Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.
Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.
Na koncu posta uporabnik attila748 nekaj pi?e o tem, nisem pa uspel razbrat, ?e je ta menjava nujna ali ne... (Italijansko namre? ?al "znam" samo s pomo?jo Google Translate-a). A mogo?e kdo na forumu razume italijansko, da bi lahko to prevedel?
To sem ?e parim povedal in tudi napisal samo ker forum nima "search" opcije, pa v?asih ?e v kak otemo napi?em da ni ?tale.
PS. Po preko 30 letih ?raufanja pa vseen tud js kaj vem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
pred kratkim sem postal lastnik Mazde 6 CD136 TE letnik 2003. Avto ima 125k km.
Imam vpra?anje glede (vsaj po mojem mnenju) nenavadnega zvoka, ki jih motor spu??a ob vklju?itvi turbine (okoli 1800 obratov in nekje do ca 2300). Ko se turbinavklju?i , se zasli?i nekak?no "ro?ljanje", nekak ?elezen zvok,
ki nad 2300 obratov preneha. Glas ni pretirano glasen. NI pa nekega ?vi?ganja ali cviljenja turbine. ?e plin pohodim v "leru" tega zvoka ni.
Zanima me, ali je to obi?ajno ali pomeni kaj slabega (upam da ne). V kratkem prav tako nameravam zamenjati "famozne" podlo?ke injektorjev in o?istit karter. Bi to lahko bilo kako povezano s tem? Druga?e motor lepo te?e in potegne, je lepo odziven in v?iga brez problemov.
Prosim za nasvet.
Lep pozdrav
Ropota vakumska ?rpalka servo oja?evalca zavor. Klasika, samo teraj dalje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.
A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele?
Bojo ?e vedno.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Itaq, brez problema, dela na z in brez BOSE, testirano na M3,M6,CX7 in M5 ki je imela poleg ?e media HDD( tam se sicer malo experimentiral ampak ?e 1 leto dela BP )
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Torej je potrebno kak?no spajkanje na avtoradiu, kot pi?e na ebay strani?
"Beim Mazda 2 und Mazda 6 vor Facelift Bj. 2002-2005 muss in manchen F?llen eine L?tstelle am Autoradio angebracht werden. Eine entsprechende Anleitung wird mit geschickt. "
Js mam ?e enga vi?ka, ?e je mazda starej?a od 2005 (ima okrogle gumbe s ?tevilkami) pol je treba en kontakt apgrejdat, to je vse, ?layr se samo priklopi na ?e pripravljen konektor.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ali kdo ve, kam se na radio priklopi navigacija? V avtu imam namre? navigacijo in me malo skrbi, da je CDC port na radiu, kamor naj bi se priklju?ilo mp3player ?e zaseden. Ali je na teh portih mogo?e veri?it naprave?
NI prikolpljen tam, ker sem montiral ?e vasj na 5 mazd z navigacijo, tako da ni problema.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zadaj da? par plasti steklenih vlaken(jaz dajem kar par plasti karbona ) in lepo zalije? z epoxi smolo in to je to, ne rabi? varit, pas mogo?e se bo poznalo samo kot praska.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Zelena ali rumena, sej to je verjetno isti ?morn, taka neke fluorescentne barve je v bistvu, druga opcija je pa rde?kasto roza - katere ne noter nalivat!
Niti pod razno ni isto.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ma nevem. ABS diski so ?e najbol dolgo zdr?al. Ponavadi ?e za?ne nekaj sto ali tiso? kilometrov pri normalni vo?nji po monta?i trest je problem v plo??icah ?e so pretrde in se disk preve? pregreva. Na ve?ina uradnih servisah so rekli da je te?ava z ?uferjem . Ker je avto pri nas samo v popravilu in ga vozi stranka ?enskega spola se neve kako vozi.
Stranka je naro?ila menjava kolesnih le?ajev, ker naj bi bil to vzrok tresenja, in naj bi bila tovarni?ka hiba pri 2.0 modelih.
Seveda bo spet potebno diske postru?it ali jih zamenjat.
Pustimo se presenetit.
Jalovo delo !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
PS. Po preko 30 letih ?raufanja pa vseen tud js kaj vem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani