samo ni problem v zobnikih, sihronik in drugih vrte?ih se gizmotih, ampak v samih zajlah/vodilih, ki peljejo do ?altkebla. Tako bi bilo verjetno potrebno vse skupaj razdreti in mnamazati ta vodila :ne vem:
?e je samo to problem (zajla) ima 007 ?e cenej?o re?itev. ?e se ?e odmontira zajlo in nama?e, naj se nama?e skvalitetno mastjo. In ne verjamem (izku?nje na dugih podro?jih), da obstoja bolj?a re?itev od masti 007 1.5 hi-tech. Z 80g masti, kolikor je najmanj?e pakiranje, se lahko podma?e kar nakaj takih zajl. In mast bo zdr?ala zelooo dolgo.
Druga re?itev pa je 007 sprey, ki pa je bolj primerna za servise, saj je cena za re?itev samo enega (individualnega) problema previsoka. Pogoj je, da obstaja mo?nost namestitve adapterja - objemke, ki omogo?a vbrizgavanje spreja v vodilo sajle. Navedeni sredstvi 007 precej zmanj?ata odpor gibanja sajle skozi vodilo in bi (po mojem ) odpravili ta problem.
....Zgolj predlog, brez vsiljevanja re?itve....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius...pa je ?e kaj znano v kateri cenovni segment bodo padli ti motorji, oziroma avti??
LP daVid
Odvisno od politike proizvajalca. VW je razvil celo paleto FSI in posebej ?e TFSI motorjev. Razlika v ceni Jette 1,6 confortline (klasi?ni motor 116 KS ) in variante sportline s 1.6 FSI motorjem (150ks) je 3000Eur, kar ni veliko upo?tevajo? razliko v opremi. Variante s trbinskimi polnilniki bodo redkej?e, ?e vedno pa ne tako usamljene. Tko med jetami sploh ni T verzije, medtem pa, ko pasat T FSI 2.0 Highline (200KS) stane 30.700Eur. Tu je upo?tevati ?e razliko v razredu in opremi, motor pa prispeva 3-5000Eur (moja ocena).
Mazda 3 MPS z motorjem 2,3 DISI z 250KS pri 5500o/min, in (ogromnim) navorom 380 Nm pri 3000 o/min ter 6,1 s od 0-100km/h, prav gotovo ne bo poceni, vendar pa kljub temu cenej?a od kakega Audija s podobnimi performansami.
Kar se cen ti?e je globalizacija kar vredu tako, da cene ne bodo bodo pobegnile v "nebo", kljub vgrajenim hi-tech sestavnim delom.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Takole fantje vsi, ki imate te?ave s prestavami, imam delno re?itev za vas. Zakaj delno, zato, ker je neprecizno izdelavo te?ko popraviti. Se pa jo da precej olaj?ati. Priporo?am vam 007, varianto GT (getribe). ?e je ?e menjava olja nekoliko izbolj?ala pretikanje, ga bo 007 opazno izbolj?al. Ne takoj in popolnoma, ker deluje na dolgi rok, vendar se bo za?etno izbolj?anje po par tiso? km ?e dodatno izbolj?alo. Vpra?anje je le ali vas to pretikanje tako moti, da ste pripravljeni za izbolj?anje dati 5000 SIT.
007 ima odgovor na marsikatero vpra?anje...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nova tehnologija motorjev znamke Volkswagen prvi? omogo?a izrabo prednosti TDI? motorjev, tj. zmogljivosti in var?nosti, tudi pri bencinskih motorjih. TSI? je prvi bencinski motor na svetu z dvema polnilnikoma.
TSI? - nova generacija motorjev
Z novo TSI? tehnologijo, ki je bila prvi? vgrajena v novi Golf V, je Volkswagen postavil nov mejnik za bencinske motorje z direktnim vbrizgavanjem.
Nova tehnologija ne preka?a zmogljivih motorjev prej?njih konstrukcijskih izvedb le po voznih lastnostih, temve? tudi po bistveno manj?i porabi goriva. Izvrstni rezultati so bili dose?eni s posebno kombinacijo ukrepov, tj. zmanj?anjem gibne prostornine motorja v povezavi z direktnim vbrizgavanjem goriva in dvojnim polnjenjem motorja. Prvi prepri?ljivi tip te nove generacije motorjev je 1,4- litrski TSI? motor z mo?jo 125 kW (170 KM), najve?jim navorom 240 Nm pri 1.750?5.000 1/min in povpre?no porabo goriva okoli 7,2 l/100 km pri novem Golfu GT. Drugi motor, ki je na voljo v modelu Touran je 1,4 TSI z mo?jo 103 kW (140 KM) 220 Nm pri 1750-4000 1/min in povpre?no porabo le 7,4 l/100 km.
Manj?a gibna prostornina ? manj je tokrat ve?.
Zmanj?anje gibne prostornina motorja, s tujko downsizing, pomeni pomemben prispevek k manj?i porabi goriva pri bencinskih motorjih. Manj?i motorji imajo manj?e torne izgube, kar pomeni v celoti ve?ji izkoristek. Da zmanj?anje gibne prostornine ne bi vodilo v izgubo mo?i in navora, je pri tovrstnih motorjih obi?ajno dodatno polnjenje s turbopolnilnikom ali kompresorjem. Pri TSI? tehnologiji iz Volkswagna sta uporabljena kar oba.
Motor z dvema polnilnikoma ? inovativna tehnologija dvojnega polnjenja iz Volkswagna
Dvojno polnjenje je izvedeno v kombinaciji kompresorja z uravnavanim vklopom/izklopom in turbopolnilnika na izpu?ne pline. Poln izkoristek navora je zagotovljen ?e pri najni?jem ?tevilu vrtljajev motorja in tak ostane na voljo preko celotnega obmo?ja vrtljajev. Kratek opis delovanja:
- mehanski polnilnik (kompresor) z jermenskim pogonom se aktivira ?e med prostim tekom in takoj vzpostavi izjemen "tlak" ?e v spodnjem obmo?ju ?tevila vrtljajev motorja ? do okoli 2.400 1/min;
- turbopolnilnik na izpu?ne pline za vi?je obmo?je ?tevila vrtljajev motorja se aktivira pri 2.000 do 2.500 1/min in poskrbi za dodatno pogonsko silo; (najkasneje pri 3.500 1/min se kompresor izklju?i)
- kompresor se aktivira preko magnetne sklopke, ki je integrirana v ?rpalki hladilne teko?ine;
- regulacijska loputa uravnava dovod zra?nega toka, kot je to potrebno, do turbopolnilnika na izpu?ne pline;
- pri samostojnem delovanju turbopolnilnika je regulacijska loputa odprta; tok zraka nato potuje po ?e znani poti preko sprednjega hladilnika polnilnega zraka in du?ilne lopute v sesalno cev.
Testi trajne vzdr?ljivosti ? kot pri vseh drugih Volkswagnovih motorjih opravljeni z odliko
Kljub veliki zmogljivosti, visokemu notranjemu tlaku v motorju in mo?nem razponu vrtljajev tja do 7.000 1/min je trajna zdr?ljivost novega TSI? motorja prav tako prepri?ljiva kot pri vsakem drugem motorju znamke Volkswagen, saj temelji na enakih pogojih testiranja in odobritve.
V vseh potrebnih ciklih testiranja je bilo temeljito presku?enih nad 250 prototipov in predserijskih motorjev s TSI? tehnologijo. Trajnostni testi, ki ustrezajo prevo?enim 300.000 kilometrom, so bili uspe?no opravljeni. Dejstvo, da je vsaka komponenta tega novega motorja prestala ustrezno presku?anje, je trdno zagotovilo kakovosti za va?e kupce.
Z inovativno tehnologijo dvojnega polnjenja je Volkswagen prevzel pionirsko vlogo na razvoju motorjev, saj doslej ?e noben tekmec ni uporabil te edinstvene kombinacije dveh principov dodatnega polnjenja motorjev, ki zdru?uje potencial mo?i bencinskih motorjev s potencialom var?nosti dizelskih motorjev. """"
Pa,da ne boste mislili, da ostali konkurenti spijo. Tudi BMW ima nekj novega, izjemnega...Mislim, da bodo novitete kmalu za?ele "de?evati", zato bencinci, ni? skrbet tudi na va?em podro?ju bo ?e "biserov" le nekaj ve? $$$$ bo treba od?tet
In "de?uje" tudi Mazdi, ki se pona?a z novim turbo benzincem s podobnim delovanjem.
MZR 2.3L DISI Turbo bo razveselil marsikaterega mazda?a....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kolikor je meni znano je dovoljeno odstopanje od tistega v homologaciji za eno dimenzijo, s tem, da mora biti usklajeno - ve?ja ?irina, man?i radius in obratno. Ne pozabite da to velja tudi za oznako nosilnoati (to je tista zadnja cifra pred oznako hitrostnega razrerda).
Ko se bo nekdo v to zapi?il (po izku?njah izgleda, da se ?e ne), so lahko velike te?ave. Tehni?ni pregled (neuspe?en), kazen za nehomolohirano spremembo (velika), povrnitev ?kode proti tretji osebi (zavrnjena) in mogo?e se bo na?lo ?e kaj. ?eprav izgleda "cool" imeti malo bolj ?portni izgled, vas lahko ta zadeva precej stane. Zato razmislek ne bo ?kodil....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ko sem omenil, da razvoj bencincev ne miruje, sem pozabil, da nekaj ?asa nisem sledil tehiki in dejansko se je ?e zgodil. Koncern Audi-VW ni le?al na slavi, marve? je ?e dlje ?asa razvijal sistem FSI (podoben kor JTS) le da so oni Italjane prehiteli in imajo ?e TFSI. Turbo FSI. Tako da Zdravek ni imel popolnoma narobe, ?eprav verjetno ni mislil na to novo generacijo bencincev. O tem pa ko bom imel ?as. Lahko pa tudi kateri drugi forumevec napi?e kaj na to temo (?e ve).
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mene pa res neki zanima in sicer zakaj v serijske avtomobile skoraj ne vgrajujejo turbo bencinskih motorjev?
Turbo kompresor je pogruntal ing. Alfred J. Buchi (?vicar) konec 19, ali v za?etku 20 stoletja (nimam letnice). Takrat so ga kolegi zasmehovali in mu dejali, da je bolje, ?e bi se ukvarjal z proizvodnjo ?okolade. Kdo je imel prav vidimo ?e najbolje v zadnjem desetletju. Zakaj tak?en uspeh pri dizlih in bencincih ne. Gre za razlike v zasnovah in pogonskih gorivih. Pri dizlu se v kompresijski prostor stiska zrak, in ?ele nato se vbrizga gorivo, ki dovoljuje pritiske(goriva) ve?je od 2000at. Zato so dizli v tem pogledu enostavnej?i in brez velikih omejitev, kar je imelo za posledico skoraj 40% pove?anja izkoristka v zadnjem desetletju. Zato ima vsak novej?i dizel turbo kompresor.
Pri bencincih se za?ne te?ava ?e pri tem, da je najbolj?e izgorevanje me?anice z zrakom pri odnosu 14,7kg zraka na 1kg goriva. Ta odnos se ozna?uje z lambda = 1 . Zmanj?evanje tega odnosa v korist zraka pomeni siroma?no zmes, ki povzro?a te?ave. ?e siroma?na zmes 0,9 pove?a temperaturo za 100°C in ta tako presega predvideno mejo za izpu?ni sistem, ki zna?a 1000°C pomeni pa tudi slab?e izgorevanje zmesi. Z uporabo turbokompresorja pove?ujemo pritisk zmesi zrak-bencin, ki je vse do nedavnega bila prevladujo? na?in polnjenja cilindrov, ki pa ima omejitve zaradi mo?nosti pred?asnega samov?iga, ki je uni?ujo? za motor. Turbokompresorji so v avtomobilski industriji do?iveli vzpon po za?etku 80-tih, vendar ne brez te?av in pomanjkljivosti. Najve?ja je bila turboluknja, neu?inkovitost izpod 2500 o/min in nato (pre)velik prirastek mo?i po3000 o/min. Te?ava je bila tudi prevelika koli?ina zraka na visokih vrtljajih. Problem re?uje turbina z variabilno geometrijo in ventil za izpust vi?ka zraka, pa hladilniki stisnjenega zraka. Prvi avtomobil, ki je tako turbino imel vgrajeno je bi Fiat Croma leta 1989.
S pojavom kislega de?ja in uvajanjem v uporabo novega neosvin?enega bencina Ron95 (ki pomeni ?e ni?jo odpornost proti samov?igu) od 90-tih let naprej po?asi izginjajo napisi TURBO z bencinskih variant avtomobilov, vendar ne popolnoma, ohranjajo se v bolj ekskluzivnih variantah posameznih blagovnih znamk, kar pomeni, de je ta sistem pri bencincih precej dra?ji, kot pri dizlih. Namesto njega se izdelovalci raje odlo?ajo za ?tiriventilsko tehniko (ali celo 5) za izbolj?anje polnjenja cilindrov.
