Meni je to do sedaj uspelo še z vsakimi gumami. Se mi zdi da je precej odvisno tudi kako je zlizan asfalt tam. Pa sem do sedaj imel vedno Bridgeston-ke, najslabše so pa bile semperitke
Pa ne z GY assimetric 5.Te gume lahko voziš enako, v suhem in mokrem - ni razlike. Držijo kot prilimane. Edino glasne so malo bolj, rahlo moteče zna bit.
Najboljše gume do sedaj. Bom pa najbrž kupil naslednje michelin pilot sport 4.
Bočno splavanje misliš kaj...v krožišču recimo, da ti odnaša prvi konec?
Ja. Točno to. Conti so držale kot prilimane tudi pri 50 in več km skozi majhno krožišče, nexen se čudno obnaša že pri 40/ uro. Nekako ne "čutim" koles, kot da hoče it avto ravno. To me zelo živcira. Isto se mi dogaja z trenutnimi vredstein zimskimi. 🙄
Hja, po komentarjih sodeč, ne more biti slaba guma. Zdej vsaj ta model šiša tudi kako premium znamko. Če se odločim za to, se bom bolj kot ne za to ker je - naj bi bila - najmanj glasna.
To gledanjo na cm je pa itak brez veze. To se lahko za vsako stvar potem žreš..pa zakaj nisem dal karbonskih diskov, pa zakaj nisem dal 400€ za gumo, pa zakaj sem sploh imel papuče gor..itd
Meni je bolj v igri to načelo 80 / 20. ALi za 20% vložka dobim nazaj 80% nečesa, ali pa za 80% vložka dobim nazaj 20% nečesa več...v tem smislu.
pRIMER:
Se pravi, tko slaba guma pomoje da ni, verjamem pa da ni tako športno nastrojena. Pa glede na to, da je vgrajujejo premium znamke kot prvogradnjo najbrž slaba ni.
Pač..razmišljam
Kot praviš, slaba guma definitivno ni. Sem pa imel prožnost voziti eno in drugo v razmaku dveh dni na isti mokri podlagi in so to moja opažanje. Sam pa zelo arergičen na bočno splavanje.
Takšna guma na mojem avtu nima mesta. Za sina, ki vozi sedaj staro 6-ko, res umirjeno in po predpisih bo v redu, jaz je definitivno ne bi kupil za mojo 6-ko.
Nexen SU4 je letos moja izbira za šestko. Za običajnega voznika je to čisto solidna guma. Po testih sodeč mogoče še preseže pričakovanja.
Jaz sem za staro 6- ki najprej kupil conti sportcontact in sem jih moral zaradi zapleta z homologacijo prodati. Nato sem kupil nexen n'fera sport.
Po suhem niti ni takšne razlike, v mokrem so pa nexen za razred, dva slabše. Še posebaj bočni oprijem na mokrem je bogi.
Ja, za povprečnega voznika bodo v redu, za športno vožnjo pa bolj ne kot ja.
Pred eno uro je dvorjan napisal:
Meni se tole "varčevanje" z gumami še nikoli ni obneslo. Nexen, Kumho, Sava ... saj za povprečno zahtevnega voznika so čisto v redu, samo ko pa pride do kritične situacije, je pa fanj imeti "pošteno" gumo. Je edini stik avta s podlago, ergo ...
Nimam SUV, zato težko svetujem glede modelov, ampak glede na to, da na Mazdi 6 karavan ni prav močno različna dimenzija (225/45/R19), bi za letne predlagal kakšne Dunlop.
Se strinjam. Zakaj šparati pri gumah na naših dragih avtih za 25, 30K €?🤔Tega nisem nikoli razumel.
Tistih 100,200€ dati več pa res ni tak problem. Vsak jih porabi za kake neumnosti med letom. Tukaj pa, ko je govora o varnosti in mogoče kdaj odločajo centimetri pri zaviranju, pa se špara.
Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.
Samo res, že sedaj trese pri višjih hitrostih ogledalo. Kaj šele potem? 🤔
Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.
Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:
Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.
In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.
Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.
Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.
Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.
Mogoče bi bila rešitev, da bi postružili tanko podložko (par desetink) iz teflona, jo dobro podmazati z kako grafitno mastjo preden bi jo montirali in kot si napisal še stisniti fender.
Potem bi moralo vse skupaj lepše laufat, ker ne bi bilo toliko trenja🤔
Jaz sem opazil še eno stvar pri ogledalu. Namreč stikalo, ki je na vratih in služi za ročno-avtomatsko in izklop ogledala, je zelo low budget in izgleda, da nima vedno prav dobrega stika.
Izmeril sem ga med tem, ko se je ogledalo odpiralo in vmes je za trenutek izgubilo kontakt.
Ogledalo se je zaustavilo. Nato sem ga ročno odprl do konca. Tudi to bi bilo mogoče za zamenjati z kakim bolj kvalitetnim.
Ker je tema ze odprta ,ne bom odpiral nove,imam pa podobno vprasanje.
V prejsnjem tednu ,sem govkril z 2ma lastnikoma Mazd, CX-5 2015, ter Mazde 6 2014,obe mašine dizel 2,2.
Obema je v kratkem šlo tesnilo na glavi motorja.
Pri CX-5 so mu na servisu rekli,da se to pogosto dogaja ,na teh mašinh ,ker naj bi vgrajevali neke slabe materiale.
Strošek popravila 1200 eur ,če je glava vredu,drugače 3000 eur za novo glavo.
Zanima me ,kakšne izkušnje imate vi, lastniki teh motorjev,se to res pogosto dogaja?
Sem ravno kupil Mazdo 6 in sedej ze razmisljam ,ce bi jo raje prodal☹
Mogoče so imele te prve letnik 2014 kake porodne težave. Pozneje pa več ne. V bistvu prvič slišim za te težave s tesnili, pa poznam kar precej lastnikov 2.2 dizel. Tudi tukaj na forumu mislim, da ni bilo takega primera. 🤔
pred 32 minutami je Peter22 napisal:
Kaj je to FL verzija?
Kupil sem 6ko 2016 ,ima ze novejso armaturo notri.
Ne boš imel po mojem problemov pri FL. Načeloma s temi motorji ni problemov. Le olje menjaj na 10Kkm in ne bo problemov. Pa regeneracij ne prekinjati. Ti samo vozi in uživaj v navoru, ki ga benzinarjem močno primanjkuje. 😉
Pravkar uredil pri optiku. Na levi strani popolnoma "razštelano". Popravil za tri obrate. Se zapeljal en krog, občutek popolnoma drugačen. Se vrnil, da je popravil se malenkost, ker volan ni bil poravnan.
Za enkrat kaže da je problem rešen.
Spet bo vožnja pravi užitek.
Lp
Lepo, da si rešil. 👍Vseeno poglej sprednji gumi, da nista slučajno poškodovani od udarca.
Zanima me ce ima kdo podobno izkušnjo z vozno dinamiko na avtocesti. Namreč avto na original letnih pnevmatikah Michelin Energysaver se je peljal na avtocesti lepo, brez kakšnih hudih popravkov smeri. Zdaj z novimi Zimskimi pnevmatikami Toyo SnowProx avto nenormalno pleše. Optike še nisem delal, verjetno bom počakal na marec, da vidim kako bo ponovno z letnimi pnevmatikami.
Omenim lahko tudi, da sem v začetku zime zapeljal čez zelo ugreznjen odtočni jašek, je možno da bi to vplivalo na optiko oz poskodbo kolesnega mehanizma? 🙄
Pri 25.000km sem že menjal zadnjo desno zavorno čeljust 😐
Lepo pozdrav,
Žiga
Jaz sem imel podoben problem na 6- ki. Ko sem pregledal gumi, sem ugotovil, da imata nabito tam, kjer sem nagazil luknjo. Posledično takih gum ne moreš več prav centrirat. Preglej malo sprednji gumi po tekali površini, če se poznajo take vrtine, kjer si zadel jašek. Možno je pa tudi, da je šla optika.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ni bolje, da je skrita, kot pa, da, se jo vidi kot pri kakem yugecu. 🤪
Povezava za deljenje
Deli na druge strani