Ok ,hvala za jasna priporočila,pa se eno vprasanje?
Kako je s čipanjem te mašine,nekje sem prebral,da se ,da te motorje lepo načipat na 190 konj, brez nekih kasnejših problemov,pa poraba naj bi bila manjša ,čeprav mi to ne gre skupaj?
Če ga redno menjuješ na 60000km ga nerabiš spirat ker ni tako umazano (zažgano in obrabljeno), če ga menjaš na 120000km+, potem je dobro sprat celoten sistem, torej spereš wandler (ker wandler nima čepa za izpust olja) in vse hladilne vode ter hladilnik. Potem pri spiranju je obvezna izvedba adaptacije, torej reset in elegantna vožnja da se vrednosti nastavijo (učenje menjalnika) s tem da pri wandlerju lahko učenje lock up sklopke traja tudi do 300km. Vglavnem bolj na varni strani si če menjuješ olje na 60000km, manjša obraba in manjša verjetnost spodletele adaptacije (prevelika zračnost in s tem vrednosti izven optimalnega delovanje- sledi cukanje in zabijanje)
Ok,zdej pa se enga dobrga majstra ,ki bo to zrihtu tko,k treba😁
Uradni servis olja v avtomatskem po servisnem intervalu ne menjuje, na 180000km se menja olje samo v ročnem menjalniku. V avtomatskem menjalniku se menjuje olje na okoli 90000-120000km, čeprav sam bi ga na 60000km brez spiranja.
Zakaj brez spiranja?Mi je ravno nekdo razlagal,če boš menjal olje v menjalniku,gacdan se spirat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja 17,zimske.
Bom kupu 19 za letne,ce kdo prodaja ,naj mi javi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani