Pozz. Prizgala se mi jelucka na mazdi cx5 2015 d 2.2.
Olja je zadosti, ko sem avto ugasnil in prizgal po parih min. je lucka ugasnila.
Lahko peljen v sluzbo al je konc
Na mrzlem avtu ali ko stoji najmanj pou ure poglej nivo olja. Če je olja dovolj, zna bit, da se je kak filter zabil ali kaj podobnega. Težko verjamem, da bi bil po 5 letih kriv senzor pritiska olja.
A drugač čist tko informativno, dokler je avto v garanciji oz. jamstvu pa da mi crkne aku, moram kupit original al lahko aftermarket in bi pri uveljavljanju neke druge stvari bil lahko problem, ker ni vse na avtu več "original"? A mi zna kdo na to odgovorit.
Mam filing, da bo moj letos šel že jeseni cugrunt, ker se mi že istop sam od sebe izklopi oz. "not ready", ker je aku črno obarvan.
Poskusim ob prvi priliki. Zvok po moje prihaja z zadnjega dela, saj ve je v prtljažniku nekaj prtljage, je zvok bolj izstopajoč. Za nosilce ne vem. Glede na pregled na servisu so amortizerji ok.
Nevem kje sem bral ampak sem ziher bral pred nakupovanjem mazde, da je imela ena serija teh novejših mazd probleme z nosilci motorja in je bil edini pokazatelj tega v štartu "doneč klokotajoč" zvok. Zato mi je takoj to padlo na pamet.
Drugače pa res izprazni vse iz prtljažnika, tudi vinto in gumo (če jih imaš) in ostale prčkarije.
Hja, to je rak rana teh motorjev. Nisi edini. Koliko imaš km? Če si nad 100, je izpušni kolektor ziher za spucat, ravno zadnjič je nekdo pisaril v eni izmed tem o temu.
Evo kako to izgleda v živo in kako nevarno je. Mazdi je vseeno, da sem počasi zmanjševal hitrost z zaviranjem in da je bilo do sprednjega avta še dovolj prostora. Odloči se, da to ni dovolj in zabremza na polno do zaustavitve brez opravičljivega vzroka, un z BMW-jem pa glih tolk da ni prletel zadaj vame.
Naj vas ne zavede hitrost, saj ima GPS na kameri nekje 2 sekundi zamika in tudi do križišča je omejitev 60km/h tako, da sem bil pod omejitvijo. V glavnem tole je precej čudno in precej preveč panično.
Mislim, da je tukaj bolj problem, da te je on obvozil tam po pasu za zavijanje v levo kot to, da si se ti naglo ustavil.
V primeru nesreče bi moral policistom na licu mesta pokazat posnetek kamere, da bi oni lažje presodili, kaj se je dogajalo. Ker potem če pride do sojenja baje tam posnetek ne velja več. Ali kako že?
Je kar uredu ta feature, zdej vsaj veš da dela, če slučajno zaspiš ali karkoli. Moja CX-3 tega še nima, ima pa "city breaking".. In potem se vozim do rampe, ko grem iz šihta, in če sem slučajno prehiter (tudi če že bremzam) auto takoj po žlajfih.
Na servisu so verjetno drage, drugače pa je to drobiž. Jaz se vedno držim reka;kupi avto ki ga lahko vzdržujem! Kontra se zgodi ponavadi tistim ki kupijo starejše premium znamke in to na lizing pa še velik kasko in na koncu ni za vzdrževanje..... 🤔
Ne morem, da ne bi. Tvoja mazda je ena in edina. Prov ni ji para, narejena le in samo zate Alex. Malo si že smešen.
pred 8 minutami je Alex napisal:
Se strinjam. Res je tako. A kaj čmo. Svoj avto moraš imeti rad. Če sem smešen, je to zame kompliment. Tudi sam imam rad zabavne in vesele ljudi okoli sebe. 😬
Važno je samo, da nismo zateženi. 😉
Jaz sem bil v Bohinju včeraj dopoldan. A smo naredili samo giro do parkirnega za slap Savico, se malo sprehodili in vija proti Kopru.
Ne.Z Mazdinim original zvarkom(beri olje) je bila regeneracija vedno na 220 km(tudi svežim). Potem pa samo slabše. Z Motom imam občutek, da tudi mašina lepše teče. Še lažje gre v hrib kot prej.
Resno, naši dizli imajo to lastnost, da na mestu nabijejo obrate toliko časa, da se motor že kar ogreje. Takrat lahko s pelješ. 😛
A ni tisto zato, da se čimprej segreje katalizator in da ne smrdiš po celem mestu? Ker bencinar ma isto foro drugače. Ampak tvoj motor ni takrat niti približno na 50 stopinj, kaj šele na 90.
Evo, po opravljenih 600km z novim oljem Motul. Povprečna poraba polno naložbenega avta s štirimi. odraslimi osebami je padla na 6l/100.Kar je pa naj najbolj zanimivo je to, da, so se regeneracije iz povprečno vsakih 220 km podaljšale na vsakih 265 km. Po mojem je to res na račun olja Motul, kot smo nekje že napisali,da manj maši dpf. Pohvalno. 👍
Počakej 5 tisoč, da se olje zaserje. Bo šlo nazaj gor
Evo, pravkar sem šel iskat avto na servis.Noter sem dal olje Motul i v menjalnik redline mtl 75w80 gl 4.
Menjani vsi filtri-olja, nafte, klima,filter zraka, (njihov material) olje za motor in menjalnik moje. Vse skupaj me je prišlo 170€.
Noram se pa zahvali tukaj Scanii, ki je omenil olje redline za ročne menjalnike in mi ga dostavil. Ko sem sedel v avto je bilo že po par menjavah samo WAU!! To je najboljše porabljen denar ever. Že prej je bil menjalnih v redu, sedaj je pa enostavno-super. Brzine gredo noter kot po maslu, z enim prstom lahko menjavam. Tudi pri hladnem menjalniku je takoj prestavljanje vrhunsko. Res odlična nadgradnja in priporočam vsem ki imajo ročni menjalnik. 👍😏
A ni v menjalniku olje po specifikaciji šele pri 180k za menjat?
Tudi z benzinarji delajo eni kot svinja z mehom. Mrzla mašina-gas do rdečega polja.Ali pa kaki penzionisti. daš na ful in cel cajt stisnjena sklopka. Vrtljajev pa 4800 v prvi brzino. 😁
Huda razlika, če bencinarja ali dizla mrzlega stisneš do rdečega polja. Sploh če kupiš dizla od ljubljančana, ki se mu pozimi niti segreje ne - gre ravno za tolk na ac, da pride na ene 80 stopinj, potem pa spet v koloni stat (in važno, da mu je toplo v kabini, tut če motor ni prekrožu). Potem pa ugasnt ker je itak že na destinaciji, pa repeat čez zimo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na mrzlem avtu ali ko stoji najmanj pou ure poglej nivo olja. Če je olja dovolj, zna bit, da se je kak filter zabil ali kaj podobnega. Težko verjamem, da bi bil po 5 letih kriv senzor pritiska olja.
Kaj pa tole?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani