Če olje narašča kljub dobrim relacijam so pri tem motorju šobe slabe, ne dohajajo več dodatnega vbrizga sežig saj, pa tudi vzorec pršenja je slabši. Lahko so tudi drugi vzroki ampak največkat je to.
Če rabiš pomoč piši zs
RazširiA če narediš pcm reset, ti zbriše tudi kode od injektorjev? Meni je to enkrat uspelo, ne vem pa kaj sem pognal Al to kar si omenjal ali pa reset all adaptations
![]()
Kode ne pobrišeš, zbrišeš ša učenje injektorjev, narediš samo ponovno učenje injektorjev.
Reset all adaptations, druge izbire itak nimaš, Sem pa imel ene par primerov k so z launch testerjem marsikej zakuhal.
Tud sam na thingdiag sm si zakuhal, k sm probavu če gre isto k z originalom. K na drugih znamkah gre super z launch.
Če rabiš pomoč piši zs
Treba najprej preverit iz kje izhaja cukanje ponavadi je težava na motorju, če je zlo zamašen bo cukal. Pa TCM reset narest. In PCM komplet reset.
Popravljeno od miha20Če rabiš pomoč piši zs
Ja da se rešit zs pa ti razložim
Če rabiš pomoč piši zs
RazširiTo, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti.
Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več.
Jaz ga znam zrihtat da dela na 300-350 če so relacije.
Na 180-200km dela z slabimi injektroji pa egr off
Popravljeno od miha20Če rabiš pomoč piši zs
RazširiZdravo,
imam Mazdo 6, letnik 2010, dizel, 2.2, 92 kW (125 KM), ki bo v kratkem prebila 400k km.
V zadnjem času se mi pogosteje vklaplja lučka za filter trdih delcev (DPF). Čez čas ugasne. Serviser je tudi posebej očistil ventil EGR, a težava ostaja.
Ko sem ga vprašal, ali bi morda menjala filter DPF, ni bil naklonjen, ker po njegovih izkušnjah neoriginalne kopije filtra DPF (denimo, kar kupiš pri IMT, IST, Autodoc in ostali) slabo delujejo, če sploh, in da redko celo pašejo. Originalni nadomestni del pa je drag "kot pes" (njegov izraz).
Dejansko mi je rekel, da naj se vozim in dokler gre, gre. Huh?
Pa me zanima, kakšne so vaše izkušnje -- je že kdo menjal filter DPF na tak način, tj. da je kupil OEM in ne original?
Hvala in LP
Jaz ga sam operem s kislino, pa obnovljene injektorje pa bo laufal. Če ne hodiš v tujino pa dpf off.
Lp
Če rabiš pomoč piši zs
Potem se lahko zdaj dobro počipa 😁
Če rabiš pomoč piši zs
195hp max že pr teh konjih na avtocesti začne pr 200km/h zmanševat moč, k pridejo izpušni plini prek 800c( lahko se ta meja dvigne sam ni varno za motor) brez dpf pa gre lahko prek 220hp
Lahko se ga da tud na 210hp sam bo še hitrej pol zmanševal moč že pr nižjih brzinah
Popravljeno od miha20Če rabiš pomoč piši zs
Ko spustiš gas porabo kaže 2l takrat dela regeneracijo
RazširiZa mazdin 2,2 dizel je predvidena tovarniško regeneracija vsakih 180-200 km. Če jo dobro tiščiš, zna delati tudi prej, pri 150 km.
po egr off je skoraj nikoli nebi smel delati pod 200km .
Če rabiš pomoč piši zs
RazširiFilter se maši zaradi drugih komponent, jaz bom sedaj dal očistiti sesalno stran, pa da vidimo ali se bo interval podaljšal
Sent from my iPhone using Tapatalk
Drži ja regeneracijo more delat med 250-350km po 200kkm je problem v dpf filtru pepel od dizla in olja, po tem ga jz samo doma operem.
Če rabiš pomoč piši zs
Razširi
Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃
Sveče delujejo skozi in povišano kompresisko razmerje samo za to da revna mešanica še vedno zgori, okoli svečke je bolj bogata mešanica.
Če rabiš pomoč piši zs
Moraš imeti iste oznake na računalnku rf5 je do 2005 potem je rf7 potem mazda6 2gen ma rf8
potem 2.2l so pa že r2
Programirat se da od rf7 naprej
men 81kw in 105kw je glavna razlika v turbini. Če daš od 81 kw na 105kw turbino ti jo bo hmal odneslo
Če rabiš pomoč piši zs
RazširiSem glih čistil skladišče ,imam 3stare zobate jermene viška in ti jih podarim.Ti pa jih montiraj če imaš jajca,morajo pa zdržat 150000 km ne 10000km
Če maš nove jih takoj zmontiram( če zapakiran jermen stal na polici zaprt mu nima kaj bit)
Če rabiš pomoč piši zs
RazširiDvomim, da se tole menja pred pol milijona prevoženih. Od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje, heh
tako nekako, se pa njade usake kvatre kakšen bedak ki počne nemogoče z avtom, usakič nasilo speluje cuka tam je pa lahko problem.
Če rabiš pomoč piši zs
lahko pa istop off
Če rabiš pomoč piši zs
Speskat sesalni kolektor nardit egr off, lahko da ostane preveč egr odprt in avto ugasne, je pa čudno da ni napake, lahko ti še jz prklopim na svojga precej več pokaže.
Če rabiš pomoč piši zs
RazširiJe. Gas. 😃
Verjetno avto prikaže napako, če odklopiš napajanje tistim škatlicam, ki skrbijo za odklapljanje valjev na motorju? Ugibam, probal nisem.
2 ventila sta za odklopit, avto kaže napako sam normalno gre pa valjev ne izklopi, use to je v ECU(motorni računalnik)
Če rabiš pomoč piši zs
za izklop deaktivacije valjev še ni rešitve.
Če rabiš pomoč piši zs
Napisano
Sem ga jaz našel za 340€ z poštnino, sam mal težava se je s poljaki zmnet. Javim kaj bo sploh pršlo.
Če rabiš pomoč piši zs
Povezava za deljenje
Deli na druge strani