Verjetno si prehitro zacel pospesevati... pa je avtomatika ukrepala... Meni se kaj podobnega se ni zgodilo...
Un beemvejaš je pa čist po beemvejevsko reagiral ... Takoj ven skočit... pa na gobec...
Pospeševati? Saj sem bil na bremzi... glej kako pada hitrost na GPS-u. Par sekund je sicer v zaostanku. Ampak do tega avta je bilo še vedno nekje 6 metrov. Kamera precej zavaja. In ko je avtomatsko zavrlo je bila hitrost nižja kot 30km/h in zato je vse skupaj dejanko izpadlo kot da bi se šel brakecheck.
OK, BMW-jaš je sicer odregiral tako kot večina prepotentnežev, ampak ker ni glih pizdil sem bil prijazen do njega. Na kameri se sicer ni slišalo ampak njegov prvi stavek je bil "uff to je blo pa blizu..."Zato sem mu tudi začel razlagat kaj se je zgodilo, drugače sigurno ne bi.
Ampak če bi počilo... kaj pa potem. Res bi un odzadi prletu ampak, če bi pa gledali posnetke kamere pa bi lahko to spadalo tudi v rubriko nepotrebno naglo zaviranje. Kdo bi bil kriv? Po trenutni zakonodaji jaz, ker avtomobil pač ne pa čeprav je bremzal precej idiotsko in predvsem nepotrebno na polno, saj je bilo še ogromno prostora za počasi ustavit pri tej hitrosti. Tud približno ni bila kritična situacija, ki pa je res ratala potem, ko je avto takole zaviral.
pred 7 urami je Mraušk Mčk napisal:
Boss ti prav izzivaš da ti bo nekdo enkrat zobe poravnal.
Moja enako, samo, da tisti avto, ki je zavijal se ni ustavljal, ampak je lepo zapeljal v ulico. Mazda pa v "panic mode", ?e dobro, da ni bilo zadaj nikogar, ki bi bil preve? blizu, ker bi "pokau ejga"
Evo kako to izgleda v živo in kako nevarno je. Mazdi je vseeno, da sem počasi zmanjševal hitrost z zaviranjem in da je bilo do sprednjega avta še dovolj prostora. Odloči se, da to ni dovolj in zabremza na polno do zaustavitve brez opravičljivega vzroka, un z BMW-jem pa glih tolk da ni prletel zadaj vame.
Naj vas ne zavede hitrost, saj ima GPS na kameri nekje 2 sekundi zamika in tudi do križišča je omejitev 60km/h tako, da sem bil pod omejitvijo. V glavnem tole je precej čudno in precej preveč panično.
Ti si v dolgih hlačah, jaz sem bil celo v bundi na Pokljuki v torek. Je bilo 8°C pa močan naliv, pa mrzel veter. Sem moral pogledati, če nismo mogoče na zimskih počitnicah. 🤔Drugače pa ja, nas je na Gorenjskem štiri dni pralo, kakor koli smo šli.
In pridemo domov, pa, zopet dež in skoraj hladno. Pa morje 20°C v avgustu. Jap, res je nenormalno segreva vse skupaj.
Jaz sem tudi na Gorenjskem in smo zjutraj v Bohinju imeli 13 stopinj, čez dan pa ni šlo čez 20. Vsaj voda se ti pol zdi pri 21 stopinjah prekleto topla. 😀
Ja če si zmrzljiva tetica, to zna bit res problem... 😁
Drugač pa gretje zicev in volana pa je OK. Greta pa Lučka sta nam pa itak obljubli globalno segrevanje in nekih hudih minusov pozimi ne bo več. Ne vem pa kaj se jima je to poletje pokvarilo, da sem že cel teden v dolgih hlačah in nogavicah na dopustu.
To moraš delati vsakokrat ko ti dela regeneracijo. Pri višjih obratih bolj spihaš vse skupaj, smrt za to je pa cijazenje po mestu in preklinjanje regeneracij.A tebi kaj narašča olje nad max? A kaj kontroliraš?
hehe... preklinjanje regeneracij 🤣 a to se pelješ in fašeš regeneracijo pol jo pa steraš v 3PM
To zadevo sam uporabljam že od prve Mazde naprej, se pravi več kot 15 let. Drugače ni nič posebnega je pa dobro v tistih prvih nekaj sekundah, ko prižgeš motor, da ne zalaufa na suho. Ta Metabond se namreč prime kovinskih delov in ne steče navzdol. V glavnem tudi v najhujšem mrazu motor zjutraj zalaufa kot, da bi bil topel.
Ga pa še nisem del notri, ker moram pustiti ene 20kkm, da se deli pravilno uležejo. Potem bomo pa spet dodajali. Ko daš prvič notri, gre cela flaška, nato pa vsako menjavo samo polovico. Se pravi dober deci.
Ma glej... men je v čist dobr. Alex je pač muskontar in logično, da ma višja pričakovanja. Ampak vseeno avto ni glih akustična dvorana, tako da za moje pojme je bolje, da si za doma kupiš kaj bolj fensi.
Kaj pa če ga zapelješ na tehnični... plačaš tistih nekaj evrov pa jih poprosiš naj na tisti premični zadevi pogledajo, če se karkoli vidi. Potem lažje reagiraš naprej in iščeš ostale vzroke.
Sej veš kako to gre.. pri meni je že četrta Mazda (če štejem še tisto od fotra) in nobene ni rjavela. Je pa res, da so bile vse nove in kupljene pri nas.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pospeševati? Saj sem bil na bremzi... glej kako pada hitrost na GPS-u. Par sekund je sicer v zaostanku. Ampak do tega avta je bilo še vedno nekje 6 metrov. Kamera precej zavaja. In ko je avtomatsko zavrlo je bila hitrost nižja kot 30km/h in zato je vse skupaj dejanko izpadlo kot da bi se šel brakecheck.
OK, BMW-jaš je sicer odregiral tako kot večina prepotentnežev, ampak ker ni glih pizdil sem bil prijazen do njega. Na kameri se sicer ni slišalo ampak njegov prvi stavek je bil "uff to je blo pa blizu..."Zato sem mu tudi začel razlagat kaj se je zgodilo, drugače sigurno ne bi.
Ampak če bi počilo... kaj pa potem. Res bi un odzadi prletu ampak, če bi pa gledali posnetke kamere pa bi lahko to spadalo tudi v rubriko nepotrebno naglo zaviranje. Kdo bi bil kriv? Po trenutni zakonodaji jaz, ker avtomobil pač ne pa čeprav je bremzal precej idiotsko in predvsem nepotrebno na polno, saj je bilo še ogromno prostora za počasi ustavit pri tej hitrosti. Tud približno ni bila kritična situacija, ki pa je res ratala potem, ko je avto takole zaviral.
Zakaj že
Povezava za deljenje
Deli na druge strani