Razmišljam, da bi se lotil menjave sprednje kamere (parkirne kamere) na moji M6. Se je že kdo lotil tega podviga?
Gledal sem posnetke na Youtubu kako odstraniti sprednji odbijač in je kar nekaj dela. Je še kje kakšna posebnost?
Lp
Ja, menda je veliko dela, da se pride do nje in se zamenja (informacija servisa, ko so jo menjali na naši M6). Me pa zanima, zakaj jo menjaš - zaradi splošno znane slabe kakovosti z boljšo, katero?
@Savo333 ... tukaj nas je nekaj, ki smo šli skozi to zgodbo Mazdinega dizla. Težko je priti do konca oziroma na čisto. Analize olja, spremljanje regeneracij lahko pride v obsedenost. Sam sem po nekaj mesecih pretiranega spremljanja in iskanja vzroka za pogoste regeneracije kupil Mazdo 6 G165, Mazdo 6 CD175 pa prodal. Sedaj v glavnem samo sladke skrbi - kateri naj bo naslednji akumulator, brisalci, filter, zavorne obloge, ...
Predlagam tako kot predhodnik, samo redno menjaj olje, preverjaj njegov nivo in uživaj v navoru, ki ga ima tvoj avto.
Ker imajo z visokim nivojem olja težave dizli, sklepam da je ta Mazda 6 dizel. Vzrok zelo verjetno v olje primešana nafta, zaradi pogosto prekinjenih regeneracij ... to je bil pogost vzrok pri starejših Mazdinih 2.2 dizlih 2013-2015 (dostikrat, če se ne motim, težava tudi v odmični gredi), nekoliko manj pri 2015-2018.
Pri težavah veliko pomaga dober opis lastnosti avta, stanja, režima vožnje, ...., recimo podatek kdaj (pred koliko km) je bila zadnja menjava olja, kakšno olje, servisna in lastniška zgodovina (avto od Rent a car iz Italije, kjer so se servisi delali na 30.000 km?), popravila, morda samo mestna vožnja ali po avtocestah, hribih, s prikolico, ......
Tole sicer ne bo konkreten odgovor na zastavljeno vprašanje.
Meni se zdi vzorec OK (spodaj sem prilepil link do moje objave: M6 CD175, vzorec olja 5.700 km od menjave, 100.000 prevoženih, skoraj sama avtocesta).
Na Mazdinem servisu v Ljubljani so mi pred leti za CD 175 l.2016 rekli, naj se ne oziram na ta podatek glede % iztrošenosti olja (naj ga ignoriram), ampak samo na interval 20.000 km. S tem se sam sicer ne bi strinjal.
Po mojem občutku se največ škode na motorjih naredi, ker je 1. interval enak kot so naslednji. 20.000 km za novo mašino je zame preveč ... olje bi prvič zamenjal že pri prevoženih 10.000 km. Recimo pri Škodi je interval še daljši - 30.000 km ali 2 leti (tako je bilo pred leti pri znancu ... 1,5 150 KM). 20 let nazaj je bil interval pri Oplu celo 50.000 km, kar se je kasneje izkazalo zelo slabo - motorji so že pri dobrih 100.000 km kadili (neposredna informacija direktorja Opel avtohiše).
Tukaj se je izoblikovalo mnenje, naj se olje menja na cca. 15.000 km (Mazdin interval 20.000 km je verjetno predolg, vsaj za zahtevnejše režime vožnje ... tudi vemo, da je v Avstraliji za iste Mazdine motorje interval pol krajši oz. 10.000 km).
Jaz ga menjam sam, elektriko pa prej priključim na 12 V polnilec. V tem primeru ni treba nič ponastavljati, bo pa verjetno spremembo napetosti računalnik zabeležil kot dogodek, brez opaznih posledic ("napako" lahko vidi Mazdin servis s svojo programsko opremo ... pri meni je to opazil Selmar serviser, ko je avto priključil na računalnik).
Postopek inicializacije zamenjanega akumulatorja (avtor Jest):
Akumulator EFB (AGM so sicer vzdržljívejši, a hkrati bolj občutljivi na visoke poletne temperature, ki jih uničujejo), ki je na moji listi (počasi bom v podobnem položaju ... je akumulator že 6 let star):
(sem pred časom dolgo iskal na netu originalnega ... "Panasonic", brez uspeha ... dobiš sicer verjetno boljšega od spodnjega EXIDE EL604, a za dvojno ceno).
@miha20, morda si že kaj pisal o tem ... zanima me, ali imaš že pogruntano, kako se pri najnovejših Mazdah 3, trajno izklopi i-stop, piskanje ob prekoračitvi hitrosti, line-keep assist, ... ?
Tako je to danes s servisi, pa mislim da Mazdini niso izjema.
To je dobra odločitev - osebni obisk servisa. Če je to BTG v BTC, tam je sprejemnik Brane Brožič, kar razumen, človeški, morda lahko da še kakšen popust, ... ali lastnik Grušovnik...
Prvič slišim, da ocenjujejo raztegnjenost verižice oljne pumpe??? Sem mislil, da samo menjajo, pri cca 150.000 km. Ocenjujejo pa raztegnjenost glavne verige.
Si pa v zoprnem položaju, ... po eni strani lahko srečen, da so ti pripravljeni avto takoj zrihtat, kar pa ima na drugi strani svojo zoprno plat - (redno) ceno. Če si redna stranka, avto pri njih kupil in ves čas servisiral, imaš dobre šanse za ugodno ceno, sicer pa slabše ... in to je tvoj primer. Po mojih izkušnjah da najboljši rezultat prijazen pristop, dobrodošlica (na primer 6-pack), še najboljše popuste pa dobim, če pošljem ženo, samo ženo. 😀 Potem popusti pridejo sami od sebe ...
Gre za pooblaščen Mazdin servis? Sam bi plačal 160 € in ga "prestavil" k Pelkotu. V vsakem primeru je nujno čiščenje sita korita in nova oljna ketnica ... jo je že odtrgalo pri teh km ... Srečno in naj bo naslednja Mazda bencinarka.
Na Mazdi 6 G165 so bile pri 97.860 km potrebne zamenjave original prve zavorne ploščice. Zamenjane z ATE 13.0460-5675.2 https://www.autodoc.si/ate/15801911.
Pri prejšnji naši Hondi 2.2 ctdi se je približno tako pokadilo pri mrzlem vžigu že pri 220.000 km, pa smo ga vedno umirjeno vozili, brez kljuke, ... ... Čestitam Mazdi!
Verjetno realni km, avto ni nov (2/3 je odslužen), verjetnost, da kaj na motorju crkne se povečuje s prevoženimi km. Je pa to menda eden najbolj zanesljivih, neproblematičnih motorjev.
Ampak če se s PayPalom plača mialim da PayPal krije in izterja, če je dostavljen nekompatibilni izdelek, glede na to,da na strani piše da je 🙂
Hvala, ni bilo potrebno, ker sem doplačal "varen nakup" in vrnil ... se je pa zakompliciralo, ker sem želel zamenjavo ... oni bi najraje vrnili denar in adijo.
Tudi mene zanima, pa še kakšnega, ... forum ali mali oglasi?
Da ne bo pomote, čisto všeč mi je, da bi imeli še dolenjskega "Pelkota", strokovnega, odkritega, pripravljenega brezplačno svetovati, z zmernimi cenami.
Predlagam @miha20, da odpreš temo "Mojster Miha odgovarja in svetuje".
Skratka, ko se nehamo trudit, se začnejo zadeve podirat, tako doma, v službi, v državi, ... v Fordovi ali Mazdini tovarni ... 😃
Pred časom sem gledal dokumentarec, kako so včasih v mestih reševali težavo komunalnih odpadkov - ponekod zelo neuspešno, lahko bi rekli, da so bili prebivalci do vratu v dreku, mislim da tudi v Švici. Potem so izumili rešitve in pravila, ki jih poznamo še danes - iz hiše moraš odpadke speljati v krajevno kanalizacijo, odpadke sortirat in odlagat v ustrezne komunalne zabojnike. Ker če tega ne bi delali, bi v naseljih neznosno smrdelo, zaradi umazanije bi razsajale bolezni, itd. To bi vsi občutili.
Podobno je z izpusti iz naših avtomobilov in dimnikov hiš. Na srečo obstajajo pravila, a hkrati na nesrečo ljudje, ki se ne zavedajo dovolj problematike onesnaženosti zraka.
Pri švicarskih plačah bi si lahko privoščili nov originalni DPF. Pri slovenskih plačah ga pa odrežemo ven...
Ok, zakaj se potem nekateri pritožujejo, če jim nekdo ukrade bakrene žlebove, pridelek na njivi? Pri švicarskih plačah ne bi kradli, pri njihovih (0 €) pa pač ukradejo ...
Slivkova logika ...
Taka logika (zagovarjanje kršenja pravil ... ) vodi v razpad sistema.
Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb...."
Sem imel pri prodaji prejšnje Mazde 6 CD175 srečo. Kupit jo je prišel nekdo, ki se je pred tem pol leta jeb.. z novim Golfom, ki ga servis ni in ni znal poštimati, zafrkavala naj bi elektronika. Samo v vednost oziroma lahko da greš z dežja pod kap. Upam vendarle, da ne. 🙂
Mazdini bencinarji, tudi CX-30, imajo glede neproblematičnosti dobro ime. Zanimivo in skoraj neverjetno je, da ti praktično nov avto nagaja na tako različnih področjih. Verjetnost tvoje smole je tolikšna, kot verjetnost zadetka jackpota.
Je bil zalit v poplavah? Na kateri servis ga voziš?
Da nadaljujem ... isti mehanik specialist za zavore na Viču je tudi priporočal, da se zavorna tekočina ne doliva, ker bi lahko zaradi drugačne sestave reagirala z obstoječo in najedala gumice, .... bili pa so to drugi časi, verjetno tudi materiali, tekočine, ...
Kakovost zavorne tekočine in tudi hladilne tekočine se da izmeriti tudi z voltmetrom ...
O potrebnih pogostih menjavah sem izvedel šele pri Mazdi. V Hondi smo imeli na primer 12 let isto (tovarniško) zavorno olje, v kakšnem tudi dlje (z zavornim oljem se ni nihče ukvarjal).
Kakšnih 30 let nazaj sem bil z Oplom na znanem zavornem servisu na Viču, kjer mi je mehanik pripovedoval, da so za foro zavorno olje zamenjali z Radensko ❤️❤️❤️ in se veselo vozili ...
Sam pa po zadnjem servisu pri M3 G120 na 90.000 km (Mazdino olje 5W30, kupljen v spodnji spletni trgovini) ugotavljam, da ga po prvih opažanjih zelo verjetno manj žre (prej cca 1l/15.000 km)??? Je to možno in zakaj?😳
Danes pomerim nivo olja na obeh bencinskih Mazdicah, ki imata prevoženih med 10-12.000 km od menjave olja in sta ga požrli mogoče 2 dcl.
Takole izgleda, ko so izpolnjeni vsi trije pogoji za delovanje i-stop. Ko se začne regeneracija, leva ikona motorja počrni - ni več obsijana modro.
Priporočam, da se z regeneracijami ne ukvarjaš, ampak samo uživaš v odličnem navoru tvojega avta. Naj ostane to skrb za tvojega mehanika. Sam itak kaj dosti ne moreš naredit, lahko pa te te informacije spravljajo v slabo voljo. Mene so (pojav pogostih regeneracij), rešil pa sem zadevo z zamenjavo z bencinarjem. 👌
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, menda je veliko dela, da se pride do nje in se zamenja (informacija servisa, ko so jo menjali na naši M6). Me pa zanima, zakaj jo menjaš - zaradi splošno znane slabe kakovosti z boljšo, katero?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani