Oj, mene pa zanima, kako je sedaj to z vpoklici in tehničnimi pregledi. Imam še en vpoklic za obdelat, pa sem si rekel, da ga bom istočasno z rednim servisom, sam mi sedaj malce striže registracija in servis 😒
Pokliči na uradni servis, oni se odločijo kako težo ima tvoja zadeva. Po moje je redni servis nujna dejavnost, ki jo je potrebno izvesti znotraj garancije, prav tako vpoklic, če kritično vpliva na nekaj na vozilu. Jaz sem bil normalno na servisu btc lj.
Tole me spomnilo na mojo peč na kurilno olje. Nekaj tednov po servisu je vedno začel zagrkavati vžig. Pa spet servis, vsak majster je klincal prejšnjega, a po njegovem odhodu ni bilo nič bolje. Potem sem po 10-tih letih zafrkavanja zadevo objavil na enem forumu, dobil na desetine nasvetov, ki niso rešili zadeve. Potem pa se je našel en serviser in povedal, da pozna te gorilce in kje je težava - v predolgi šobi. Kupil sem novo, ki jo je predlagal in od takrat dela kot urica.😊
Dober odgovor, avtorju te teme torej predlagaš, da menja šobe za krajše?
Šalo na stran. Avtorju teme predlagam, da pokliče še kak drug uradni servis za nasvet, npr BTC LJ. Mogoče tam pri večji masi vozil poznajo težavo.
@NevLado Na splošno zgleda še v dobrem stanju. kolk ma olje prevoženih, ocenil bi na kakih 7000km.
Območja bi ocenil:
1=3
2=3
3=1-2
4=1
Ej super, hvala. Prevoženih imam mislim da nekaj čez 11k od zadnje menjave (original mazda 5w30). Ta teden planiram servis (1 leto mim, lučka se je že prižgala).
Režim vožnje ac/relacija/mesto 40/50/10. Vozim precej "pametno" (ne pritiskam hladnega, ne ugašam vročega, etc etc). + res me moti da nima cx-3 enga normalnega števčka temperature ampak samo tisto modro lučko. Sam verjetno se folk s tem ne obremenjuje tako kot mi ljubitelji.
@Aless lepo prosim še meni. Ali je tist širok obroč "na desni" gorivo, ali je pač slučajno "tako". Če slikam brez luči se ne vidi, mislim da je optična varka?
Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla
Moje mnenje? Ne pipaj motorja dokler dela, sploh pa glede na to, kar si gor napisal.
Jaz sem 99%, da tam v luki v Kopru vse cisterne natočijo iz iste nafte, ki pride k nam. Potem pa mogoče kdo kaj doda notr in to je to. Kot pravi shrek, mogoče je kak deci razlike, to je pa to. Pa saj vi veste, da so naše mazde (in ostala novejša vozila) že tako pametni, da režim delovanja motorja prilagodijo gorivu, ki ga dobijo? Avto ne gre nič več, nič manj.
EDIT: to prilaganje motorja pomeni, da ti čutiš iste performance in iste pospeške pri različnem gorivu...
Izgleda, da je skrb na obeh straneh, tako traktorski kot benzinarski. Se pravi, da moramo vsi preventivno nekaj postoriti na motorjih.
Ko bo prišlo to čiščenje na vrsto, bom vse lepo poslikal. Da vidimo, kako to izgleda in da bomo imeli lepo dokumentirano.
Ne kompliciraj. Bencinar ima en in edini problem in to je direktni vbrizg, pri dizlu pa lahko delam seznam 2 uri pa še ne bom na koncu. No mogoče mi pa jutri gred ven vseka.
Hmmm, jaz, ko sem zadnji v koloni vedno stojim z nogo na bremzi (na AC pa še štirje žmigavci vklopljeni). Če pa kdo spregleda tud to pa žal ni druge pomoči.
Če je fejst dež prižgi še meglenko na ac. Jaz sem se to navadil od avstrijcev ni je res lepa in uporabna navada.
Kje je definicija zmanjšane vidljivosti, da preklopiš oziroma ročno prižgeš zadnje luči? Nekateri avtomobili imajo tako, da se ponoči samo s sprednjimi ledicami vozijo, zadaj pa tema. Pa v megli tudi...
S sprednjimi dnevnimi lučmi bi morale goreti tudi zadnje luči....
Tako ja, namesto da bi imeli na "Auto" imajo na prvi stopnji ni potem jim automatsko ne preklopi. Morda bi takrat avto lahko opozoril, da je zunaj tema in naj užge luči, če tip sam ne vidi, da vozi v temi
Jaz imam 6-tico g165 2018 sedaj imam 63000km in vse ok. Malo me edino skrbi pacanje sesalnih ventilov zaradi direktnega vbrizga.
Vsake toliko natoči 100-ko pa mal po gasu. Sicer "sranja" za nazaj ne moreš spucat, ampak škodi pa ziher ne. DI je pa nekaj, kar je ratalo v 2020 nekaj povsem normalnega in ne dobiš več avta brez tega. Vprašanje je samo na proizvajalcu, kako bo ta problem (ne)reševal.
imam težavo z nedelovanjem zadnjih luči (tail) oz. jih ne znam vklopiti
Oprema je Challenge, tako da na ročici ni pozicije "Auto". V nobenem izmed 2 položajev, poleg OFF, zadnje in pozicijske luči ne svetijo. Osvetlitev registrske tablice in osvetlitev instrumentov delujeta ok. Pravtako normalno delujejo vse zavorne luči ter zadnja meglenka.
Preveril in testno zamenjal sem varovalko, žarnici, vse je ok.
Se je že kdo srečal s tovrstno težavo?
Hvala in lp
Po zakonodaji lahko pri dnevnih lučeh izklapljaš zadnje luči. To se pravi, da zadnje luči v "dnevnem načinu" ne gorijo sploh. To ni samo pri mazdi ampak pri marsikaterem drugem proizvajalcu enako. Če bi rad da gorijo zadnje luči, moraš na roko vsakič vklopit "nočni način". Policaji in tehnični na to ne težijo, ker je tak zakon. Priporočam pa vklop luči na roko v primeru jesenskega dežja na ac, da je tvoj avto bolj viden.
Sprednje luči pa vedno gorijo (podnevi samo ledice). Če zategneš ročno ugasnejo, ampak se takoj nazaj vžgejo ko spelješ (opazuj odsev v avtu pred tabo)
Jaz pa (trkam po mizi) še nimam nobenih problemov s črički, samo tisto polico zadaj v prtljažniku bi najraši vrgu iz avta, 3krat povozu pa še zažgal. Lahko pod njo podložim od vate do gumic pa ne bo nehala skakat v luft .......
Dolge relacije...delam cca 55k km letno. Kot kaže prevelik napor za ta tip
Glede nivoja olja pa: nisem preverjal. Avto je bil dva tedna preden je zariban na A-cosmos na menjavi olja. Razen če so ti indijanci kaj zaj...kar se nebi čudil. Hmmmm
p.s. motor je iz tujine. Ne vem lokacije od kod. Se pozanimam. Zrihtal mi ga je Pelko preko vez (zato pa je ta clovek car ne ne prenese bremena nazaj na lastnima in to noro cenim), pa ta je še novejsi letnik in ima prevozenih samo 51.000km. Pa da vidimo
Ofak A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal...
Lahko, da niso še nič odpirali mašine in ne vedo vzroka. Jaz sem malo povprašal znanca mehanika na servisu tu na mazda servisu v Kp če so imeli kak podoben primer, pa pravi da niti enega takega. Imeli so nekaj na začetku z prvimi dizli, ko so zamenjali odmične in turbine, z novimi pa ne.
Jaz pravim, da je še vedno potrebno vsaj na štinajst dni pogledati nivo olja in vse ostalo.Ker,če je nivo olja previsok(nafta v olju) ti ne bo nič svetilo a tako olje verjamem, da ne opravlja svojega dela kot mora. 🤔
Pač jaz ne morem verjet, da kupimo "drag" avto in nima notri enga brezveznega senzorja za nivo olja... 15 let stari renault dizli ga majo za 1/3 cene mazd.... Pa smo lahko še takšni ljubitelji znamke ampak to je totalni poden. Sploh pa ker vejo, da lahko nivo olja začne naraščat in tega ne boš videl nikjer drugje kot na palčki? Daj prosim te, 3/4 ljudi ne gleda palčke ampak samo tanka in vozi.... To bi moral imet notri senzor in to je to. PIKA
A si dejansko naročil ohišje iz tega linka? Kako si potem prestavil ta mazda logo. A je tole aliexpress ohišje isto od Mitsubishija? Imaš morda kako sliko? Naročam ga že od februarja haha.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pokliči na uradni servis, oni se odločijo kako težo ima tvoja zadeva. Po moje je redni servis nujna dejavnost, ki jo je potrebno izvesti znotraj garancije, prav tako vpoklic, če kritično vpliva na nekaj na vozilu. Jaz sem bil normalno na servisu btc lj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani