Bossek to je res, servis mora vedet ampak tisti servisni intervali so bol tako tako naravnani, da avto zdrzi tisto predvideno zivljensko dobo npr 7let 250000km. Jau servisiram skoraj vse na pol nekateri se mi smejijo, slisim razne komentarje, ampak sem strojnik imam izkusnje marsikaj sem ze videl okrog vzdrzevanja, zato tako tudi vzdrzujem bolj preventivno. Pa sem jaz miren in vsak trenutek se lahko odpeljem kamor zelim brez razmisljanja kaksno je stanje z avtom 😀
Jaz nekje med 100000-120000 takrat tudi preventivno vodno črpalko, termostat in jermen z rolcami in napenjalcem.
Glede na vzorec je kar tezko dolocit jedro. Ocene podrocij bi jaz tudi tako dolocil kot ti. Je za menjavo ja
Vožnje so kratke 10km v eno stran in nazaj na dan. Kilometrov ima pa sedaj malo manj kot 85000 servis je bil pa delan na 83000km pred 3meseci. Drugače olje se menja 1x letno ker do 10000km letno pridemo redko s tem avto. Bom pa spremljal na naslednjih 1000km. Čudi me da ni goriva v olju, sem bil prepričan da bo kaj. Bo se pa ziher voda pojavila ob naslednji meritvi, saj ves zima in kratker razdalje.
RazširiPomota.
Balkan nima iridijevih svečk. V knjigi sta 2 intervala za hladilno. FL22 in druge hladilne. Pa piše, če je na pokrovčku FL22, uporabljaj strogo FL22.
A ve kdo mogoče koliko gre v M2 (DE) 1.5 mašino hladilne? In mogoče, kje se jo ven spusti. Letos bo 11 let in tu je predvidena menjava.
Meni se zdi da 5litrov ampak nisem siguren. Ponavadi je na hladilniku od strani tak rdeč tulec ki se odvije in steče hladilna tekočina ven. Drugače pa lahko tudi cev snameš med hladilnikom in motorjem. Postopek odzračevanja pa mislim da je enak kot sem zgoraj opisal
Res škoda da nimam povprečne hitrosti ja 😕 Čudno prej se sploh nisem zavzel. Bom danes nardil še en vzorec od Toyote, definitivno pa na naslednjih 1000km preverim spet pri mazdi in do servisa.
Sem preveril, računalnik kaže 70% do sedaj prevoženih 6000km, torej gre glih lepo skoz kilometri in procentualno, 0% z 20000km, ampak čez 4000km bo menjano.
Povprečne hitrosti pa nimam opcije pri trip A in B imam samo kilometri od reseta in poraba glede na omenjen trip 😕
Hvala za razlago. Zelo uporabna zadeva. Bom redno spremljal na vseh naših vozilih. Mi je pa zanimivo da je olje na šipki temno, res temno potem na listu in po določenem času pa zbledi, tista temnost kar izgine. Pred tem testom bi glede na videz barve olja rekel da je ze bolj slabo (ceprav ima samo 6000km), ampak ni, torej barva ni vse 🙂 . Aless hvala ti.
Preverim jutri koliko % kaže računalnik.
Popravljeno od scaniaAless evo ugotovitve mojega olja (ni bilo 24ur ampak 20ur, saj veš firbec). Izračuni so sledeči:
Olje je original mazda (total) 5w-30, v mazdi je 6mesecev in narejenih 6000km. Avto je pa 6ka g165
KWD-1=0.75
KWD-2=2
KMV=0,8
Območja sem ovenil sledeče:
1=3
2=4
3=2
4=1
Lahko prosim podaš oceno iz slike. Glede goriva nisem siguren če se na vzorcu območje 4 smatra novo olje ali gorivo v olju.
Aless svetovno in zelo poučno, hvala da si delil z nami. Definitivno se poslužim in tudi objavim ugotovitve. Zaradi takšnih prispevkov in članov se splača vztrajati na forumu.
Postopek za odzračevanje hladilne tekočine pri mazdi (oziroma če ti dosti tekočine manjka) doliješ do max vklopiš avto in pustiš da se v prostem teku zagreje, potem držiš na 2500 obratov 5min, zatem dvigneš na 3000obratov za 5sekund in še enkrat ponoviš. Ko si končal vgasneš avto in pogledaš nivo tekočine po potrebi doliješ ko je motor hladen. Če vmes med postopkom zgine tekočina vgasni avto in poglej kje teče.
Upam da čimprej odkriješ kje toči. Čudi pa me da se ti ni javilo opozorilo za nizki nivo hladilne tekočine in da ni začel avto kuhat. Na števcu za temp si opazil povečanje temp?
Popravljeno od scaniaZdaj smo januarja. Do marca lahko imas avto na odpadu ce ti prekuha. Dajte ljudje nekaj pa morte dat na svoj avto. Mazda kot zgleda je kot tank, pa se naj kdo rece da ni trpezna. Bog ve kaj je ze vse zdrzala. Saj je res da bi naj avto sluzil lastniku ne lastnik avtu, ampak nek minimum vzdrzevanja pa te naj bo.
Mislim da ima ravenol antifriz z oznako fl22 ce gre ta not, narocis pa lahko preko interneta.
Popravljeno od scaniaDobro je vedet kje ti zginja antifriz, mogoče vodna črpalka pušča? Na novejših mazdah od 2012 je oznaka antfriza FL22, piše pa na pokrovčku za dolivanje. Drugače pa normalno naliješ v posodico. Definitivno pa moraš videt kje ti zginja
Zapeklo me je tvoje neznanje in črna luknja v tvoji glavo. Tebe nemore nič zapečt kr maš glavo samo za frizerja zgleda 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Gregc88 ti kar ostani. Jaz se umikam. Lp
Res, saj nemorem njegovih bedarij brat. Najprej s profilno sliko pove da je serator in provokator. Njegov način je ogaben vedno jamra nič ni ok a pojma nima ne o avtu ne o tehniki. Kdor se navduši nad mazdo ali kupi se pojavi in mu zbija moralo z izjavami ki nimajo veze z nicemer. Takih pametnjakovičev in filozofov mi je vrh glave. Če bi sami takšni bili bi še danes s kamni skupaj tolkli in potem takšen oceni da je izklop cilindrov cist drugacen motor in to ni ok. Ma daj sploh neves kaj je cilinder. Meni so vsec resne debate in ozavescanje ter deljenje izkusenj in mnenj ne pa provokatorstvo. Sploh pa njegovi odzivi s smehom kažejo njegovo nedoraslost in njegov iq sobne temperature, saj si je bogi na en nacin, kr mora po mojem kar hudo zivet s taksnim iqjem, bogi starsi.
Popravljeno od scaniaKako si ti pameten, a nimas pojma o avtih. Kar nekaj v prazno nabijas. Razlika je v drocniku ce ves kaj to je in kaksna je njegova vloga. Se sanja se ti ne po moje, kaj ti mislis da se zaradi izklopa dveh cilindrov motor spremeni?? Tvoj vsemogocni vag ima pomih odmicne gredi z aktuatorjem za izklop cilindrov. Tako neves o cem pisem ker si eden tistih ko se nonstop pritozuje a pameten da glava pece. Ce neves razlike med cx3 in cx30 vse pove o tvojem znanju. Pises da bos nekaj kupil za 24k pol pa neves niti kaksni motorji so v mazdah kaksna je oprema nic od nic. Bolano. Kak teden se te bom prenasal poten se pa zbrisem iz foruma.
Kakšne težave pa ima 120? ta je veni že od 2012 in ni težav, težave se lahko pojavijo pri x180 ki je nov, imaš pa še G150 AWD. Malo si ti to pomešal
Napisano
Mislim da sem jaz nekje na forumu opisal postopek z multimetrom kako se ugotovi kdaj je hladilna tekocina za menjat. Ne najdem posta, smo pa na tehnoloski konferenci take stvari delali, ce kdo najde moj post lahko zalepi povezavo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani