Danes sem se peljal čez naselje v 3. ali 4. po omejitvah in kar naenkrat avto malce strese in se pojavi spodaj desno na armaturki 5-10 lučk, vse oranžne in mislim da rdeča za ročno zavoro.
Lučke zginejo in se peljem dalje, "ajd sej ni nič, kratek stik mogoč kje".
No, potem ugotovim da mi ne kaže več v kateri prestavi imam avto.
Začnem opazovat kaj se dogaja in po 5-10 minutah vožnje se mi je zdelo, da je avto precej nemiren, saj vemo da gre za nepremičnino. Torej, ko sem pospeševal je močno cuknil (kot bi imel v rokah en nabrit motor in ne volana od avta), prav tako je opazno cukal ko sem nekje iz polovičke gasa zmanjševal ročico 2-3x po malo. Občutek sem tudi dobil, da kolesa zdrsavajo (veš tisto, ko se pozimi kje čez led zapelješ pa se zavrtijo v prazno in potem spet zagrabijo ko pridejo na asfalt).
No, po 30 km in skoraj pri domu, dam v 3. prestavi po gasu, obrate na 4000-4500 in spet se pojavi tisti Las Vegas lučk. Kot da bi me opozarjal "hej, bolj počasi".
Se komu kaj sanja kaj bi bilo?
Pomoje je nekaj okoli gasa, mogoče tudi kakšna smet iz Petrola?
Jaz sem pred kratkim dal za diske in ploščice Zimmerman (ki naj bi bile med boljšimi) za M3, nekaj manj kot 300 €.
Človek, ki mi pošraufa avto, ima svoj s.p. in mi računa 25 € na uro. Verjetno bo v eni uri zamenjal vse. Ali pa v dveh, saj ni važno.
Zgolj za primerjavo cene...
Jaz sem svojo M3 začel vozit k tem človeku, ko je bila še v garanciji. Nima smisla vozit na oderuške avtoservise, ki povrhu vsega precej slabo opravijo svoje delo.
Evo, dobro da imamo zgodovino in datume na tem forumu.
Aprila bo torej moja M3 2 leti z mano.
Včeraj sem opravil mali servis, tokrat samo olje in filtre. Nato sem mehaniku dal listek, na katerem so priporočila od @scania. Torej zaenkrat ima moj avto 164.000 km, na naslednjem intervalu sva se pa z mehanikom zmenila, da zamenjava nekaj stvari iz listka. Torej na nekje 180.000 km.
- napenjalec
- mikro jermen
- jermen vodne črpalke
- očistit loputo za zrak
- vse 4 diske in ploščice
- namazat bate v čeljhustih
Iz listka sva pa črtala stabilizator in štangice, rekel je, da se to sliši ko je fuč.
In pa čiščenje sesalnik kanalov. Nekaj je pojamral da je treba vse razdret da prideš do njih.
Nekaj mi je še kazal da mi vodna črpalka spušča, je nek zelen posušen prah okoli. Potemtakem lahko še to poleg jemena? Sicer nisem opazil da mi pije, edino ko sem ga kupil, sem zamenjal komplet tekočino in dolil 1 dcl, ker je manjkala.
Sedaj pa... bi prosil za kakšne linke na autodoc da naročim zadeve oziroma nasvete kaj vzeti.
Za diske in ploščice sem našel na foumu da priporočate Zimmerman diske in ATE ploščice?
Glede na to da sem se sploh prvič lotil česarkoli na avtu in da ne poznam nobene žavbe, še manj pa delo z njimi, bi rekel da je tole kar solidna zadeva. Barva v flaški je sicer vijolično-črna, ampak ko namažeš po praskah kar lepo sive ratajo. Z "radirko" gre odvečna barva dol, torej ostane samo notri v praskah, kar je okej. Zataknilo se mi je sicer pri laku, sedaj se pozna kje sem lakiral. Če bi pustil samo barvo, bi se videlo manj, ampak sem šel po navodilih - torej čez barvo še lak. Sicer bi se naj to sušilo 48 ur, potem pa še spoliralo, tako da mogoče se kasneje ne bo toliko videlo. Od daleč se sicer nič ne vidi, super je. Od blizu se pa pač vidi 0.01 mm debelina laka, ki seveda zaradi čopiča in hitenja ni šel samo v praske, ampak tudi malce naokoli na široko.
Bom kupil še neko polirno pasto, pa prvič v življenju še avto spoliral, pa bom videl kako bo potem.
Verjetno bi pa glede na globino samih prask, vseeno moral prepustiti to profesionalcem, mogoče "šmirgl papirju"... ampak kot sem rekel, v redu bo, samo da od daleč ne pade takoj v oči.
Zelo v redu guma za suho cesto in za kar hitro vožnjo skozi ovinke. Avto se lepi na asfalt.
Opažam pa sedaj tretje leto ko jih imam, da raje kar malo počasneje prevozim te iste ovinke, ko je cesta mokra. Se mi zdi da malo drsi avto v njih in nisem tako siguren, kot sem v suhi cesti.
Will the Nexen N Fera SU4 suit your car? Find the best tyre for your car read 61 reviews for the Nexen N Fera SU4 and compare to other Ultra High Performance tyres at tyre reviews
Will the Michelin Pilot Alpin 4 suit your car? Find the best tyre for your car read 23 reviews for the Michelin Pilot Alpin 4 and compare to other Winter tyres at tyre reviews
Ko bom kupoval nove, verjetno ne bom gledal več ta rang. Je pa tudi odlična guma!
Ne vem kaj si dosedaj naredil na tem avtu zato ti napišem kaj so mi neuradno svetovali kaj je dobro narediti na avtu, če ga misliš še nekaj časa imet😊
Menjava vseh mikro jermenov z vodno črpalko in napenjalcem pri cca 120 kkm. Fino je tudi menjat olje v R.menjalniku(Red Line MTL 75W80)Mogoče pregled ali celo peskanje ventilov pri 150kkm in kontrola pogonske verige pri cca 200kkm.
Zav.tekočina in hladilna se pa tako izmeri in menja po potrebi na 2-3leta.Dobro opravi in brez skrbi odličen avto imaš! (ker je bencinar😉🤭) Jaz bi kar na Mazda olju ostal, ker za bencinarja g120 je čisto ok in tudi cenejši je😊 Srečno vožnjo.... 👍
Bini, najlepsa hvala za tale odgovor. Posljem mail svojem mehaniku, pa da vidimo kdaj ima cas in koliko bo vse skupaj prislo.
Na svoji M3 G120 2017 letnik se bližam 150.000 km. Poleg malega servisa, bi bilo potrebno še kaj drugega pregledati oz. zamenjati? Sesalni kolektor in sito, jermen/veriga, vodna pumpa??
Pa prosil bi še za link od zavornih diskov in ploščic (baje so ATE v redu po prebranem na tem forumu). Žal ne znam naročiti in ne vem kaj paše na moj avto. Iz autodoca najbolje verjetno.
In pa link do olja, do zdaj sem deval notri Mazda oil iz Mimovrste, berem da naj bi bil Shell Helix ultra malce boljši (ampak najdem 5 različnih).
Meni traja kakšne pol minute, da avto pade z obratov, ki jih nabije, ko je mrzel. Takrat tudi vse ostalo deluje takoj. Če bi pa želel prej prestavljati radio, navigacijo ali pa kamero, bi mi pa vse zaštekalo tako kot tebi. Odkar imam M3, vedno počakam te pol minute po zagonu, pa četudi bi voda gorela.
V bistvu sem najprej na to pomislil. Namreč, ko sem vklopil gretje na 29°C, je tudi volan bil hladen. Seveda po parih minutah, ko je res iz ventilatorjev pihal vroč zrak.
No, sedeži v vsakem primeru nekako delujejo v pulzu.
Zima je tu, seveda sem sprobal kako ta zadeva deluje, ker do zdaj tega še nisem imel v avtu. Se mi pa zdi, da imam problem. Oziroma dva.
1. Volan namreč po 5 minutah ugasne, čeprav lučka še vedno gori. Ugasnem lučko in ponovno prižgem, še vedno hladen. Ugasnem avto, vse skupaj ponovno prižgem in spet deluje normalno.
2. Sedeži pa mi grejejo v pulzu - se mi zdi da so 1 minuto na ON in 1 minuto na OFF. Je to normalno delovanje?
Moja M3 je 2017. Kaže pa od 100% dalje, moja je sedaj na 60% kot je razvidno iz slike.
Tudi slikal sem pri ugasnjenem motorju, samo da ekran gori (samo kontakt oz. 1x stisk na gumb "zaženi avto"), pa lahko prideš do delujočega radia, kot tudi do tega olja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes sem se peljal čez naselje v 3. ali 4. po omejitvah in kar naenkrat avto malce strese in se pojavi spodaj desno na armaturki 5-10 lučk, vse oranžne in mislim da rdeča za ročno zavoro.
Lučke zginejo in se peljem dalje, "ajd sej ni nič, kratek stik mogoč kje".
No, potem ugotovim da mi ne kaže več v kateri prestavi imam avto.
Začnem opazovat kaj se dogaja in po 5-10 minutah vožnje se mi je zdelo, da je avto precej nemiren, saj vemo da gre za nepremičnino. Torej, ko sem pospeševal je močno cuknil (kot bi imel v rokah en nabrit motor in ne volana od avta), prav tako je opazno cukal ko sem nekje iz polovičke gasa zmanjševal ročico 2-3x po malo. Občutek sem tudi dobil, da kolesa zdrsavajo (veš tisto, ko se pozimi kje čez led zapelješ pa se zavrtijo v prazno in potem spet zagrabijo ko pridejo na asfalt).
No, po 30 km in skoraj pri domu, dam v 3. prestavi po gasu, obrate na 4000-4500 in spet se pojavi tisti Las Vegas lučk. Kot da bi me opozarjal "hej, bolj počasi".
Se komu kaj sanja kaj bi bilo?
Pomoje je nekaj okoli gasa, mogoče tudi kakšna smet iz Petrola?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani