Ko smo ravno pri teh zavorah. Vsak čas bo minilo leto, odkar sem si omislil CX-5. In že kar nekaj časa se mi dogaja, da občasno malo čivka. Najprej sem pomislil na ležaje, pa sem opazil, da gre za zavore (zadaj). Enkrat sem imel težave na daljšem spustu, saj je žgalo in smrdelo. Spet drugič sem imel občutek, kot da mi elektronska ročna ni spustila (čeprav zelo pazim, kako ravnam, se spomnim, da se mi je takrat zelo mudilo in sem imel občutek, da je pri speljevanju malo cuknilo in po kakšnih desetih km sem spet zaznal smrad, nato pa sem imel še nekaj km spusta in doma je smrdelo na polno. Naslednji dan težav ni bilo. In tako še sem ter tja kakšno (drobno) čohanje/piskanje. Na pooblaščenem servisu (v maju) so opazili, da nekaj ni v redu in so razdrli in očistili čeljusti zadaj. Podrobnosti itak ne vem. Včeraj pa sem spet opazil, da se je zadaj levo pregrelo na spustu, pa tudi čez dan je nekaj čivkalo.
So zavore rak rana Mazd CX-5?
Sklepam, da bo potrebna menjava (vsaj) ploščic. Moram enkrat do svojega kolega, ki je mehanik.
Cupro Formentor sem pa lani imel na testu. V spominu mi je ostala kot eden najbolj všečnih avtomobilov za vožnjo. Edino digitalni infotainment mi ni preveč všeč, čeprav sedaj mnoge znamke silijo v to.
Malo za hec malo za res - če boš potreboval ponudbo ali hitrejšo dobavo, pa sporoči 😆. Verjetno ni prav veliko manevrskega prostora, ker gredo zadeve za med, poleg tega pa avtomobilov tudi ni.
Mazdo CX-30 je pa ravno prejšnji teden kupil sodelavec. Tudi zelo všečen avto. Prtljažnik je sicer res majhen, ampak to je v tem razredu to.
Zanimivo. Pri svoji CX-5 sem že nekajkrat opazil, da mi zadaj levo cvili in se občasno tudi (kar preveč) segreje. Nekajkrat je bilo na daljšem spustu, pred nekaj dnevi pa tudi na poti iz Kamnika proti Ljubljani. Je to potem pogosta težava pri Mazdah?
Sedaj šele nazaj ... cel dan letanja (ne samo zaradi sinove Mazdice).
Opis ne bo preveč natančen, ker sem vse zgolj na kratko slišal po telefonu. Skratka - mehanik je zaznal, da je težava nekje v nekem modulu pod volanom. Sam se z elektroniko ne ukvarja, pa smo potem z avtom šli do Močnika.
Tam so se lotili nekih žičk, ki so bile menda snete/strgane/uničene. So rešili, avto spet prede. Ni pa najceneje - 119 evrčkov. Saj veste, kako gre: priklop na računalnik, ura tam, še ena tam, nekaj drobnega materiala in smo tam.
No, da so le hitro rešili in avto služi, se bo preživelo.
Prejle me je klical sin, ki ima Mazdo 2. Menda se mu je zjutraj prižgala rumena lučka - volan s klicajem. Kolikor vem (in sem na hitro preletel), gre verjetno za kakšno težavo s servom?
Verjetno se lahko pelje do mehanika? Sicer bolj tako, kot smo včasih - z mišicami 🙂
Nekaj takšnega sem tudi jaz ujel na pooblaščencu. Imam letnik 2016 in so rekli, da nimajo več klasičnih težav. Ne spomnim pa se, ali so malo drugačne podložke ali pa so malo drugače zategovali.
Me veseli, da nisem edini. Ni nas pa veliko. Mene moti že, ko nekaj škriplje, kaj šele kaj bolj resnega.
Še mimogrede glede cene - povprašal sem pri bolj cenjenem (nepooblaščencu) in pravi, da bi bilo kakšnih 700 evrov. Potem pa vseeno nisem preveč plačal. Ob priliki povprašam še na kakšnem poooblaščencu, me prav zanima. Ne želim pogrevati debate kozolec/pooblaščenec, zgolj za informacijo, ki je lahko komu dobrodošla.
Sem bil kar blizu,zakaj pa nisi obe verigi menjal?🤔
Se mi je zdelo, da je sedaj kar dovolj stroškov. Odkar sem kupil avto, sem naredil redni servis, zamenjal olje v avtomatskem menjalniku, speskal sesalne kolektorje, zamenjal podložke, verigo za oljno črpalko, sito ... aja pa loputo so menjali pod garancijo, pa oba žarometa pod garancijo. Za nekaj mesecev uporabe je to precej denarja. Sedaj naj dela, če misli.
So pa v načelnih pogovorih vsi vpleteni omenjali, da je lepo ohranjeno (veriga ni raztegnjena, odmična gred nima poškodb) in (še) ni videti neke posebne potrebe.
Že tako mi vsi pravijo, da preveč vlagam v avtomobile. Ampak imam res rad te stvari urejene in zanesljive.
Ja, saj mislim, da nam je jasno. Vsega vraga se dogaja na obeh straneh. Vsaka ima svoje pluse in minuse. Vsak vrsto različnih izkušenj. Za tole preventivo sem se odločil pač pod kozolcem, ker sem na pooblaščencu pričakoval precej visok znesek.
Da se tema slučajno ne izrodi v prerekanje: pooblaščeni vs kozolčarji 😂
Dobil stroj nazaj.
Pod kozolcem - menjava podložk injektorjev, sito, veriga oljne črpalke in seveda olje in filter. Pravi, da je bilo pri eni podložki malo puščanja (--> gareža), da je odmična gred in ostalo v zelo dobrem stanju. 650 EUR. Ni se mi zdelo ravno poceni, ampak tisti, ki bo kupil mojo Mazdo, bo že vesel 🙂
No, še enkrat povprašam - koliko so vam računali (pooblaščenec/pod_kozolcem) za menjavo podložk injektorjev, sita, verige oljne črpalke in pač olja in filtra?
Je možno, da imaš blokirane kakšne številke pri operaterju? Meni je zdele sicer malo nerodno poskusiti, ampak bi bilo vseeno kar čudno, da ne bi delovalo.
Mogoče poglej kar tole na YouTubu. Ko enkrat priključiš telefon, ti je na voljo AA v infotainmentu. Teh slik je malo morje, osnova je enaka, čeprav si pa lahko malo prilagajaš. AA se naloži iz telefona, kjer je nameščen. Znotraj AA pa nameščaš svoje aplikacije - pač tiste, ki jih je Google dovolil oziroma so bile med razvojem prevedene za AA. Obstaja še nekaj neuradnih trikov. Sam imam znotraj AA še programček, ki prikazuje tisto, kar je na telefonu.
Če pa te zanima prav kakšna konkretna slika/zaslon, pa sporoči.
Verjetno res drži. Sam vozim precej umirjeno, sicer nimam prav veliko daljših voženj. Regeneracije pa imam med 270 in 310 km. Sedaj, ko se je shladilo, imam občutek, da je poraba nekaj višja, regeneracije pa pogostejše (včeraj recimo na 278 km).
Da se drugač tut uredit, vsaj v preteklosti sem tako skonfiguriral en telefon:
1. naloži se neko VPN aplikacijo
2. povežeš se na VPN v državo kjer je Android Auto podprt
3. potegneš in inštalirat Android Auto iz GooglePlay
4. izklopiš VPN in lahko tudi izbrišeš VPN aplikacijo
Tole sem jaz poskusil lani, pa ni delovalo.
Google ima namreč podatek, kje domuje lastnik. To sicer lahko spremeniš (recimo na Nemčijo). Ampak so uvedli, da lahko to spremeniš samo enkrat na časovno obdobje. Po spominu enkrat na leto? Potem ti pa kakšne druge stvari ne delujejo in tega nisem naredil.
Z VPNjem pa mi ni zadoščalo. Še več, nalašč sem šel celo v Avstrijo, da sem bil poleg vseh ostalih sprememb še v Avstrijskem signalu.
Vsaj takšne so moje lanske izkušnje. Se pa nisem preveč poglabljal. Zato je najlažje, da potegneš aplikacijo iz APKMirror (načeloma zelo zanesljiv vir).
V avgustu sem dal vgraditi AA/CP modul. Mislim, da je bila cena malo pod 250 evrov.
Spraševal sem pri različnih pooblaščencih in cene so bile nekje med 250 in 300 evri.
Načeloma pa:
- zamenjajo/dodajo enoto za AA/CP,
- zamenjajo USB kabel, da se telefon bolje polni tudi ob uporabi,
- nadgradijo firmware na infotainmentu na 70.00.367 EU N (to je zadnja verzija, ki sicer ne omogoča več "mahinacij")
- montaža.
Vse skupaj deluje dokaj v redu. Sam Mazdin infotainment (vsaj pri mojem, ki je starejši - letnik 2016) je precej počasen, ker pa AA teče na telefonu, je vse skupaj v redu.
Omeniti velja, da pri AA (velja za Mazdo) ne moreš uporabljati zaslona na dotik NITI V PRIMERU, KO AVTO STOJI. Rahlo nerodno, ker tipkanje naslova s pomočjo tistih gumbov na sredinski konzoli, ni najhitrejše. Pomaga, da prej vtipkaš na telefonu (ko je telefon povezan v AA, do njega sicer dostopaš, so pa izjeme - ravno Google Maps je nedostopen).
Seveda moraš uporabljati kakovosten kabel USB, da se izogneš težavam. Brezžične podpore starejše Mazde še nimajo, načeloma pa naj bi deloval tudi tisti wireless vmesnik za AA, sam pa si ga (še) ne lastim. Je pa na daljših vožnjah sitno, ker se telefon hitro napolni ... pa ga moraš imeti priključenega. Sam sicer skrbno ravnam za baterijo in me to moti. Po drugi strani pa človek ne sme biti suženj naprav.
Še ena stvar je moteča - recimo, da poslušam podkast na AA, ki je malo tišje posnet. Pridem na cilj, ugasnem avto in vzamem telefon. Ko spet pridem v avto (in telefona ne priključim na kabel), se radio prižge na xx FM frekvenci, kjer glasno zaslišiš hreščanje. Počasen infotainment na začetku povzroča še dodano izgubo živcev. Smešno, da te ne vrže vsaj na prvo shranjeno postajo.
Sicer pa deluje zelo v redu, razen nekaj znanih nerodnosti, ki jih ima AA.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko smo ravno pri teh zavorah. Vsak čas bo minilo leto, odkar sem si omislil CX-5. In že kar nekaj časa se mi dogaja, da občasno malo čivka. Najprej sem pomislil na ležaje, pa sem opazil, da gre za zavore (zadaj). Enkrat sem imel težave na daljšem spustu, saj je žgalo in smrdelo. Spet drugič sem imel občutek, kot da mi elektronska ročna ni spustila (čeprav zelo pazim, kako ravnam, se spomnim, da se mi je takrat zelo mudilo in sem imel občutek, da je pri speljevanju malo cuknilo in po kakšnih desetih km sem spet zaznal smrad, nato pa sem imel še nekaj km spusta in doma je smrdelo na polno. Naslednji dan težav ni bilo. In tako še sem ter tja kakšno (drobno) čohanje/piskanje. Na pooblaščenem servisu (v maju) so opazili, da nekaj ni v redu in so razdrli in očistili čeljusti zadaj. Podrobnosti itak ne vem. Včeraj pa sem spet opazil, da se je zadaj levo pregrelo na spustu, pa tudi čez dan je nekaj čivkalo.
So zavore rak rana Mazd CX-5?
Sklepam, da bo potrebna menjava (vsaj) ploščic. Moram enkrat do svojega kolega, ki je mehanik.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani