Skoči na vsebino
Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)

Pozdrav Mazda Mojstri,

 

Malo sem prečesal temo in imam občutek, da so tudi moji prednji diski "znova" hin in to zgolj po 17k km. Avto vožen relacijsko in so zavore res neobremenjene.

 

Optika je OK, danes še enkrat centriral prednji par in ni bilo nekih odstopanj, ki bi lahko povzročile tresenje pri zaviranju nad 100 kmh. Tudi pri zelo rahlem zaviranju pri hitrostih nad 100kmh trese... Mazda 5, 2011 letnik. Glede na prebrano vidim, da priporočate komplet ATE komplet (disk in ploščice). Verjetno je smiselno ob menjavi razdreti še čeljusti?

 

Hvala v naprej. GM

Popravljeno od Gregor Muc-Up
slovnica
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 2. 1. 2023 ob 19:57 je Slivka napisal:

Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj. 

 

Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...

 

Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.

Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.

Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).

Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.

In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).

Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.

In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.

Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).

 

V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.

 

In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.

 

Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.

 

In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...

Uf. Pošteno. Neverejtno kaj vse so ustvarili, da nam denar "cukajo z rok".

 

Medtem sem prodal svojo Mazdo 323F. Skupen strošek lastništva je znašal 2.471,55 EUR. Lastnik sem bil 24,5 meseca, kar nanese 100,90 EUR / mesec.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Obnova / Restavracija podvozja + dober avtoličar
Napisano (urejeno)

Avto je kljub kilometrom v notranjosti praktično nov. Na bolhi in FB marketu iščem manjše dele za zamenjat: ogledala, ki so začela odstopati, kakšna počena kljukica, plastične čepe, voznikov varnostni pas.

 

Kompresor klime in zadnji del izpuha z loncem je nabavljen. V tej rundi bom zamenjal še zadnja amortizerja in svečke.

 

Moram pa poiskat predvsem dobrega avtočičarja, avto ni bil nikoli karamboliran, da si ga pogleda in predlaga terapijo. Pa podvozje bi dal poštimat, da bi bilo tako kot na prvi pripeti sliki. Kakšen mojster po priporočilu?

Popravljeno od Gregor Muc-Up
slovnica
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Zanime me ali se je že kdo odločil za konkretno obnovo podvozja, kot spodaj na sliki.

null

Če da kje ste to naredili in kakšen je bil strošek.

 

Imam projekt (cilj = uporabljati avto še dolga leta, mogoče celo za prvi avto otrok). Moj študentski avto imamo še vedno pri hiši, kupili smo ga kot novega in sedaj ima 450k km. Redno ga vzdružejmo a je letos postal polnoleten in bi bilo potrebno kakšno zadevo obnoviti kot se spodobi, da ga ohranim v dobro kondiciji in po stilu bolje preprečiti kot zdraviti.

 

Hvala v naprej. Grega

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vsi stroški vozila od nakupa naprej / Excel vs. aplikacija
Napisano (urejeno)

Pozdrav,

 

Zanima me, če je še kdo tukaj, ki vodi dejanske stroške vozila? Ne v stilu "ene 300 EUR mesečno". V mislih imam kakšno aplikacijo oziroma Excel tabelo (to uporabljam sam). 

 

Pod dejanske stroške mislim, čisto vse: nakup / kupnina / začetni polog, leasing, zavarovanje, gume, tehnični, reg., čistila, pralnice, avtomatske pralnice, žarnice, tepihi, aditivi, brisalci, servisi, gorivo, ....

 

Ko sem tabelo pokazal nekaterim sodelavcem, kar ni so mogli verjeti mesečnemu strošku.

 

Sam imam star / rabljen avto pa je številka nora. Zanima me, če kdo to dela z novejšim vozilo, recimo 2019+ letnik in da je po možnosti kupil novega, saj me zelo zanima ta primerjava. 

 

V mojem primeru (Mazda 5, l.2011, 1.6 tdci) je ta strošek 585,00 EUR / mesec po 27 mesecih lastništva in pri 25k letno prevoženih km.

Popravljeno od Gregor Muc-Up
kilometri
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

a1an, a si kaj rešil? Je bil MAf ali kaj drugega?

 

Meni se namreč dogaja identična zadeva na Mazdi 5, 2011, 1.6 tdci (116km), toda brez težav z vrtljali. Prav tako se ne prižge nobena lučka. Ko pride do tega je občutek kot bi fural dizel brez turba. Ponavadi se mi zgodi, ko se ustavljam, recimo približujem avtomobilu na AC in spustim gas, ob ponovnem pritisku na pedal pa moči ni več, pa recimo pred semaforji, ko se ustavljam z motorjem. Ko ga ugasnem in kasneje znova prižgem zopet vse OK.

 

Precej zoprna zadeva, predvsem na AC. 

 

Za morebitne kode pa poglem jutri in objavim.

Popravljeno od Gregor Muc-Up
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Vljudno prosim za kakšno priporočilo mehanika (med Radovljico in Ljubljano), ki bi zamenjal kompresor klime na moji Mazdi 5.

 

Pelko je na dopustu in žal ne morem čakati tako dolgo.

 

Hvala v naprej.

 

Grega

Popravljeno od Gregor Muc-Up
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 (2011) - Safe mode (varen način) v mrzlih dneh
Napisano (urejeno)

Nekaj časa je minilo od zadnjega pisanja. 

 

Vmes pa se je zgodilo to, da se mi je dejansko prižgala lučka za motor v kombinaciji z omenjeno težavo, kar je napako zabeležilo.

 

Težava: senzor položaja lopute turbine (actuator)

 

V Lescah mi je na Turbine.si zamenjal omenjeni senzor (skupaj 200 EUR = delo + del).

 

Mrzel vžig in takojšnje speljevanje ga tako več ne zmede, tudi občutek je sedaj drugačen. Seveda tega nisem prej vedel, v drugi ga je prej kar malo zadušilo, sedaj je vse skupaj zelo odzivno.

 

Upam, da komu koristi izkušnja in rešitev.

 

Prijetne in mirne praznike vam želim, ter vse dobro v letu pred nami!

20201202_114424.jpg

20201202_084633.jpg

Popravljeno od Gregor Muc-Up
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 28. 10. 2020 ob 20:10 je dpicul napisal:

NAPAKA!

Tudi sam sem tam obnavljal injektorje, pa sem bil skrajno nezadovoljen, ni bilo moči, klenkanje motorja, dim. Nimajo pravega orodja in ne znanja za obnovo Denso šob. Edini ki ti dajo OEM dele je Purič iz Hrvaške, pri njih nabavlja material tudi B-innova. Tam so original obnovljeni injektorji.

WWW.PURIC.HR

Uvoznik i distributer dijelova i opreme za održavanje sustava dizel ubrizgavanja s najsuvremenijom opremom za dijagnostiku i popravak turbopunjača i diesel pumpi, Bosch pumpi, common rail injektora...

 

 

Po obnovi injektorjev nimam težav z ničemer od zapisanega. Vem pa, da sem mogel čakati skoraj teden dni, da je dobil neke posebne dele (kaj točno ne vem)... Potem je trajajo je cca. 3,5k do 4k km, da se je zaključil "learnig" program (tudi Pelko je to potrdil) in od takrat motor dela super. Poraba je vztrajno padala do trenutnega min. 5,79 l/100km (MOL diesel). Seveda pa bo čas pokazal kako je bilo delo opravljeno. 

 

Drugače pa hvala za kontatke. Thanks!

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 44 minutami je Aless napisal:

Filter goriva priporočam menjavat na vsakem servisu, se ne splača šparat za tistih 10€.

 

Drgače pa glede tvojega probema bi jaz sumil tudi na SCV ventil.

Kam si pa dal obnovit injektorje? So 100% vredu?

Glede na to da Pelko sumi da je kaj z dovodom goriva bi bilo možno da injektorji ne delajo vredu? 

A prej ti je kazalo napako na injektorjih? 

No ideje pač, verjamem pa da bo Pelko to že ugotovil in porihtal, glede na njegove izkušnje z Mazdami😉

 

Injektorje sem obnovil pri Transmatic d.o.o. po priporočilu prijatelja, ki v Lesca popravlja turbine. Imam račun in garancijo za 1 leto. Strošek je bil 793,00 EUR. 

 

Počakam še na servis, ki bo v kratkem in potem vidim kaj bo z napako.

 

WWW.TRANSMATIC.SI

Diesel - dizel servis, popravilo, obnova injektorjev in črpalk ter zastopstvo vodilnih evropskih znamk - Pichler, specialna orodja...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sem bil pri Simonu in seveda, kot se v takšnih primerih spodobi je računalnik sporočil: brez napak :)

 

Sumi na filter goriva. Počakam na servisno lučko in opravim servis z menjavo filtra goriva. 

 

Namestil sem tudi zimske gume in naredili test TPMS senzorjev, da smo ugotovili kateri so fuč (PD, PL in ZD). Obe napaki injektorji in TPMS sta bili znani pri nakupu avtomobila in upoštevana pri znižani kupnini. Pa še ena slika.

 

Po servisu zapišem ali se je tole uredilo.

 

20200919_150026 (1).jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 (2011) - Safe mode (varen način) v mrzlih dneh
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Aless napisal:

Se strinjam načeloma je vsak motor dober, če se pravilno vzdržuje.  Je pa res da nekateri motorji rabijo malo več vzdrževanja kot drugi oz. imajo kake dodatne specifike pri vzdževanju.

Kaj Mazdo si mel na testerju? kaj pokazalo za napake?

Btw.: Golf je bil kr lep, kako to da si prodal skoraj nov avto in kupil starejšega? malo sem firbc 🤪

 

 

Test imam jutri, petek (2020-10-23) pri Pelkotu. Zapišem kaj bo pokazalo.

 

Sem pa jo te dni pustil nekaj več kot 1 minuto na mestu in potem te napake ni bilo, pogoji enaki...

 

Razlogi za prodajo Golfa:

- Postal je premajhen, dodaten družinski član, pa brez kljuke je bil (voziček in kolesa);

- Strešne nosilce bi moral dokupiti;

- Osebno pa me je strašansko motil neki čriček, ki ga nisem mogel odkriti in to ravno pri hitrosti med 120 in 150 km/h, relacijsko je bil vožen Radovljica-Lj;

- Dal sem 23.200 EUR, prodal za 18.050 EUR cela Mazda 5 v slabih dveh letih; kdo je tu nor :)

- Kar nekajkrat sem bil na garanciji, tudi to ni cool pri avtu za 20k+ EUR;

 

Dobre stvari:

- poraba, realna od 4,6 do 4,9 na zgornji relaciji;

- navor;

- maks sem se fural 228 km/h; pravi gokart;

 

Mazda 5 pa zato:

- kljuka;

- strešni nocilci;

- el. drsna vrata;

- Japonc;

 

Popravljeno od Gregor Muc-Up
dopolnitev posta
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 15. 10. 2020 ob 20:07 je gregc88 napisal:

meu 1.6 mazdo... zrihtu turbo...pol sobe...pol dpf.. pol..... ma nakonc vseen krepal ... skoda vsazga evra in zivcev... prodej pa kup 2.0 vw  2014+ pa se bos vozu ...

 

:) Imel tega Golfa Variant VII 2018 R-Line plus 2.0 TDI (150KM in 380 NM) skoraj dve leti pa mi tale Mazda nudi veliko več užitkov v vožnji.

 

dne 15. 10. 2020 ob 20:28 je SpEkTr napisal:

Al pa ne kupi Mazde s psa motorjem..

 

Načeloma je vsak motor dober, so samo slabi vzdrževalci le teh. Imamo v družini, moj "študentski avto", Clio II 1.5 DCI (kupljen kot nov), z 410k KM in z rednim vzdrževanjem dela kot prvi dan.

20200515191941.JPG

20200516_103526.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 15 urami je Boss napisal:

Zna bit kakšna lambda...

 

Hvala za namig.

 

pred 5 urami je Brane napisal:

Lahko je tudi kakšna umazanija v rezervoarju,senzor pritiska turbine ali vakum cevke .....

 

Uporabil sem kar nekaj aditivov Liqui Moly za čiščenje. A bom preveril še ostalo.

 

Za začetek sem zamenjal akumulator, ki je bil po merjenju na 60% kapacitete takoj po vožnji. Bil je tudi občutno podhranjem za dizla 60Ah in 420A. Sedaj je 75Ah in 750A.

 

Test pa sem si tudi rezerviral. Zaenkrat hvala in javim kaj bo pokazal tester.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 (2011) - Safe mode (varen način) v mrzlih dneh
Napisano (urejeno)

Pozdrav vsem uporabnikom foruma,

 

Letos prodal vse Nemce (VW) in presedlal na Mazdo 5 (2011) in kot drugi avto 323F (1999). 

 

Nabavil sem Mazdo 5, 1.6 dizel (2011) z 255k KM in takoj obnovil injektorje, turbina je pregledana in je OK. S padcem temperatur (pod 10 stopinj Celzija) pa se mi po vžigu dogaja sledeče:

- če takoj odpeljem, mi jo po cca. 1 minuti vrže v Safe mode, varni način, kakorkoli to poimenujem, motor ima manj moči;

- če ogrevam na mestu (kar ni OK), se zgodi isto vendar z nekaj zamika;

- še IZJEMA: če ogrevam na mestu, mi jo je vrglo v Safe mode šele po 10km, ko sem bil že na avtocesti (neprijetno);

 

Začasna rešitev, ki se jo poslužujem. Ponovem zagon motorja potem se to več ne ponovi...

 

Kakšna ideja? Kje začeti? Vse ostalo deluje OK, tudi v porabi ni sprememb, razen lučke za TPMS je armaturka črna :)

 

Hvala v naprej.

Popravljeno od Gregor Muc-Up
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.