Vendar pa razvoj bencincev ne miruje in niso rekli ?e zadnjo besedo v tem pogledu. Najnovej?i alfin motor JTS, sledi logiki dizel common rail motorjev in u?inkovitega razvoja izgorevanja siroma?ne zmesi z vbrizgavanjem goriva v stisnjen zrak (kot pri dizlu). Dosegel je rekord v KS/kw na liter prostornine (brez kompresorja, ?e se ne varam), pa tudi odli?en navor in odpravil pomanjkljivosti dosedanjih motorjev, ki so delovali na principu siroma?ne zmesi (GDI).
Ne vem koliko bo to jasno, saj gre za resno, ob?irno temo za katero bi ?e sam potreboval dva dni za pripravo, mislim pa, da vseeno ?e to, kar sem napisal, daje odgovor na Boss-ovo vpra?anje.... ? uh...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
zanimljivo. ali uspoređival si benzinca (obi?nog) ovdje gore jasno se vidi da si uzimal sve turbake...
ja samo hoću reći da da TURBO benzinac će prejti Turbo Dizela.. ali vidim da ovdje nitko ni?t neće shvatiti... pa zato...
ali svejedno ljepo na odgovoru - tako opse?nom. napokon netko ko ima neke podatke.. jo? da si uzel iste aute..
ali svejedno.
ps- benzin je jo? uvjek ja?i od dizela..
TURBO benzinac će prejti Turbo DizelaE pa neće dragi Zdravek.
Zdravek, ?e se pogovarjamo o deset let starih avtomobilih in kupuje? avto za rekreativni ?port, kupi bezinca (hipoteti?no), kar pomeni, da ima? prav. ?e pa se pogovarjamo o novih avtomobilh pa prav gotovo nima? prav. Podatke, ki sem jih navedel si nisem izmislil. Predstavljajo povzetek zelo preciznega testa priznana italianske avto revije. Zaradi pomanjkanja ?asa sem drugi del testa precej skraj?al.Primerjava Lancie tezisa, je primerjava, ki odlo?itev za dizel potrjuje. Variante, ki so navedene so tako primerljive, da bolj ne morejo biti. Celo motorja sata iste konstrukcije, le da je eden razvit v bencinca, drugi v dizla. Motorja sta enake prostornine in skoraj enake mo?i. To je tako primerljivo, da bolj ne more biti. Ko sem iskal podatke za odgovor na postavljeno temo, sem prvotno mislil, da bom naletel na enako primerjavo dveh BMW-jev(ki sem jo v isti reviji zasledil pred to primerjavo), kjer je odgovor bil enak. Ob enaki ceni obeh variant ni ve? dilem, kaj izbrati, razen, ?e si podvr?en predsodkom, ki so rezultat negativnih izku?enj iz preteklosti. ?e ne drugo je podatek o 25% manj?i porabi goriva tak rezultat, da ni dileme niti pri nas, kjer sta ceni bencina in dizela skoraj izena?eni.
Ta?ve pri zagonu pozimi se pri dizlu lahko pojavijo pri nepravi sestavi goriva in nimajo ni? opraviti z kvaliteto samega dizel motorja. Pri nizkih temperaturah prihaja do strjevanja parafina, ki je v nafti, vendar pa z pravimi dodatki to ni noben problem ve?. Predlani so pri nas nakateri avtomobili obstali na -13°C, vendar je to bilo zaradi ?paranja Petrola. Letos pa je revija Delo testirala vzorce dizla pri 5 distributerjih in vsi so bili uporabni ?e do -29°C. ?e bi bilo res tako, kot izhaja iz tvojih izku?enj (resni?nih) bi Volvo, ki ima testni center visoko na severu, kjer so temperature izpod -30°C, prav gotovo odsvetoval uporabo dizel motorjev. Res pa je dejstvo, da bencin ne potrebuje nobenih dodatkov in ima zaradi tega v zelo hladnih razmerah prednost pred bencinom. Common rail motorji kresnejo od prve tudi izpod -15°C, brez nekega dolgega ?akanja na predgretje goriva.
Meni in tudi ostalim forumovcem je jasno, da se ti ne bo? tako lahko odlo?il za dizla (oziroma sploh ne) in noben ti take odlo?itve ne oporeka, vendar pa so zelo razumljive in racionalne tudi odlo?itve tistih, ke se odla?ajo za dizle. Pa? denar, ki bi sicer "filal" auspuh, uporabijo za druge bolj smotrne namene in kljub temu niso prokraj?ani za noben avtomobilski u?itek.
No - Zdravek ?elim ti veliko uspeha ?e nadalje in ni? zato, ?e te nisem prepri?al. Kam bi pa pri?li, ?e bi vsi enako mislili.... :mi pijemoo: :mi pijemoo:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kako je ?e naslov teme? Vpra?am zato, ker ste nekateri o?itno pozabili zakaj se pri tej temi gre? Vpra?anje (tema) je bila DiZeL jA, dIzEl Ne in nikakor ne kdo je kaj in od kod in kaj si lahko privo??i, oziroma kdo ima koliko pod palcem in kak?ne barve je.
Posku?al bom pomiriti razgrete glave in vrniti zadevo k bistvu, ?eprav tisti, ki pomirja v?asih stakne plavo oko.
Na hitro sem pobrskal po svojemu »arhivu« literature na to temo in na?el idealen ?lanek v decembrski reviji Automobilismo (2003). Naslov ?lanka je DOSJE DIZEL, nastal na podlagi dejstva, da je v de?eli, kjer se je ?portni avtomobil rodil, ?tevilo prodanih avtomobilov z dizel motorjem septembra 03 preraslo ?tevilo tistih z bencinskim motorjem. Odgovor na vpra?anje, zakaj tako, sledi iz primerjave (primerljivega!!!!) avomobilov C3 in Lancie tezis s primerljivimi bencinskimi in dizel motorji.
Najprej povzetek primerjave C3 1.4i (76 KS) in 1.4 HDI (72,6KS) (mo? je navedena po dejanskih preizku?anjih na testerju) pospe?ek 0-100km/h (podatke bom ozna?eval B in D)
13,17s(B ) ; 13,65s (D)….pospe?ek od 40-100km/h (IV prestava) 18,6s (B ) ; 18,08 (D)… pospe?ek od 60-100km/h (V prestava) 19,10s (B ) ; 17,45s (D)…. Max hitrost 164,8 km/h (B ) ; 166,5km/h (D) Povpre?na poraba goriva 7,35 l/100km (B ) ; 5,74 l/100km (D)
Pri Laciah tezis 2.4 20V (171,5 KS) (B ) in 2.4 JTD (174,1KS) (D) je bencinska verzija ?e bolj izgubila boj . Edino pri pospe?ku 0-100km/h se bencinska verzija ?e lahko kosa z dizelsko : 9,42s (B ) in 9,48s (D) in pri preizkusu 0-1000 iz mirovanja, kjer je rezultat kon?na hitrosti 174,70km/h ( proti 170,80km/h (D) pri vseh ostalih elementih je dizel verzija bolj?a.
Ob prevo?enih 1000m z za?etno hitrostjo 40 je kon?na hitrost 144,50km/h (B ) in 163,80km/h (D). Kon?na (max) hitrost 216,5 km/h (B ) in 219,3km/h (D ), poraba goriva 10,98 l/100km (B ) in 8,19 l/100km (D) .
Zaklju?ek bencinski motorji so izgubili bitko z dizel motorji, ki so z najnovej?im razvojem potolkli bencince. Bencinci edino lahko ?e nagajajo dizlom pri startu iz nulte brzine, ko pa dizel prese?e hitrost 40, oziroma 60km/h mu B ne more ve? slediti. Tudi zoprno dimljenje je pri ta novih zgodovina. Vsi, ki imajo Euro IV imajo filter sajastih delcev in prav ni? ne »pu?ijo« ve?. Tisti, ki na cesti ?e kadijo so proizvodi iz ?asa ko je dizel za?el nagli razvoj.
Da ne bo tako vse ?rno za ljubitelje bencincev, se zadnje ?ase pojavljajo motorji, ki sledijo logiki »skupnega voda« in predstavljajo zaznaven napredek v razvoju ?ibke to?ke bencincev, to je navor. (ko naletim na prvo primerjavo med FSI in JTD(zadnji je simboli?no naveden, ker vsaka firma ima svojo oznako), se javim)
Kar se pa ti?e odgovora na vpra?anje, zakaj dizli ?e niso zakora?ili na tekmovalne steze, odgovor je : prihajajo . Mislim, da je Audi ?e poslal novo oro?je v Le man. Mislim, da gre za tekmovalno vozilo z V-8 dizel motorjem in zna se zgoditi, da mu ga bodo "?u?ili" od zadaj (brez zamere).
Fantje na hitro sem pripravil ta povzetek, zaradi u?arjene atmosfere, ki sicer ni zna?ilna za ta forum (morebitne napake pa bom popravljal kasneje).
Mir med vami….Sirius
:mi pijemoo: :mi pijemoo:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Res je, da je dizel ob?utljivej?i, vendar se tudi bencinu lahko zgodi me?anica. Voda pa ni ni? kaj prijazna do brizgalniih ?ob, in drugih sestavnih delov gorivnega sistem. Povzro?a korozijo, pozimi pa zmrzne in lahko prepre?i pretok goriva. Morska voda pa je ?e posebej kriti?na. Voda pa lahko v mrzlih dnevih pride v gorivo na osnovi kondenzacije na stenah rezervoarjev. Zato je pozimi priporo?ljivo sproti dopolnjevati gorivo tako, da tank skoraj vedno poln. (kar pa je pri nekaterih problem-- $$$). Vendar je v praksi le-ta bolj psiholo?ke narave. Ponavadi se vozimo za jurja, 2, 3. Zakaj ne bi stisnili zobe za prvi polni tank, pozneje pa se vozili, kot da nimamo goriva in dopolnjevali »prazen« rezervoar za jurja, 2, 3…In bili skoraj v enaki poziciji kot s praznim, le, da bi tako imeli skrito rezervo.
Kot sem ?e rekel v transportu pride lahko v gorivo voda (to ni odvisna od nas). Bencinarji bi jo morali odstraniti preden jo dajo v promet. Vendar zaradi napa?nih postopkov to ne naredijo vedno. Namre? po vsakem polnjenju premi?nih cistern bi morala ta stati najmanj 25 min, da se voda separira od goriva in usede na dno. Tu jo je zelo lahko detektrati s posebno pasto, ki ob prisotnosti vode spremeni barvo in tudi tu v skladi??u jo je najla?je ekolo?ko odstraniti. To pa seveda prevzemnikov goriva na ?rpalkah ne odvezuje od obveze, da gorivo ponovno preveri. Za ta postopek pa mora cisterna ponovno stati najmanj 25 min, kar pa se v praksi v dobrem delu ne spo?tuje. Ne vem kak?ni so predpisani postopki prevzema in predaje goriva, vendar zdi se mi, da se ta enostaven postopek, ki sem ga opisal ne spo?tuje. V novej?em ?asu je kontrola goriva rigoroznej?a, vendar se, kljub temu zaradi preskoka, ali skraj?anja, kakega postopka pri kontroli zgodi, da jo »fa?ete«
Da ne bom predolg, v naslednjem javljanju ?e o dizlu (posebej) in o tem kako se izogniti, oziroma omiliti te?ave….
:ne vem: :ne vem: :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Bravo Labi, bravo Boss (za tistega povo?enga pa… ), bravo David in Marko mx3. Vsi ?tirje ste pravkar zadeli mini vzorec aditiva cca 20ml. Z njim boste lahko uti?ali vsako gibajo?o, ?kripajo?o stvar. Tisti >> sem vnesel ker nisem na?el pokon?nih znakov, ki bi hoteli le?ati eden na drugem … pa ?e kot »ve?« se lahko razume. To sta pogruntala Labi in Boss. David pa je odkril ve?ji del formule, le ta le?e?i citroen mu ni potegnil. Marko si je zaslu?il nagrado z odkrivanjem tistega, kar "umetnik" ni imel v mislih pri "kreaciji", vendar pa je kljub temu res.
No ja… ?e Pokija bom nagradil za tisti padec z Marsa po "velikem Nemcu".
Bilo bi pa krivi?no, ?e kitajske superge ne bi bile nagrajene. RoKo tudi ti si na spisku sre?nih (upam, da (ne) ne bo nikoli pri?lo do izraza).
Skoraj bi pozabil…. Edini, ki bo lahko dal aditiv v avtomobil je …BOSS…zato , ker se boji uporabe in bo na ta na?in razbil eno od fobij… Namre? 20 ml aditiva ne bo imelo nobenega u?inka ni v ( +) niti v ( - ).
Boss ?e to ti zaupno povem (nobenemu povedat). Resni imajo zavarovanje za primer ?kode. In 007 jo ima . V 13 letih in na 10.000-?e uporabljenih 007(V VE? DR?AVAH) ni ?e nobeden uporabnik zahteval od?kodnine.
Koliko vas je? 1,2….6 nagrajencev!!??...Madona sem se izprsil.... Nagrade boste v kratkem dobili, le nekaj ?asa bo potrebno za pakiranje in dostavo.
?ESTITAM!!!!! :mi pijemoo:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Hm.... 0 asocira na ni?, nada, niente..... oziroma... 0 pomeni to da ti nobeden ni popil NI? olja......
To sem ti ?e priznal, ampak ?e nekaj je. Eden od vas je izlo?il en element in bil zalo blizu kon?ni re?itvi (...vro?e...vro?e).
Druga?e pa moram priznati, da me prav zabavate z svijimi domislicami in odkrivate tudi tisto kar "umetnik" ni imel v mislih, ko je formulo kreiral. To ni ni? narobe in upo?teval bom pri kon?ni odlo?itvi o zmagovalcu, ali morda tudi zmagovalcih....
?e naprej se zabavajte z mano v red in bodite prepri?ani, da sem ?lovek, ki dr?i dano obljubo!!!!
Ugotavljam, da mi je v va?i dru?bi prav zabavno in mi je prav ?al, da sem v trenutku "zanosa" ene tri solidne ?lane foruma "o?tel". Tako so oni namre? razumeli moj takratni poziv, k resni debati, ki je z moje strani bil dokaj nediplomatski, zato se jim ob tej priliki OPRAVI?UJEM. Ne bi jih sedaj imenoval, saj se ve komu je to moje opravi?ilo namenjeno. :mi pijemoo: :mi pijemoo:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Glede na to, da je pri vpra?anju, katero olje, tema pre?la na gorivo, oziroma vodni kamen v gorivu, sem jaz odprl temo o gorivu, ker menim, da je pomembna. ?e posebej zaradi omenjenega "vodnega kamna".
Voda v gorivo je velik problem, ?e ve?ji je pa morska voda, ki je ?e agresivnej?a in uni?uje ob?utljive komponente gorivnega sistema. Ne dogaja se pogosto, ampak ?e se, potem pa.... In od kot ta v gorivu. Naftni derivati se preva?ajo dobrim delom po morskih poteh. Tankerji v eno smer preva?ajo gorivo v drugo pa balastne vode. Tankerski rezervoarji se vedno ne izpraznijo popolnoma (iz raznih vzrokov) in potem jo lahko "fa?emo". Za dizel ?rpalke je "ubita?na" pa tudi za bencince je zelo nevarna. Sicer je mala mo?nost, da jo v novej?em ?asu dobite, vendar pa se dogaja in neki serviserji imajo ob?asno kar nekaj posla, ?e posebej z dizli. Pri tem ne mislim na tisto te?avo Renojev zaradi »kislega« goriva.
To da so samo Renoji »oble?ali« ne pomeni, da za druge ni bilo ?kodljivo!!!!
Naftarji sicer imajo kontrolo, vendar pa se va?asih le "izmuzne", tudi zaradi napak pri prevzemu goriva na ?rpalkah.
Moj primer pred ve? leti je pou?en zaradi postopka uveljavljanja od?kodnine pri prodajnem servisu, zato ga bim na tem mesti ponovil.
Preneseno iz teme ---- katero olje priporocate----
»To ne bo vodni kamen!!!????….
Moja izku?nja z usedlinami je naslednja (enih 12let nazaj). Na eni ?rpalki (mo?no tudi na ve?) sem "pokasiral" me?anico bencina in slane vode. Ker tega nisem vedel sem v zimskem ?asu moral dvakrat odpirati in ?istiti uplinja?. V njem je bil led in usedlina roza barve, ki izgleda podobno, kot vodni kamen in bilo jo je te?ko o?istiti z dna uplinja?a, k temu pa je zelo korozivna. Zanimivo je to, da je po prvem ?i??enju tudi pri drugem odpiranju (po7-10 dneh) v uplinja?u bila skoraj enaka koli?ina te roza usedline. Vse skupaj je bilo preve? sumljivo in odpravil sem se na servis. Tam so ugotovili, da ni druge re?itve kot odmontirati rezervoar in izprazniti vsebino. V njej je bilo cca 3-4 litre sluzaste usedline (morska voda + bencin).
Takoj sem se odlo?il za reklamacijo pri prodajalcu, zato sem shranil vzorec goriva in ra?un(!!!!). Vodja ?rpalke, kjer sem tankal mi je na vse pretege zagotavljal, da je z njihovim bencinom vse v redu in, da oni redno izvajajo kontrole. Bil sem vztrajen in protestiral pri »glavi« servisov.
Poslal sem jim vzorec, ki pa ga po njihovih kriterijih ni bilo zadosti. Po njihovi kriterijih rabijo 1 liter za analizo. In kje to pi?e???? Poglejte na ?rpalkah…..nikjer. Ker sem po naravi vztrajen in precej trmast, mi je uspelo pri »glavi« izposlovati bencinske bone v vrednosti popravila.
Na podlagi te izku?nje ni ?udno, ?e se na injektorjih in ?e kje pojavi »vodni kamen« …«
David.... o testu kvalitete dizla na na?ih ?rpalkah je pisalo v sobotnem DELU pred desetimi dnevi v rubriki NA KOLESIH
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Moja izku?nja z usedlinami je naslednja (enih 12let nazaj). Na eni ?rpalki (mo?no tudi na ve?) sem "pokasiral" me?anico bencina in slane vode. Ker tega nisem vedel sem v zimskem ?asu moral dvakrat odpirati in ?istiti uplinja?. V njem je bil led in usedlina roza barve, ki izgleda podobno, kot vodni kamen in bilo jo je te?ko o?istiti z dna uplinja?a, k temu pa je zelo korozivna. Zanimivo je to, da je po prvem ?i??enju tudi pri drugem odpiranju (po7-10 dneh) v uplinja?u bila skoraj enaka koli?ina te roza usedline. Vse skupaj je bilo preve? sumljivo in odpravil sem se na servis. Tam so ugotovili, da ni druge re?itve kot odmontirati rezervoar in izprazniti vsebino. V njej je bilo cca 3-4 litre sluzaste usedline (morska voda + bencin).
Takoj sem se odlo?il za reklamacijo pri prodajalcu, zato sem shranil vzorec goriva in ra?un(!!!!). Vodja ?rpalke, kjer sem tankal mi je na vse pretege zagotavljal, da je z njihovim bencinom vse v redu in, da oni redno izvajajo kontrole. Bil sem vztrajen in protestiral pri »glavi« servisov.
Poslal sem jim vzorec, ki pa ga po njihovih kriterijih ni bilo zadosti. Po njihovi kriterijih rabijo 1 liter za analizo. In kje to pi?e???? Poglejte na ?rpalkah…..nikjer. Ker sem po naravi vztrajen in precej trmast, mi je uspelo pri »glavi« izposlovati bencinske bone v vrednosti popravila.
Na podlagi te izku?nje ni ?udno, ?e se na injektorjih in ?e kje pojavi »vodni kamen«
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Hvala Poky .... prav lepo si me nasmejal. To s kitajskimi supergami ti je enkratno...
Moram pa ti povedati, da jaz ponavadi ni? ne napi?em brez veze, razen, ?e se zje..., ali pa mi spodleti.
Formula ni brez veze, in niti nima veze s kitajsko pisavo, ali prehrano, je pa neka me?anica matematike in uganke, tako da bo treba ?e malo mo?gane napet, da bo odkrit celoten pomen..., kar pa seveda ni obvezno.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pri velikem "Nemcu" pojasnjujejo preprosto, kaj je xenon tako-le:
""V kot grah velikem steklenem zgornjem delu ksenonske ?arnice so plin ksenon in kovinske soli. Preko elektri?nega predvklopnega sistema se v presledkih nekaj milisekund v plin po?iljajo visokonapetostni impulzi. Pri tem se kovine uparijo in elektri?na energija se spremeni v sevanje. Nastala svetloba je po zna?ilnostih primerljiva z dnevno svetlobo. Ksenonski ?arometi v primerjavi s predhodnimi halogenskimi lu?mi zagotavljajo pribli?no 2,5-kratni svetlobni tok in skrbijo za odli?no in izjemno enakomerno osvetlitev cesti??a. Ker je ksenonska svetloba podobna dnevni svetlobi se o?i voznika tudi na dalj?ih vo?njah manj utrudijo. Ksenonska ?arometa dopolnjujeta naprava za ?i??enje ?arometov in avtomatsko uravnavanje vi?ine svetlobnega snopa, ki prepre?uje, da bi svetloba ?arometov slepila potnike v vozilih na nasprotnem voznem pasu.""
Mogo?e pa imamo uporabniki xenon lu?i te?ave zato, KER IMAMO PREMALO SOLI....(v lu?eh...mislim)......
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Druga re?itev pa je 007 sprey, ki pa je bolj primerna za servise, saj je cena za re?itev samo enega (individualnega) problema previsoka. Pogoj je, da obstaja mo?nost namestitve adapterja - objemke, ki omogo?a vbrizgavanje spreja v vodilo sajle. Navedeni sredstvi 007 precej zmanj?ata odpor gibanja sajle skozi vodilo in bi (po mojem ) odpravili ta problem.
....Zgolj predlog, brez vsiljevanja re?itve....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani