Takole čez prst, bi res rekel, da je previsoka. Če po AC ne tiščiš pedala ravno v poden, bi morala ta biti precej nižja.
Vzrokov za to je pa najbrž precej.
Najprej, ali je avto bil redno servisiran?
Kontrola oz čiščenje senzorjev recimo bi bilo za preveriti.
Še posebej pa DPF - zna bit krivec ta sklop, lahko da ti prepogosto izvaja regeneracijo DPF filtra in posledično imaš tako porabo.
Najlažje ugotoviš s priklopom OBD2 vmesnika in spremljaš kaj se dogaja. O tem je bilo na forumu že ogromno napisanega.
Če tega ne moreš, pa recimo da moraš v kratkem tako al itako narediti servis, bi eventuelno lahko sprožil prisilno regeneracijo DPF filtra, potem pa menjava olja in opazovanje če je kaj boljše.
Še najbolj verjetna možnost pa je, da če je s filtrom vse ok, da se je pač v sistemu (sesalni kolektor..) nabralo kup saj in avto zaradi tega težko diha, posledično pa bolj kadi in spet posledično, hitreje zabije DPF.
Lahko je kaj z injektorji, saj pravim, možnosti je ogromno, al se mal sam pozabavaj, če se ti da, ali pa peljo do dobrega mehanika, z raziskovalno žilico
Se pravi peljat do serviserja da zadevo preveri, ker sam nimam toliko izkusenj o mehaniki.
Imam pa tudi obcutek da avto ne vlece kot bi moral, ja lepo potegne in odziven je, vendar v primerjavi z prejsno hondo accord 140km bi se moralo teh 35 konj poznat malo bolj se mi zdi.
Avto je kupljen pri poblascenem trgovcu in imam 1mesec garancije na napake, ali mislite da je moznost da to napako prodajalec preveri?
Najlepsa hvala
pred 3 urami je Nejc1986 napisal:
Si porabo naracunal na roko ali je ta številka "zgolj" tista iz potovalnega računalnika?
Zgolj iz potovalnega racunalnika, je pa res da se rezervar kar hitro sprazni.
pred 3 urami je Janez007 napisal:
Bojim se, da so injektorji. Ko sem raziskoval razlog pogostih regeneracij M6 GJ model 2015 CD175 MT, je bila prva stvar, ki so jo na uradnem servisu vprašali, koliko je povprečna poraba. Pri mešani vožnji je bila pri tej med 5,5 in 6 l/100km.
Sem pa slišal zgodbo o Mazdi 6 CD175 l.2014, v katero so se na servisu malo bolj poglobili. Pogoste regeneracije in mešanje goriva v olje (visok nivo olja proti oznaki x na šibki). Menjali so gred in vse ostalo možno. Na koncu se je pokazalo, da so injektorji. Pri teh km je to tudi že nekaj normalnega (zamenjava injektorjev).
Je pa res da mi avto ne prikaze nobenih napak niti se ne obnasa "cudno", mislite da nima avto noben potrebnih senzorjev da bi to javilo?
imam spred pogon, v slabem mesecu sem naredil 2k km, relacija kp ljubljana in okolica, ter vožnja po kopru. Vem da mestna vožnja vpliva na porabo, pa vendar se mi zdi vseeno visoka.
Lep pozdrav, sem nov uporabnik vozil Mazda, imam mazdo 6 letnik 2014, 175km samodejni avtomatik, avto ima 217k km, avto izgleda lepo ohranjen lepo se pelje brez težav, zanima me samo zakaj je visoka poraba, namreč pri normalni kombinirani vožnji brez "divjanja" je poraba visokih 8.5 do 9.0.
Kjerkoli berem o tej temi navajajo dosti manjšo porabo.
Zanima me če imate kakšne izkušnje z tem problemom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se pravi peljat do serviserja da zadevo preveri, ker sam nimam toliko izkusenj o mehaniki.
Imam pa tudi obcutek da avto ne vlece kot bi moral, ja lepo potegne in odziven je, vendar v primerjavi z prejsno hondo accord 140km bi se moralo teh 35 konj poznat malo bolj se mi zdi.
Avto je kupljen pri poblascenem trgovcu in imam 1mesec garancije na napake, ali mislite da je moznost da to napako prodajalec preveri?
Najlepsa hvala
Zgolj iz potovalnega racunalnika, je pa res da se rezervar kar hitro sprazni.
Je pa res da mi avto ne prikaze nobenih napak niti se ne obnasa "cudno", mislite da nima avto noben potrebnih senzorjev da bi to javilo?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani