Sam sem nekaj časa tankal 100 oktanca. Ne bi rekel da se opazi kaj bistveno več moči (pri čipirani trojki G120). Tudi poraba, ki naj bila nižja ni bila (ker potem bol veselo pohodiš gas in pričakuješ več moči - placebo).
Če bi bila poraba za 10% nižja, ker je cena cca. 10% višja bi še tankal, pa se mi zdi da nima smisla
Po ogledu posnetka pa sem mnenja, da bi vseeno bilo dobro še kdaj natankat stotko.
Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉
Za takšne nezakonite prakse, potem ceno plačujemo vsi. Podobno, kot so pred meseci v gozd skipali na desetine ton komunalnega blata, sanacijo pa je plačala država (mi davkoplačevalci). Ne bo dolgo, ko bodo odsotnost filtrov zaradi prepogoste prakse začeli preverjati na tehničnih pregledih, ki se bodo na ta račun za vse nas podražili.
In potem starši za zaščito zdravja svojim otrokom ne pustijo potiskati palčk v nos ali nositi mask. 🙃
Da ne bom preveč modroval. Take prakse ne odobravam. Kljub temu pa bo zanimivo videti kapljico olja ob novem načinu obratovanja.
Kapljica Mazda Supra-X 0W20 v Mazdi 6 G165 l. 2018, 3.300 prevoženih km od menjave olja, skupaj dobrih 55.000 prevoženih km, na vseh servisih do sedaj so notri vlili Supra-X 0W20.
Evo sem kar zraven prlimal sliki,da se lahko lažje primerja.....😊
Olje je enako kot pri @Janez007-u,prevoženo 3500km od nakupa 20.08.21.
Avto CX30 / motor e-skyactive 2.0 /X 186KM
@Aless kaj praviš na tole packo,dosti boljše kot na citrončku......😊😂🤣
Hvala za info. Sedaj vem o tvojem avtu več kot o svojem 🤣
Sam bi po kmečki logiki, ta je še iz časa katrc in stoenk, prvi servis predpisal pri polovičnem intervalu (na 10.000 km namesto na 20.000). Včasih so priporočali prvo menjavo olja že po 1.000 ali nekaj tisoč km, ker naj bi bilo notri več kovinskih nečistoč zaradi vtekanja-prilagajanja kovinskih delov (batov, cilindrov,..). Po mojem ta logika še vedno drži, kljub tehnološkemu napredku in bolj točni izdelavi, razen če mašino vtečejo in zamenjajo prvo olje že v tovarni.
V Avstraliji in ZDA imajo na 10kkm ali pa milj, ne vem točno kaj? Je pa dosti bolj realno.... 🤔
Prvi servis je bil opravljen v Nemčiji. Moj avto je bil drugače službeno (osebno) vozilo lastnika tega uradnega servisa (uradnega zastopnika za vozila mazda Nemčija). Nastopala je tudi v videu za uradno predstavitev FL mazde 6 za nemški trg. 🤗
To pomeni, da je tvoja 6tka neke vrste filmska zvezda....
Me že skrbi, novi yaris ki ga čakamo ima predvideno olje 0w8 ja prav si prebral 0w8, motor je baje temu prilagojen ampak jaz že imam plan prvi servis na 2000km, drugi na 7500km tretji uradni na 15000km potem na 22500km, 30000km uradni in tako dalje. Olje nebo več v avtu kot 7500km. Me že zanima vzorec @Bini hvala ti, @Aless zelo se priporočam za razlago vzorca od Binija jutri
Servis je bil delan aprila narejenih 5000km (avto je stal zaradi menjave službe, tudi krajše fure). Takoj po servisu težave z dpf in regeneracije na 90km. Kolk v pi... je olje?
Evo danes vzel kaplijico. 5min sem počakal in prvo iz šipke dol, na oko zgleda kar bogo po vseh teh težavah z dpjem, kaj več bo povedal mojster ko jutri dam gor.
Eno slikam kar na mizi, eno pa s svetlobo zadaj ne?
Tako je. Eno na podlagi, drgo z lučjo v ozadju ali proti oknu,seveda podnevi.....😁
Sem bi pred časom pri mehaniku, ki veliko šrafva tudi soforumašem, in so tudi ves čas vletavali razni preprodajalci s to in ono manjšo težavo, ki jih je v glavnem sproti reševal kar na dvorišču. Med tem sta avte v delavnici šravfala dva, po mojem začetnika, ki ju je mojster ves čas na daleč nekaj učil in opozarjal, da bi naredila čim manj škode. Počutil sem se kot zadnja rupa na sviralu, dokler si mojster le ni vzel časa zame. Vendar se je to zgodilo šele, ko je začel pisati račun.
Pred dnevi sem se oglasil na uradnem servisu. Tam isto frka, ves čas, eni trije mehaniki, ene dva vajenca, in vsaj še enkrat toliko šefov, ki so dodatno delali gužvo. Nisem imel prav dobrega občutka, da je vse v dobrih rokah in pod kontrolo.
Bil sem tudi sam dolgo nazaj kdaj pod kozolcem. Dopoldne je možakar delal na uradnem servisu, popoldne s sosedom v svoji garaži. Ne rečem, da ni znal. Vendar sta med delom tudi fino popivala in na koncu še bolj fino zaračunala.
Ta teden sem nabavil 2 litra olja, za v prtljažnik obeh Mazd, če bi bilo potrebno slučajno kdaj dotočit. Za prvega (ULTRA) sem plačal pri Bartogu v trgovini 10,5 €, za drugega (SUPRA-X) v spletni trgovini Enaa 8,7€.
👍Na mimovrste si kaj pogledal po čem je? Poleti je bil tam najugodneje,ni pa neke velike razlike pri dveh litrih.....😉
Da ne bi mislil, tudi meni se je že kdaj zgodilo. In sem bil potem slabe volje, ker ni bilo praktično nič ugodneje, pa nobenega otipljivega jamstva.
Alex, kaj je kozolec očitno različno razumemo. 😉
"V nasprotju z mojstri izpod kozolca splošne servisne delavnice dajo garancijo na svoje delo in vgrajene nadomestne dele. Podobno, kot to stori pooblaščeni servis."
Dobil stroj nazaj.
Pod kozolcem - menjava podložk injektorjev, sito, veriga oljne črpalke in seveda olje in filter. Pravi, da je bilo pri eni podložki malo puščanja (--> gareža), da je odmična gred in ostalo v zelo dobrem stanju. 650 EUR. Ni se mi zdelo ravno poceni, ampak tisti, ki bo kupil mojo Mazdo, bo že vesel 🙂
Sem bil kar blizu,zakaj pa nisi obe verigi menjal?🤔
No, še enkrat povprašam - koliko so vam računali (pooblaščenec/pod_kozolcem) za menjavo podložk injektorjev, sita, verige oljne črpalke in pač olja in filtra?
Bi ti z veseljem pomagal pa žal ne vem, ker teh potreb-problemov nimam.....
Jaz bi menjal obe verigi, ko je že enkrat vse odprto!
Jaz bi ocenil, da CC 500-600€ bi lahko bilo..... 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri meni je bilo enako kot si napisal,nobene razlike pri moči ali porabi samo cena je bila 8% večja...🥴
Na koliko si jo čipiro in kje? Kaka so opažanja glede na prej in kako si zadovoljen......🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani