Skoči na vsebino
pred 30 minutami je Peter22 napisal:

No ,smo zrihtal :)

 

Res je bil problem v loputi,ki se je hvala bogu samo staknila in je ni potegnl nikamor naprej.

Jo je pa res,privaril gor in pravi,da bi morala sedaj ostati tam kjer mora.

 

Hvala vsem za pomoč in odgovore

Odlično! Me veseli, da ste zrihtal ;) Zdaj pa gasa naprej!
Aja, kje si na  konec rihtal in koliko te je prišlo popravilo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 27. 8. 2022 ob 16:44 je Peter22 napisal:

Kaj potem ce je problem pri loputi,se jo zavari gor in delalo?

 

Kaj točno sploh počne ta loputa?

Ta loputa regulira pretok zraka med večjo in manjšo turbino.  Ta motor ima dve turbine, da kompenzira turbo luknjo, torej pri malih obratih uporabi manjšo in takrat mora ta loputa biti v eni skrajni poziciji, da pretok ne prehaja v večjo turbino. Ko pa se obrati dvignejo, se pretok preusmeri na večjo, torej se loputa premakne v drugo skrajnost, da omogoča pretok do večje turbine.

 

Zdaj če je to to pri tebi, potem čim prej odpret in pogledat, ali je zatič že romal v motor ali ne. V kolikor je, je najverjetneje poškodoval tudi lopatice turbine (pri meni jih je zvilo totalno, da je avto tulil ko precep), v tem primeru te reši obnovljena ali nova. Js sem takrat to montiral in kupil novo na uradnem, mislim da je s servisom prišlo takrat nekje 3-4k €, se ne spomnim točno.

Popravljeno od 50keda
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hm, bi blo za pogledat parametre turbine, da vidiš koliko boosta ima, če ga ni, potem je skoraj definitivno v loputi med turbinama problem. Ali pa v senzorju tlaka na turbini, tega so meni (sicer je bila letnik 2015) tudi menjali.

 

@mazdaman hja, če je zgodnja 2016 je lahko bla narjena tudi 2015. ne vem, ugibam. Sj pravim, naj preveri PIDe za boost pa bo videl kaj je in kaj ni. Srčno pa upam, da se motim in da je nek banalni problem,  najraje bi imel, da ugotovi, da je problem v kakem senzorju.

Popravljeno od 50keda
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Peter22 napisal:

No zdele sem se enkrat vozu avto ,avto drugace lepo dela,ne reglja,samo do 2700 obratov ne gre nikamor,

ko pride 2700 ,pa k ,da bi vklopu turbo,potegne ful.

 

In ko pade pod 2700 spet nikamor

Joj tole me res ful spominja na mojo, preden mi je zatič na turbini odbilo. Občasno se je enostavno zgodilo, da ni šla, ko se je pa loputa zaprla kot bi se mogla, no pol pa dobiš brco v rit, kot pišeš sam. Je pa vredno povdarit, da se mi ob tem ni prižigala nobena lučka.

 

Js ko sem prvič doživel nekaj podobnega kot ti, nisem vedel kaj naj. Bil sem daleč od doma, lučk ni blo, šla ni pa nikamor, tudi če sem prestavil v nižjo, da so se obrati dvignili čez 3k ni blo nič. Po prispetju na cilj in ponovnem zagonu motorja, je spet šla normalno.

 

Tebi se to dogaja nonstop?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Js, stavim na pokvarjeno loputo na turbu. Čeprav ropotanje nebi smelo bit omenjeno potem. Hm a ko avto ugasneš, kej kovinskega zarožlja?

 

MAF pa ven vzet pa ga spucat, pa boste hitro videli al je kaj boljše al ne ;)

https://www.youtube.com/watch?v=JsyJS2cCb9g&ab_channel=FelixDan

 

Bi pa js tut še spucal MAP:
https://www.youtube.com/watch?v=Cw7JTlLKt8I

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ja ja, to je znano, to sem imel na svoji prejšnji enako, sem celo razdru use potem pa poslal tu nekam na forum slikce. Ja novejše turbine, bi naj imele to zrihtano.

Moja je bla zgodni 2015, tk da vrjetno narjena 2014.

 

Predvsem je dobro to opazovat in mogoće razdret prej kot je prepozno in ta zatič popravit, če to gre seveda. Simptom se opiše podobno kot turbo liknjo, v obratih kjer je prej vleklo, ti kr naenkrat ne in potem še parkrat po gasu, da se ta loputa pravilno zapre in spet gre. To je moment, k bi jst dal turbino preverjat. Zakaj je vseeno bolje prej kot kasneje? Zarad tega da ti ta zatič ne potegne skos mašino.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adblue
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Ja kaj pa delate z avti,🤔 to so avti za nežne roke in dolge ture.... 👍

Smo zvozili enih 10. HDI dizl motorčkov (350000-430000km) pa še so šli, samo kot avti sami so... 🙈

Dražali so se tiste: "Kateri avto gre najhitreje po makedamu?" -Službeni :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Letne pnevmatike
Napisano

Jp, tudi jst se jih ogibam bolj zaradi previsokih kot prenizkih temperatur. Sj Labi si sam ugotovil, da te zimsko-letne drugo sezono za v sneg niso več, to pa točno zato, ker so se zapekle čez leto.

Celoletne pridejo zame v poštev v drugem podnebju, kjer med letom in zimo ni takšnih razlik. Sj fural se boš z vsemi, razlika bo v krizni situaciji, si že nardil kake teste zaviranja z enimi in drugimi?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Parking senzor
Napisano (urejeno)

Ja, to so pol osebne preference al hočeš čez ceu špegu al ne. Je pa tudi moja mela obe kameri, za naprej in nazaj. Čeprav prednja je bla bolj dash cam, kot pa za parkiranje.

Popravljeno od 50keda
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Parking senzor
Napisano

@robz jst sm na bivši šestki mel kamero montirano in brez dodatnih zaslonov ali projeciranja na obstoječ infotainment. Imel sem tole: 

 

To montiraš na vzvratno ogledalo in je to to. Hotu sem met tako, k ma samo del ogledala ekran, da lahko nemoteno uporabljaš še ogledalo.
Moral pa sem:
1. speljati kabel iz zadnjih vrat do vzvratnega ogledala (največji problem je biu dobit kabel čez tisto gibljivo gumo, ki je potegnena iz zadnjih vrat do karoserije)
2. prheftat tole "novo ogledalo" na starega, dobiš gumice zraven tak da noben problem
3. speljat kabel od vzvratnega ogledala do 12V napajanja (to sem speljal do sredinske konzole in tam mel vštekano)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Letne pnevmatike
Napisano

Dodal bi samo to, da sem pred časom spremljal continentalovo akcijo, ki so jo prirejali nekje severno od polarnega pasu. Zaključek je bil, da je gume zelo spremenijo lastnosti po uporabi in zimska guma z 6mm ali več profila vožena po asfaltu je veliko slabša kot guma s samo 3mm, ki ni videla suhega asfalta. Hkrati je blo pa zanimivo spremljat, kako močno je razvoj pnevmatik napredoval v zadnjih recimo 20-30 letih

 

O testih pa, čez palec govorit, kje in kako delajo te teste si jst osebno nebi upal. Sem v preteklosti zasledil tudi vire, ki so navajali, da za to razvijajo posebne tunele, kjer replicirajo pogoje iz realnega sveta. Bi pa vrjel, da si AMZS kaj takšnega ne privošči 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Kot pravim, na roke to ne moreš stisnit, se pa da rešit brez napora, kot sem opisal zgoraj ;)

 

Kolk pa hoče kdo menjavat, je pa njegova stvar, če se ti ne da ubadat, maš pač špegle skozi odprte in je to to. Če pa hočeš jih pa lahk na roke zapiraš tudi :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano (urejeno)

Je ja, uporabis ror kljuc ali nastavek gedore pa sraufstok. Pa ja se tisto kronasto podlozko je treba prej nazaj zravnat, da potem skoci v rob tulca ( pozabil sem slikat ko je vse sestavleno 😕 )

 

Popravljeno od 50keda
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Pomembno je vedeti funkcije te fedre, js vem vsaj za ene tri :D :

1. ta feder prepreči, da se ogledalo ne sname

2. omogoča trdi preklop

3. preprečuje preklop pri velikih hitrostih

 

Tak da to, kar sem jst delal je bil samo test, in ja, moral bi ta motorčekt potem montirat na avto in preverit, kolk sile rabiš napram tistemu originalnemu.

Vrjetno niso dali tak močne fedre notr brezveze.

Hkrati pa je prašanje, če nebi to s časoma spet ustvarlo tolik trenja, da bi prenehal delovat.

 

Tako da, se bolj nagibam @Alex rešitvi z zmanjševanjem trenja med tulcem in ohišjem motorčka.

 

@Alex to da stikalo izklopi, to je normalno, ker pride prevelik tok. Enako je delal motorček sam, ko smo ga dali pod napetost. Ta motorček ima notri tudi PCB z nekimi elementi, torej ma neko upravljalno logiko in ko pride sunek prevelike obremenitve se enostavno izklopi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.

 

Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:

IMG_20220123_114133.thumb.jpg.cc6c9d1145f8a53188ebf2e86d250ba0.jpg

 

Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.

In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.

Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.

Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.

 

Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.

IMG_20220123_114138.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano (urejeno)

Pa to šprica vse povprek po celi notranjosti .... malo še v avto nazaj šprica :D

 

Sem še enkrat pogledal un cel replacement video in po mojem je problem tale zeleni PREGIB:

image.png.bf4bfeaf738a598911aa058dc03b386a.png

 

Legenda:

- STATIČNO -> del ki je prišraufan na stojalo ogledala
- PREMIKAJOČE -> del ki je na ohišje ogledala in ta del se potem cel zasuče z ogledalom vred
- PREGIB -> to je pa vrjetno naš problematični del, kamor se nanese vsa možna nesnaga

 

Naslednjič ko grem menjat, moram zahtevat, da mi star mehanizem vrnejo in ga doma raznest in preučit.

Popravljeno od 50keda
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano (urejeno)

Ah, nisem dost nazorno napisal, torej: kje se zej šprica:

1. skozi sprednjo stran ogledala mimo šipce v tisto območje označeno z zeleno?

2. direktno na pregib med gibljivim in statičnim delom ogledala označeno z rdečo? če tle, to se dela iz kateregakoli položaja ne?

image.thumb.png.a655af0af2ab12578d44a9b690fd07df.png

Popravljeno od 50keda
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.