Mi pove kdo, kako vem, da mi dela regeneracijo? Napiše kje kaj ali grejo obrati gor al kaj? (CX-5 dizel, 2016)
Ko spustiš gas, obrati ne gredo na 0. Zvok postane globok, zamolkel. I-loop takrat ne deluje, ikonca motorja ni obarvana plavo. Trenutna poraba naraste kar precej.
Jaz grem s tistim plastičnim orodjem notr v zarezo, mal potegnem po špuri in pade dol
Se pravi, da lahko to naredim tudi s kitarsko trzalico? 😊
pred 54 minutami je scania napisal:
Tisti pokrovček ko je v barvi, potegneš dol. Meni so včeraj menjali. Bom pa probal z kakšne razbite mazde dol vzet pa razstavit da vidim ki je problem
Si jih vprašal,da do kaj mislijo s temi motorčki zafrkavati nas lastnike? 🤔 Res mi ne gre v glavo, da v vseh teh letih odkar so ta ogledala zunaj, niso naredili kake izboljšave.
Pa to šprica vse povprek po celi notranjosti .... malo še v avto nazaj šprica
Sem še enkrat pogledal un cel replacement video in po mojem je problem tale zeleni PREGIB:
Legenda:
- STATIČNO -> del ki je prišraufan na stojalo ogledala
- PREMIKAJOČE -> del ki je na ohišje ogledala in ta del se potem cel zasuče z ogledalom vred
- PREGIB -> to je pa vrjetno naš problematični del, kamor se nanese vsa možna nesnaga
Naslednjič ko grem menjat, moram zahtevat, da mi star mehanizem vrnejo in ga doma raznest in preučit.
Dobra ideja. 👍 Pa da vidimo, kje tiči problem. Po moje je tudi problem v tem gibljivem delu, kjer se "vozi" plastika po plastiki brez bilo kakega vgrajenega ležaja. In, ko pošpricamo to, se za nekaj časa sprosti, dokler ne pride zopet voda in ostala umazanija noter.
Meni je enkrat pozimi, ko je snežilo tudi to napisalo. Nisem pa opazil nobenega drugačnega delovanja avta.
Ustavil sem se na prvi črpalki, tankal, štartal avto in nikoli več se ni pojavilo. Aja, na črpalki sem tudi jaz obrisal šipo z toplo vodo. Med tem časom je prenehalo snežiti.
Če @Alexgovoriš na splošno, bi lahko pritrdil (politično korektno, da ne bo @Boss užaljen ). Če pa govoriš za konkretnega, potem mi ni jasno, na osnovi katerih podatkov delaš tak zaključek. Saj je kar veliko možnosti, da je res tako, vendar tudi nekaj možnosti, da ni. 😉
Ne vem če se spomnite ene bele šestke CD175 l.2016, ki se je prodajala na Dolenjski cesti in sem jo šel gledat, poslikat in komentiral. Avto je bil za moje pojme razvalina, da jo težko najdeš.
Govorim na splošno za vse mazda dizle, skayactiv motorje. Konkretnega ne poznam zato ne morem podati mnenja. 😊
A nisi Alex najprej rekel, da je Peter22 kupil dober avto? 😉 Je to dober avto, če moraš ves čas paziti, da ne prekinjaš regeneracij?
Če bi bilo to mišljeno tako, potem bi si inženirji izmislili še kakšno dodatno lučko, obvestilo na armaturki, kar bi olajšalo tako opravilo. Sprašujem se tudi o smiselnosti i-stop sistema, če na drugi strani kurimo gorivo z dodatnimi km samo zaradi preprečitve dviga nivoja olja. Da ne govorim o ne-praktičnosti in nevarnosti takega početja, ki sem ga, da ne bo pomote, izvajal tudi sam. 🙃
Avto je definitivno dober kakor tudi sam motor. Tale svetovni rekord mazdini dizel motorjev (ja Janez, takega si ti prodal 😉) pove več kot vse naše pisanje.
Do 250.000 mi je šel ročni menjalnik,turbina,ventili,sklopka.DSP filter smo morali dat stran,ker je non stop v rezervni program metu zaradi njega.
Uglavnem ne vem ,ce sem v 5ih letih vozil,1 leto brez,da mi je metal v rezervni program.
Ko je sedaj spet začel metati in noben ni vedel zakaj,sem ga imel dovolj in ga zamenjal za Mazdo.(Kot napako je napisal,da mu pada pritisk v turbini.)
Upam na vec srece pri Mazdi.😁
Prvi vtisi pri Mazdi so super ,res se lepo elegantno vozi.Kar se mi zdi je edino,da je pleh slabši ,kot pri Fordu.
Ko zapres vrata ali potrkas po avtu ,se sliši kot bi konzervo brcnu😆
Uf. Si imel pa kar probleme z Fordom. 🤔 Sem vseeno mislil, da so fordi bolj zanesljivi.
Verjamem, da, ti bo mazda služila kot mora, brez nekih presenečenj. 😊 Samo pazi, da ne prekinjaš preveč pogosto samih regeneracij, kajti v nasprotnem primeru boš imel problem z dvigom nivoja olja ( nafta v olju). Kdaj se pa izvaja regeneracija je pa že kar nekaj napisanega na tem forumu. Na grobo, izvaja se ponavadi vsakih 180-250 km, odvisno od stila vožnje in obremenitve motorja.
Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.
Se popolnoma strinjam. Zato je tudi moj nečak po vseh njegovihb silnih audijih in bmw-jih na koncu pristal na Mazdi. In je ne more prehvaliti. To meni pove vse. 😊
pred 2 minutama je vzupan3 napisal:
Ob povprečni vožnji tudi originalne zavore zdržijo 110K (vsaj meni so) 😀
Zdržijo že, a kaj, ko so bolj boge že od vsega začetka. 🙄
@SishiJa bi rekel da je tvoj vzorec nek M6 SkyactiveD standard, po 10kkm pri teh avtih zgledajo vsi vzorci tako bogo.
Glede nečistoč je olje za zamenjat, verjetno je bil pravi čas za zamenjavo pri 10kkm ali še manj.
Na vzorcu ni videt goriva ali vode, ampak ne bi si več upal tega 100% trditi, razlog so @Hixxyjeve analize, kjer na kapljičnem vzorcu ni bilo videt goriva, za laboratorijsko analizo pa se je vsebnost goriva že 2x potrdila.
Za laboratorijsko analizo rabiš 100ml olja, če te kaj več zanima me lahko kontaktiraš na ZS.
Drgač pa malo heca (ali pa ne) ja prodaj avto meni 🤪
Potem bo kar držalo priporočilo mazde, da je najbolje zamenjati olje pri teh motorjih na vsakih 8Kkm. Verjetno niso kar tako določili te številke ampak najbrž po analizah olja. Verjetno kaka 2Kkm več ne naredi večje škode na motorju a bi se bilo dobro tega priporočila držati.
Zanimivo, ker meni pri prevoženih 6,5Kkm od menjave olja piše da je na 40%.
Ok ,hvala za jasna priporočila,pa se eno vprasanje?
Kako je s čipanjem te mašine,nekje sem prebral,da se ,da te motorje lepo načipat na 190 konj, brez nekih kasnejših problemov,pa poraba naj bi bila manjša ,čeprav mi to ne gre skupaj?
Pozabi na to... Preberi si na forumu temo "skupinsko čipiranje". Pusti kot je in uživaj. 😉
Mazda app sem ze naložil,notri je žal zabeležen samo prvi servis.Servisna je sicer potrjena.
Avto je z leasing hiše,kjer imajo svoje servise,tako mi je povedal prodajalec.
Avto dela super,po občutku,gre pa siguno na servis,da ga temeljito prdgledajo in upam na najbolje😁
Če bo kar koli večjega narobe imam 1 leto garancije.
To, da delajo v Italiji lizing hiše same servise za svoja vozila, drži. So pa to ponavadi servisi, ki imajo vse, od servisne delavnice, avtokleparske delavnice pa vse do avtomatskih avtopralnic.
Ni pa zato nič narobe, saj so to ponavadi normalni servisi (in ne taki pod kozolci) in tudi garancija potem za takšna vozila normalno velja 5 let , za razliko od nemških Mazd, ki imajo le 3 letno. Razlika je ta, da ni izpisov v elektronskih knjigah. Sicer pa, kaj pomaga avtu, če na uradnem servisu menjajo olje na predpisanih 20Kkm?... to ni nekaj za se hvalit s tem. 😬
Jaz bi na tvojem mestu za začetek zamenjal olje v menjalniku, pa obvezno bakrene podložke + spucal bi oljno korito. Preveri nivo olja in če je le to kaj nad max in je bilo od servisa prevoženih že 10Kkm ali več, zamenjaj še to.
Hahah, tale res zmaga da povohajo šipko za olje. 😁
Pri @Hixxyjevi M6 je v olju zdaj že pri drugi analizi bilo ugotovljeno gorivo v olju in to v velikih količinah, pri pri analizi čez 10%., zdaj pri tej analizi pa 9,1%.
Kar nakazuje na možne težave z injektorji.
Res bi bilo pametno, da bi dal pregledati injektorje. Ker toliko nafte v olju je vseeno malo preveč. Edino, če bi res vozil samo mestne, kratke vožnje z vsakokrat prekinjenimi regeneracijami bi razumel. Pa še takrat ne verjamem, da bi bilo 9% nafte v olju. Če upoštevamo, da gre ob menjavi noter točno 5 litrov olja, je nafte skoraj 5 dcl. 🤔
Čudi me, da nivo olja ni bližje oznaki X na merilni palčki olja.
Če se ne motim, so bili na Mazda servisu pozorni na Injector correction value, ki naj ne bi presegal vrednosti +-1. Na drugem servisu so povohali šibko - če smrdi po gorivu in povedli, da so kar nekaj injektorjev zamenjali že pod garancijo. 😲
Tale, da so povohali šipko pa zmaga. Sploh ne rabijo nekih aparatur za diagnozo. 😄
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko spustiš gas, obrati ne gredo na 0. Zvok postane globok, zamolkel. I-loop takrat ne deluje, ikonca motorja ni obarvana plavo. Trenutna poraba naraste kar precej.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani