RazširiČe imaš kodo od varnostnih vijakov se da naročit nov nastavek, vendar je pri kolegu bila čakalna doba 3mesece, se pa ne spomnim katere znamke so bili varnostni vijaki.
Zato smo takrat rešili tako da smo uniorovo nazobčano gedoro nabili v varnostni vijak in je šlo odvit.
Od takrat naprej več ne uporablja varnostnih vijakov, jaz jih pa tudi nikoli ne uporabljam.
Podobna fora tudi pri meni-in ne uporabljam več tega sranja,ker če ti bo kdo zares hotel ukrasti feltne,ti jih bo,pa ne glede z čem jih "zašraufaš"
K če tako,pol jih naj "odnese" in naredi čim manj škode.
Se mi zdi,da je še najboljša "zaščita",da imaš tak avto,k ima feltne,k ne pašejo na VWje,BMWje,Audije ipd.....k vem npr. ko kradejo "boljše" feltne z vlakov...nikoli ne kradejo z eksotičnih avtomobilov...vedno z MB,Audi,VW ipd...
In če imaš kot pri moji CX-5 razmak med luknjami 5x114,3....pol je lista avtov kjer se luknje ujemajo takšna
5x114.3 – Lochkreis | Reifen-Größen.de
Tema gre naprej...pa bi vseeno prilimal en link,k mi je lih Youtube ven pljunil....v navezi na Fordove Ecoboost-e
Žalosten primer 2017 Ford Escape (Kuga) z 20.000 miljami in pred tremi tedni pretečena 5-letna garancija na motor😧
Hladilna tekočina v valjih in "sredinec🖕" z strani Forda.🤬
Ja to je pa težko reči,ker...ne perem tako pogosto,kolikor bi si želel,in tudi odvisno koliko kilometrov je med pranji in po kakšnem "dreku" se voziš...k če boš fasal abrazivno blato,zemljo ipd. od "terenske" vožnje...glej,to ne gre le z "štrajfiksom" dol...bo treba podrgniti...
Če pa vidiš le asvalt,je pa drugo.
Jaz pri letnih sem do sedaj le 2x namazal...pr zimskih le 1x,pa sem do sedaj z zimskimi le 2x pral......pa imam sedaj na števcu 4775km🧐...in oboje gume so nove!
Upam,da sem ti pomagal😉
Popravljeno od skritikrtRazširi
A nismo ravno v temi, kjer so težave z dizli?
Jaz trdim, da se ne primerja enakomernih kubikaž.
Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.
Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.
Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.
Pa sem 2,3L Focus ST resno nameraval kupiti🙄
Po domače povedano-ti motorji so tehnično genialni,a tako na meji,da se vsak konstrukcijski primanjkljaj "rezerve" v materialu katastrofalno maščuje.
Se pa strinjam z tabo,ko zahtevaš primerjavo diesel/bencinar le enakih kubatur in le turbo ali le brez turbo-ja.
Tukaj so bencinarji ujeli diesel-e...pa tukaj ne mislim na turbofilane-minimlinčke ampak na Skyactiv-X.
Je pa tudi res,da bo energijska razlika med obema energentoma zmeraj navzoča...torej tukaj boj nikoli ne bo fer...po drugi strani pa,tako imamo izbiro,in da se malce pohecam...je tudi prav tako,ker "tudi diesel-e mora nekdo kupovati"😁😂🤣
Pa brez zamere😉
Popravljeno od skritikrtBi pa za nego pnevmatik dodal še en nasvet....zelo priporočam
Rotacijska pralna krtača WB 100 - 2.643-236.0 - Trg d.o.o.
Fora pa je,k je krtača malce trša-grobejša...ni za avtolak ipd!!!!-res-da nebi kdo uporabljal,kot je to v Karcherjevem reklamnem videu,kjer tip z krtačo po laku🤨👎...ampak je za garažna vrata,ograje itd...in pnevmatike👍...ima turbinski pogon...lahko dokaj močno pritisneš,pa se ne bo ustavila😀...fenomenalna tudi za gumi preproge👍
RazširiJaz preferiam "wet look" gel
Jaz pa lih kontra😉...sem prej skoz uporabljal ArmorAll Tire Shine gel,k ima zraven že gobico-aplikator...pa je drugače kar OK gel,sam k me je lih ta wet-look motil🙄
Sem že pisal o tem...kako sem prišel na avtokozmetiko od Nanolex-a,k so mi pri avtopralnici mojega zaupanja dali gor njihovo keramiko...in ko sem šel kombinirati vse potrebščine v zvezi z čistili,sem kar ostal pri tem proizvajalcu,ker sem prelen,da bi se ubadal z kompatibilnostmi med kozmetiko različnih proizvajalcev oz. znamk...
In sem tudi za gume posegel za Nanolex-om
NANOLEX TIRE & RUBBER RESTORER Obnavlja pnevmatike in gumi dele –...
je malenkost bolj tekoč kot ArmorAll-ov izdeek,in tako omogoča tanjši nanos,in da zleze v vse pore...prvič uporabljen na pnevmatikah-glej sliko-lih to mi je všeč-kot "frišno iz trgovine",brez leska in brez sledi nanosov ipd....naj izgleda kot..."guma".
Seveda pa je možen tudi bolj "moker" izgled...pač samo bolj na debelo naneseš,in je...sam je v trgovini povedal,da je v osnovi narejen za nesvetleč-mat izgled,in da če izgleda mokro,da je preveč naneseno🧐
In seveda lih včeraj opral "makino"😋
🤪
RazširiMislim,da niso dizli ravno slabi ampak še vedno bolj pokvarljivi od bencincev in če res nimaš zares dobrega razloga za nakup ga ne kupiš......
![]()
Psst, še en nasvet,vprašajte na servis katere motorje šravfajo najbolj pa boste slišal......
![]()
Kot je @Boss napisal,kupiš novega in potem sledijo pogosti ali kar polovični servisi pa menjava podložk pa čiščenje sita pa menjava ketne pa čiščenje dpf filtra pa menjava RGL ventila pa.....
Bolj ko se kilometri vrtijo večji so potem stroški z vzdrževanjem in v nekaj uživaških letih in kilometrih se potem vse spremeni v same težave in skrbi......🥴
Za diesel-a nimam izkušenj...a lahko za bencinskega Forda Focusa C-maxa 2006 1,6tiVCT rečem,da ima super motor👍...ga je za Forda konstruirala Yamaha🧐. https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=28Sem imel z njim le en problem,pa še ta ni v zvezi z samim motorjem,ampak je kriv Ford,ker so naredili prekratek kabel do "cindšpule"...in ko voziš cuka,cuka in cuka,dokler ne gre konektor po gobe,in po tem "adijo cindšpula"...je sedaj not že tretja,dokler nisem pogruntal v čem je fora...si zrihtal nov konektor in podaljšal kabel,in je OK.
Ima sedaj malo več kot 200.000km praktično skoraj vse po mestu (Lj.)...in samo olje+filtri+svečke in vozi....in kako ga jaz vozim🤪res je "bogi"...k samo "auspuh" vidiš😆
Poraba nikoli ni bila nizka...po mestu zmeraj cca. 9,2-9,3...relacija cca.7-7,5...sedaj,ko je že "v letih" je cca. dober liter več,in kak liter olja požre med servisi...to je to...drugače pa nič problemov...in to celo čudno,k je z direktnim vbrizgom...je pa res,da ko ga dobim v roke,sledi t.i. "Italian tuning"...minuta-dve,samo,da je namazan,pol pa "samo dal"...po mazdino😁
Možno,da jih je tud Mazda takrat imela,k so bili skupaj z Fordom...🤔
Zelo zanimivo...od 5:20 naprej.
RazširiUh, lepo napisano. Nekateri te bodo pa napadli, da zakaj za vraga moraš tako lišpati in polirati avto. 😊
Avto je za vožnjo od točke A do točke B in, da ga enkrat na leto opereš. To bi bilo po njihovo vse. 😊
To je nekaterim pač užitek. Jaz ne razumem recimo ljudi, ki cele dneve nekaj delajo okoli hiše in na vrtu. Čista izguba časa. 😉
Ja...sem se potrudil čim bolj obširno in temeljito opisati tematiko...pač če BINIja zanima😉
Je pa res,ta "zajčja luknja"...če se vržeš na to tematiko....je zeloooooo globoka🙄
Mah "napadli"...po eni strani je "moja stvar",kaj jaz delam...po drugi strani mi "dol visi"😆 (pa ne tega vzeti žaljivo)...po tretji strani pa ima vsak pravico imeti svoje mnenje...in ga tudi izraziti!
Konča se šele pri vsiljevanju mnenja oz. "prepovedovanju" (mah-saj veste t.i."cancel culture" in "woke" pametovanje)...
Jaz bi rekel "vsakemu svoje".....oz. "živi in pusti živeti".
Pa ne,da bi bil "počen" na lišpanje avta,al pa da bi mi zraven "prihajalo"😂🤣...sem pa "soliditetnostni fanatik"...oz. kar delam,hočem biti pri tem temeljit in kar se da perfekten....mogoče malce "japonski"🤔
Je res veliko cvenka...in časa (čeprav pri meni le cca. 1x/mesec)...a to je moja stvar,kam dam čas in denar...ga težko zaslužim,in nikogar ne briga,kam ga dam....spet drugi pa vsega znosijo v gostilno🤨...
RazširiZakaj je ta pena dobra? 🤔
Hmmm...jaz bi rekel malce drugače kot ostali,ker moraš vedeti,da obstajajo različne vrste čistil,in tako tudi različne vrste predpralne pene....
Vse v smislu PH-vrednosti...katero smer čiščenja boš izbral-nevtralno,bazično ali pa kislinsko.
Vedno več je "kao" nevtralnih....in "kao" da dobro sčistijo🤔...a v osnovi drži,da le kislinske res dobro odstranjujejo umazanijo...so pa pač "kisle" in imajo za to druge slabosti...
V Detajlingu je "sveti gral" borba proti drobnim trdim delcem (zaradi prask)...in jaz sem po dolgih dnevih in nočeh študiranja tematike prišel do zaključka,da ni "tistega idealnega pristopa"...oz. vsak mora za svoj primer in "žep" najti svoj optimalni pristop k negi oz. pranju avtomobila.
Sam gledam na "snow foam" kot del predpranja in pomoč k čim temeljitejši odstranitvi trdih delcev pred "mehanskim-kontaktnim" čiščenjem z gobo,rokavico ipd....ker ga ni zares učinkovitega in blagega čiščenja brez "kontakta"...žal😧
Obstajajo kot sem že napisal kislinski itd....k "super" operejo brez ročnega drgnjenja...skratka agresivni....ampak z časom tudi izsušitev laka (čao clearcoat)....
In obstajo "nežni",k pa so manj učinkoviti....
Ta dilema je bil osnovni razlog,za kaj sem se na koncu odločil za keramiko....ker tako to predpralno peno uporabljam le kot "mazivo" za tiste absolutno najtrodvratnejše (najbolj prilepljene) trde delce. Odločil sem se za t.i. "one Bucket" metodo (+6 rokavic) in kompletna kozmetika od enega proizvajalca-isti kot je tudi keramika (Nanolex)...ker se nočem ubadati z kompatibilnostmi med različnimi proizvajalci.
Če se spustiš v to tematiko...res dobra pištolca je prec 60€+ cca. 200-300€ vse ostalo (2 kante,čopiči,rokavice,ščetke,razne vrste mikro krp,vse ekstra še za feltne+vsa kemija....se nabere k "listja in trave"😬)
Da bo jasno ta snow foam se po 2-3 minutah spere z vodo...a poskrbi,da vez med lakom in delci malce oslabljena,in se delci tako lažje ločijo od laka.
Dva zanimiva videa-priporočam ogled-oba kanala pa sta TOP!
Razlaga...če ti je čudno,za kaj ta pena,če jo po tem itak sperem...poglej do konca!
Napisano
Boljš,da ti ne povem,kdo je bil v večini primerov...oz. bolj precizno,kdo je bil vmešan v vso zadevo...
Pred ne vem več koliko leti,ko so furali Clio Storija,se je v eni noči zgodilo,da so na več kot 20 avtih ukradli rezervna kolesa...in to z pajserjem,k je kolo na taki ici obešeno zunaj-spodaj na dno...in z zadnje strani pripeto na karoserijo z enim cepom...in sam pajser pod zico in pok edež čepa utrga z dna in samo pade dol....je bila ogromna škoda,k so morali cel cug nazaj v tovarno in vsak avto posebaj na roko navariti sedež čepa,pobarvati itd...
Drugače pa res,tega je vse manj...se pa še dogaja...pa ne večje količine..mobičajno le en-dva avta...a točno določene feltne od določenih modelov...po moje vse "po naročilu"...od kje pa dobijo informacije kje,kako,kdaj bo cug kje stal...si lahko sam misliš.
Se pa včasih zgodi,da je pri katerem avtomobilu (predvsem Mercedes-sem osebno videl v Kopru) razbito zadnjo al sprednje steklo...verjetno ukradeno kaj od notranje opreme🙄
Povezava za deljenje
Deli na druge strani