olje spu??a? spodaj ?ez ?ep karterja, ker potem tudi ve?ino umazanije pobere s seboj... ?e ti ga samo ven potegnejo, ostanejo skoraj vse usedline na dnu karterja...
dela? pri topli ma?ini, spusti? olje na karterju, ko izte?e, odvije? ?e oljni filter (pazi, nevarnost packarije, v filtru je olje )
jaz sem potem pustil avto ?e ene 20 minut, da se scedi, ta?as sem zamenjal zra?ni filter ali ?e kaj drugega postoril (npr. menjal sve?ke)
potem seveda privije? novi oljni filter (zategne? z roko, ?e prej z novim oljem nama?e? tesnilo )
potem namesti? novo bakreno podlo?ko na ?ep karterja, in ga privije?... z ob?utkom, karter je ALU in se ga da hitro pretegnit
po nalitju olja zapre? pokrov in v?ge? avto, avto naj laufa ene minuto do dve. potem po?aka? pri vgasnjenem pribli?no 10 minut in preveri? nivo olja (po potrebi dolije?)
priporo?am da po naslednji kratki vo?nji ?e enkrat preveri? nivo olja.
tako... za morebitne napake v tekstu ali pri poskusu izvedbe dela ne odgovarjam
sam sm pa gledu izhode oja?evalca in ma frajer 2 izhoda(L-L+R-R+), pa mi nekak ne potegne, kk bi js zdj naj na to zadevo woofer na?timu,
?e ma po dva izhoda, je 4 kanalni... ni problem, ?e ma? nekaj podobnega ozna?eno kot na sliki, potem woofer enostavno ve?e? na en kanal "bridgable" premostitveno...
?e ma? 4 izhode, ma? verjetno tudi 4 vhode... ?e bo? mel bridgeable samo dva izhoda, potem je smiselno not prpelat tudi samo dva vhoda...
2 dni nazaj sem sam zamenjal mikrojermene (prej?nji se je en za?el lu??iti), ker so na servisu 32?+DDV/kom, za oba sem dal pa 15? (GATES- Euroton) in pa eno uro mojega dela...
meni se te va?e cifre okrog 250-300? sploh ne zdijo tak velike...
Labi... avto v senco, ohladiti avto in sebe , po?pricati z steleksom havbo do mokrega, vzeti navadn cajtengpapir, po?pricati cajteng papir, potem pa 30miinut zmernega drgnjenja s cajtengpapirjem...
imel podoben problem, avto ni v?gal, prebilo v?igalno tuljavo...
dobil drug razdelilec v?iga...sicer tudi okvarjenega, vendar sem iz 2 slabih naredil 1 dobrega; modul v?iga je vgrajen v razdelilcu... enega okvarjenega imam doma.. avto je sicer v?gal, vendar je nad 1500 RPM ugasnil...
z testom z "diodico" se te napake NE ugotovi (vsaj jaz je nisem) !
je pa prebilo v?igalno tuljavo zato, ker sem verglal avto brez sve?k in nisem odklopil elektronike iz razdelilca v?iga...
nabavil "nov" rabljen razdelilec v?iga iz nem?ije za 125? + po?tnina...
NOV je UNTERHUND DRAG
?e misli?, da ti bo kaj koristilo, ti lahko razdret razdelilec po?ljem za protivrednost po?tnine in piva
mogo?e pa to ni to
V6 je ZAKON avto... sem ga vozil skoraj 3 leta... ?e vedno se mi kolca po njem...
kar se servisa ti?e, se avta ne spla?a ve? vozit na poobla??enega, ?e posebej ne, ?e pozna? kakega mojstra ki doma kaj po?raufa, in te to bistveno manj stane.
kar se ogledala ti?e pa, dat popravit, pa potem dat zavarovat, saj zavarovanje stane bore malo glede na celotno ceno ogledala...
zavaruje? pa ga lahko kot delni kasko (podobno kot stekla, tako imam zavarovana stekla, svetlobna telesa in ogledala), pa noben ne vpra?a, kak se je odlomilo... vsaj mene do sedaj ?e niso... sem vedno vse po pravici povedal, pa ni blo nobenih problemov...
kar se feln ti?e, mora? vedet svoj ET in velikost felne, potem pa poi??e? po velikosti isto plati??e (najraje od istega proizvajalca) ki ima papirje za tvoj avto in omenjeno dimenzijo gum, kolikor jaz vem, ne bi smelo biti te?av tako homologirat plati??a, saj gre za isto velikost...
kar se ti?e pa podvozja, pa ?e ima? vso dokumentacijo, potem pa? po?lje? vlogo na poobla??eno ustanovo, in pla?a?, ter homologira?...
pri homologaciji itak najprej papirje po?lje? na LPP ali RTI, in ti takrat povejo, ?e ma? vso dokumentacijo...
preverit je treba ?tevilke na vzmeteh, ustreznost papirjev, itd....
za ostala vpra?anja, pa najbolje da vpra?a? prav tja kjer homologacije delajo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
kak to ve?, da ?oba tol?e ? po ?em ? kako opazi? ?
info ni nikoli odve?
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani