bartogu in vulkanizer sta mi jo je svetovala.
Me je pa nekoliko prestrašil prodajalec pri bartogu, ko je rekel, da bodo šle cene gore in sem kar nabavil pri liderpnevmatik dobil dot 5221, ker pri Bartogu se je res podražila.
Ja, vredestein definitivno ne ljubijo mokrih cest, tako letne kot zimske.
rajši več kot manj, ta špas lih ni poceni... že poznam primer, ki so bli Ate diski 3 dni na avto dani zviti zaradi močnega zaviranja
Ja, verjamem. Daš nove diske gor, paziš, da ne boš močno bremzal, pa pride kak pacient, ki naredi neumnost in bremzaš na polno. Če je to res močno in po šele par dnevih, se znajk res zvit.
Je pa res, da moreš prvih 1000km bolj umirjeno bremzat, da se ulavfajo, če ne jih 100% zviješ, bilo kiro firmo
Mislim, da bo do 300 km tudi v redu za ulaufanje, kolikor predlagajo pri brembotu. Seveda brez naglih in dolgotrajnih zaviranj tudi malo pozneje. Je pa zelo malo tega zvijanja diskov pri aftermarket športnih firmah diskov. Bolj je problem v cviljenje ploščic. 😬
To je lahko zelo logična ugotovitev, ker praktično ne obstaja primerjalnega testa recimo dve leti voženih gum. Tak test bi bil za nas uporabnike sila pomemben, za proizvajalce pa lahko sila neroden, saj bi se vrstni red lahko drastično premešal.
Sem nekoč pred 20 leti imel Dunlop WS M2, ki so v tretjem letu uporabe na mokrem malo bolj drsečem asfaltu bile kot bi bil na ledu. Takrat sem to pripisoval asfaltu in ne toliko gumam. Ko sem menjal za Dunlop WS 3D je tisti del asfalta ratal kar naenkrat čisto normalno prevozen in kaj podobnega se mi ni nikoli več dogajalo tudi po več letih uporabe zimskih gum.
Tako, da žal testi narejeni na novih nerabljenih gumah povedo zelo malo kaj se bo dogajalo z gumo skozi čas uporabe. Da pa testiranje zimskih gum v arktičnih razmerah niti približno ne simulira razmere na naših cestah tudi če imamo snežne vremenske razmere, saj je v 90% sneg moker in plundrast ne pa suh in pomrznjen.
Res je. Tej testi, ki jih opravljajo z novimi gumami pri minus 10 ali minus 20 so za nas v bistvu neuporabni. Kdor smuča ve, kakšna je razlika v snegu pri minus 10, pri 0 in pri +5. Pri +5 je že skoraj plundra in se smučka ( drsna ploskev) drugače odziva. Enako je pri gumi. Še bolj je po moje pomemben podatek, koliko se izrabi rob gume z leti vožnje.
Namreč, le ta skrbi, da je vožnja v ovinku (recimo v mokrem) bolj varna. Če se ta rob dokaj hitro izrabi, je tudi z varnostjo konec. Zato je pomembno, da se posluša mnenja uporabnikov ( na forumih, kolegov...), ki bodo nekako najbolj realno podali sliko o obnašanju posamezne gume skozi čas. Tako sam ne bi nikoli kupil zimske gume Nexen, ker jo je mojemu kolegu dobesedno snelo s feltne in mu poškodovalo avto, ter je komaj ostal na cesti.
Z gumami je podobno, kot ko kupujemo rabljen avto in se prej pozanimamo od uporabnikov, kaj nas čaka recimo z popravili in vzdrževanjem skozi leta.
Tega nam prodajalec oziroma proizvajalec zagotovo ne bo povedal. 😊 On nam bo samo prodal nov avto...
Na CX-3 sem na sava HP2 pri 150kmh na ac prehiteval skoraj vsa vozila svete nemške trojice, ki so se cijazili 110 po mokri cesti, ko niti ni več padal dež. Zdaj pa nevem a so bile krive nizkocenovne gume, ali pa so šparal bencin
Uglaunem hotu sem ti povedat da so vredestein top 3 gume za 3/4 cene kontinentalk, pa še vedno boljše kot nekaj, kar vozi večina populacije. In dvomim, da je taka razlika v kontinentalkah za tako cenovno razliko. NE VEM PA, kakšne bodo čez 3 leta. To ti pa dam prav!
Ampak ja, mogoče me jutri vrže ven na prvem ovinku v propad, kar bo dorekla usoda
To, da si se upal hitro voziti po mokri avtocesti, ne pove nič o kvaliteti samih gum. Bolj o karakterju. 😊 Sicer je pa znano, da ni dobro izzivati usode na mokri avtocesti z visokimi hitrostmi, kjer se lahko v kaki kotanjici od kamionskih gum nahaja malo več vode.😬 Posledice je že marsikdo občutil.
Je pa tudi res, da so nove gume nekaj čisto drugega kot stare leto, dve ali več. .
Nove gume imajo ponavadi 7 mm ali včasih še več globoke utore na kotalni površini in vsako leto je le-ta za kak milimeter ali dva bolj plitek. Tako se lahko z istimi gumami voziš čez tri leta na samo še 4 mm globokih utorih. Seveda ta vožnja po dežju ne bo enaka kot z novimi gumami. Tako da ja, dopuščam možnost, da so se po dveh sezonah vozne lastnosti mojih zimskih gum na mokri cesti drastično poslabšale.
Bi morali vsi letet ven po mokri cesti glede na to da imajo pod 2 oceno samo bridgestone in continental. Pa večina jih vozi savo HP2 ki ima celo 3.1 obnašanje v mokrem.
A me zastopš kaj ti hočem dopovedat
Ne. Tej njihovi testi so kr neki. 😊
Saj sem napisal, da so conti dva razreda boljše na mokrem kot vredstein. 😉
Pri vseh naoljenih majstrih bi imel eno vprašanje. V svoji BTjki bi zamenjal olje v prenosih. Pa sem enkrat nekoč davno slišal od nekega možakarja, ki ima podoben avto, da je noter nalil Red Line MT-90 75W90 GL-4 - Quart. Baje, da je bilo to olje pregrešno drago in je baje takrat dal zanj okoli 160€...
Me zanima, če kdo pozna to olje in če je res tako super, kot ga je ta možakar opeval?
Me zanima, če kdo ve, kje bi se to olje lahko dobilo?
Mene pa so prepričale in to že trikrat. Super guma tudi v mokrem. Sedaj bo en set gor že tretjo sezono. Pa vprašanje, če jih ne bom spet vzel za naprej
Očitno imamo drugačen slog vožnje. 🤗 Za tako , umirjeno vožnjo so verjetno super, ja. 😉
Na snegu slabše od dunlop, boljše od conti (precej)
Na ledu enake kot dunlop, slabše od conti
Glasnost enaka kot dunlop, slabše od conti
Sepravi samo v snegu je bistvena razlika...ampak glej ga zlomka, letos sem se 2 dni vozil po snegu...2 dni... živ bog me ne prepriča, da so tiste 2 gumi toliko boljši, da bi dal 25% več za njih
in ja, se strinjam da je razlika lahko v dimenziji testa in dejanske pnevmatike..AMPAK tudi razlika je lahko v starosti gume, morda bo conti jutri fuč, morda pa šele čez 5 let
testi so popolnoma nerealni
Saj sem napisal, da so vtredstein po suhem super. Zadnjič sem v blagem ovinku po mokri cesti šel za trenutek ravno namesto okrog. Pa nisem vozil hitro kot to počnem z staro mazdo z Conti. Od takrat naprej, pa tudi sama vožnja v krožiščih je porazna, ne zaupam več tem gumam v mokrem. Je pa seveda odvisno, kaj od gume pričakuješ in kaj ti je pomembno. Meni podatek, kakšne so gume po snegu ali ledu ne pove veliko niti ne vozim skoraj nič po snegu.
Tudi v suhem so več ali manj vse v redu. Problem se pojavi pri zaviranju v mokrem in krožna vožnja v mokrem. In občutek sigurnosti. Mene v glavnem niso Vredstein prepričale.
Moje pojmovanje, če kupiš top 3 gume, ki so seveda tudi najdražje, napram najcenejšim, ki so zagotovo slabše je potem recimo max.400€ razlike (recimo govorim za dimnezijo 18col, kjer so michelin pilot sport 4 cca.600€, neki kitajski klump pa verjetno 200€, ceneje verjetno tudi ne).....če jih imaš 3 sezone, je to 133€ na leto ali 11€ na mesec :), torej cca. 3 piva in malo več kav.....
Spet ni takšna razlika v ceni, kot nekateri mislijo. Jaz sem dal recimo pred dvema letoma za GY assimetric 5,
Nikoli še nisem imel na avtih gum tipa Michelin ali Dunlop, ker so za moje pojme krepko predrage. Ampak tako dobrih gum kot so te Vredesteinke še nikoli nisem imel zimskih Kaj ti pa fali z njimi?
Tudi tukaj je treba dat en velik klicaj, se povsem strinjam s tabo. Določena guma je pri dveh različnih dimenzijah popolnoma drugačna v obnašanju.
Za po suhem so super za mokro cesto pa katastrofa napram Dunlop in Conti.
Edina njihova velika prednost je, da so zelo tihe. Celo tišje kot moje letne GY.
Tudi za sam sneg so še kar v redu. A so Dunlop zakon za sneg.
Jaz jih ne bom ponovno kupil.
Naslednje bodo ponovno ali dunlop ali ta nove Conti.
Na mojih avtih so Dunlop, Michelin in Bridgestone, edino starodobnik, ki letno naredi počasnih 300 km samo v sončnem vremenu in po suhi cesti ima Nankang (ampak tam pa razen Michelina sploh ni alternative, saj ni ustrezne dimenzije).
Enako. Edino pri zadnjih zimskskih sem se malo uštel in vzel Vredstein, ker sem verjel adacu. 🤪 Niso tako dobre, kot so oni opisali.
pred 1 minuto je SpEkTr napisal:
Za vas lokalne šumaherje je to najbrž res Za nas umirjene voznike, teh težav ni
Saj sem že napisal. Nexen so za normalno vožnjo čisto v redu gume. Jih zna pa malo hitreje pobrati po robovih, ker so mehke. Za suho cesto so v redu. Nisem pa še preizkusil, kako hitro se zaustavijo, ko je nuja mokro cestišče. Bom pa, to preveril ob prvem dežju.
V ovinku lahko zdrsne tudi Michelin To je pa potem sploh najslabša opcija, jurja za gume plus klepanje blatnika 😂
Res je... A preden se bo to zgodilo z Michelin, GY, boš moral res pretiravati. Takrat bi s to "drugo ligo" gum že dobil avto dvakrat poklepan in pobarvan nazaj. 😊
Ne resno. Kdor ima enkrat res vrhunske gume se ne vrača v "drugo ligo" gumarjev ali bog ne daj v občinsko. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoče je odvisno od kombinacije?
Sicer pa ta boljše (racing) ploščice velikokrat cvilijo, dokler se ne ogrejejo.
Sem imel ebc green stuff na Peugeotu GTI in so kar veselo "prepevale".😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani