?ivjo jaz sem nov na forumu in sem pri?el sem da upra?am ?e se kdo spozna na mazdo 3 1.6 dizel 2006 letnik ali so avtomobili zanesljivi ker imam eno ogledano za nakup do zdaj sem imel golfa dizela 10 let in bi sedaj nekaj novega za dlje ?asa in ?e mi kdo lahko malo razlo?i o mazdah ali so zanesljivi avtomobili ?e se veliko kvarijo ali bom imel veliko stro?kov z tem avtom ta mazda ki jo imam ogledano je lepo ohranjena in ima 155.000 kilometrov mislim da je vredna nakupa moj golf 3 sedaj?nji sicer lepo dela in malo porabi ima pa ?e veliko kilometrov in je ?e malo zastarel oblikovno in mislim da je ?as za zamenjavo za nekaj novej?ega in ko sem videl to mazdo v ?ivo sem se zaljubil v njo res je skoraj kot nova lepa oblika zadnje lu?i so une lexus niso rde?e hatchback oblika je u glavnem res lep avto edino skrbi me ker mi ljudje govorijo da japonci ne znajo delat dizlov in da se kvarijo in veliko porabljajo in da turbina crkuje in da bom mel ceu kup stro?kov z tem avtom... kak?no je va?e mnenje ima morda kdo tak avto? ali je res da imajo od od fordov ma?ine not? (tiste ki niso dovolj dobre za u forda grejo v mazde???) tako sem sli?al.... hvala in lep pozdrav od bodo?ega mazda?a
3-jkama res Fordov motor, Ford pa ma kot je ze Boss napisal Peugeot oz. Citroen motor. Ce hoces, da ti bo dobro delal odstrani dpf oz. fap filter (fizicno in racunalnisko), blindiraj egr ventil, odstrani mrezico, ki je na vijaku cevke za olje, ki gre iz bloka na turbino, vsako. 3-Jo menjavo olja scisti cedilo pod karterjem, pametno je zamenjat tudi bakrene podlozke na injektorjih (ce se niso ble), pa bo delovalo vse brez problema. Js sm svojo prodal z 225.000 prevozenimi in jih ma zdej ze 240.000, pa je lastnik z avtom trenutno zadovoljen. Mogoce se bo se sam kej javu v tej temi.
najprej odstrani? tisto ?rno laj?no, ki gre na sovoznikovo stran (pazi, da je ne polomi?), pa bo? pod njo na?u vijake, pol pa samo privzdigne? zgornjo konzolo, pa spodnjo sam ven potegne?
?e ga zna? narediti je verjetno vseeno, kakovost dela ne vpliva na kakovost materiala
?e pa se je strgal, ker ne vem je kateri zobnik nakrhan itd, je pa druga stvar. Ampak va?no je tukaj da ima sre?o v nesre?i, in stro?ek ne bo prevelik (upam)
eeee pa se spet postavi naslednje vpra?anje... zakaj pa je zobnik nakrhan?... sam od sebe se vrjetno ni ane
Garancijo bi mi priznali, ?e bi jim lahko dokazala, da mi pri velikem servisu niso zamenjali jermena, tak da so stro?ki v lastni re?iji.
na sre?o bo? res mela minimalne stro?ke, pa vsaj ve? da k njim na servis nebo? ve? peljala
Zdravo, kaj naj re?em, danes mi je "riknila" mazda, moj mehanik pa je na krompirjevih po?itnicah,..
Imam Mazdo 6 diesl 2.0 letnik 2005, ki je danes ?isto normalno v?gala po 2 km vo?nje pa enostavno "crknila" in ne v?ge ve?, sicer "vergla" to je pa tudi vse kar da od sebe. Ker zgleda da bom kar nekaj ?asa ?akala na mehanika bi vas prosila, ?e mi lahko tukaj pomagate z nasveti kaj bi lahko bilo narobe.
hvala
valerija
Kdaj so pa ble nazadnje menjane podlozke na injektorjih in ocisceno korito pod karterjem?
jaz imam ze od kupnje moje mazde tak prizvok, glavo motorja sem imel po?eno(2 in 3 cilinder), tako da sem jo dal zavarit na hrvasko plus vse lezaje v glavi menjal, a ta zvok je se vedno prisoten, mogoce ga je le malo manj sli?ati ampak res zelo malo manj, ubistvu klenka kot star dizel motor, tako da sumim ventile.so pa bli ob generalki pregledani sepravi ravni, lezisca pa tudi obdelana. Kakih 500-700 km nazaj sem notri zlil matabond tekocino,po nasvetu serviserjev( naredi sloj na kovini po celem motorju) za enkrat nic bolj?e. Sedaj je zima pred vrati in mislim da bo tole postalo ?e glasneje.
Ves kva sem to jaz sam delal in ce mene vprasas je v tem kar nekaj jebanja in razvoj sw tudi stane, tako da govort to je drago ima dva kraja....nenazadnje je treba garantirati da bo zadeva delala. Nekdo se mora v to poglobiti...
Drugo je pa ce kdo ma jajca pa gre sam to delat, tko kot mi2
Ja pa dober ce peljes drugam fizicno odstranit, pa k enmu cenejsemu majstru (ki glih tak dober naredi) si se zmer pod, al pa mogoce mal cez 200?
ni? ne cuka. vle?e pa pod nizkimi obrati slab?e (vsaj meni se tako zdi) in sicer ko "le?erno" vozim na 2000 ali 3000 in ga pohodim do konca, se mi zdi kot da bi ga hotelo du?it. ampak ne vedno
da nima? ti istega problema kot sm ga mel js, ko mi je za?ela cin ?pula po?asi crkovat...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
3-jkama res Fordov motor, Ford pa ma kot je ze Boss napisal Peugeot oz. Citroen motor. Ce hoces, da ti bo dobro delal odstrani dpf oz. fap filter (fizicno in racunalnisko), blindiraj egr ventil, odstrani mrezico, ki je na vijaku cevke za olje, ki gre iz bloka na turbino, vsako. 3-Jo menjavo olja scisti cedilo pod karterjem, pametno je zamenjat tudi bakrene podlozke na injektorjih (ce se niso ble), pa bo delovalo vse brez problema. Js sm svojo prodal z 225.000 prevozenimi in jih ma zdej ze 240.000, pa je lastnik z avtom trenutno zadovoljen. Mogoce se bo se sam kej javu v tej temi.
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani