Glede peste če ni očiščena zna bit kar problem. Sem se enkrat igral z merilno urico in sem med pesto in disk dal en kos navadnega belega papirja. Če bo kdo imel priložnost naj proba. Na zunanjem premeru diska je odstopanje zelo veliko.
Boss zdaj z 2021 pa bodo šli na lastno učenje, torej avto se bo učil iz lastnih napak, ma kake nadgradnje to je passe za VAGa glej VAG zmore vse, Nasa se lahko gre k njim učit, kr vsak čas bodo passati do lune vozili.
Neeee pri VAGu pa to ni res, to je ziher kolega zamešal, Vag nerabi nadgradnje, to se samo mimo servisa počasi pelješ z 20km/h in se samo nadgradi toto89 to si nekaj zamešal ziher ni bil Vag ziher je bil kakšen Japonc
Toto89 glede vodne črpalke čist odvisno zdržijo več. Jaz menjam preventivno do 150000km da sem miren. Bini če si iz štajerskega konca je tukaj mehanik ki dela na mazda servisu in tudi popoldan se ukvarja z mazdami.
To so ta tesnila. Jaz imam en set doma za audija viška bi moral preverit če paše na bmw-ja, ampak dvomim ker nekateri audiji imajo jekleni karter in posebaj filter šiber pa nižje spuščen.
Genuine ZF6hp26 valve body seal kit SUIT FORDS. SKUzf v/body seals x4 + plug. This kit also suits ford 6r80...
Mora se pa šiber odstranit ker je med šiberjem in ohišjem. Drugače kot je Ales napisal je karter plasticen in je filter v karterju. Material pa če boš kupoval kupi na autocommercu saj so uvozniki za ZF razlika v ceni je obupna glede na bmw original kjer se 200% marža.
Jaz lahko napišem za mazdo 6 letnik 2018 2,0 bencinar 165KM ker imam že izpisano za znamko materiala ki ga najpogosteje uporabljam.
Torej ti deli veljajo za bencinski motor skyactive od 2012 naprej 145KM,165KM in 192KM s tem da razlika je pri 192KM v mikro jermenu in jermenu za vodno črpalko.
Glede menjave olja in intervala, si lahko preberete tukaj od Maktransa ki se ukvarja z obnovo in popravilom menjalnikov na Poljskem, so znani da ne obnovijo kar tako za brezveze ampak probajo odpravit težavo in se poglobijo v menjalnik.
Valve body repair FW6AEL FW6AXEL GW6AEL GW6AXEL (using valves in standard + size)
Kopirano besedilo preko google translate če kdo ne razume:
FW6A-EL (GW6A-EL) - je sodoben 6-stopenjski samodejni menjalnik, ki ga je razvil Aisin Warner posebej za Mazdo, večinoma najdemo na Mazdi CX3, CX5, CX7, 3, 6.
Ko je dosegel tek 100-150 tisoč km. težave z ohišjem ventila zaradi vročega olja, ki vsebuje abrazivne nečistoče, ki uničijo eloksirano prevleko batov.
V ohišju ventila FW6A-EL sta dva visoko obremenjena ventila (baterija akumulatorja), ki prva odpoveta in privedeta do naslednjih simptomov:
Hitro zaklepanje pretvornika navora
Drsenje pri preklopu z 2 na 3 in s 4 na 5 prestav
Inženirji Maktrans so razvili tehnologijo popravila, ki vključuje zamenjavo poškodovanih batov z novimi, izdelanimi v velikosti +0,015 mm od standarda.
Glavne prednosti uporabe standardnih ventilov +:
Hitrost in enostavnost popravila - ni treba vrtati kanala v hidravlični plošči, samo polirajte luknjo s poceni orodjem.
Zanesljivost - prevleka naših batov je bolj odporna na mehanske poškodbe v primerjavi s tovarniškimi, saj se uporablja hladno trdo eloksiranje.
Povzetek: Zakaj se obrabi ventil? zaradi neredne menjave olja ker obrablja ventil. Zato menjava na 60000km ni pretiravanje. Drugače pa ta vakum test če bo kdo šiber jemal iz menjalnika lahko opravi pri meni imam od sonaxa vacum test napravico.
Zabeležena je tudi težava z ležajem v ohišju ki se nadomesti z toyotinim ampak je potrebna mehanska obdelava ohišja:
Case repair (bearing replacing) A/T FW6AEL FW6AXEL GW6AEL GW6AXEL
Prevod preko google translate če kdo ne razume:
Pogosto so gostje na bencinskih servisih avtomobili s samodejnim menjalnikom serije FW6A (FW6A-EL / FW6AX-EL za bencinske motorje, GW6A-EL / GW6AX-EL za dizelske motorje - 2 osnovni modifikaciji, razlikujeta se po številu menjalnikov in številu tornih plošč ) (Mazda CX5, Mazda 3, Mazda 6) s pritožbo na mehanski hrup in brenčanje v menjalniku. Razlog je v uničenem dvovrstnem krogličnem ležaju, hrup povzroča videz lupin v ležajnem obroču, zvok se poveča s povečanjem hitrosti in ni odvisen od zobnikov in položaja stopalke za plin. Ležaj je vtisnjen v ohišje škatle in ne obstaja ločeno za prodajo, uradni servis ponuja eno možnost popravila - zamenjavo celotnega ohišja ali celotnega menjalnika.
ustvaril tehnologijo zamenjave tega ležaja - nameščen je preverjen in dobro preizkušen ležaj iz Toyotine škatle U660, ki je po velikosti večji od prvotnega in ima posledično tudi velik delovni vir. Minus je le en, njegova namestitev zahteva posebno in natančno opremo, saj je treba vrtati ležajni sedež in izvesti nekatere druge nadgradnje škatle:
Izrezan je stari ležaj
Ohišje ležaja je dolgočasno za nov premer
Oblikujejo se nove linearne dimenzije ležaja
Za gred je narejen adapter puše
Utori so rezkani na zobnikih
Nov ležaj je stisnjen
Zdaj koliko teh napak se je že pojavilo pri nas nevem, za šiber sem slišal dva krat pri pri cx5 in 6ki 2013 letnik pri novejših ne, za ležaj še pa ne.
Nisem najdu. Nekje sem samo zasledil, da se menja na 45kkm, v primeru, da imaš kratke vožnje.
Za naš trg je tudi za awd na kratke razdalje, zaprašene ceste itd.. predvideno menjavo na 45000km.
Kopirano iz knjige glede zadnjega diferenciala:
Če se vozilo uporablja v kateri od spodaj naštetih okoliščin, zamenjajte olje zadnjega diferenciala vsakih
45.000 km:
a) Vleka prikolice ali vožnja s strešnim prtljažnikom
b) Vožnja po prašnih, peščenih ali mokrih področjih
c) Dolgotrajno delovanje v prostem teku ali pri nizkem številu vrtljajev motorja
d) Pogoste kratke vožnje, krajše od 16 km
Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex
Osnova je aisinova to je res, nisem še pa nikoli menjal z aisinovim oljem. Če gledaš specifikacije aisin je njihovo olje še za toyote in nwm kaj še vse. Pri ravenol fz piše samo za mazdine fw6ael menjalnike skyactive.
Pri mercedesu je šla prej garancija kot je dosegel 60000km, drugače je bila pa tako ali tako predvidena menjava na 60000km servisno, mazde pa nimam avtomatik, če bi jo pa imel bi pa sigurno za čas garancije zahteval osvežitev olja na servisu. Sem pa že doživel da se je nekaj delalo na eni mazdi in je malo olja ven steklo avto je imel okoli 130000km pa so to olje ki je ven steklo nazaj not vlili. Zato pa kar si lahko si naredi sam. Če bo pa kdo rabil menjavo olja se pa naj javi mu rade volje pomagam.
Tvoje olje je desno na tej palčki ki si jo slikal imaš tanek film olja zato je svetlejše ko je večja količina skupaj je točno takšno kot je desno olje, mora bit pa takšne svetlo modre barve kot je levo. Saj ima kdo na forumu tudi izkušnje z avtomatskimi menjalniki in lahko potrdi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede peste če ni očiščena zna bit kar problem. Sem se enkrat igral z merilno urico in sem med pesto in disk dal en kos navadnega belega papirja. Če bo kdo imel priložnost naj proba. Na zunanjem premeru diska je odstopanje zelo veliko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani