Skoči na vsebino
Katero olje?
Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Bravo.

 

Težave ima s pustno našemljenim VW-jem in ti mu priporočaš VW-ja.

 

1x je v Fordovem kustumu, drugič pa Seatovem.

Ne priporočam ne VW, ne Seata...in ne Forda🤣🤔🤭, tko da...nič od tega, sem napisal samo da sem videl tega Taracco in je ornk voz...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)

Heh, kake debate.... @Slivkata avto je samo še za v Sočo, Savo oz.kar ti je bližje...kolega je imel Toyoto 2.0d auris in pri 325k km ni nalil 1l olja....mislim da v zadnji 15.letih nisem nalil več kot 2.l olja...vse kamor sem bolj kot ne preventivno nalival 0.5l na servisni interval (15k km) je bila H.Accord 2.2. Ctdi....katero sem imel 4.leta in 248k km....pri bencinarju pa šipko pogledam zaradi gušta...pa ne manjka niti mm olja...tko da...prodaj ta jajca...(sorry)!

 

p.s.zakaj nisi vzel Seat Tarraco, danes sem ta voz videl na AC in to zgleda ornk voz....mislim da ima tudi 7sedežev in 4x4....

Popravljeno od sportman333
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 zamenjava motorja
Napisano

to je verjetno res smola, in kot povsod, se lahko zgodi, da kakšen material/del ni bil ustrezne kvalitete in potem se pač to zgodi...ne more se pa na podlagi enega/dveh primerov delati kakšnih zaključkov (poznam primer, ko je nekomu na Civicu X gen, 1.5T motor odlomilo bat, pa je imel avto redno servisiran, itd., itd....pa samo 120k km....bolj kot ne nesrečni splet okoliščin, pa zaradi tega ne moremo reči, da ti motorji niso dobri). Verjetno je podobno pri vseh stvareh v življenju, pa ne samo pri avtih, itd....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zato vzameš na servisu kamor voziš in ti odpade tvoj "dragoceni" čas, ki si ga porabil za reševanje reklamacije in na koncu te bo material prišel več, kot če bi vzel na servisu :) - razen če boš tudi sam menjal, ok res pa je da je to sedaj bolj kompliciran proces, kot če samo naročiš in dobiš pravo robo... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uničen nastavek varnostnih vijakov
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Me zanima koliko ti bo smešno, ko bo pri nekih amaterjih na vrsti tvoj.😉

Nimam tega strahu, kot je @skritikrtnapisal ima tudi Honda razmak 114, kot drugo koga zanima 8.let star avto z 17/18col gumami....in za konec imam kasko....se pa strinjam, da verjetno od kake bolj popularne znamke, kake 20col feltne so zanimive tudi amaterjem....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uničen nastavek varnostnih vijakov
Napisano
pred 2 urama je skritikrt napisal:

.....k vem npr. ko kradejo "boljše" feltne z vlakov...nikoli ne kradejo z eksotičnih avtomobilov...vedno z MB,Audi,VW ipd...

 

 

a to se sploh še dogaja, vem da 30.let nazaj so kradli in so "ta pridni" dali avto na klocne.....da bi pa feltne kradli v 2023 mi je pa malodane smešno :), kot kaže so še vedno neki amaterji na scenah....

pred 1 uro je Alex napisal:

Kako vam uspe jih uničiti? Jaz jih uporabljam od kar pomnim, na stari mazdi sem jih imel od leta 2006 do prodaje, sedaj jih imam na obeh, na 6-ki in tudi na cx30. Najbrž so krivi vulkanizerji, ki jih zategujejo z nenormalnimi navori.🤔 Na srečo sam večinoma menjavami gume doma, le, ko kupim nove grem grem k vulkanizerjem. 

Tako, da če menjamo gume max. 2x na leto je to v desetih letih 20 odvijačenj in prav toliko privijačenj. Morajo biti res slabe kvalitete tej varnostni vijaki (ali ključ),da se uničijo. Sam kupim vedno najboljše, kar imajo. Zato vedno uporabljajte moment ključ. 

mislim da je veliko v delu/praksi vulkanizerja, te varnostne vijake mora zategovati z občutkom in obvezno moment ključem, verjetno se večini mudi in jih zateguje z pištolo, kar za moje pojme uniči navoje in potem je kar je....stranke pa če niso zraven seveda ne vejo....jaz sem vedno tako pri servisu, kot pri menjavi gum 2m stran od mojstra, tako da nadzor tudi nekaj pomeni, če ne drugega majster ne dela vse po svoje, ker ve da si zraven....servisi, ko pripeljem avto, in mi zapre garažo pred nosom in reče pridite čez X ur, me ne vidijo več....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Uničen nastavek varnostnih vijakov
Napisano

jaz sem imel podobno izkušnjo pred več kot 10.leti, je prišlo do podobne situacije na ženinem P207....in takrat na uradnem servisu P na Viču, so ji morali dejansko "odrezati" vijak...no comment, ko so spravili feltno dol, in me vprašali ali želim nov varnostni vijak, sem samo rekel, daj navadnega železnega, kaki varnostni vijak.... :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

VSAKA MAZDA BENCIN pije olje. Odvisno je sam od vožnje (pri mestni se v skyactiv-g generira ful goriva v olju in pol ti nivo olja naraste kar te lahko zavede), pri relaciji in AC pa pridno papca. Pol litra na 10kkm prevoženih je povsem normalno, 1 liter je pa fora med min in max, tako da če se držiš uradnega intervala ne boš nikoli pod minimumom.

No kar sem hotel povedat je, da ti je džabe delat generalko, če spije liter na 10kkm.

njemu pije 1.liter na en tank 😲,razen če sem narobe razumel -> Po zadnjem štetju je poraba olja liter za manj kot en tank sicer zoprno mestne vožnje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 12 urami je Janez007 napisal:

Primer M6 CD150 2013, uvožene 2018 iz Belgije, ki je imela prvi servis narejen na 28.000 km.😥

 

Zanimala me je zgodovina, ker v teh dneh po zamenjavi senzorja izpuha avto javlja po 50 napak ... avto pa kao dela OK. 🙃 Napete zgodbe. 

 

Vir: https://mazda6forum.pl/

 

image.png

 

image.png

============1==============
P007B(00) Senzor temperature hladilnika polnilnega zraka (TC), stran 1 - območje tokokroga /zmogljivost
============2===============
P0111(00) Senzor temperature vsesanega zraka (IAT) - težava z obsegom/zmogljivostjo
==== = =======3===============
P0181(00) Senzor temperature goriva A - težava z obsegom/zmogljivostjo
=============4= = ============
P0191(00) Senzor tlaka v vodi za gorivo (FRP) - težava z dosegom/zmogljivostjo
============5======== = =====
P0106(00) Senzor absolutnega tlaka v razdelilniku (MAP)/senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
===========6======== == ====
P2227(00) Senzor zračnega tlaka (BARO) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============7=============
P0101(00) Masni pretok zraka ( MAF ) senzor/senzor prostorninskega pretoka zraka (VAF) - težava z obsegom/zmogljivostjo
============8===============
P0301(00) Cilinder 1 - neuspešen vžig zaznano
============9===============
P0302(00) Cilinder 2 - zaznan neuspel
============= 10 ==============
P0303(00) Cilinder 3 - zaznan neuspešen vžig
=============11============= =
P0304(00) Cilinder 4 - zaznan neuspešen vžig
=============12===============
P1329(00)
========= = ==13==============
P2456(00) Tlačni senzor A filtra trdnih delcev (DPF) - okvara tokokroga
============14=== = ==========
P244A(00) Filter trdnih delcev (DPF) - prenizek diferenčni tlak
============15================
P1260(00) Zaznana KRAJINA, vozilo Imobilizirana
Mazda: Zaznan je signal sistema proti kraji - motor onemogočen
============16===============
P0154(00) Ogrevan senzor za kisik (HO2S) 1 , veja 2 - ni zaznane dejavnosti
============17==============
P1303(00) Napaka kalibracije EGR
========= ===18==============
P2458(00) Filter trdnih delcev (DPF), postopek regeneracije - trajanje napake
=============19=== ===========
P2463(00) Filter trdnih delcev (DPF) - DPF je omejen
============20============== =
P242F(00) Filter trdnih delcev (DPF) - zamašitev/kopičenje pepela
============21===============
P0088(00) Previsok tlak v sistemu za gorivo
============ 22==============
P0087(00) Prenizek tlak v sistemu za gorivo
============23============ ===
P0546(00) Senzor 1 temperature izpušnih plinov (EGT), veja 1 - visok vhod
============24==============
P009B( 00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - odprt krmilni krog
===========25===============
P009F(00) Sistem za razbremenitev tlaka goriva - ventil se je zataknil
== = =========26===============
P2002(00) Lovnik delcev, veja 1 - učinkovitost pod pragom
============= 27 ==============
P0488(00) Sistem za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR), nadzor položaja plina - težava z obsegom/zmogljivostjo
============28== = ===========
P0421(00) Ogrevalni katalizator, veja 1 - učinkovitost pod pragom
=============29==============
P0401(00) Recirkulacija izpušnih plinov ( EGR ) sistem - zaznan nezadosten pretok
===========30==============
P0402(00) =======31==== == ========
P0671(00) Žarilna svečka, valj 1 - okvara tokokroga
============32===============
P0672 (00 ) Žarilna svečka, valj 2 - okvara tokokroga
===========33==============
P0673(00) Žarilna svečka, valj 3 - okvara tokokroga
=== =========34==============
P0674(00) Žarilna svečka, valj 4 - okvara tokokroga
=========== =35= =============
P0670(00) Krmilni modul žarilne svečke - okvara vezja
============36========== === =
P0683(00) Napaka v komunikaciji krmilnega modula žarilnih svečk z ECM/PCM
===========37===============
P0684(00) Krmilni modul žarilnih svečk na ECM /PCM komunikacijska napaka - težava z obsegom/zmogljivostjo
============38==============
P0339(00) Senzor položaja ročične gredi (CKP) - tokokrog prekinjen
= ===========39===============
P0299(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) - nizko ojačitev
======= = ====40===============
P02CB(00) Turbopolnilnik (TC)/kompresor (SC) B - stanje premajhnega polnjenja
=============41 = =============
P0234(00) Turbopolnilnik (TC), pogoj za pospeševanje motorja - meja presežena
=============42======== = =====
P02CA(00)
P2263
P0480
PO481
P0703
PO704
P0850
P0096
P0236
P0116
P0196
P0471
P06DD
P06DE
P253F

 

 

to je samo še za v Savo, Dravo......

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano

Jaz osebno nikoli ne startam od doma tako da bi se samo usedel v avto in takoj odpeljal, vedno prižgem avto, klima na 3/4, pihanje v šipo in potem grem od doma čez par minut...nimam težav ne z zarošenimi šipami, ne z zmrznjenimi šipami....

 

p.s. zadnjič sem nekaj gledal na tv, da naj bi riž pomagal, da se ga malo nasuje v neko bombažno vrečko in da na armaturko, ne vem pa ali je to bolj mit ali to res kaj drži....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Boss napisal:

 Žal se pa teli moderni dizli fejst počasi ogrevajo in zato bi bil webasto na mestu. Pri prejšnji je zalaufalo webasto in po 500 metrih vožnje je bilo že vse odrošeno...

Bencinar je rešitev😂🤭🤣

Popravljeno od sportman333
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je scania napisal:

Preventiva, tako kot 70% stvari na seznamu 🙂

Kdaj se boš odločil za prodajo😉, pohvale za tako vzdrževanje, še posebej, ker večina stvari izvajaš kot preventivo....(upam, da imaš avto namen imeti še zelo dolgo, ker tega ti noben kupec ne bo plačal oz.povrnil....).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjalnik
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Slivka napisal:

Na zdaj!

 

Eden trdi, da je zadeva zelo zelo trpežna, drugi pa da se najprej pojavijo težave z obrabljeno verigo, puščanjem olja v variomatu, sklopke...

 

Honda ima neki hibrid in CVT menjalnik ter dvolitrski bencinski motor s 105 kW. In tudi elektromotor ima - se mi zdi... Vsekakor pa nima dveh elektromotorjev...

 

Kaj je torej na stvari: je zadeva kič na štirih kolesih, ki bo kmalu lastniku izpraznil denarnico ali pa je zadeva neuničljiva?

Od Honda modelov ima dober eCVT samo novi Civic, ki ima tudi najnovejši menjalnik in 2.0 motor in 135kw. To je TOP kombinacija, vsi ostali modeli Honde, ki so še v ponudbi (CRV, HRV) imata še stari model menjalnika (ne vem ali je eCVT ali navaden), ampak tudi nista ustrezna in motor je preslab in potem je tako kot pišejo, na AC 130km/h neznosno....(vem za HRV zagotovo, CRVja nisem vozil, ampak ima sibkejsi motor kot Civic in glede na to da je CRV tezji vsaj 200kg je za moje pojme prešvoh)....glede na to da pišeš 2.0 motor in 105kw je to CRV....Kot sem rekel, za moje pojme preslab motor za tako velik avto (razen če se voziš samo po podeželju....mislim da primerljiva toyota raw4 ima 2.5motor in 160kw).

 

Torej pod črto, novi Civic OK, ostalo zame osebno not ok

Popravljeno od sportman333
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Stikalo za prižiganje luči se kdaj "samo" obrne
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Janez007 napisal:

Zanima me, ali sem samo jaz tako smotan, da se mi nekajkrat letno stikalo za luči s položaja AUTO "samo" premakne na OFF? 😯 

 

Opazim pa po parih dneh blendanja nasproti vozečih. :)

 

Moje mnenje je, da je to spet ena od Mazdinih manj posrečenih zadev, tako kot gumbi pod volanom levo, ko dostikrat pridem v avto in ugotovim, da so izključeni senzorji - jih je verjetno nekdo pred mano nevede ugasnil s kolenom.

 

image.png

image.png

Vidim, da ima Mazda identično kot Honda to, in meni se v zadnjih 7.letih to ni zgodilo, ce se ze s kolenom zadanem se takoj v rob zakljucka armature, da "fajn boli", nikoli pa se mi ni zgodilo da bi ugasnil gumb za senzorje (razen, ko cistis avto, ko brises še gumbe in stikala, ampak takrat potem das nazaj), kje sele da bi ugasnil luči....bolj bi rekel, da šofer pred tabo to kaj spreminja, in pol pozabi dati nazaj😉

Popravljeno od sportman333
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

Zadeva je čist enostavna, rabljenega avta s slabo ali neznano zgodovino pač ne priporočiš nobenemu, ker ga ne moreš. Rabljen avto je vedno neke vrste loterija pa če se vsi na glavo postavimo. Smolo imaš lahko vedno, ampak tukaj na forumu največkrat naletimo ravno na tiste, ki imajo smolo pa čeprav je verjetno bilo 50:1 takih, ki so bili zadovoljni z rabljenim avtom in seveda ne bodo prišli na forum se pohvialt kako jim vse dobr deluje. In ker se nam takole posamično pojavljajo taki primeri, tiste male manjšine, ki so zagrabili za kurca v vreči samih pičk bi sam težko tole ocenil Mazdo kot slabo znamko oziroma veliko pokvarljivost dizlov.

 

Če pa se gremo v tej smeri bi bili pa edini relevantni podatki zgolj od tistih, ki so kupili nove avte in jih vozili desetletje ter naklepali tam 300kkm, kako so zadovoljni. Edino ti štejejo, ker vedo kako je bil avto vožen in da so ga vozili z mislijo vsaj 10-letne uporabe.

 

Sigurno pa v to grupo ne spadajo avti leasing hiš al pa poslovnih najemov, kjer vsi vemo, da se takih avtov ni mirkalo in da je marsikje bil kakšen servis tudi izpuščen. Uporabniki le teh ze uporabljajo s to doktrino, da gredo teli avti po izteku garancije v prodajo in da se ne rabijo več sekirat ter, da je dolgo živost nepotreben podatek.

točno to, se ne morem bolj strinjati 👍

Vseeno, pa moje osebno mnenje, če bi vsak, ki ga zanima neka znamka, se prijavil na forum, malo preberal objave obtoječih (ali starejših uporabnikov določene znamke) bihitro lahko vidi kaj in kako, oz. se seznanil z mogoče potencialnimi težavami....(dobro da mi ni všeč veliko znamk :)).....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 33 minutami je vzupan3 napisal:

Zgodba od @Dinare bi bila lahko od katerekoli znamke. Po mojem gre za avto uvožen iz tujine, z vprašljivim vzdrževanjem (večkrat slišano/videno). Zdej generalizirati to na vse Mazda dizle je malo pretirano.

To je bolj pobožna želja, v smislu, saj meni se to ne more zgoditi....prebereš ta forum, pa te mine za nakup mazde dizla👏👍, sorry, ali pa jaz kaj ne razumem....če pa ti nimaš težav pa super in upam, da tako ostane .. ..moje mnenje, mazda dizla 2013-2018, ne bi nikomur priporočil  ..👀🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Prav nič bolj niso rizični kot dizli drugih znamk. Na italijanskem mazda forumu, kjer sem dejaven, je kar nekaj 6-k z prevoženimi 300000,ena ima celo 415000 km. Veliko jih je od 200000-300000. So problemčki, a če jih prav servisiraš in vzdržuješ, morajo vozit in vozit.

Ne vem, če ste opazili, da, se vedno javljajo na forumu z zaribanimi mašinami in podobnimi problemi vozniki, ki niso nikoli ali pa se pojavljajo enkrat na tri leta na forumu. 

Potem je tu še napačno menjavanje olja na  vsakih šele 20000 km (tu so krivi predvsem mazda servisi, ki tak interval priporočajo) in recept za pokvarjen motor je tu. 

Jaz že 20.let vozim Hondo in takih težav ni, pika!, tako da mogoče kake druge znamke....to kar se piše za mazda dizle spada v spodnji rang, žal...kot rečeno za Hondo sem skoraj 99%da takih težav ni (pustimo da je cudna oblika, ampak motor dela...), podobno je verjetno pri kakem Volvo, Saabu, Toyoti.....in kot je napisal @FuManchu; jaz sem tudi mazdo dizel že zdavnaj črtal iz opcijskih kandidatov....(če bom še kdaj razmišljal o tem dizel motorju).

Popravljeno od sportman333
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano
pred 5 minutami je Dinare napisal:

Ne, Mb.

Jap. Kontaktiral sem ga takoj ampak on nic ne ve, kak ga lahk js obtozujem za nekaj kar ni res. Pa se 9 let stare gume je dal gor, avto nenormalno trese pri 130kmh... samo iscem trenutno dokaz za sodisce, da dokazem da je vedel za napako. Se komu sanja kak bi lahk priso do nekega dokaza/izpisa iz racunalnika avta kdaj je pokazalo napake? 

Si pogledal v pogodbo, prodajalec, če je spreten in iznajdljiv (če je pa kak švero pa sploh) je zagotovo vstavil dikcijo "prodano na osnovi videno kupljeno", potem ti nobeni dokazi in izpisi za nazaj ne pomagajo....grdo rečeno "nategnil te je", žal...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tesnilo glave motorja
Napisano (urejeno)

najbolje takoj prodati naprej, pač ga bo nek švero kupil in dal naprej....ti boš izgubil kakega tisočaka, dva....enako kot če se lotevaš popravljanja, za katerega nikoli ne veš ali boš rešil ali ne....

 

škoda pa ker se ljudje pred nakupom ne prijavijo na forum, ker bi iz prebranega ugotovili, da je nakup mazde dizel rizičen za vse letnike, ko se pojavijo ti skyactive motorji, torej 2013-2018 (ali tako nekako oz. me bodo popravili, kdaj so odpravili te težave z dizli, s katerim letnikom, če sploh :)) in bi se temu lahko izognili z nakupom bullet proof bencinskega atmosferskega motorja....

Popravljeno od sportman333
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.