Ta pa pomoje neve kaj prodaja, ker od 3-jke in 6-ke niti slucajno ne pase skup...Potem je ?e najceneje da gre? na original na Fair service in zraven prinese? ?e ta vztrajnik
pa si pod 1000?
sumin ra?unalnik airbaga, glede na to, da sta se ti pri?gala oba za sovoznikov kot voznikov... lahk pa tut, da se je samo kak konektor snel z ra?unalnika
kaj pa ?e proba? avto v?gat z gasom?
?ivjo jaz sem nov na forumu in sem pri?el sem da upra?am ?e se kdo spozna na mazdo 3 1.6 dizel 2006 letnik ali so avtomobili zanesljivi ker imam eno ogledano za nakup do zdaj sem imel golfa dizela 10 let in bi sedaj nekaj novega za dlje ?asa in ?e mi kdo lahko malo razlo?i o mazdah ali so zanesljivi avtomobili ?e se veliko kvarijo ali bom imel veliko stro?kov z tem avtom ta mazda ki jo imam ogledano je lepo ohranjena in ima 155.000 kilometrov mislim da je vredna nakupa moj golf 3 sedaj?nji sicer lepo dela in malo porabi ima pa ?e veliko kilometrov in je ?e malo zastarel oblikovno in mislim da je ?as za zamenjavo za nekaj novej?ega in ko sem videl to mazdo v ?ivo sem se zaljubil v njo res je skoraj kot nova lepa oblika zadnje lu?i so une lexus niso rde?e hatchback oblika je u glavnem res lep avto edino skrbi me ker mi ljudje govorijo da japonci ne znajo delat dizlov in da se kvarijo in veliko porabljajo in da turbina crkuje in da bom mel ceu kup stro?kov z tem avtom... kak?no je va?e mnenje ima morda kdo tak avto? ali je res da imajo od od fordov ma?ine not? (tiste ki niso dovolj dobre za u forda grejo v mazde???) tako sem sli?al.... hvala in lep pozdrav od bodo?ega mazda?a
3-jkama res Fordov motor, Ford pa ma kot je ze Boss napisal Peugeot oz. Citroen motor. Ce hoces, da ti bo dobro delal odstrani dpf oz. fap filter (fizicno in racunalnisko), blindiraj egr ventil, odstrani mrezico, ki je na vijaku cevke za olje, ki gre iz bloka na turbino, vsako. 3-Jo menjavo olja scisti cedilo pod karterjem, pametno je zamenjat tudi bakrene podlozke na injektorjih (ce se niso ble), pa bo delovalo vse brez problema. Js sm svojo prodal z 225.000 prevozenimi in jih ma zdej ze 240.000, pa je lastnik z avtom trenutno zadovoljen. Mogoce se bo se sam kej javu v tej temi.
Zdravo.
Popoldne sem priklopu mazdo na tester in napaka: P0172 - System too rich.
Kaj pa zdaj? A bi bla lambda fu? in katera (avto ima dve) ?
Prosim za pomo?. Hvala in lep pozdrav, Marko
Neki je narobe z MAF senzorjem...
?e ga zna? narediti je verjetno vseeno, kakovost dela ne vpliva na kakovost materiala
?e pa se je strgal, ker ne vem je kateri zobnik nakrhan itd, je pa druga stvar. Ampak va?no je tukaj da ima sre?o v nesre?i, in stro?ek ne bo prevelik (upam)
eeee pa se spet postavi naslednje vpra?anje... zakaj pa je zobnik nakrhan?... sam od sebe se vrjetno ni ane
Garancijo bi mi priznali, ?e bi jim lahko dokazala, da mi pri velikem servisu niso zamenjali jermena, tak da so stro?ki v lastni re?iji.
na sre?o bo? res mela minimalne stro?ke, pa vsaj ve? da k njim na servis nebo? ve? peljala
eh dejan, deli so deli, potro?ni pa drugo, noben potro?ni material nima garancije niti en dan ne, in zobati jermen je na ?alost PM.
torej lahko jaz zahtevam nove brisalce, novo ?arnico itd v 12 mesecih?
se prav, je ?ist vseen a nardi? glavni servis doma "pod kozolcem" al pa ?e pelje? na servis (pa pustmo vozila, ki so v garanciji...)?
Preberi ?e enkrat - strgal se je jermen
jermen - potro?ni material in vzrok
problemi na motorju - posledica
Ampak po moje je to zunanji nosilec, ki nima veze s tem, tako da nov jermen in gas.
po?kodovana pa je glava na motorju oziroma sprednji nosilci (mislim da sem se prav izrazila)
Na ra?unu pi?e garancija na vgrajene dele 12 mesecev, minilo pa je 13 mesecev in pol.
Evo, toliko, da vam poro?am kak?no je stanje:
- zobati jermen je natrgan in je presko?il a na sre?o ni pri?lo do po?kodbe batov in ventilov.
- po?kodovana pa je glava na motorju oziroma sprednji nosilci (mislim da sem se prav izrazila)
lp
v.
pa glede na to, da je sam en mesec od poteka garancije bi se te mogo?e lohk usmill... ?ist odvisnio od po?tenosti serviserja....
Kdaj so pa ble nazadnje menjane podlozke na injektorjih in ocisceno korito pod karterjem?Zdravo, kaj naj re?em, danes mi je "riknila" mazda, moj mehanik pa je na krompirjevih po?itnicah,..
Imam Mazdo 6 diesl 2.0 letnik 2005, ki je danes ?isto normalno v?gala po 2 km vo?nje pa enostavno "crknila" in ne v?ge ve?, sicer "vergla" to je pa tudi vse kar da od sebe. Ker zgleda da bom kar nekaj ?asa ?akala na mehanika bi vas prosila, ?e mi lahko tukaj pomagate z nasveti kaj bi lahko bilo narobe.
hvala
valerija
Drocnikijaz imam ze od kupnje moje mazde tak prizvok, glavo motorja sem imel po?eno(2 in 3 cilinder), tako da sem jo dal zavarit na hrvasko plus vse lezaje v glavi menjal, a ta zvok je se vedno prisoten, mogoce ga je le malo manj sli?ati ampak res zelo malo manj, ubistvu klenka kot star dizel motor, tako da sumim ventile.so pa bli ob generalki pregledani sepravi ravni, lezisca pa tudi obdelana. Kakih 500-700 km nazaj sem notri zlil matabond tekocino,po nasvetu serviserjev( naredi sloj na kovini po celem motorju) za enkrat nic bolj?e. Sedaj je zima pred vrati in mislim da bo tole postalo ?e glasneje.
res ne vem kaj bi ?e lahko bilo.
lp,F

Ja pa dober ce peljes drugam fizicno odstranit, pa k enmu cenejsemu majstru (ki glih tak dober naredi) si se zmer pod, al pa mogoce mal cez 200?Ves kva sem to jaz sam delal in ce mene vprasas je v tem kar nekaj jebanja in razvoj sw tudi stane, tako da govort to je drago ima dva kraja....nenazadnje je treba garantirati da bo zadeva delala. Nekdo se mora v to poglobiti...
Drugo je pa ce kdo ma jajca pa gre sam to delat, tko kot mi2

Cena odstranitve filtra je okoli 350?, kolikor sem gledal...
ra?unalni?ko in fizi?no?
Napisano
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani