Torej da nebom izumljal tople vode dodajam mojo datoteko .csv katero prekopirate v pomnilnik android/torque/extendedpids
in ni potrebe po vna?anju vsakega pida posebaj...stvar naj bi delovala na vseh 2.2d M3 in M6 motorjih in mogo?e ?e na ostalih verzijah (nisem preveril sam ampak baje na cx7 tudi delujejo nekateri) z razliko da nekateri niso imeli senzorja za merjenje raztegnjenosti verige oz tlaka v pnevmatikah in ?e par drugih Pid-ov...
Ko prekopirate datoteko v pomnilnik si lahko vse vne?ene pide pogledate v Torque aplikaciji pod: Settings-Manage extraPIDs/Sensors
Zahvala G. Pelkotu za prijaznost in svetovanje po telefonu. Pribli?no sem ugotovil kaj verjetno je krivo za moje te?ave. Zobnik na oljni pumpi je defekten, oz. zobnik na glavni gredi. Ve? bom vedel ko se bo odprl motor.
?e vedno pa i??em kak?nega mojstra na obali ki se ukvarja z mazdami poleg AvtoPlusa, v nasprotnem primeru bom avto odpeljal na Avto Pelko.
Olje sem menjal med ?i??enjem sita 3000km nazaj. Notri sem dal 5_30. Gledam zdaj preko obd in mi ka?e zadnjo regeneracijo 440km nazaj...mo?no da je dpf ja.
Zanima me ?e je kje/kdo na obali ki se ukvarja s popravilom mazd poleg uradnega servisa avtoplus.
Danes se mi je spet pri?gala rde?a lu?ka od olja. 3000 Km nazaj sem odprl pokrov karterja in o?istil dokaj zama?eno oljno cedilo. Zakaj se je zdaj ponovno pri?gala pa nimam pojma..
sicer sem ?e objavil v drugi temi, upam da bo ?e komu pomagalo ?e je to to...
Sam sem imel podobno te?avo na mazdi 3 2.2d 2010l....med vo?njo se mi je pri?gala lu?ka od motorja...oil pressure low...
in seveda sem takoj pomislil na oljno sito...avto dvignil...odstranil pokrov karterja ter na?el oljno sito skoraj v celoti zabito. Avto ima 110.000km, opazil sem, da je bilo to ?e delano ker se je vidlo dva razli?na silikona za pritrjevanje. Uglavnem sito sem odstranil, ga s?istil in avto dela kot urca naprej. Nevem pa zakaj imajo tej dizli 2.2 tak?ne te?ave. Mogo?e kvaliteta olja?
Sam sem imel tudi podobno te?avo sicer na mazdi 3 2.2d 2010l....med vo?njo se mi je pri?gala lu?ka od motorja...oil pressure low...
in seveda sem takoj pomislil na oljno sito...avto dvignil...odstranil pokrov karterja ter na?el oljno sito skoraj v celoti zabito. Avto ima 110.000km, opazil sem, da je bilo to ?e delano ker se je vidlo dva razli?na silikona za pritrjevanje. Uglavnem sito sem odstranil, ga s?istil in avto dela kot urca naprej. Nevem pa zakaj imajo tej dizli 2.2 tak?ne te?ave. Mogo?e kvaliteta olja?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Torej da nebom izumljal tople vode dodajam mojo datoteko .csv katero prekopirate v pomnilnik android/torque/extendedpids
in ni potrebe po vna?anju vsakega pida posebaj...stvar naj bi delovala na vseh 2.2d M3 in M6 motorjih in mogo?e ?e na ostalih verzijah (nisem preveril sam ampak baje na cx7 tudi delujejo nekateri) z razliko da nekateri niso imeli senzorja za merjenje raztegnjenosti verige oz tlaka v pnevmatikah in ?e par drugih Pid-ov...
Ko prekopirate datoteko v pomnilnik si lahko vse vne?ene pide pogledate v Torque aplikaciji pod: Settings-Manage extraPIDs/Sensors
Povezava do datoteke: https://files.fm/f/qxapk8wa
povzeto po italjanski strani http://www.mazdaclub.it/forum/viewtopic.php?f=52&t=23307&hilit=extra+pids
V prihodnjih dneh ko utegnem bom dodal ?e poimenski seznam v sloven??ini za vse PIDe
Aless tudi meni ne delujejo vsi PIDi ti javim ko "doumim" kaj ve?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani