Pragove dobis za 100e komplet nove (par) na siluxu. Ker kokr je mazdaman napisu cez en let bos meu use spet uzuni, ker ti bo use vn udarl. Je pa to govora za 6ko za ostale nism gledu.
Vidim da se je ?e dosti napisalo okoli rje in ne bom velik komentiral pa? imajo hibo na plehu ki pa se z kvaliteto motorja in ostalih komponent kompenzira...no vsaj tako je zaenkrat moje mi?ljenje po prebranem re?enem in videnem.
Sicer sem fri?n lastnik in ?e dokaj zelen;)
Ok imam problem z rjo ampak me zanima glede na to da je danes te?ko dobit dobrega li?arja za soliden denar spra?ujem vas za priporo?ila v celjskem okoli?u ( mimgrede ?e kdo pozna tud dobrga mehanika za Mazde na tem koncu bi blo dobrodo?lo... )?
Eno okvirno ceno sem dobil pr AvtoLuka okoli 400 eur ( zadnja blatnika, vrate, podvozje ) ampak vseeno ve? glav ve? ve.... .
Hvala za priporo?ila.
Lp
Sam sem iz Savinjske, sicer velik stvari postorim sam, kar se pa licarskih in kleparskih del tice pa sem dal avto rihtat v Maribor MS vzdrzevanje vozil (Mitja Sorko), ima pa tudi mehanicno delavnico
sem lastnik 323f 1.5 16v letnik 96 in me zanima zakaj vozilo pri vo?nji v kak?ne bol strme klance izgubi mo? in negre druga?e kot v 1.prestavi? zmeraj sem mislil da so ti mazdini motorji dosti bol mo?ni kot pa so v resnici.
sem pa ?e naredo servis sve?k,filtrov,olja,maf senzor,lambda sonda,s?istil loputo in dal novo rebrasto cev katera pride z lopute na ohi?je zra?nega filtra...itd <_<
Nisem zadovoljen. Po dveh letih in ?tevilnih servisih jim ni uspelo nastaviti sistema (plinex), da bi deloval kot se spodobi. Ali je avto uga?al, ali je cukal na dolo?enih obratih, ali ni delala posodica za mazanje ventilov, dve leti jim ni uspelo zatesniti uhajanje hladilne teko?ine iz uparjevalnika... poraba plina ogromna, recimo s 40? naredil 350 km, kar ni ravno nek prese?ek v var?nosti. Na koncu je bila potrebna menjava ventilov, kar je kar konkreten servis za mojo mazdo... serviser mi je nadaljno uporabo tega sistema odsvetoval. Zato ne vidim smisla, da bi ?e ohranil plinski sistem v avtu.
Kdo pa naredi to brez problema? Oz. kak?ni bi bili stro?ki? Stvar bi najraje lastnoro?no iztrgal iz motorja
Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne.
S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak. A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.
Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.
Ravnanje in varjenje robov pride okrog 20? za eno plati??e, glede po?enega kraka pa ne vem kok se bo dalo zrihtat ?eprav se da ?uda stvari popravit pri plati??ih.
Na mojih je bil popravljen cel krak, kdo pa je delal pa nimam pojma, ker je blo to ze pri prejsnjem lastniku
tudi to je opcija, ?e ne bo ?la skoz tehni?ni. Sem se zanimal v Se?ani kjer to delajo. ?e mu prinesem katalizator je 300?-ni malo. Ne vem pa koliko bo to omejilo pretok plinov, verjetno bo bolj?e kot prej.
Na obletnico odstranitve sem se spomnil da moram ?e nekaj urediti glede filtra; ko sem odstranjeval filter sem mora tudi katalizator je je bil tudi ta zani?. Zdaj je noter prazno. Opazil sem da ima avto ve?jo turbo luknjo in ne gre rad na vi?je obrate. V bistvu se je zmanj?alo delavno obmo?je motorja, ker sklepam da turbina nima zadosti du?enja. Vpra?anje: kako, oz. s ?im zapolniti praznino? Dat direkt cev? Je kdo ?e delal kaj podobnega? Filtra ne bom dajal spet noter..
Pozdravljeni, opazil sem tale forum, in se tako obra?am na vas!
Avto: mazda rx8
Te?ava: sveti lu?ka za motor
Te?ava2: Utripa lu?ka DSC OFF
Avto je gara?iran od 15. novembra naprej, in ga vsake tolko ?asa (7-14dni) zalaufam, danes pa sem prvi? opazil da so se posvetli te 2 opozorilni lu?ki.
Sicer sem avto probal v?gat ?e v?eraj, ampak je bil akumulator prazen, danes ko sem ga nafilal in probal v?gat pa tole.
Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo narobe?.
A ga ti samo zalavfas al gres tut kak krog z njim?
Ne vem ?e ?e bi se pri 130t km poslu?il dodatkov, hehe. Bomo videli kako bo do intervala za servis in se pogovorit s Pelkotom, verjetno prvo kot prvo zamenjat olje, ?e bo pa ?e naprej pila potem pa korak naprej. Haha...Deeyan...vonja se ga ni? ...lahko pa re?em da se je to za?elo ko se ponovno vrgel gor katalizator in original kolektor takrat ko je ?portni po?u (?eprav to verjetno nima veze), mogo?e se mazdica prito?uje ker ve? ne diha tako kot je prej
kot zanimivost, tut men se jo ravn takrat za?elo dogajat, ko sm dal kat nazaj gor
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani