.....k vem npr. ko kradejo "boljše" feltne z vlakov...nikoli ne kradejo z eksotičnih avtomobilov...vedno z MB,Audi,VW ipd...
a to se sploh še dogaja, vem da 30.let nazaj so kradli in so "ta pridni" dali avto na klocne.....da bi pa feltne kradli v 2023 mi je pa malodane smešno :), kot kaže so še vedno neki amaterji na scenah....
pred 1 uro je Alex napisal:
Kako vam uspe jih uničiti? Jaz jih uporabljam od kar pomnim, na stari mazdi sem jih imel od leta 2006 do prodaje, sedaj jih imam na obeh, na 6-ki in tudi na cx30. Najbrž so krivi vulkanizerji, ki jih zategujejo z nenormalnimi navori.🤔 Na srečo sam večinoma menjavami gume doma, le, ko kupim nove grem grem k vulkanizerjem.
Tako, da če menjamo gume max. 2x na leto je to v desetih letih 20 odvijačenj in prav toliko privijačenj. Morajo biti res slabe kvalitete tej varnostni vijaki (ali ključ),da se uničijo. Sam kupim vedno najboljše, kar imajo. Zato vedno uporabljajte moment ključ.
mislim da je veliko v delu/praksi vulkanizerja, te varnostne vijake mora zategovati z občutkom in obvezno moment ključem, verjetno se večini mudi in jih zateguje z pištolo, kar za moje pojme uniči navoje in potem je kar je....stranke pa če niso zraven seveda ne vejo....jaz sem vedno tako pri servisu, kot pri menjavi gum 2m stran od mojstra, tako da nadzor tudi nekaj pomeni, če ne drugega majster ne dela vse po svoje, ker ve da si zraven....servisi, ko pripeljem avto, in mi zapre garažo pred nosom in reče pridite čez X ur, me ne vidijo več....
jaz sem imel podobno izkušnjo pred več kot 10.leti, je prišlo do podobne situacije na ženinem P207....in takrat na uradnem servisu P na Viču, so ji morali dejansko "odrezati" vijak...no comment, ko so spravili feltno dol, in me vprašali ali želim nov varnostni vijak, sem samo rekel, daj navadnega železnega, kaki varnostni vijak....
VSAKA MAZDA BENCIN pije olje. Odvisno je sam od vožnje (pri mestni se v skyactiv-g generira ful goriva v olju in pol ti nivo olja naraste kar te lahko zavede), pri relaciji in AC pa pridno papca. Pol litra na 10kkm prevoženih je povsem normalno, 1 liter je pa fora med min in max, tako da če se držiš uradnega intervala ne boš nikoli pod minimumom.
No kar sem hotel povedat je, da ti je džabe delat generalko, če spije liter na 10kkm.
njemu pije 1.liter na en tank 😲,razen če sem narobe razumel -> Po zadnjem štetju je poraba olja liter za manj kot en tank sicer zoprno mestne vožnje.
Jaz osebno nikoli ne startam od doma tako da bi se samo usedel v avto in takoj odpeljal, vedno prižgem avto, klima na 3/4, pihanje v šipo in potem grem od doma čez par minut...nimam težav ne z zarošenimi šipami, ne z zmrznjenimi šipami....
p.s. zadnjič sem nekaj gledal na tv, da naj bi riž pomagal, da se ga malo nasuje v neko bombažno vrečko in da na armaturko, ne vem pa ali je to bolj mit ali to res kaj drži....
Žal se pa teli moderni dizli fejst počasi ogrevajo in zato bi bil webasto na mestu. Pri prejšnji je zalaufalo webasto in po 500 metrih vožnje je bilo že vse odrošeno...
Kdaj se boš odločil za prodajo😉, pohvale za tako vzdrževanje, še posebej, ker večina stvari izvajaš kot preventivo....(upam, da imaš avto namen imeti še zelo dolgo, ker tega ti noben kupec ne bo plačal oz.povrnil....).
Eden trdi, da je zadeva zelo zelo trpežna, drugi pa da se najprej pojavijo težave z obrabljeno verigo, puščanjem olja v variomatu, sklopke...
Honda ima neki hibrid in CVT menjalnik ter dvolitrski bencinski motor s 105 kW. In tudi elektromotor ima - se mi zdi... Vsekakor pa nima dveh elektromotorjev...
Kaj je torej na stvari: je zadeva kič na štirih kolesih, ki bo kmalu lastniku izpraznil denarnico ali pa je zadeva neuničljiva?
Od Honda modelov ima dober eCVT samo novi Civic, ki ima tudi najnovejši menjalnik in 2.0 motor in 135kw. To je TOP kombinacija, vsi ostali modeli Honde, ki so še v ponudbi (CRV, HRV) imata še stari model menjalnika (ne vem ali je eCVT ali navaden), ampak tudi nista ustrezna in motor je preslab in potem je tako kot pišejo, na AC 130km/h neznosno....(vem za HRV zagotovo, CRVja nisem vozil, ampak ima sibkejsi motor kot Civic in glede na to da je CRV tezji vsaj 200kg je za moje pojme prešvoh)....glede na to da pišeš 2.0 motor in 105kw je to CRV....Kot sem rekel, za moje pojme preslab motor za tako velik avto (razen če se voziš samo po podeželju....mislim da primerljiva toyota raw4 ima 2.5motor in 160kw).
Torej pod črto, novi Civic OK, ostalo zame osebno not ok
Zanima me, ali sem samo jaz tako smotan, da se mi nekajkrat letno stikalo za luči s položaja AUTO "samo" premakne na OFF? 😯
Opazim pa po parih dneh blendanja nasproti vozečih.
Moje mnenje je, da je to spet ena od Mazdinih manj posrečenih zadev, tako kot gumbi pod volanom levo, ko dostikrat pridem v avto in ugotovim, da so izključeni senzorji - jih je verjetno nekdo pred mano nevede ugasnil s kolenom.
Vidim, da ima Mazda identično kot Honda to, in meni se v zadnjih 7.letih to ni zgodilo, ce se ze s kolenom zadanem se takoj v rob zakljucka armature, da "fajn boli", nikoli pa se mi ni zgodilo da bi ugasnil gumb za senzorje (razen, ko cistis avto, ko brises še gumbe in stikala, ampak takrat potem das nazaj), kje sele da bi ugasnil luči....bolj bi rekel, da šofer pred tabo to kaj spreminja, in pol pozabi dati nazaj😉
Zadeva je čist enostavna, rabljenega avta s slabo ali neznano zgodovino pač ne priporočiš nobenemu, ker ga ne moreš. Rabljen avto je vedno neke vrste loterija pa če se vsi na glavo postavimo. Smolo imaš lahko vedno, ampak tukaj na forumu največkrat naletimo ravno na tiste, ki imajo smolo pa čeprav je verjetno bilo 50:1 takih, ki so bili zadovoljni z rabljenim avtom in seveda ne bodo prišli na forum se pohvialt kako jim vse dobr deluje. In ker se nam takole posamično pojavljajo taki primeri, tiste male manjšine, ki so zagrabili za kurca v vreči samih pičk bi sam težko tole ocenil Mazdo kot slabo znamko oziroma veliko pokvarljivost dizlov.
Če pa se gremo v tej smeri bi bili pa edini relevantni podatki zgolj od tistih, ki so kupili nove avte in jih vozili desetletje ter naklepali tam 300kkm, kako so zadovoljni. Edino ti štejejo, ker vedo kako je bil avto vožen in da so ga vozili z mislijo vsaj 10-letne uporabe.
Sigurno pa v to grupo ne spadajo avti leasing hiš al pa poslovnih najemov, kjer vsi vemo, da se takih avtov ni mirkalo in da je marsikje bil kakšen servis tudi izpuščen. Uporabniki le teh ze uporabljajo s to doktrino, da gredo teli avti po izteku garancije v prodajo in da se ne rabijo več sekirat ter, da je dolgo živost nepotreben podatek.
točno to, se ne morem bolj strinjati 👍
Vseeno, pa moje osebno mnenje, če bi vsak, ki ga zanima neka znamka, se prijavil na forum, malo preberal objave obtoječih (ali starejših uporabnikov določene znamke) bihitro lahko vidi kaj in kako, oz. se seznanil z mogoče potencialnimi težavami....(dobro da mi ni všeč veliko znamk :)).....
Zgodba od @Dinare bi bila lahko od katerekoli znamke. Po mojem gre za avto uvožen iz tujine, z vprašljivim vzdrževanjem (večkrat slišano/videno). Zdej generalizirati to na vse Mazda dizle je malo pretirano.
To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil ..👀🤔
Prav nič bolj niso rizični kot dizli drugih znamk. Na italijanskem mazda forumu, kjer sem dejaven, je kar nekaj 6-k z prevoženimi 300000,ena ima celo 415000 km. Veliko jih je od 200000-300000. So problemčki, a če jih prav servisiraš in vzdržuješ, morajo vozit in vozit.
Ne vem, če ste opazili, da, se vedno javljajo na forumu z zaribanimi mašinami in podobnimi problemi vozniki, ki niso nikoli ali pa se pojavljajo enkrat na tri leta na forumu.
Potem je tu še napačno menjavanje olja na vsakih šele 20000 km (tu so krivi predvsem mazda servisi, ki tak interval priporočajo) in recept za pokvarjen motor je tu.
Jaz že 20.let vozim Hondo in takih težav ni, pika!, tako da mogoče kake druge znamke....to kar se piše za mazda dizle spada v spodnji rang, žal...kot rečeno za Hondo sem skoraj 99%da takih težav ni (pustimo da je cudna oblika, ampak motor dela...), podobno je verjetno pri kakem Volvo, Saabu, Toyoti.....in kot je napisal @FuManchu; jaz sem tudi mazdo dizel že zdavnaj črtal iz opcijskih kandidatov....(če bom še kdaj razmišljal o tem dizel motorju).
Jap. Kontaktiral sem ga takoj ampak on nic ne ve, kak ga lahk js obtozujem za nekaj kar ni res. Pa se 9 let stare gume je dal gor, avto nenormalno trese pri 130kmh... samo iscem trenutno dokaz za sodisce, da dokazem da je vedel za napako. Se komu sanja kak bi lahk priso do nekega dokaza/izpisa iz racunalnika avta kdaj je pokazalo napake?
Si pogledal v pogodbo, prodajalec, če je spreten in iznajdljiv (če je pa kak švero pa sploh) je zagotovo vstavil dikcijo "prodano na osnovi videno kupljeno", potem ti nobeni dokazi in izpisi za nazaj ne pomagajo....grdo rečeno "nategnil te je", žal...
najbolje takoj prodati naprej, pač ga bo nek švero kupil in dal naprej....ti boš izgubil kakega tisočaka, dva....enako kot če se lotevaš popravljanja, za katerega nikoli ne veš ali boš rešil ali ne....
škoda pa ker se ljudje pred nakupom ne prijavijo na forum, ker bi iz prebranega ugotovili, da je nakup mazde dizel rizičen za vse letnike, ko se pojavijo ti skyactive motorji, torej 2013-2018 (ali tako nekako oz. me bodo popravili, kdaj so odpravili te težave z dizli, s katerim letnikom, če sploh :)) in bi se temu lahko izognili z nakupom bullet proof bencinskega atmosferskega motorja....
Cene novih avtomobilov, rezervnih delov, storitev, ... vse te cene so šle gor. Če ne bi šle tudi premije, bi bilo precej čudno, saj je osnova za njihov izračun tudi vse zgoraj našteto.
enako je pri zavarovanju nepremičnine, dvig zavarovalne vsote, ker so se gradbeni materiali bistveno podražili in v primeru sanacije stara polica ne krije več vsega.....odvisno je potem kako dobrega agenta imaš, in ali ti lahko kljub temu ponudi enake pogoje ali pa moraš enostavno plačati več...v generalnem je pač celotna sfera zavarovalništva bolj kot ne nateg....na koncu če imaš € si plačaš sam (sicer pa si prisiljen čakati xy mesecev/let v primeru zdr.storitev) ali pa pri avto.zavarovanju, ti pa skoraj vedno najdejo kakšen minus, da ti ne želijo kriti vsega (razen spet če se ne greš kakšnih pravnih bitk z zavarovalnicami), kljub temu da vsak mesec/leto plačujemo enormne zneske za zavarovanja, taka ali drugačna....zadnjič enkrat sem bral članek, koliko v povprečju človek plača v življenju za zavarovanja (neko blazna visoka cifra je bila, sem pozabil....)
Zjutraj sem se zbudil in ugotovil, da so ponoči bili na delu nekakšni hrčki.... 🤣 sedaj imam čisto novi menjalnik...
Zdaj pa zares. Ful mi ni dalo miru, zakaj pri meni ne šalta kot bi moralo. Očitno sem zaradi vseh pohval o mazdinem ročnem menjalniku pristopil preveč lahkotno in pričakoval, da bo menjalnik skoraj da ne pa sam šaltal v prestave.... pa sem probal prijeti ročico menjalnika tako, da sem objel bunko in so prsti usmerjeni navzdol proti konzoli. In glej ga vraga, naredil 85 km, še stal in šaltal zjutri na primorki ko je bila nesreča. Menjalnik mehak kot puding 😝 moram priznati, da do sedaj nisem razmišljal kako držim ročico, a očitno je nova ljubica malo občutljiva 😁
Uglavnem auto bom prodajal, če koga zanima..veste vse kaj je blo delano na njem..imam vse racune tako da ponudbe kar v ZS švercerji obvoz, ker zastonj ga ne dam
Škoda za tako izkušnjo, srečno pri prodaji in nakupu novega....ampak se strinjam, da ko/če enkrat izgubiš zaupanje je verjetno najbolje da prodaš....in upaš da bo z naslednjim vse ok
A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪
2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...
res klavrno, da en tak majhen del lahko povzroči take težave, iz kakega materiala pa so bile potem original? (to mi deluje kot razne delovne naprave iz Hoferja/Lidla, ki so za delo 30min na teden dobre, če jih pa rabiš za resno delo in več urno delovanje pa no go, ker imajo razne plastične ležaje, itd....in enostavno razpade ob resni obremenitvi)
Hah, je djav majstr, da je precej delov v tej mašini še Fordovih 🤪
to pomeni da ta 2.2. dizl ni japonska mojstrovina, ampak skupen projekt Mazde in Forda, ki kot kaže ni najbolje posrečen.....bi bil res negativno presenečen, če bi bil to pure made in japan motor, da bi imel toliko potencialnih težav....
6-ko benzinarko sem imel na razpolago 4 dni (tudi čez vikend), preden sem se pravilno odločil za dizelco. Porabe nisem mogel spustiti pod 8,5. Pa še avtomatski menjalnik je imela, kar je bil zopet še večji minus. Sicer pa, če primerjam tisti motor z mojo x 186, ni neke velike razlike v vožnji. Obe moraš navijati na obrate, da gresta vsaj spodobno. A ni primerjave z dizel navorom. Če se hočem zdivjati se še vedno v sedem v rdečo puščico =dizelco. 😉
To je bilo že n krat predebatirano....itak nima smisla😉😄
Sam sicer nisem imel takega primera, a je moj mehanik ravno enemu zamenjal komplet obnovljeno turbino (obe).
Ta možakar je povedal, da stane original turbina (obe komplet) okoli 2000€ plus delo. Res je, da so cene sedaj lahko kaj višje. In te nove naj bi imele rešeno tudi težavo z pritrditvijo ta male turbine (naj ne bi bilo več zakovičeno). Najbolje, da preveriš na uradnem servisu za ceno in dobavljivost.
Prodati in kupiti bencinarja, jaz ne bi nikoli investiral v popravilo dizla 2k eur plus....in dodatno potem nikoli ne veš ali je to to....in za koliko časa...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a to se sploh še dogaja, vem da 30.let nazaj so kradli in so "ta pridni" dali avto na klocne.....da bi pa feltne kradli v 2023 mi je pa malodane smešno :), kot kaže so še vedno neki amaterji na scenah....
mislim da je veliko v delu/praksi vulkanizerja, te varnostne vijake mora zategovati z občutkom in obvezno moment ključem, verjetno se večini mudi in jih zateguje z pištolo, kar za moje pojme uniči navoje in potem je kar je....stranke pa če niso zraven seveda ne vejo....jaz sem vedno tako pri servisu, kot pri menjavi gum 2m stran od mojstra, tako da nadzor tudi nekaj pomeni, če ne drugega majster ne dela vse po svoje, ker ve da si zraven....servisi, ko pripeljem avto, in mi zapre garažo pred nosom in reče pridite čez X ur, me ne vidijo več....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani