Hvala za odgovor, ja imam samo en skupen gumb, sem tudi pogledal spredaj kje je stikalo na sprednjem delu okvirja pa sem na?el 3 zadeve vse tri prekrite z nekak?no gumo na katere je mo?no pritisniti, sedaj pa ne vem kateri je pravi - dva sta skupaj in eden je pod tema dvema.
Enostavno probas... Ko ga pritisnes in ce imas ostala vrata zaprta, se mora pomoje ugasniti osvetlitev kabine
Saj danes mi je v?gal po 3 tednih,samo bolj na ?krge. Prevozil sem cca 25 kilometrov,ali je to kaj ali ni?.
Pomoje je 25 km bolj ko ne nic... Sploh ker je porabnikov toliko... da se bolj malo polni...e dino ce bi vse ugasnil med voznjo (luci, radio, klimo,...)
Ogromno je ze napisanega ... le malo je fajn prej prebrskati forum ...
- Velikega servisa kot takega nima... ker nima jermena... ampak verigo ... Servisi so na 20.000 km ali 12 mesecev (kar prej pride) ...
- Cene rezervnih delov so po mojem mnenju v mejah normale... Niso nevemkako poceni... niso pa tudi dragi... seveda pa je ponavadi odvisno od tega, kaj potrebujes ... Servisi tudi niso dragi... ceprav je to moje osebno mnenje... Za nekoga je recimo ze 150? za servis drago ... drugim pa se lahko zdi tudi 400? se poceni ...
- Tovarniske probleme odpravijo v garanciji... Kolikor se spomnim, je eden vecjih problemov bila odmicna gred, ki se je prekomerno obrabljala... Ce je letnik 2014, bi morala biti se kar nekaj casa v tovarniski garanciji (5 let ali 150.000 km) ...
Kupil sem 5 let staro Mazdo cx-5. Po enem tednu dobim obvestilo "Engine oil pressure too low. Please inspect". Olja je dovolj, skoraj preve?, pomo?i na internetu pa nobene, razen da lahko dizel goriva pronica v olje in s tem zni?uje pritisk. Ima kdo kak?no idejo'
Jaz bi sel na servis, da jo priklopijo na racunalnik... lahko je enak problem, zaradi katerega so imele prve skyactive sestice vpoklic zaradi obrabe odmicne gredi...
Si odklapljal akumulator? Potem moras samo se enkrat nauciti skrajno pozicijo volana ... torej obrnes volan 2 x desno do skrajne pozicije in 2 x levo do skrajne pozicije ... Potem menda izgine lucka DSC/TCS .... po ponovnem vzigu pa naj bi izginila tudi lucka za motor ...
hahahaha......mislim bluetooth, ko se ho?e? povezat govori italjansko. Neka sem stiskal in mi je ?e rekla mochten sie die schprache andern..... ja nein??? ne vem kaj prtisnit.
Pa? vpra?am ?e kdo ve???
Ce se prav spomnim, je pri tej generaciji tako, da gre vse preko zvocnih ukazov... torej ce bi hotel nemscino, bi moral reci JA, tako kot je ze Labi napisal... sicer pa se najde angleski prirocnik...
Na moji 6 2.3 iz 1.generacije, je ta lucka gorela z redkimi izjemami vseh mojih 100000km z njo, a mi ni metalo v safety mode. Verjetno jo je Lpg zmedel
A dejansko nih?e ne pozna konkretne re?itve za to te?avo? Pa ?e enkrat upra?am, a se spla?a uzet nov klju?? Ma kdo izku?nje?
Sem temo zdruzil z ze obstojeco, pa preveri malo nazaj po sporocilih... Meni so na Mazdi 6 II 2008 menjali poleg daljincev tudi centralno enoto... Takrat se pod garancijo ...
Boss, pri tistem postopku pi?e, da v drugem koraku pri odprtih vratih odklene? in zaklene? vrata. A si videl posnetek? Pri odprtih vratih ne morem zaklenit in odklenit vozila, niti premaknit gumba, razen ?e ga zlomim.
Verjamem pa, da obstaja druga?en postopek, ki mi ga so na servisu zamol?ali.
Drugi korak ocitno niti ni potreben...
V tem videu recimo ni omenjen
Tukaj pri starejsi sestici sicer je drugi korak... vendar ima ta se gumb za zaklep/odklep na vratih poleg velikega gumba... Tega nase sestice niso imele... vsaj jaz se ne spomnim ...
?e pogleda? teste, povsod pade graja na porabo. IN to pri doti?ni verziji, pri ostalih je poraba ?isto v redu.
Nikjer ni poraba taka, kot jo navaja proizvajalec v tehnicnih podatkiv vozila ... Ta podatek je sicer lahko realen... a zal le v laboratorijskih pogojih... in priblizas se mu lahko le, dokler se ne zazene regenarcija DPF ...
Sem lastnik Mazde 6, 2.2D 175 z avtomatskim menjalnikom. Letnik 2016. Avto sem uvozil iz Nem?ije. Vozim ga dobra dva tedna in predvsem relacije Izola - Ljubljana. Povpre?na hitrost je pa? kolikor dopu??ajo kamioni. Poraba... Glede na to kar pi?e v karakteristikah in testih je precej vi?ja. Recimo iz Izole do Vrhnike je 7.8l/100... Poraba okoli 5l/100 vidim samo na ?isti ravnici, na klancih pa je prav "neprijetno" gledat 15 - 16l..
Prelistal sem to temo in videl, da imate razli?ne izku?nje... Ima kdo podobno M6? lp.
Kar nekaj nas je, ki imamo podoben avto ... Moja sestica je recimo taka.. le da je letnik 2013 ... in imam prevozenih nekaj cez 100.000 km ... Povprecna poraba v tem obdobju je pri mojem nacinu voznje okoli 7 litrov (+- 0,3 litra) ...
V mazdi 6 (2008 2.0I) sem pomotoma pustil pri?gano lu? v kabini in seveda popolnoma izpraznil akumulator. S kolegom sva avto pri?gala s kabli, vendar mi sedaj ne dela ve? daliinako centralno zaklepanje, s klju?em pa normalno odklene. A ima kdo kak?no idejo kaj lahko naredim?
Hvala
Probaj tole:
Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the driver?s door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the driver?s door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.
Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!
Sej vem, da bi to moral mogo?e bl globoko raziskat, ampak bom vseeno vpra?al (tud to je raziskovanje, ane? )...
Uglavnem, omislil sem si eno mal bolj cheap majhno kamero za na ?ajbo, zadeva ni vrhunska, samo za 17? ni neka draginja in bo OK, do takrat ko bo volja za kej dra?jega.
Skratka, v?tekal sm not med varovalke, po nekaj kolovratenja z video-grabberji in compom sem stvar spravil v pogon sedaj pa imam problem, ker o?itno kamera zahteva konstantno napajanje, ACC kabel pa jo vklopi (tako kot avtoradio). Zdej sm vezal napajanje na varovalko od v?igalnika, vklop pa na Ignition varovalko, kar je OK, se vklopi, ko obrnem klju? za kresnt, se vklopi in snemat za?ne, problem pa je, da se, ko avto ugasnem, izklopi in se vse nastavitve crashnejo. Tako da pade resolucija, znullira se datum...skratka poresetira se.
Tako da je zdej vpra?anje, katera od varovalk v kabini bi imela napajanje tudi, ko je avto ugasnjen in zaklenjen. Ker lih iz akumulatorja plus-a v kabino se mi ne da vle?t, sm prepri?an, da je kje bli?je kaka linija, k bi se dal tistih nekaj mA ukrast, ko moja 6-ica po?iva
Hvala.
Ko sem jaz prikljuceval, sem z intrumentom poiskal stalen "plus" ... sem pa priklopil nekje pri voznikovih nogah v pragu (pri sestici) ... kjer je en sop kablov pa en panel ...
Sem dal izpisati digitalno servisno knjigo, pa zal ni bilo nikjer zavedeno, ali so to naredili ali ne. Tudi sam sem predvideval, da bi pri teh kilometrih ze morala biti zamenjana, ce bi bila problematicna.
Sem pa dal povprasevanje, koliko bi me stale nove odmicne gredi, gospod Pelko mi je povedal, da bi pri njem delo stalo 200? + odmicne gredi in takrat sem na "varnem".
Ali mogoce kdo ve, koliko stane komplet odmicnih gredi?
V DSK so zal zabelezeni samo redni servisi... izredni pa ne... vsaj ne tisto, kar odpravijo v garanciji... Imajo pa ta prav gotovo zabelezeno pri pooblascenem servisu...
Mene bi ta zvok zelo motil, izgleda, kot da se bo vse skupaj razpadlo.
Pa ?e je to kao normalno mi ni jasno, kaj so naredili z temi diesel motorji. ?e moj 13 let star dizel lepo kresne, na za?etku je malo glasnej?i in se hitro umiri.To na posnetku je pa prav skeri.Kaj to nabija neke obrate sam?
To v teh posnetkih pri zgornjem sporocilu od pikota ni to, kar kasneje pisejo glede bencinskih SkyActive-G motorjih... Tisto res ni slisati zdravo ... Pri bencinskih SkyActive pa so na zacetku malo povisani obrati in se slisi kot bolj nemiren tek ... ampak se dokaj hitro umiri, ko se motor ogreje ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Enostavno probas... Ko ga pritisnes in ce imas ostala vrata zaprta, se mora pomoje ugasniti osvetlitev kabine
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani