Skoči na vsebino
DPF filter
Napisano
pred 9 minutami je bajsi6 napisal:

Hvala za nasvete. Imam veliko mestnih voženj in bi samo rad vedel, kdaj se regeneracija dogaja, da je ne prekinem vsakič, ko ugasnem avto.

 

Zvoka motorja ne moreš zgrešit, razen če si naglušen al pa če Iron Maidni preveč na glas žagajo.

 

Če to opaziš in imaš možnost se takrat splača še kak kilometer naokrog zapeljat, da zaključi regeneracijo. Je pa res, da če imaš zadnjo generacijo CX-5 je tudi regeneracija DPF-ja veliko bolje narejena in zna tudi pri prostem teku že kar dobro čistit, tako da je v 5 minutah fertik oziroma v manj kot 10km AC vožnje in tam nekje 4km mestne vožnje.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Čuden zvok pri speljevanju
Napisano

Da ni slučajno tak zvok Tik Tok Tik Tok. Pol je lahko sranje in moraš nujno preverit tam spodaj pri motorju mal pred rešetko hladilnika, da nisi zgazil kakšnega iz Generacije Alfa tako imenovani tudi kot Googlovi otroci oziroma TikTokovčki. 😜

 

 

Drugač pa ja, a imaš avto slučajno na klancu parkiran in zategnjeno ročno. Če je odgovor pritrdilen se to lahko zgodi, ker ploščice ostanejo prilepljene na disk pol pa k spelješ sunkovito spustijo in se zvok udarca prenese po celem avtu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ampak ravno za dizla z velik navora je značilno, da motor ne deluje sunkovito in rabi več časa, da se zavrti na določene vrtljaje, kot recimo bencinar. Tako, da nekih sunkovitih sprememb zarad navor ni za pričakovat. Je pa res, da če pa nekdo dela s sklopko k konj, ko štartuje z obrati in drsečo sklopko pol pa samo spusti in avto cukne kot na dirkah. Hja pol je pa marsikej možno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda G120 pojavlja se čuden zvok
Napisano
pred 24 minutami je NevLado napisal:

Mogoče mogoče se ti na jermenu nabira kondenz ali pa kaplja vodna pumpa, pa pol malo cvili, dokler se ne ogreje

 

Daj ga slikaj če je kaj napokan ko ga zviješ

 

Sam to bi se slišalo tudi, ko stoji pa malo po gasau stiska, ko je hladen. Ok ne pretiravat ampak do ene 2500 obratov pa ne bo hudga, da se preveri ali je res jermen.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ja jebat ga če deluje nekako podobno kot dizel, pol se naj pa tud oglaša kot dizel, ko je hladen. :hudicek:

 

Drugač pa tole je verjetno kr normalno dokler je motor hladen. Lahko mal eksperimentiraš z boljšim več oktanskim gorivom, z različnimi vrtljaji. Recimo nad 2500 obrati, menjava olja, itd. Vseeno pa glede na način delovanja in pred vžigom zna bit tole kr normalno sploh, ker imaš prvo generacijo Skyactive X. Pri drugi so tole znatno popravili in je komaj slišno, ko se pojavi. Naj ti ostali lastniki to potrdijo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

Ja, tisti, ki delate daljše relacije, seveda ne boste opazili bistveno večje porabe pozimi.

 

Ampak, v strogi mestni vožnji in na krajše razdalje pa je razlika taka, kot sem jo opisal.

 

Moja Mazda ima prve tri kilometre poleti cca. 10l/100km, pozimi 13l/100km in v najhujšem mrazu 16l/100km. Šele tam po enih 5, 6 prevoženih kilometrih začne poraba padati ...

 

Fuck, zdaj je meni jasno zakaj teb EV tolk sede, ker tole je adijo pamet. 10-16l/100km. Pa si ziher, da nimaš kakšen ami musclecar?

 

Men se poleti poraba giblje med 5,6 in 5,8l/100km pozimi pa 5,7 do 6,0. Tio sem šel raćunat za posamezna leta tri najhladnejše mesece december, januar in februar ter tri najtoplejše junij, julij in avgust. Je pa moja vožnja cca 30% mestne, 60% AC in ostalo regionalke. Je pa res, da zelo malo čičam v mestnih gnečah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

@Boss, brez zamere, ampak ti osebno imaš nekaj izolacije že sam po sebi - ne pretirano, ampak nekaj jo pa je. Tisti, bolj koščene sorte, imajo pa najbrž več težav...

 

To drži, ampak vseeno tisto gretje zicev deluje tudi pri suhcih tako da :nevem:. Itak se pa velika večina tko obleče za v avto kot bi šla na Himalajo. Če je enako oblečen zunaj je Ok, če gre v avto ga pa zebe.:nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Kaj ima to veze z gretjem? 😃

 

EV kupiš glede na svoje najbolj pogoste potrebe po prevozu. Če imaš dnevne relacije pod 100 km, te prav nič ne boli, če pozimi pokuri 30 % več. Pa saj dizli in bencinarji na zimskih kratkih relacijah tudi imajo 30 % višjo porabo, pa še zebe vas pri teh vožnjah. Kdo je torej na boljšem?!

 

Tudi ogrevanje ima vezo, potem pa še tako nižje temperature vplivajo na delovanje baterij. No ja tudi visoke temperature enako zmanjšujejo domet. Pri EV-ju nikoli ne boš točno vedel kolk bo dometa medtem pa pri ICE, če so poti približno enake bo domet enak pozimi in poleti. Ne vem kaj je sicer zate kratka razdalja, ampak to je več ali manj kr mit, da je poraba pozimi pri ICE bistveno večja kot poleti.

 

Aja zebe me ne, ogrevanje zicev, volana je za prvi topel občutek čist dovolj. Je pa res, da nisem preveč zmrzljive sorte in me kaj dosti ne motijo nizke temperature, edino kar pa pogrešem od Webasta, ki sem ga nekoč imel - rosile so se šipe manj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

Ja, dragi Slivka, ampak, kot smo to že ugotavljali, imajo EV to serijsko, ICE pa za doplačilo in silno redko ...

 

Ja full dobr res, ko ti pozim zaradi vseh teh faktorjev že tako mizeren domet pade še za 30%.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kemijsko čiščenje DPF filtra
Napisano

Aha, šele zdajle uspel pogledat video (Mozzila mi ga ne pokaže) v Brave-u in res ne zgleda drastično. Bolj zato sem ugibal, ker voda je hudič, ker je nestisljiva v primerjavi s plini in zna narest škodo tam, kjer najmanj pričakuješ.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano

A hladilne imaš dovolj? A ti kazalec za temperaturo kaj niha gor in dol? Greje zadeva res bolj pozno, čeprav po 10km bi skoraj že morala.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano

Zato maš pa nastavitve v meniju za osvetlitev, kjer nastaviš občutljivost senzorjev oziroma kako hitro se prižgejo luči. Pozimi si jih nastavi na več, da se vklapljajo tudi pri boljši osvetlitvi a slabši vidljivosti (megla dež, sneg), poleti pa spustiš občutljivost.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Sej je kul, sam tist blinking logo ti nič ne žere živceu?

 

V bistvu je vse odvisno od dioptrije, ker če namesto mežikajoč i-stop vidiš i-sprint je filing čist drug.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 puščanje hladilne tekočine
Napisano
dne 10. 11. 2023 ob 20:27 je uklopko napisal:

2014...nič ne vem o tem.  Jaz sem 2.lasnik. kupljen pri 121kkm, zdaj jih ma 260kkm 

A lahko kje preverim to? 

 

Uroš lepo te je spet videt gor na forumu.

 

A si ti že 2x čistil sesalni kolektor? Ker kot vem si ga prvič dal sčistit, ko si nabavil tole šestko? Glede na kilometre bi ga moral ponovno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Baterija
Napisano

Zakaj pa menjava akumulatorja ni opcija? Tok drag pa spet ni v primerjavi s kakšnimi drugimi deli.

 

Zamenjaš pa bo mir za naslednje 3-4 leta, tako boš pa vsak dan na trnih ali bo vžgal ali ne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.