Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.
Moje konkretne izkušnje:
CX-3, G120, MT, model 2015
- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava
- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava
M6, CD175, MT, model 2015
- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave, itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)
- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava
- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti
- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov
- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK
- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)
- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)
- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava
M6, G194, AT, model 2019
- 50.000,velika obraba površine volana
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti
- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal
- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)
M3, G120, MT, model 2017
- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava
Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki
Tole sm čist spregledou ampak lepo vas prosim no, kakšna menjava mikrojermena pri 120kkm, pa sej ni Renault..... Nisem še slišal, da bi japoncu spustila vodna črpalka al pa jermen pred 200kkm.
Nič od tega ni nuja. Na pooblaščencu preverijo pogonsko verigo z računalnikom, menjaj svečke pri 120kkm in vozi dalje!
Pri 5 let stari M6 CD175 s 93.000 km je Pelko predlagal menjavo mikro jermena. Videla se je že površinska napokanost. In smo ga zamenjali ... 60€. Vlado, vidim da še nisi popolnoma spoznal Mazdine-japonske kakovosti. 😁
Včeraj, ki sem se vračal domov, sem moral na avtocesti, kjer se je naenkrat vstavila kolona divje zabremzati. In ugotovil sem, da mi diski tresejo. 😬
Do sedaj tega nisem opazil, ker pri normalnih hitrostih tega ni. Ali je možno, da so se narezani brembo max diski zvili pri le 15Kkm? Ker sem na raznih forumih zasledil podobne težave s temi diski.
Sam si takole (laično) predstavljam. Boljše zaviranje pomeni več trenja-segrevanja. Toplota od trenja pa se odvaja preko površine, ki pri Mazdah 6 ni preveč velika (dokaj majhni diski). Dovolj, da se pregrejejo in zvijejo 1 x, pri 1.000 km ali 20.000, nima veze.
Če se nisem zmotil, v vseh 4-ih diskih pri zaviranju Mazde 6 s 150 km/h na 0 km/h v nekaj sekundah nastane 0,42 kWh toplote, to je toliko, kot jo ustvari na primer 2.000 W toplotni grelec v 12,5 minutah! 😮 Če predpostavim, da sprednji diski ustvarijo 2 x toliko toplote kot zadnji in da traja zaviranje 5 sekund, potem se posamezen sprednji disk v teh 5-ih sekundah segreva z močjo 100 kW (enostanovanjske hiše pozimi segrevamo s pečmi okoli 20 kW)!
Ja ,pred časom je nekdo pisal, da naj bi bilo sedaj boljše. Če je res pa ne vem.
Pa še smotano je, ker neke preventive pred tem niti ne moreš naredit. Razen da zamenjaš za atmosferski motor..
Selmar mehanik je dejal, da oni lopute zato preventivno zavarijo, strošek pa dobrih 100 €. Menda so novejše lopute nekoliko modificirane, ali to prepreči lom, pa ne vem. Sicer se loputo jasno sliši (kovinski udarec) kakšno sekundo ali dve, ko se motor ugasne.
Nima to veze. Pri vseh se pojavlja to, pa če ga voziš vsak dan 5 km ali 219.
Bolj je pomembno, da ne daješ v motor original Dexelia olja, pa da ne menjaš olja na 20Kkm,pa da ne prekinjaš regeneracij. Inpomaga tudi, da imaš dobro muziko noter. 😉
To se ne dela, ker se vidi od daleč, da je bilo popravljamo. Kot je že Deeyan povedal, je potrebno pokitati poškodovane dele, nato fino zbrusit, pa eno roko špric kita na popravljeni delih in celo feltno na fino prebrusit do brusnega papirja 800. Nato sledi temeljna barva, dve roki in čez pol ure še ena roka prozornega laka. Drugi dan še eno roko prozornega laka. Čez tri-štiri dni poliranje.
Pri plehu delajo neke prelive...??? Pri platiščih torej ta varianta odpade ...?
Na enem avtu imam poškodovano le eno platišče. Bojim se, da barve-strukture ne bi ujeli z ostalimi platišči in bi se videla razlika? Torej prebarvati eno celo, ali še ostala 3 platišča, torej vsa 4? Ker če je drugo, potem se mi skoraj bolj splača kupiti eno novo platišče in imam stvar rešeno???
In še eno vprašanje, verjetno gre za prašno, bolj obstojno barvanje?
Vožnje niso neki kratke recmo po 15-20 km na furo,razn kadar se gre v stacuno😁
Peter, pokliči čimprej Mazda servis, da ti povejo kaj koristnega, recimo najprej, ali se sploh lahko ali ne voziš s to okvaro, da ne bi nastajala kakšna dodatna škoda.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.
Moje konkretne izkušnje:
CX-3, G120, MT, model 2015
- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava
- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava
M6, CD175, MT, model 2015
- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave, itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)
- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava
- velika obraba površine volana
- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- po 4,5 letih potrebna zamenjava akumulatorja (strošek 130 € leta 2019)
- 80.000 km, senzor izpuha. Ukrep: zamenjava z modificiranim kovinskim (strošek 200 €)
- 90.000 km, nekaj 1.000 km po menjavi ploščic se zvijejo sprednji zavorni diski. Ukrep: menjava diskov in ploščic (strošek 300 €)
- zadnji diski in klešče zarjaveli. Ukrep: menjava zadnjih diskov, klešč in ploščic
- napokan mikrojermen. Ukrep: zamenjava z novim (strošek 60€)
- zadnja kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi (črn zaslon)
- sem in tja (zelo poredko, recimo 3 x na leto) ni zvoka iz Bose sistema
- interval regeneracij se prepolovi. Zelo verjetna diagnoza: injektorji
M6, G165, MT, model 2019
- 50.000, velika obraba površine volana
- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava
- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti
- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov
- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK
- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)
- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)
https://www.youtube.com/watch?v=nO2NnSMOxpE
- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava
M6, G194, AT, model 2019
- 50.000, velika obraba površine volana
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti
- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal
- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)
M3, G120, MT, model 2017
- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava
Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki
Povezava za deljenje
Deli na druge strani