Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Ja, to ni zgolj voda, imajo zraven še druge primesi vidim. Zanimiv časovno okvir, bi rekel, da skoraj da ni možno, ampak ok.

Predvsem me zanima kako je na dolgi rok s tem, ali je boljše ali slabše. Ker nekaj lahko spucaš, zdej al se ti pol še bolj baše, al je čez pol leta isto, je pa spet druga stvar..

 

A se kdo javi da proba? :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Jaz imam po FL, se pravi 2017 in je nekje med 200 in 250. Povprečje je nekje okoli 230.

 

Ni mi pa jasno, res mi ni, zakaj hudiča ne morejo tega intervala povečat, kot konkurenca. Mislim, bi pač kuril 2 minuti dlje, in 1-2x manj na tank goriva recimo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Definitivno to pucanje, če bi to konstantno delal,  ne bi imel takega dosega med regeneracijami. Kaj pa to pomeni, pa vemo. Večkrat ko so regenracije, več možnosti je za kontaminacijo olja, hitreje se v DPF filtru nabira pepel, ki ne in ne more zgoreti in na dolgi rok zmanjšuje uporaben volumen filtra.

 

Po drugi strani, pa vožnja s prenizkimi obrati na dolgi rok maši še vse ostalo. :) 

 

Težko je bit pameten. Jaz običajno naredim tako, da vsake toliko ga spucam, pač z 2, ali 3 mal zahodim in je. Najbrž premalo, ampak bolje kot nič. Idelne bi bile res kake daljše vožnje po ac da se res vse dobro pregreje takrat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Jaz sem jo na šestki prve generacije, potem ko so bile neke težave z eno izmed DPF sond...Svetila je toliko časa, dokler nisem opravil regeneracije do konca. Ne spomnim se pa zdej točno ali je bilo pred menjavo sonde ali že prej..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
3 minutes ago, Jest said:

Ja... ampak takrat je filter ze poln ... Med normalnim delovanjem se lucka ne prizge ... in ni indikator tega, kdaj je ciscenje v teku ... 

 

 Mazda6_Navodila_za_uporabo__8FK7-EE-16F-SI_L_Edition1_web_OM_-_2016_pdf.thumb.png.84f779fac1abcb70a147387651b538bd.png

Ja, je poln, ampak je poln toliko, da ga lahko samodejna regeneracija še ščisti. Če se pa pol še malo zajebavaš, pa ne gre več in je treba na tester.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Rečeno je bilo, da naj bi bili sedaj drugačni zobniki. Meni je potem levo spet začelo štrajkat. Potem sem našprical, ne vem s čim že, al je bil WD al je bil pa Crown, in od takrat je mir. Od tega je že pol leta sigurno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Jaz sem pri prejšnji menjal naenkrat spredaj in zadaj vse komplet s textar se mi zdi, mogoče so bili spredaj ate, in je bilo potem do konca mojega lastništva potem mir. Sedaj imam zadaj textar, spredaj pa še čakajo na menjavo, ker tudi že tresejo. Ne vem pa še, katere bom dal, zelo verjetno ATE mogoče pa kake zimmerman.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
7 minutes ago, ignacij said:

Jaz bencinar se s tem ne ukvarjam, peljem na servis, nekaj mi notri natočijo in gasa do naslednjega servisa. Pri prejšnji M6 2.0. ni bilo problemov 13 let, tko da računam, da bo tako tudi na 2.5 motorju. Bistvo zgodbe, kupi bencinarja in ne razmišljal o olju in regeneraciji.

Maš prav, sem tudi to razmišljal. Ampak potem sem se pa zaciklal v razmišljanju, kako bom z bencinarjem v klance vlekel prikolico 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
11 hours ago, Alex said:

Pri originalnem Mazdinem olju mi je padla regeneracija proti koncu na vsakih 180 kilometrov. 

 

No jaz to ne verjamem. Ne more se ti regeneracija skrajšati za 60kilometrov samo zaradi olja no. Pa to je smešno 😆

 

Pa saj avto ne gre na olje no. Dejte vklopit malo zdravega razuma. To je eno.

 

Če pa sklepam po svojih meritvah in opažanjih v trajanju lastnišva 3 dizel mazd, potem je pa to sploh teorija zarote, no mogoče bolj teorija, pa še ta slaba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.