Skoči na vsebino
pred 2 urama je gregor2137 napisal:

Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane?  V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?

Menjaš to, kar gre ven (4l), potem pa čez 10.000 km ponoviš vajo. In imaš cca. 70-80% novega olja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

LED žarnice
Napisano

No, potem mi pa pojasni, v čem se motim?

 

Žarnica z žarilno nitko je vroča, ampak je narejena tako, da to vročino prenaša.

 

LED-sijalke pa ne marajo vročine in zato prej crknejo - sploh če jih je veliko na kupu in ustvarijo (za njihove razmere) prekomerno toploto - lep primer so prav razni nadomestki za H4 in H7 žarnice.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

LED žarnice
Napisano
pred 4 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ne kapiram. Led naj bi bolj grela kot žarnice z žarilno nitko?

Jap, po par deset močnih LEDic na majhni površini lahko oddaja izjemno temperaturo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

LED žarnice
Napisano

Ma LED-sijalke daš namesto tamalih žarnic, za H4 in H7 pa lepo pustiš klasiko ali pa montiraš xenon-kit, kot so ti že predlagali.

 

H4 in H7 klasika 55W bo težko dobila LED nadomestek - saj ne da ni izvedljiv, samo si pa predstavljam da se "svinjsko" greje, kar lahko povzroči vrsto težav (in poškodb) v (plastičnem) žarometu ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 23 minutami je Boss napisal:

 

Ja full dobr res, ko ti pozim zaradi vseh teh faktorjev že tako mizeren domet pade še za 30%.

Kaj ima to veze z gretjem? 😃

 

EV kupiš glede na svoje najbolj pogoste potrebe po prevozu. Če imaš dnevne relacije pod 100 km, te prav nič ne boli, če pozimi pokuri 30 % več. Pa saj dizli in bencinarji na zimskih kratkih relacijah tudi imajo 30 % višjo porabo, pa še zebe vas pri teh vožnjah. Kdo je torej na boljšem?!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano

Vidite, tudi pri gretju je EV v prednosti.

 

Električni grelec greje praktično takoj - in to fejst, če tako želiš.

 

Pa tudi (pred)gretje preko aplikacije ali po urniku imaš ipd.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano

Ma, tale internet sem tudi že jaz preklikal prej, pa sem našel tegale:

WWW.AGROIZBIRA.SI

Cena velja ob vračilu starega. TAB MAGIC STOP & GO EFB izboljšane nalite baterije (EFB = enhanced flooded) so namenjene za uporabo v...

 

Če ne bo ugodnejše ponudbe, se bom pač v Kranj zapeljal. 😃

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano

Če ga odmontiraš in daš v prostor, kjer ni pretirano hladno, ga lahko napolniš samo zdaj in potem spomladi.

Lahko pa sredi zime za foro pogledaš, koliko napolnjenosti bo še premogel ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano

Moja dva centa:

- zdaj takoj napolni akumulator s polnilcem (in dolij destilirano vodo)

- prenehaj uporabljati start-stop (vedno ga izklopi z gumbom ali poguglaj, kako se ga "trajno" izklopi)

- akumulator napolni pred zimo in spomladi

 

Pa bo zdržal še tri leta. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.