jah lepo si doma na?timam posodo od?ravfam ?ep in po?akam, da se zlije vse ven. Medtem lepo filter dol in novega gor, ?ep nazaj in novo olje not. Brezveze da olje na pumpi menjat ker not ostane ?e nekaj starega olja in nisi naredil ni?. Vse ali pa ni?
za filter nima? kaj komplicirat, gre? do prve trgovine z avtodeli in da? 5? pa ga ima?
glede olja za ?estake je bilo pa ?e polno napisanega, ?e ?e vedno ne ve? kako pa sam poskusi? kateri ti bo najbolj odgovarjal, jaz to?im v mojo Coma olje, samo ni V6
in na kak?en na?in naj bi nafta curljala v karter, to mi deluje malo po nategovanju.
Kak?na je pa kaj poraba nafte?
Ker ?e bi curljajo potem bi edino ?ez batne obro?ke pa ?e to nemogo?e ker se uplini preden vstopi v valj, da ni mogo?e hladilna teko?ina med oljem? Je skozi na istem nivoju teko?ina?
ni potrebno ?ibedaha ven vzeti, samo strop je potrebno dol snet, lu? ven, sisi bar pri sopotniku dol vzet, in plastike na stebri?kih umakniti in samo ?e gume okoli vrat, na vrhu pri ?ibedahu eno tesnilo in mora teoreti?no kar dol pasti
pa ko ?e menja? motor, zakaj nebi nekaj konkretnega noter dal KL-ZE
lahko zadaj odbija? dol vzame? in gor pihne? z kompresorjem ali pa zgoraj nekako podre?.
Kak?no je pa tesnilo (guma) okoli pleha na strehi?
stropa ni potrebno ni? trgat ker mora iti lepo dol!
so pa cevke v vsakem stebri?ku, to se pravi 4 in prvi dve gresta do tja pribli?no kjer so stranski ?migavci, zadnji pa do tam kjer je zadnji odbija? na boku
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
upload na forum?
mislim da ni omejitve, samo ne vem kako je z velikostjo ene datoteke
Povezava za deljenje
Deli na druge strani