Ne kupuj ni? za brezveze ker bo? samo dnar pre? metal. Pomeri najprej ?e je res alternator. Sigurno ima? kakega frenda z voltmetrom ?e nima? sam voltmetra.
Preveri vakum cevke in cev za zrak med filtrom in loputo. ?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem.
Omenil si da si menjal celotno ohisje lopute. Glede na to, da je bil prosti tek nastavljen glede na senzorje iz prej?njega avta (mogoce je imel umazan maf senzor in je nastavljal vijak prostega teka) in ce nisi vijaka prostega teka ti nastavil glede na podatke tvojih senzorjev imas lahko samo zaradi tega problem.
Nastavitev ali pa zgolj preverjanje ti vzame max 10 minut.
?ravfanje alternatorja in pa motor?ka prostega teka pa kak?no uro ali dve.
Ja lahko je tud neutralno stikalo. Imas lahko tud tri ?ice gor namesto dveh.
Je pa to stikalo za ve? funkcij, ne samo za to da se ve a si stisnil sklopko pri verglanju al ne.
Pcm preko tega stikala tudi omejuje loputo, da varuje sklopko pred prehitro obrabo, v prvi prestavi ko se cjazi? v koloni pa prepre?uje cukanje in poskakovanje...
Takole zgleda priblizno re?. Imajo jih pa vse mazde, moja enega, tvoj pa verjetno dva. Enega za varni zagon, drugega za to da avto ve ali si spustil nogo iz pedala.
Mogoce se je ze v ?tartu prenizko nastavilo prosti tek. Za nastavitev strojnega prostega teka je treba v link konektorju narediti ?lus med dvema dolo?enima pinoma, da avtu poves kaj ho?e? od njega in potem nastavljat vijak prostega teka na loputi...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e je dost velika luknja v cevi tud aaarrrr nardi ko ga zahodi? ;-)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani