Skoči na vsebino

No tkole,danes dobil nazaj avto od Pelkota.

Pregledal je avto,naredil redni servis,ter zamenjal olje v menjalniku.

Pravi,da je auto vredu in ,da vse štima.

Glede podlošk im je rekel,da se menjajo pri 150.000km ,ko se zamenja tudi ketna.

Me pa zanima če kdo ve koliko olja gre menjalnik,ko se ga menja?

Prllagam se slikice 20220114_143215.thumb.jpg.32465c3d9f9b3915b14c535532f31853.jpg20220114_135746.thumb.jpg.5e2cd2034975aa7010ebda31c1969e89.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

 Se jaz dodam moje mnenje.

Moj prejsni avto je bil Ford grande c-max

2012 ,2.0 dizel.

Do 250.000 mi je šel ročni menjalnik,turbina,ventili,sklopka.DSP filter smo morali dat stran,ker je non stop v rezervni program metu zaradi njega.

Uglavnem ne vem ,ce sem v 5ih letih vozil,1 leto brez,da mi je metal v rezervni program.

Ko je sedaj spet začel metati in noben ni vedel zakaj,sem ga imel dovolj in ga zamenjal za Mazdo.(Kot napako je napisal,da mu pada pritisk v turbini.)

 

Upam na vec srece pri Mazdi.😁

 

Prvi vtisi pri Mazdi so super ,res se lepo elegantno vozi.Kar se mi zdi je edino,da je pleh slabši ,kot pri Fordu.

Ko zapres vrata ali potrkas po avtu ,se sliši kot bi konzervo brcnu😆

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 19 minutami je scania napisal:

Če ga redno menjuješ na 60000km ga nerabiš spirat ker ni tako umazano (zažgano in obrabljeno), če ga menjaš na 120000km+, potem je dobro sprat celoten sistem, torej spereš wandler (ker wandler nima čepa za izpust olja) in vse hladilne vode ter hladilnik. Potem pri spiranju je obvezna izvedba adaptacije, torej reset in elegantna vožnja da se vrednosti nastavijo (učenje menjalnika) s tem da pri wandlerju lahko učenje lock up sklopke traja tudi do 300km. Vglavnem bolj na varni strani si če menjuješ olje na 60000km, manjša obraba in manjša verjetnost spodletele adaptacije (prevelika zračnost in s tem vrednosti izven optimalnega delovanje- sledi cukanje in zabijanje)

Ok,zdej pa se enga dobrga majstra ,ki bo to zrihtu tko,k treba😁

Pelko to dela?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 13 minutami je scania napisal:

Uradni servis olja v avtomatskem po servisnem intervalu ne menjuje, na 180000km se menja olje samo v ročnem menjalniku. V avtomatskem menjalniku se menjuje olje na okoli 90000-120000km, čeprav sam bi ga na 60000km brez spiranja. 

Zakaj brez spiranja?Mi je ravno nekdo razlagal,če boš menjal olje v menjalniku,gacdan se spirat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda app sem ze naložil,notri je žal zabeležen samo prvi servis.Servisna je sicer potrjena.

Avto je z leasing hiše,kjer imajo svoje servise,tako mi je povedal prodajalec.

Avto dela super,po občutku,gre pa siguno na servis,da ga temeljito prdgledajo in upam na najbolje😁

Če bo kar koli večjega narobe imam 1 leto garancije.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

 vsi na forumu,lepo je videti ,da imamo forum, kjer si lahko izmenjujemo mnenja ter pomagamo med sabo.

 

Ravno se kupil Mazdo 6 2016 2,2 Skyactive.Prevozenih ima dobrih 120.000 , zanima me ,kje v okolici Lj je kaksen dober ,ugoden,neuradni servis?

 

Zanima me tudi kaj vse priporočate menjati oz.pregledati pri teh km.

Avto je prisel iz Italije in kaj se je delalo prej na njem nevem.

 

Hvala za odgovore.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.