Skoči na vsebino
Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano

Mazdaman hvala. 

Boss ti si v prid cd150 😁😁😁 stopat mora nehce nevtralen npr. iz vag koncerna 😆😆😆😆😆. Upam da nsm rata spomladi test porabe z vsemi moznimi kombinacijami mazd 🙂

pred 1 minuto je Alex napisal:

Zakaj? A jo prodajaš že? 😊

Po moje je mislil probaš. Mazde nihče ne proda 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano

Jaz mam na 6ki 165 konjskega bencinca G . Osnova je ista z G120. Zdaj imam 65000km 2/2018 letnik, zaenkrat vse ok, ni pa to poskočno tako kot dizel, pelješ se normalno, malo več prestavljanja ob prehitevanju, ampak me ne moti, zaenkrat vse ok. Kakšna M3 z G165 konji mora bit vredi, če iščeš bencinca. CX3 mislim da ni bla opcija z 165 koji, cx30 pa je opcija G122, G150 (AWD) in X180, odkrito povedano za zdajšnje razdalje ki jih delam 16km na dan, bi izbral če bi zbiral med cx30, G150 brez AWD kar pa negre. X180 imam malo rešpekta glede porodnih težav (mora malo časa pretečt da vidim kaj se bo dogajalo). Če bi delal kilometre kot včasih 35000km letno bi pa vzel 6ko dizel CD184/CD175. (čeprav menim da je CD150 dovolj, moral bi probat)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Alex mialim da nima smisla odpisovat na njegova sporocila. Jaz kar preskocim in to je to 🙂

Aja glede zavor jaz sem na novi 6ki 2krat menjal v garanciji so se diski zvijali. Potem sem dal gor zimmerman z luknjicami in je ok. Je pa res da sem potem pogruntal da sem zmeraj vroce diske z mrzlo vodo polil ko sem prav avto. Do pralnice so se pa lepo zagrele. Vglavnem sedaj pazim da so diski hladni in imam mir (trkam na les) 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Boss pusti gregc88 zignororaj ga nima se smisla na njegov iq sobne temperature spuscat.

 Upam da ga administrator odstrani ker mislim da takih clanov ne rabimo. Tukaj smo ljubitelji mazd in nerabimo 'ljudi' ki mazdo zanicujejo, ce ti mazda ne odgovarja se obrni na sebi ljuba vozila.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Se popravljam, ne samo mazdine, pač pa japonske zavore tresejo, in s tem se je treba sprijaznit. Sva se dobro desetletje dajala s serviserjem od sozukita da bi bremze  na Swiftu ne tresle. Pa nama ni ratalo. Enako na šestici, karkoli si naredil, ni imelo efekta. Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese. Zelo očitno ni stvar samo v paknah in diskih, ampak v celotnem sistemu z vpetjem čeljusti in čeljustmi samimi. 

So mi pa zavore nehale tresti z dnem, ko sem prodal šestico. 

 

Torej se te je bala (se je tresla) ko si jo prodal se je nehala bat, ker je vedela da se te je rešla  :) :) 

Na fičotu pa niso mogli trest ker je mel bobne :)

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bartol napisal:

Kako izgleda preverjanje verige?

Imam M6 2013 s prevoženimi 220,000km in so mi na (uradnem) servisu priporočili preventivno menjavo verige, brez kontrole. Strošek okoli 800€. 

To imaš dizla? 

Drugače pa bolje to uredit, zdaj ce je dizel scistis sito v karterju podlozke na sobah menjas in si miren 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Glede peste če ni očiščena zna bit kar problem. Sem se enkrat igral z merilno urico  in sem med pesto in disk dal en kos navadnega belega papirja. Če bo kdo imel priložnost naj proba. Na zunanjem premeru diska je odstopanje zelo veliko.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano

Boss zdaj z 2021 pa bodo šli na lastno učenje, torej avto se bo učil iz lastnih napak, ma kake nadgradnje to je passe za VAGa :P :P :P  glej VAG zmore vse, Nasa se lahko gre k njim učit, kr vsak čas bodo passati do lune vozili. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano

Neeee pri VAGu pa to ni res, to je ziher kolega zamešal, Vag nerabi nadgradnje, to se samo mimo servisa počasi pelješ z 20km/h in se samo nadgradi toto89 to si nekaj zamešal ziher ni bil Vag ziher je bil kakšen Japonc :P :P :P 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)

To so ta tesnila. Jaz imam en set doma za audija viška bi moral preverit če paše na bmw-ja, ampak dvomim ker nekateri audiji imajo jekleni karter in posebaj filter šiber pa nižje spuščen.

s-l400.jpg
WWW.EBAY.COM.AU

Genuine ZF6hp26 valve body seal kit SUIT FORDS. SKUzf v/body seals x4 + plug. This kit also suits ford 6r80...

 

Mora se pa šiber odstranit ker je med šiberjem in ohišjem. Drugače kot je Ales napisal je karter plasticen in je filter v karterju. Material pa če boš kupoval kupi na autocommercu saj so uvozniki za ZF razlika v ceni je obupna glede na bmw original kjer se 200% marža.

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tako je na Autodoc si vtipkaš svoj avtomobil in imaš vse po kategorijah, drugače je pa oznaka materiala enaka kot za mazdo 6 145KM in 165KM, 

 

Evo za mazdo 3 z bencinskim motorjem skyactive 120KM od letnika 2012 naprej

  • Oljni filter     MANN W6018, MAHLE OC1183
  • Zračni filter  MANN C27019, MAHLE LX4143
  • Filter kabine MANN FP24009 MAHLE LA1139
  • Napenjalec jermena FEBI 100094
  • Vodna črpalka AISIN WPZ-934R, OPTIMAL AQ-2472, SKF VKPA94651
  • Svečke NGK94124
  • Mikro jermen SKF VKMV6PK962, CONTINENTAL 6PK962
  • Jermen za vodno črpalko GATES 3PK798SF
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sem si vzel čas še za dizelski motor skyactive od 2012 naprej 150KM, 175KM in 184KM.

  • Oljni filter     MANN W7061, MAHLE OC1182
  • Zračni filter  MANN C26028, MAHLE LX3539 
  • Filter kabine MANN FP24009, MAHLE LA1139
  • Naftni filter MANN WK8052, MAHLE KC83D
  • Napenjalec jermena GATES T39388
  • Vodna črpalka SKF VKPC94652, OPTIMAL AQ2473, AISIN WPZ935
  • Mikro jermen SKF VKMV6PK1190, GATES K036PK1190
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz lahko napišem za mazdo 6 letnik 2018 2,0 bencinar 165KM ker imam že izpisano za znamko materiala ki ga najpogosteje uporabljam.

 

Torej ti deli veljajo za bencinski motor skyactive od 2012 naprej 145KM,165KM in 192KM s tem da razlika je pri 192KM v mikro jermenu in jermenu za vodno črpalko.

  • Oljni filter     MANN W6018, MAHLE OC1183
  • Zračni filter  MANN C27019, MAHLE LX4143
  • Filter kabine MANN FP24009 MAHLE LA1139
  • Napenjalec jermena FEBI 100094
  • Vodna črpalka AISIN WPZ-934R, OPTIMAL AQ-2472, SKF VKPA94651
  • Svečke NGK94124
  • Mikro jermen (145KM in 165KM) SKF VKMV6PK962, CONTINENTAL 6PK962
  • Jermen za vodno črpalko (145KM in 165KM) GATES 3PK798SF
  • Mikro jermen (192KM) SKF VKMV6PK971, GATES 6PK970XS
  • Jermen za vodno črpalko (192KM) GATES 3PK817SF
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Glede menjave olja in intervala, si lahko preberete tukaj od Maktransa ki se ukvarja z obnovo in popravilom menjalnikov na Poljskem, so znani da ne obnovijo kar tako za brezveze ampak probajo odpravit težavo in se poglobijo v menjalnik.

link: 

mainphoto-800x600.jpg
MAKTRANS.NET

Valve body repair FW6AEL FW6AXEL GW6AEL GW6AXEL (using valves in standard + size)

 

Kopirano besedilo preko google translate če kdo ne razume:

 

FW6A-EL (GW6A-EL) - je sodoben 6-stopenjski samodejni menjalnik, ki ga je razvil Aisin Warner posebej za Mazdo, večinoma najdemo na Mazdi CX3, CX5, CX7, 3, 6.

Ko je dosegel tek 100-150 tisoč km. težave z ohišjem ventila zaradi vročega olja, ki vsebuje abrazivne nečistoče, ki uničijo eloksirano prevleko batov.

V ohišju ventila FW6A-EL sta dva visoko obremenjena ventila (baterija akumulatorja), ki prva odpoveta in privedeta do naslednjih simptomov:
 

Hitro zaklepanje pretvornika navora
Drsenje pri preklopu z 2 na 3 in s 4 na 5 prestav

Inženirji Maktrans so razvili tehnologijo popravila, ki vključuje zamenjavo poškodovanih batov z novimi, izdelanimi v velikosti +0,015 mm od standarda.

Glavne prednosti uporabe standardnih ventilov +:
 

Hitrost in enostavnost popravila - ni treba vrtati kanala v hidravlični plošči, samo polirajte luknjo s poceni orodjem.
Zanesljivost - prevleka naših batov je bolj odporna na mehanske poškodbe v primerjavi s tovarniškimi, saj se uporablja hladno trdo eloksiranje.

 

 

Povzetek: Zakaj se obrabi ventil? zaradi neredne menjave olja ker obrablja ventil. Zato menjava na 60000km ni pretiravanje. Drugače pa ta vakum test če bo kdo šiber jemal iz menjalnika lahko opravi pri meni imam od sonaxa vacum test napravico.

 

Zabeležena je tudi težava z ležajem v ohišju ki se nadomesti z toyotinim ampak je potrebna mehanska obdelava ohišja:

link:

IMG_9330-800x600.jpg
MAKTRANS.NET

Case repair (bearing replacing) A/T FW6AEL FW6AXEL GW6AEL GW6AXEL

 

Prevod preko google translate če kdo ne razume:

Pogosto so gostje na bencinskih servisih avtomobili s samodejnim menjalnikom serije FW6A (FW6A-EL / FW6AX-EL za bencinske motorje, GW6A-EL / GW6AX-EL za dizelske motorje - 2 osnovni modifikaciji, razlikujeta se po številu menjalnikov in številu tornih plošč ) (Mazda CX5, Mazda 3, Mazda 6) s pritožbo na mehanski hrup in brenčanje v menjalniku. Razlog je v uničenem dvovrstnem krogličnem ležaju, hrup povzroča videz lupin v ležajnem obroču, zvok se poveča s povečanjem hitrosti in ni odvisen od zobnikov in položaja stopalke za plin. Ležaj je vtisnjen v ohišje škatle in ne obstaja ločeno za prodajo, uradni servis ponuja eno možnost popravila - zamenjavo celotnega ohišja ali celotnega menjalnika.
ustvaril tehnologijo zamenjave tega ležaja - nameščen je preverjen in dobro preizkušen ležaj iz Toyotine škatle U660, ki je po velikosti večji od prvotnega in ima posledično tudi velik delovni vir. Minus je le en, njegova namestitev zahteva posebno in natančno opremo, saj je treba vrtati ležajni sedež in izvesti nekatere druge nadgradnje škatle:

Izrezan je stari ležaj

Ohišje ležaja je dolgočasno za nov premer

Oblikujejo se nove linearne dimenzije ležaja

Za gred je narejen adapter puše

Utori so rezkani na zobnikih

Nov ležaj je stisnjen

 

Zdaj koliko teh napak se je že pojavilo pri nas nevem, za šiber sem slišal dva krat pri pri cx5 in 6ki 2013 letnik pri novejših ne, za ležaj še pa ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 11 urami je Slash13 napisal:

Nisem najdu. Nekje sem samo zasledil, da se menja na 45kkm, v primeru, da imaš kratke vožnje.

 

 

Za naš trg je tudi za awd na kratke razdalje, zaprašene ceste itd.. predvideno menjavo na 45000km. 

 

Kopirano iz knjige glede zadnjega diferenciala:

Če se vozilo uporablja v kateri od spodaj naštetih okoliščin, zamenjajte olje zadnjega diferenciala vsakih
45.000 km:
a) Vleka prikolice ali vožnja s strešnim prtljažnikom
b) Vožnja po prašnih, peščenih ali mokrih področjih
c) Dolgotrajno delovanje v prostem teku ali pri nizkem številu vrtljajev motorja
d) Pogoste kratke vožnje, krajše od 16 km

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.