Skoči na vsebino
Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 22 minutami je scania napisal:

Tudi na moji mazdi so se danes začele težave z ogledalom na voznikovi strani. Sedaj bo na voznikovi strani menjano drugič. Bolano se mi zdi da mazda to ne reši. Kaj jo bo pa konec garancije pa na svoje stroške al kako?

To je pa res za zjokat, da ne morejo nekaj naredit glede teh špeglow 😟

To je že tako rekoč serijska napaka za vpoklic tudi po garanciji... 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 47 minutami je bajsi6 napisal:

Jaz nisem razdiral ogledala. Cevka iz spreja v režo pri steklu (ogledalu), pošprical, nekaj odpiranj in zapiranj, še enkart pošprical in to je to. Dobro leto in pol od tega in še ni težav.

Jaz sem enako naredil s silikonskim sprejem na 3jki s tem,da sem steklo na ogledalu pomaknil skrajno levo in dol,spostil šipo na vratih dol in našprical. Enako naredil še potem na desnih vratih.😊 Škodit ne more ampak sem to varianto zasledil nekje na netu...😊

Osebno mislim,da za dolgo to ni,ker slej ko prej spere voda vse skupaj.....☹️

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Ja, še dobro da ne poznaš kakšnega takega s tega foruma. 😏

 

A ja?

 

image.png.93f3719358914fca6c260c28a73cb11f.png

Ta števec nekaj narobe kaže,da sem šele na 3 mestu.....😜 😃😂🤣

Joj kak mir je ko ni nobenih objav v 'kovid-cepilni temi,se vidi,da so eni na dopustih in uživajo v bivši Jugi....👌

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ugašanje žarometa
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tole piše v Wikipediji: Napetosti nad 50 V na suho človeško kožo lahko povzroči fibrilacijo srca, če skozi njega teče električni tok. Nevarnost električnega toka je večinoma določena z nizko električno prevodnostjo suhe kože. Če je koža mokra, ranjena in ali če napetost elektrod prodre v kožo potem so lahko tudi napetosti pod 40 V smrtno nevarne, če pride do stika.

 

In kolikor vem, te žarnice delujejo pri višjih napetostih od 50V. Čeprav je avto ugasnjen, stikalo za luč izklopljeno, se je treba izogniti najmanši možnosti, da bi bila na kontaktih ležišča žarnice napetost. Ne poznam v podrobnosti, ampak vsi elektronski pretvorniki imajo praviloma vgrajen tudi kakšen kondenzator, ki lahko ostane nabit z elektriko še kar nekaj časa, dokler se počasi ne izprazni. V starih časih so ugasnjeni in iz vtičnice oizklopljeni televizorji tako ubili kar nekaj radovednežev, ki so s prsti stikali po notranji elektroniki.

 

12V enosmerna napetost akumulatorja za človeka ni nevarna, je pa ob kratkem stiku zelo nevarna za nastanek požara, veliko bolj kot izmenična napetost 230V.

 

To je pa dobro vedeti...👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 11 minutami je binel napisal:

Ja sem na precepu al se sekirat za teh nekaj vec evrov na leto, ampak mislim da bom dal avto pokazat mehanikom ki so strokovnjaki da podajo mnenje.

Sem pa definitvno mnenja da dober avto vzges, ga vozis normalno ga paziš in na 15k km nardis servis in mora delat, vse ostale sikirancije glede avta ali bo delal ali ne so mi malo mimo. Vseeno sem uzel mazdo ki veljajo za dobre avte, nisem vzel nekih jajc(upam), kilometri pa do 300k nebi smel biti problem za avto tega ranga?!

Samo gas, peri deri!!!🤣🤣👌

Sekirat se na zalogo pa res ne gre.😊 Še nekaj takih dobrovoljnežev pa bo dosti lepše vzdušje na Mazda forumu.....:bravo:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 10 urami je binel napisal:

👌

Z avtom zgleda vse v redu, itak je raketa, z voznjo in obcutkom na cesti se z lahkoto primerja z avti visjega cenovnega razreda..😁 ja kar se tice zimskih, sem ze bil na tem da bi uzel gume za 19", ma sem zadnji moment dobil odlicno ponudbo platisca+gume, zato sem vzel to, avto pa izgleda ku na berglah🤣

🙈👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prav zanimivo branje in sem prav vesel in zadovoljen,da je s to 6tko vse vredu in da je 

@binel navdušen nad avtom :bravo:

Naslednjo sezono pa na zimske 19" 😊

pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Pa pravijo da je na forumu sama kregancija . Pohvalno za Alexa,da je pomagal in me veseli ,da je s porabo Mazde vse ok.

:prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

Evo, sem se srečal z binelom. 😊

Res mi je bilo v veselje pokramljati s tabo o mazdi in prejšnji hondi 👍 Še enkrat hvala za pivičke(Češke). 

Priklopila sva avto na moj obd, (ja, Janez, Priklopila sva ga in tudi razbrala podatke iz njega:jezicek:) in ugotovila, da dela regeneracije na povprečno 136 km. Avto pa ima 200Kkm+. Ja, Janez, avto ima preko 200Kkm in mašina dela v nulo.👍

Naredila sva testni krog, še prej resetirala porabo in ugotovila sva, da pri 130 km/ uro pije 6,5 l/ 100,kar je kar normalna poraba. Pri 120 je bila poraba 5,4/100. Končna poraba divjega kroga, se je zaustavila na 8,1l/100 kar je super podatek glede na odpelhabo. Je pa drug problem tukaj. 😊 Binel ima namreč "težko nogo" in rad vozi dinamično, tako kot jaz. Pravi, da ni kupil takega avta za se cijaziti po cesti. 😊

Mislim, da je z avtom vse v najlepšem redu.🤗

Sicer pa je avto super ohranjen, tudi usnjeni sedeži. 

Edino barva bi rabila "ustrezen tretma". Tudi to sva se dogovorila, da ga "spedenamo" v nulo. Če je že najlepše barve naj tako tudi zasije. 😊 Avto je tudi na športnem znižanjem podvozju. Sicer pa bo kaj več povedal o njem  Binel. 😊

 

 

:rispekt: sedaj pa samo :cheers: in:zoom-zoom:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Spet bom tečen :D Odvisno od režima vožnje, @Janez007 kokrat si bil v fasungi z M3?

 

Bom jaz prilimal pri meni stanje ko pride do servisa ker naredim res ogromno relacij in me fibec matra do koliko bom prišel. Po 3500km prevoženih imam po računalniku 80%.

:prstgor:

pred 4 urami je Janez007 napisal:

Na fasungi, ja ... kar velikokrat, čeprav je M6 veliko bolj pripravna zaradi velikega prtljažnika. 🙂 

 

Pri moji M3 so ti procenti zelo hitro padali lansko zimo, ko se je avto zaradi zaprtosti države peljal le nekajkrat na teden hladen kakšna 2 km v eno smer in nazaj. Od spomladi do sedaj, pa so bile večinoma relacije 30 km v eno smer in pred servisom je bilo stanje olja še na 10%.

 

Kolikor vem, se pri Mazdah bencinarjih ni kaj obremenjevati z oljem, tudi če ga menjaš šele na 20.000 km, razen ko ga malo več žre in ga je treba dotakati... 🙂

:bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Primerjava olja pred in po servisu. 🙂

 

slika.thumb.png.84882c682a79746cf4daa4bc90c6932d.png

 

slika.thumb.png.4da307d3e1c1ae0095fa1fceb8da1d58.png

 

slika.thumb.png.e4698e040c728339fc6a6665dcf432f1.png

 

 

Dobra primerjava.👍 Se pa vidi da je 15kkm pravi čas oziroma zadnji čas za menjavo pri bencinarjih,če želiš najboljše svojemu motorčku.....:bravo: 

PS; pri dizlih pa 10kkm.....:aaaaa: :prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Tudi jaz sem se na koncu odločil za tega in ne Mobil. Veliko zaslug za to ima Aless. 

Tudi moj mehanik prisega na Motul in ga skoraj izključno uporablja. Pa tudi sam sem bil nekako bolj zadovoljen z Motul kot sedaj z Ravenolom. Tudi rezultati packe na papirju so bili boljši pri enakih kilometrih. 

Dobra odločitev kot vedno....:prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 43 minutami je NevLado napisal:

Fantje pozabljate to, kar sem povedal že večkrat. 10 tisoč prevoženih po mestu ali relaciji je ogromna ogromna razlika. Nekdo lahko dela 3km na dan pa ugasne avto 10krat, jaz pa v šusu naredim 30km. Katero olje bo manj vničeno?

 

Po 3 tisoč prevoženih je pri meni še kar na 90% glede na računalnik.

 

EDIT: pozabil sem bistvo povedat :D torej tistemu, ki mu je mar do avta, bo olje menjaval prej glede na svoj stil vožnje. To je kot da bi tovornjakarju rekel, naj menja na 10kkm, ker je takrat olje že znucano.

👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Tudi toyota je imela v Usa in Avstraliji servisne intervale na 7500km torej na pol kar je v Eu 15000km. Kolega je vodja servisa v usa in baje se ze pojavljajo napake pri strankah ki upostevajo interval 15000km zato strankam ze predlagajo intervale na 7500km (samo olje in filter)

Seveda mora biti tako,saj vidimo po kapljicah-packah,da je olje čez 10kkm že kar načeto in za zamenjat....:hohoho:Pri benz pa na 15kkm......:jupiii:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Zate @Bini bi bil tudi dizel, tako malo km narediš, da dizlovi nevšečni pojavi v času tvojega lastništva (recimo v 10-ih letih narediš 60.000 km) sploh ne bi prišli na dan. 😁

Bi bi, kratke ture 5-10km bi ga uničile, še zagorel se nebi pri teh km.... 😟

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

Po mojem mnenju tvoj PPF ni tako obremenjen kot so ti na dizlu. Mislim, da se nimaš kaj sekirat dokler ne delaš res kratke - par km mestne vožnje. Pa še kakor razumem jaz ta motor, on takrat še vedno dela tako, da ima vžig na svečko in to ohranja pri nizkih obratih.

 

@Deeyan žalostne novice in držim pesti, da zrihtate. Poročaj.

Jp, upam, da bo vse ok saj ni toliko saj kot pri dizlu, ampak vseeno se še ne ve kako in kaj..... 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 48 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Z obema se strinjam. Zgolj en podatek "pid DPF_PM_DSD ne pade na nič ampak mi ostane na 0,2g/l" še ne pomeni, da je fuč DPF.

 

Nisem strokovnjak, ampak sam bi se lotil nekako takole:

 

1.

- zamenjal avto z bencinarjem 😁

 

Ča ta korak ne bi bil uspešen, bi bil naslednji korak:

 

2.

- čiščenje EGR, kolektorja, sesalnih odprtin na glavi

- zamenjava podložk injektorjev

- nastavitev injektorjev

- preverba delovanja sentorjev (MAF, MAP, DPF diferenčni senzor, senzor izpušnih plinov)

- preverba delovanja EGR

- preverba delovanja turbine

😏

Ta korak v nobenem primeru ne škodi . Če se zadeva ne izboljša, naslednji korak:

 

3.

- čiščenje in test DPF

😞

Če se zadeva ni izboljšala, naslednji korak:

 

4.

- preverba delovanja injektorjev (fizično ven in na ustrezno mašino - če so Denso, ni vsaka mašina ustrezna)

😢

 

 

Res je za zjokat.... 😭

Upam, da ne bo kakih problemov na mojem X motorju z PPF ali kako se že imenuje ta filter trdih delcev, imajo več nazivov, ker se verjetno ne morejo zmenit..... 🤔🙃😲🙈

pred 5 minutami je Hixxy napisal:

5.

če nič od tega ne pomaga, zapalit :D

Ta je dobra vsaka ti čast, smeha za celi dan..... 😊😂🤣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 42 minutami je Hixxy napisal:

 Še en problem (nvem upam da ni resen).

 

Danes ko sem vžgal avtomobil se je tole zgodilo:

 

i35u3z.jpg?Expires=1639222560&Signature=
STREAMABLE.COM

Watch "Mazda" on Streamable.

 

Je pa to prvič, itak takoj sem ugasnil avto, računalnik ne kaže nobene napake, čez nekaj časa ponovno vžgal in je bilo vse ok.

 

Kaj bi lahko bilo 😕

To je vprašanje za dobrega mehanika,dobro da imaš posneto pa bo dosti lažje ugotoviti,če se ti bo ponavljalo....🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.