da nem nove teme odpiru, no odlo?u sem se, da nem prodal avta in ostajam mazda? in je treba avto u nulo porihtat. zdj sm se pa namenu zadnje diske menjat, pa me zanima, ?e kdo ve, a bi tole men pasal : http://cgi.ebay.co.uk/MAZDA-MX3-REAR-2-BRA...0QQcmdZViewItem
sicer ne pi?e kolk je po?tnina, ampak tut ?e je 20-30 eurov, se mi ?e vedno bolj spla?a kot pri nas vzet, razn ?e kdo ve za koga, k dila to po neki normalni, lahko tudi abnormalno niski ceni
Varovalke so vse vredu(vsaj tiste ki so v kabini, ?tevca pa nisem nikoli ven jemal.
Mal sem se prejle narobe izrazu, ropot je ?e zaradi zgloba in ga mam tak namen menjat, je pa ?e neko bru?enje, ki se ravno tako zjutraj pojavlja. Nekaj so mi kolegi omenili, da je mo?no, da imam zrak v servo pumpi.
Prva je resetiranje ure v armaturki, vsaki? ko za?enem avto. Akumulator je eno leto star, tko da mi ni glih ni? jasno, Vse ostalo kar je povezano z elektroniko dela.
Druga stvar pa je ropot(niam pojma ?esa- nekje spredaj pri ma?ini) vsaki? ko zjutraj za?enem avto in zapeljem v ovinek. traja pa samo ene par sekund, potem pa mine.
torej ?e enkrat, moja dilema: kupit nov kiler al rabljenga, menjat samo kiler al menjat tut vodno pumpo(vrag si ga vedi kdaj je bla menjana)+napenjalec+jermen. za vodno pumpo res nevem kdaj je bla menjana in me je mal strah, da nebi dal ven dnar za kiler, pol mi pa pumpa crkne, pa mi gre glede na to kako sre?o mam js ?e kiler poleg, pa je dnar res stran vr?en, te verjetn bol? dat mal ve? takoj, ko pa pol met ?e en nepotreben stro?ek ve?
kiler je tak po?u, da se ga ne da popravt in moram nabavt drugega, zdj sm pa v dilemi.rabljen za 150? ali nov za 220?? 70eurov ni mali dnar, ni pa niti velik. prednosti novega kilerja pred rabljenim??e mi kdo lahko pomaga z nasvetom bi mu bil zelo hvale?en
Smo ?e pogledal in res je jermen strgan. Sam je ?e pa en drug problem, ko smo vodo vlil v kiler je ven stekla, to smo delal na park placu, tko da glih nismo mogl videt a je kriva cev al kiler, ampak glede na mojo sre?o je ve?ja verjetnost da je kiler ?ov. Bomo kmal zvedl, sam upam, da ni ?la vodna pumpa, ker potem mam spet orng neplaniranih stro?kov
ko ma hudi? mlade, jih ima dosti, to se je spet danes dokazalo.
Zjutraj sem se pelal v slu?bo, na trenutke je bil volan trd, kot da nebi imel serva, mal kasnej je ?e delal kot mora. Po koncu slu?be spet isto. Glede na to, da nism ravno strokovnjak za avte, sem mislu, da bi bil lak problem pri teko?ini(olju al kar koli je) za servo. Pogledam zadevo, pa je notri dovolj tega.
Pol se napotim v Ljubljano, sm moru it po nove gume, k me zarad slabga profila na zadnjih niso ?ez tehni?nega spustili. Namontiramo gume in se peljem nazaj proti mb-ju. Mal naprej od cestninske postaje pri tepanjah, se za?ne v avtu nekaj kadit in mi temperatura pride skor na rde?e. Vgasnem avto in ustavim na odstavnem pasu, pa je za?ela neka voda te?t pod ma?ino(kilerjem). Pogledam ?e mam vodo, jo mam. Torej je verjetno kiler spustu, oz. cev ki vodi do ma?ine.
Jutri pride mehanik do mene, pa da vidmo kaj je narobe in kolko je ?kode. Najbolj me zanima ?e je kaka mo?na povezava med kilerjem in servom, po moji logiki je nebi smelo bit.
So me pri?lepal do mbja, pol sm se pa do bloka sam odpelal, pa? sm pazu na temperaturo in je bil volan spet trd, kot da ni serva
mal sem zabluzu, sam me zanima ?e ve kdo za kaj se gre.
Jutr sm mev zadn dan za pelat avto na tehni?nega, zdj mi to verjetn nebo uspel in bo spet ?lo 32? v luft
spet js, pa spet mam te?avo, no re?mo te?avico. lu?i za rikverc mi ne svetijo, sm hotu zamenjat ?arnice, pa niso ble ?arnice krive, ampak enostavno ne pride ?trom do njih. zdj me pa zanima, kaj bi bil najbolj mo?en razlog za to. js sm si to nekak tak predstavljo, da je mogo?e, da mi tisti ko mi je avto ?ravfu pozabu kaj pri menjalniku priklopit(sklepam, da obstaja kak?no stikalo ali tipka, ki se spro?i, ko da? v vzvratno), zdj me pa zanima, ?e kdo ve kje se za zadeva nahaja al pa ?e je ?e kak drug mo?n razlog. ne delata pa mi obe rikverc lu?i
jutri je moj dan D, dan ko dobim svojo lubico nazaj.
Serviserji pa so naredili naslednje:
menjava motorja, zobatega jermena, sprednjih brezm plo??ic, olja in oljnega filtra, leve polosovine in obeh volanskih kon?nikov. napolnili so tudi klimo, jutri sledi ?e optika potem pa avto kon?no pride nazaj v moje roke.
Medtem, ko sem ?akal na avto sem nabavil ?e oba sprednja sede?a in stikalo za el. pomik stekel tako, da se ?e veselim moje prenovljene mazdice
no kot sem omenu ?e v prej?njem postu, rabim volan za mojo zverinico. ko sm nove gledu so volani ?e zmerne cene, pol ?e pa pesta pride vsaj tolko kot ?e en volan poleg. kk je kaj s tem, se da kak volan gor namontirat na ?e obstoje?o pesto. nimam glih vlk pojma kk je s temi volani, tko da ?e je vpra?anje nerodno zastavljeno se opravi?ujem
ti cherc a ta clovek ki ti je prodal dele ma mogoce se kasne stikala za sipe , nucam ene za 323f bg 92' letnik ako so mogoce isti oz pac nucam enga ki je pregorel
?lovek, ki me je prodal te dele je mel doma ostanke od h?erkine mx-3 tko, da nima ?esa drugega. kar se stikala ti?e, pa mislim, da se bo? na?alost kr na?akal, js ga i??em ?e skor eno leto
no da mal poro?am kako napredujemo. torej ma?ina bo kmal not (olje je valvoline syn power 5w 30). poleg ma?ine pa smo ?e menjal levo polosovino, ker mi je kon?nik nagajal, polosovino pa sem dobil od tipa pr ktermu sm kupu motor za 20 ? . menjal smo spredne plo??ice, ker so zavore ble mal po?asne z reakcijskim ?asom, zdj pa smo ?e pri?li do ugotovitve zakaj ima volan preve? lufta. oba kon?nika volana naj bi bla hin . zdj ?e to zamenjat, pol nardit optiko, ?e par lepotnih popravkov v notranjosti (drugi sede?i, novo stikalo, ki za funkcioniranje ne potrebuje 5 cm dolgega ?ravfa v sredini ) pa bo po?asi neki iz moje lubice. sicer bom la?ji za kr par 100 eurov (pa ?e drug mesec mam registracijo ), ampak bo pa avto kon?no tak?en kot mora bit( posebej ?e mi ga ?e rata pre?pricat v kratkem)
Gradiacija je ?e prava samo mora biti full sintetic, ne kak?en semi sintetic
torej ?e gremo na konkretne zadeve, gradiacija ?tima 5w 40, firma po mnogih na temu forumu nikakor castrol, pa mora bit full sintetic. ktero olje bi blo potem najbolj??
okej dans smo ?li po ma?ino. po servisni knji?ici je mela prevo?enih malo pod 120k km sicer pa je letnik 1998, zdj me pa zanima ena stvar.ktero olje dat v novo ma?ino, ker sem bil pri dveh serviserjih in celo poobla??enemu mazdinemu serviserju pa so mi vsi rekli 5w 40, tle pa ste mi vsi rekl, da to olje nikako ni za v6. help me
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
kaj nih?e ni?esar nea ve :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani