Po moje imata x benzinar in dizel 150/ročni menjalnik nekje podobno porabo na isti relaciji. Zna pa cx 30 zmagati pri višjih avtocestnih hitrostih na račun manjše teže avta.
Pa, saj ima ravno zato en kup plastike gor, da je lažja. 🤣
Nekje se mora to poznati. 😊
Ko je avto enkrat pospešen na primer na 150 km/h, mora mašina premagovat zračni in kotalni upor, ki pa skoraj nista odvisna od teže. Teža pa ima velik vpliv pri pospeševanju in pri premagovanju višinskih razlik (zato so gorski kolesarji v primerjavi s šprinterji tako drobni).
F=m*a - 2x težji avto potrebuje za isti pospešek 2x večjo silo
Wp=m*g*h - 2x težji avto rabi v isti klanec 2x več potencialne energije
@Sirius Zgleda da tvoja kritika leti na mene. Čeprav jaz Metabond aditiva nikoli nisem omenjal🤔
Če si pazljivo prebral to temo sem že na začetku napisal da analiza olja na podlagi kapljičnega vzorca ni prava analiza olja in poda le grobo oceno, npr. vsebnost vode, goriva, nečistoč.
Vedno sem napisal da je za pravo detajlno sliko stanja olja potrebno poslat 100ml olja v laboratorij, kjer se vidijo vse viskoznosti, vsebnost nečistoč po elementih, vsebnost aditivov...
Vse moje analize rabljenega olja ki sem jih dal delat na moji M6, sem delal za sebe, porabil sem svoj denar zato, brez pričakovanja da kaj zaslužim!
Pri vseh mojih analizah nikoli nisem enostransko navijal za bilokatero olje, ker nimam nič od tega!
Sem pa vedno povedal katero olje se je boljše obneslo v moji M6 in mojih pogojih!
Pravtako sem vedno obrazložil kaj je pri katerem olju boljše in nikoli nisem navijal za bilokatero olje, sem samo podal svoje "znanje" o oljih!
Zadnji test aditiva Ar... na moji M6 sem pa naredil glih iz tega razloga da se sam na svojem avtu prepričam, če res deluje ali je samo marketing.
To da sem objavil moje testiranje za katerega sem porabil svoj denar in ne dobim od nikogar niti centa zato.
Sem pač mislil da bo ljudi zanimalo da nekaj dejansko deluje in je dokazljivo na podlagi mojih laboratorijskih analiz rabljenega olja.
Nvm kaj je tu spornega??
Če napišem da je nek aditiv dokazano zmanjšal obrabo mojega motorja, kaj je s tem narobe???
Pa nimam nič z firmo Archoil ali Motul, ali bilokatero firmo.
Meni je vseeno za bilokatero firmo z olji ali aditivi, delam v državni službi in nimam prav nobene potrebe da bi navijal za bilokatero oljno firmo.
Vse kar sem napisal so osebne izkušnje in znanje o oljih.
Za razliko od tebe ki vsiljuješ vaš Metabond produkt kot oh in sploh, in to čist brez nekega dokaznega gradiva.
Imaš sploh podatke kaj ta vaš aditiv vsebuje??
Če si tako prepričan v vaš aditiv, pa naredite še vi kak test v avtu oz motorju!
Od zdaj naprej ne bom več objavil nobene laboratorijske analize, nobene zanimivosti iz sveta olj in nobenega nasveta glede izbire olja.
Ker pol očitno nekomu ni prav!
Bom pač samo še občasni tihi bralec, Lp
Nikoli ne bo vsem prav in prosim ne se sekirat in prosim ostani tak kot si, ker si 👍
Meni je pa danes napisalo SBS malfunction in SCBS forward malfunction. Zraven pa še svetita lučka za motor in še ena, vidno na sliki. Če avto ugasnem in ponovno prižgem, napake ne izginejo. Pojavile pa so se med vožnjo cca 120km/h ob vključenem tempomatu, vključen sem imel tudi lane assistant. Zdaj se ju ne da vključit. Avto tudi nima polne moči. Kaj bi ahko bil razlog za ti napaki? Avto Mazda 6 CD 175, letnik 2016.
Priklopit ga je potrebno na računalnik, da se ugotovi koda napake. Seznam napak:
Evo končno..po štirih mescih sem nazaj pripeljal domou mazdo 😀
Ni me malu koštalo ampak gre pa k raketa zdej k je vse spucano 👌
Delano pa je blo na autu:
-nova glava, nova ketna in zobniki, novi obrocki, spucan dpf, spucan egr in hladilnik, spucani injektorji in nove podloske, spucani vsi kanali, novo olje v menjalniku, nova zavorna, vsa tesnila nova, spolirane odmične....uglavnem ena lepa mini generalka. 😀
Sem se pač odločil, da gre od hiše. Pa ne samo zaradi te lučke, ampak ker ne delam več veliko kilometrov, dizel ni več prava opcija. Novi avto bo definitivno benzinar. Žena se bolj nagiba za kak suv. Meni je pa v bistvu vseeno, samo da bo avto nov. Malo mi ga bo žal, a tako sva se z ženo odločila.
Kaj pa je sploh opcija v današnjih časih? Z enakim vprašanjem se ukvarjam zadnjih nekaj let, ko smo od hiše prehitro spravili 15 let staro Corso 1.4 s 100.000 km in 12 let staro Hondo Accord 2.2 CDTi z 228.000 km. S tema starima avtoma sem imel 3x manj dela in stroškov, kot potem s 3-4 leta starimi Mazdami.🙃
S trenutnimi bencinarkami G120, G165 in G194 z motorji ni nobenega dela in težav, razen rednih servisov (vsi trije so letnik 2018 in imajo okoli 60.000 km). Še posebno smo zadovoljni z mehiško Mazdo 3 HB, ... majhna, okretna, samo prižgeš in pelješ, enkrat na leto še na servis. 🙂
Odlična je tudi M6 G194 - po mojem idealna Mazda zate, občutek vožnje (tiho delovanje) nivo višji, poraba primerljiva z G165, če želiš odzivnost, prestaviš na Sport režim (na avtocestnem klancu je z lahkoto šel 160 km/h).
Kaj pa je alternativa Mazdam po ceni, obliki, pa malo boljša kakovost?
To se je zgodilo meni danes v Avstriji na poti domov. 🤐 Koda P 2262 C, mašina v safe mode in slikaj se. Dobro, da sem ravno zapeljal na počivališče. In ni nam preostalo drugega, kot klicat vlečno.
Pa še zanimivost. Klical sem amzs in prijazno so mi povedali, da pridejo lahko šele jutri, v torek. Nato sem klical asistenco in v dveh urah so bili pri avtu (v flachau - u). To se je zgodilo ob 16.30, ob 23 je bil avto že pri mojemu mehaniku in mi doma. Tako, da vsa pohvala avto asistenci zavarovalnice. generali. 👍
Sva pa z ženo prišla, dokler sva čakala asistenco, do zaključka in se že 100% odločila, da gre ta mazda, ko zamenjamo ta senzor in poštimamo nazaj vso ekologijo, od hiše.Novi bo definitivno benzinar. In to športni suv. Na žalost ne več mazda...
@Alex, kaj pa govoriš? 😮 A kar naenkrat, zaradi prižgane ene rumene lučke, Mazda 2.2 CD zate ni več dober avto? Pa pri pol manj km, kot jih je ime @Peter22-ov ... 😩
Kot že rečeno, ta senzor crkne vsakemu prej ali slej, meni je pri 80.000 km. Če bodo pri tvojem samo take težavice in ne kakšna turbina, injektorji, verigica, glava, ... boš s prodajo Mazde zafrknil. 😉
Pri naši CD 175 se je pred leti pojavila rumena lučka z napotilom na servis. Kontaktiram Mazdo servis in pojasnijo, da je šel verjetno senzor izpuha (če avto dela normalno, ima moč in ni šel v safe mode). Na servisu so potem zamenjali ta senzor (cca 150 €) in je bilo OK. Ta senzor prej ali slej crkne vsakemu, modificiran kovinski pa je OK. Komot zamenjaš sam (če je notri plastičen, je to v vsakem primeru priporočljivo).
1.38 stopinj zamika med senzorjem glavne in odmicne gredi. Nimam pa pojma kolk je sploh zgornja meja pri skyactiv, nekje sm bral, da 10, sam se mi zdi to mal velik, al se motim?
Tudi sam imam v glavi zgornjo mejo okoli 10,5 stopinj. Mogoče pa je pomembna tudi obremenitev in obrati, pri katerih je kot merodajen???
Nisem pozabil na vas in vam sporočam da je moja mazda po skoraj štirih mesecih še vedno z odprtim motorjem 😕 tolk pizdarij kot imam to glavo dobit je pa ajoj..najprej je nisem mogel nikjer dobit v kratkem roku in je bil najkrajsi 45 delovnih dni iz anglije..okej cakam te skor tri mesce in ko bi mogla pridet smo ugotovili da so jo poslali na slovaško namesto v slovenijo..sem znorel, storniral naročilo in jo naročil v ljubljani..na srečo jih je trenutno po evropi vsepovsod, ker je prišla pred par tedni nova zaloga v evropi..uglavnm popizditis na kvadrat..sedaj je placana in so mi rekli da prispe naslednji teden v ljubljano.
Mi je pa strokovnjak z mazde rekel da zadnje čase je vedno več menjav glave na diesel mazdah tako da ocitno so te mozde po nekaj letih prisle v kilometre kjer pokajo glave 😡tako da previdno z nakupom teh dizlou 😉
@mazda gh, lepo da si se oglasil, sem pa pričakoval bolj pozitivne novice. Ampak bo pa le rešeno. 👍
Z rezervnimi deli Mazd je na splošno kar težava, na ključavnico sem pred kratkim čakal več mesecev. Poleg tega so rezervni deli še zelo dragi. Poznam človeka na Mazdi in informacije glede glav imam enake kot ti (veliko so jih pobrusili, kar nekaj pa že zamenjali).
Dizli so sicer po moči neprimerljivo boljši od bencinarjev in rabljeni so kar precej cenejši. Zato tudi popravilo takšne in podobne okvare za nekaj 1000 € na koncu ni katastrofa. 😜
Kolega je kupil rabljenega Volvota D4 in mu na 1.500 km popije 1 l olja. Potrebna mala generalka (obročki), popravilo okoli 4.000€. Sedaj rešuje z gostejšim oljem in aditivi, liter olja mu požre šele na 4.500 km. 😉
Me na splošno moti dvoličnost razvitejših evropskih držav. Vedno bolj pritiskajo na zaostrovanje okoljskih standardov, hkrati pa goljufajo (dieselgate) in nimajo težav z izvozom svojega "umazanega" iztrošenega avtomobilskega parka izven svojih meja, na vzhod. Torej, če naš planet in prebivalci potrebujejo čistejši zrak, potem naj prepovedo tudi izvažanje svojih umazanih tehnologij izven svojih meja.
Moram pohvalit fante na Interclassu za dobro opravljeno delo in ker so vse poslikali. Strošek je velik (660 eur), ampak računam, da bo za nekaj časa mir.
To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:
Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.
Na območju MB ne poznam nobenega. Sicer pa pri določenih okvarah ni dobro preveč šparati, fino je imeti garancijo na popravilo.
Zadnjič je imel nekdo tukaj podobno težavo - popravilo pa nekje od 2-3 k€, z rabljeno (rabljena glava dobrih 1.000) oziroma novo glavo (okoli 2.000). Mogoče pa bo dovolj samo brušenje.
Ni tako kot ti praviš. Meni so dodatno garancijo 2leti ponudili za 350 €.
Pa še to se mi je zdelo too much in je nisem vzel. Itak je ne bi koristil, kot se je izkazalo do sedaj. Pa še to je vprašanje, koliko bi si z tema dvema letoma sploh lahko pomagal. Kajti z uradnimi mazda servisi nimam dobrega mnenja.
Sicer je pa sedaj v Nemčiji za vse mazde (brez doplačila) šest letna garancija.
Lahko da kakšen evro gor, dol, spet odvisno, kakšna garancija, v Belgiji 2018:
Saj pravim, da si vsak trgovec po svoje to garancijo razlaga. Seveda vedno v škodo kupca, se razume. 😊
Sicer pa, če bi se meni pričel lupit ta kao "usnjen" volan, bi ga dal preobleči enemu mojstru tu na obali. Tip naredi tako dober izdelek (pravo usnje v kombinaciji z luknjičastim usnjem in šivi v barvi, ki si jo izbereš) da je stvar lepa, za videti, kvalitetna pa tudi na otip je čisto nekaj drugega kot ta naša plastika na volanih. 😊
Ravno sedaj preoblači na kolegovem bmw-ju olupljen volan (letnik 2018, ja tudi pri bmw-ju imajo enak problem z lupljenjem), pa me zanima, kakšna bo cena.
Glede garancije ni tako kot praviš, ampak je toliko muzike, kolikor plačaš. Recimo v Nemčiji si za Mazdo 6 leta 2018 dobil 3-letno garancijo, ob doplačilu 640 € (CarGarantie) pa si lahko dokupil dodatni 2 leti, ki jo priznajo tudi pri nas. 😊
Ti pa res nimaš sreče, v glavnem same banalne stvari.Edina dobra stvar da so ti menjavali pod garancijo ker tisti zaslon ni glih poceni.
Moja žena pol naštetih stvari ne bi (in dejansko ni) niti opazila, kaj šele, da bi jo motile (pokanje omejevalca, škripanje amortizerjev zadnjih vrat, zviti sprednji zavorni diski, ...).
Če bi veliko lastnikov tukaj objavilo podobne spiske napak, ki so jih sami doživeli, bi lahko naredili eno skupno pregledno tabelo.
A lahko kaj vec poveš o tem? Poka samo ob odpiranju / zapiranju, ali tudi med vožnjo?
Amortizerji vrat?
Samo ob odpiranju-zapiranju ... vsakič enkrat (pk ... pk). Mazanje ne pomaga (na enem pooblaščenem servisu so omejevalec na debelo napackali z belo mastjo, pa ni pomagalo). Je pa to manjša zadeva, s katero bi lahko celo živel, samo vsakič dobiš občutek, da bo omejevalec prej ali slej počil.
Je pa to verjetno pogosta napaka pri Mazdah 6, sam pa sem jo imel pri modelu 2015 in 2019, težavo pa so prvič opazili sami na pooblaščenem servisu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ko je avto enkrat pospešen na primer na 150 km/h, mora mašina premagovat zračni in kotalni upor, ki pa skoraj nista odvisna od teže. Teža pa ima velik vpliv pri pospeševanju in pri premagovanju višinskih razlik (zato so gorski kolesarji v primerjavi s šprinterji tako drobni).
F=m*a - 2x težji avto potrebuje za isti pospešek 2x večjo silo
Wp=m*g*h - 2x težji avto rabi v isti klanec 2x več potencialne energije
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani