1-1- Ali je mo?no da je poseben klju? za spu??at zrak iz bremz [en mehanik mi je reku da je, drug pa da je ponavadi 7 ali 8]?
ni nekega posebnega klju?a, vsaj jaz nisem imel opravka z ka?nim drugim. Problem je ko zarusta vijak ali se odlomi
1-2- Koliko zavorne teko?ine potrebujem ?e jo ho?em zamenjat?
mislim da od 1 do 2 litra
1-3- Katero zavorno teko?ino ? (doma imam eno od petrola [dot 4]- sivo-srebrna piksna)
Samo koliko je stara tale zavorno olje? Ker nase ve?e vodo in mora biti zelo dobro zaprta
Ti priporo?am da gre? po novo! Dot 4 je ?isto dovolj.
1-4- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat teko?ino?
Na koliko let zdajle ne vem to?no, mislim da 5 let :ne vem:
1-5- Kolega mi je reku da ni treba spu??at zraka ?e so bremze brezhibne?
jap, zakaj bi nekaj pacal ?e vse dela
---
2- menjalnik
2-1- Koliko olja gre v menjalnik?
cca 3 litre
2-2- Katero olje nalit v menjalnik?
polsintetik(75-80) ali sintetik (ne vem oznake)
2-3- Kje se ga sploh naliva/menja/izpu??a, vem da je en ?ep na prednji strani menjalnika (sta mogo?e 2? eden za izpustit ven, in drugi za nalit..)?
En ?ep je spodaj za izpust in naliva se tam ko pride pletenica za ?tevec. Je 10 vijak in se potegne komplet z zobni?kom ven, zobnik je pa tudi ene vrste merica in mora bit cel potopljen v olje. Pri meni je tako.
?ep je ponavadi velik vijak in ne kak majhen!
2-4- Katero orodje bom potreboval (brizge, kak?ne posebne pumpice..)?
Ponavadi je ?e plastenka z oljem, opremljena z tulcem, ki ti lahko pomaga lahko pa ne
2-5- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat olje?
okoli 100.000 ali pa ?e se te?ko prestavlja oz. kaj dela na njemu.
No se pelje? od rondoja Toma?evo proti ?rnu?am in Trzinu in na koncu trzinske obvoznice je na desno pekarija Jur?ek in tam mora? zaviti desno - se pravi takoj ko je konec za??itne ograje - no in od tam samo naravnost ?ez tire in ?e ene 500m naprej in pride? na ?istino in je tam 90stopinjski ovinek na levo in malo naprej na desno je Jermanj ima pa tablo popravilo motornih koles, mislim da je Yamaha, se pa zapelje? ?ez majhen mosti?ek in si ?e tam.
V mx-3 je samo 1.6 SOHC in v facelift DOHC potem pa 1.8 V6 DOHC v faceliftani je bilo samo malo razlike v konjih. Facelift je bil pa pozno leta '94 in '95 naprej naj bi vse imele drugo armaturo
Mogo?e pumpe niso menjali pri servisu :ne vem:
Barvo imajo vse zblede ?e posebno ?e je prva!!! Slabosti rde?e barve.
Pa tudi brez sprednjega podalj?ka je, ima pa stranske zavesice
Najbolje da se zapelje? in v ?ivo vidi? kako in kaj. Pa nej gre kak mehanik ali li?ar s tabo, da pogleda stanje karoserije in motorja
Eno servo pumpo imam jaz od MX-3 samo je bila malo na de?ju tako da je za sprobat ?e deluje. Si pogledal ?e se vidi ?e samo kak?na cev spu??a? ?e ne se pa kej naokol oglas in bomo pogledal
pa si se mogo?e po BTCju v nedeljo vozil? Bi lahko pri?el na A.com sre?anje
Mehanikov je pa dovolj tako da ?e trenutnemu ne zaupa? pa drugam
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
pa poskusi mal z WD jem ali ?im podobnim malo na?pricat jermenj?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani