Pa ?lovek, ?e ?e dela? na tem zamenjaj zavorno v celoti, to pomeni novo teko?ino in pre?rpat na vseh 4h mestih....itak se mora to delati na 2 - 3 leti. Na motorju delam celo vsako leto...saj so '?al?ke' zunaj na zraku in de?ju
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nevem ?e sem se pravilno izrazil Sedaj se mi je ?e 2x zgodilo, da mi avtomatski menjalnik ko se vozim in spustim stopalko za plin, se po?asi premikam (recimo pred kak?nim kri?i??em) in ponovno ?elim speljati nekako zgre?i prestavo in "zablokira", zabrni v menjalniku in v naslednjem trenutku se ?e prestavi v prestavo in zadeva deluje normalno naprej. Kot ta bi se zobniki zablokirali pri prestavljanju v drugo prestavo.
Je imel kdo tak?ne te?ave oz. ali je to nekaj kar se dogaja pri teh menjalnikih? Avto je CX5 - 2015 (facelift) in ima 55k km.
Lp, A
takoj na servis in garancija
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
NE DA SE! Verjemite nekomu ki je sel lastnorocno predelovati BMC za luci. Je v mojintemi ko sem imel CX7. Torej da se vendar ne tako kot vi to mislite....ni to nemc. Tako da vzigajte avto z parkirnini sa se ne kuri aku in lampa
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bom uporabil kar to temo. V?eraj zve?er sem v gara?i opazil, da mi utripa lu?ka za odprta vrata (na armaturi) in isto?asno so se mi pri?igale in uga?ale lu?ki za notranjo osvetlitev (tiste pri notranjem vzvratnem ogledalu na stropu), ki so po nekaj utripanj pustile lu?ki(notranji) pri?gani. Preveril sem vsa vrata in ugotovil, da so zaprta. Poskusil sem tudi z daljincem odkleniti in zakleniti vrata pa ni bilo ni? bolj?e. Zanima me kaj bi lahko to bilo narobe pri moji M6 (letnik 2008, 5 vratna).
eno stikalo na enih od vrat ti ?teka. ?e se prav spomnim ima ta mazda samo en skupen znak kajne? Ne ka?e vsake vrata posebej, ?e je tako bo? moral malo sam diagnozirat. Verjetno bo dosti da malo s prstom drma? na na?in da so vsa vrata zaprta potem pa odpira? ena pa po ena in posameznega pritiska?. In ?e se ugasne je ok, ?e ?teka si ga na?el.
Nahaja se pa na sprednjem delu na okvirju avta (ne vrat)
A ne stimajo to ko optiko delajo? Sem jim peljal nazaj pa jim omeno da je volan malenkost levo. Zapeljala sma se da sma vidla ce avto kam vlece. Avto gre naravnost. Ko je se enkrat dal avto gor da izmeri optiko je bla ok. Probal je se avto nazgat in takrat ko je avto prizgal se je optika cist porusla. Je mogoce kak senzor da bi preko racunalnika naravnal volan kot npr. Pri bmw?
Pa se en problem. Zdi se mi da ko dodajam gas da ni enakomerno razporejen se pravi ze na zacetku mi dvigne full obratov tak da je mal tezje speljevat pri nizkih obratih. Kaj bi to bilo?
Optika je eno, ko pa so gume naravnost mora nastaviti ?e volan. Ob optiki jim je volan vedno ?panska vas, na za?etku ga pritrdi ampak ?e ga ne naredi naravnost plus luft je potem tako, jaz sem sam popravil na xedosu in mazdi 6 1. generacije ta primer.
na vsako prvo gumo gre navojna palica s katero to koregira?. a je treba nekaj kme?ke logike, ker je na nortanji strani gume, in ?e jo za?pona? da leze ven, zadnji del gume rine ven, prvei del pa v bistvu notri. Na obeh straneh je treba enako ?tevilo obratov klju?a pa je.
Po doma?e, ?e ima? volan levo, pomeni da so prve gume malo preve? v desno (?e poravna? gre avto v desno), zato mora? obe gumi dati rahlo v levo (1 obrat klju?a okoli bi rekel) - tako mora? na levi gumi palico skraj?at privijat v smeri ure, na desni gumi pa odvijat enako
ampak ?e enkrat to majo oni za naresti....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V tej debati meni nekaj ne gre vkup. Mazda trdi, da je njihovo olje v menjalnikih ve?no, in bohnedaj da podvomi? v to ker gredo potem tukaj eni v luft. Po drugi strani menjalnikmojster priporo?a menjavo na 60 Kkm. A ni razlika med obema trditvama ?
Po eni strani tud renold zauka?e menjavo olja v motorju na 30Kkm, mehanik pa potem re?e da je bolje na 15Kkm. Po tretji strani pa poznam nekoga ki je brez menjave olja v ma?ini naredil ?ez 200Kkm (?koda 1,9 TDI) in ni imel problemov.
Bojim se da za vsemi temi menjavami olj v na?ih avtih stoji samo oljni lobij.
Ampak trditev mehanika ima trdne noge, saj pravi Tadej da mu cuka oz ?uti to kar pravi mehanik.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
si druga?e v vratih kdaj kaj menjal - zvo?niki in podobno, pa je narobe vrnjena / po?kodovana vodna za??ita? Tisti polivinil notri. Druga?e pa kot pravi mazdaman, na voda na avtu mora odtekati in ?e ma? odtoke na vratih in pragovih zabasane udari ven drugje. Posledi?no ?e ima? to v pragovih lahko pri?akuje? da bodo kmalu mehki.........
najbolje da pogleda? fi luknje pod pragom vzame? tak sveder in z baterijsko fajn prevrta? odtok, ker mast in podobno (?e posebej ?e si dajal zimsko za??ito podvozja) lahko fajn zapackajo odtok
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Lezaj na jermenici napenjalca ali alternatorja verjetno. Jaz sem sam menjal na napenjalcu. Preveris lahko tako da z wdjem malo pospricas po lezaju. Ne spricaj po jermenu prevec
Ce ti je res menjal napenjalec probaj z alternatorjem. Ta je najbolj pri roki. Od strani malo po lezaju pospricaj
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne ne mislim kar na sklopko kompresorja. Mislim da je celo el. Magnetna v kompresorju. Lahko pa da je tudi alternatorja. Vsekakor nekaj kjer je vpet mikrojermen. To so pa alternator, kompresor, napenjalci
A ni nekdo ravnokar tu na forumu oisal da je pobiral sravfe kompresorja po avtu...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa ?lovek, ?e ?e dela? na tem zamenjaj zavorno v celoti, to pomeni novo teko?ino in pre?rpat na vseh 4h mestih....itak se mora to delati na 2 - 3 leti. Na motorju delam celo vsako leto...saj so '?al?ke' zunaj na zraku in de?ju
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani