Moj nasvet ker se naredil ne dougo isto napako od mehanika do mehanika in isto skor obupu...in se enkrat ti polagam poklici,pisi emsil, pelji avto kar ti je ljubse pelkotu...urediu ti bo stvar ne bo ti delu ne potrebnih stroskov in tud denarnci bo prjazn...samo forumaski nasvet.
Upam, da cim prej uredis zadevo
Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk
Se mi zdi, da res precej di?i po ponovitvi tvoje zgodbe, no vseeno upam da bo v tem primeru ve? sre?e. Naj bo ?imprej nazaj na cesti in s ?im manj stro?ki.
Enostavno si dvigni motorne obrate z izvija?em (?raufencigerjem) in jih nastavi? na ?eleno ?tevilo, pa bo verjetno problem re?en. Razen ?e ti nagaja motor?ek prostega teka ali kako ima ta motor to narejeno, ?e ima kaj druga?e.
V?eraj se voznikova vrata ni so ve? odpirala niti od znotraj niti od zunaj. Probal sem odkleniti na klju? ampak avto se odklene razen voznikovih vrat ne. Zakleniti se ga pa ne da preko klju?avnice. Tako da lezem notri ?ez sovoznikove vrate ker voznikove vrate ni mo?no odpreti na nikakr?en na?in.
Kaj bi bil vzrok? Koliko pride menjava klju?avnic na avtu? je ?e imel kdo tak?ne te?ave?
Lp Curko
Poznana zadeva, ?e meni in Viperju, pa obema je mojster Pelko po?timal, cena pa ne vem nekih 50 do 100?. Pokli?i ga, da bo? za ziher.
To se vse da predelat, zanimivo pa je da je VEDNO bil problem na mazdi 6 tvoja je prva trojka s temi te?avami, ?eprav dvomom da je problem tam kjer so ti rekli. Ra?unalnik in ?arnica ne bo ?lo - po doma?e BU?E.
Mene bi pa zanimalo, kaj bi lahko bil vzrok nev?iganja mazde 2, 2003, 1.4 Diezel 55kW pri temperaturah okrog 0stC in ni?jih. Imam jo ?e 6 let in je vsako zimo isto. V?asih je potrebno ?tartati 2x, vcasih 3x, v?asih 5x.
Lani sem menjal grelne sve?ke in vstavil nepovratni ventil pred ro?no pumpico nafte. Ni bilo u?inka. Ta teden sem menjal relay samov?iga, ker sem opazil, da je bila plastika pri enemu konktaktu malo stopljena.
Sedaj ?akam na nizke temp. Mislite, da sem s tem odpravil te?avo.
Lp.
Pozdravljeni
Lahko je z relejem napaka resena je ze bila okvara na relejih mazda 2 1.4 dizel
Bom ugibal na slepo, da je zgornja fotka 1.6 in spodnja 1.8? (najbolj smiselno je, da pravilni odgovor poda?, ko vsak napi?e kater je kateri po njegovi logiki).
Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?
Verjetno bi se dalo tudi preverit po ozna?bi motorja, ki je ponavadi skrita nekje zadaj in na prvi pogled ni dobro vidna. Npr. V6 Mazdini motorji vem, da imajo tako in so v?asih pogosto menjavali najmanj?ega (1.8) z mo?nej?im (2.0 ali 2.5) in so na pogled identi?ni, zadaj pa ne vidi?, ?e ne podre? konkretnega dela motorja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se mi zdi, da res precej di?i po ponovitvi tvoje zgodbe, no vseeno upam da bo v tem primeru ve? sre?e. Naj bo ?imprej nazaj na cesti in s ?im manj stro?ki.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani