Lada njiva ni vsemogočna. Leta 2002, teden pred božičem, sem s 5 dni staro šestico ponoči kruzal po Jelovici. Kolega (z alfo) je naletel na gospoda z njivo ki ni vedel kaj početi z avtom, pa mu je potem kolega odpeljal lado na vrh klanca dani blokiral ceste.
4WD je čist krasna stvar tudi za kvazi terence. Seveda v resnem terenu je za uspeh zaslužna polovica 4WD, polovica terenske gume, polovica pa voznik.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tega se ti ni treba bat. Če ti ne deluje več baterija, potem vrate odpreš z mehanskim ključem, ki se izvleče, prižgeš pa tako, da s ključem pritisneš start stop tipko. Baterijo pa v miru menjaš, ko prideš domov
Kako odpreti avto z mehanskim ključem je enostavno. Kako pa je z zaščito pred krajo - blokada vžiga - ko keyless crkne zaradi prazne baterije pa še nisem preizkusil. Mi ni čisto jasno. Klasičen ključ si pač vtaknil v kontaktno ključavnico, čip za zaščito pred krajo pa je bil potem prebran brez potrebe da bi bila v ključu baterija.
Drugač pa, nekoč so baterije v daljinskih upravljalnikih za odklepanje držale dlje, kot je bila življenjska avta. Keyless pa kar naprej nekaj komunicira in skuri baterijo v 9 mesecih. Ko kompjuter sporoči da je baterija prazna, jo pač zamenjam - je pametno imet eno v avtu. Zadnja prigoda letos je bila, da je bila povsem nova in zapakirana rezervna baterija v ku.cu.
V rezervnem ključu seveda nimam baterije, imam pa jo v vrečki zraven sicer bi bila najverjetneje prazna ko bi ga slučajno rabil.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ti nikakor nisi kriv pri trčenju od zadaj, ker tudi nisi zaviral brez potrebe in namenoma! On bi moral dokazovati namerno tvoje bremzanje, drugače pa je to trčenje zaradi premajhne var.razdalje.
Ne Boss ni kriv. Ko je pretila nevarnost od voznika BMVja se je takoj začel zgovarjat da je kriv avto.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Za dizle je vedno bilo bolje imeti do polovice olje kot na max,ampak je zato potrebno pogosteje nadzirati količino olja ko ti ga začne papat,če ti ga začne.
Glede na to, da ima olje funkcijo odvajanja toplote z nekaterih delov, je najbolje, da je na max, ker ima tako nižjo temperaturo. Več olja in njegova nižja temp. pomeni tudi počasnejša degradacija njegovih lastnosti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Drotar, mazda ti rjavi, ker je ne znaš uporabljat. Tako so mene podučili največji znalci mazda foruma (ni jih malo) pred par leti, ko je bila moja mazda ena sama rja.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Od kdaj? Sodelavec je v golf 4 sdi nato?il bencin... Videl na lastne o?i.
Pa ne zdaj oldtimerje ven vle?i kot primer. Lepo ti je bilo napisano da imajo dizela?i posebno loputo ki jo odpre le ustrezen premer cevi. Jeba je ko ho?e? to?it iz kantice. Videl na lastne o?i.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Dizl v bencinarja ne more? naliti ?e kak?ni dve ali ve? desetletij - preozka luknja. Za prepre?itev to?enja bencina v dizel avto imajo sedaj avti loputo ki jo odpre pravi premer cevi - dizlski je ve?ji od bencinskega. Uglavnem, cela jeba ko poizku?a? nato?it iz kantice.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Dobrih in?enirjev ni na pretek, zato so dragi, in posledi?no zni?ujejo profit avtomobilski firmi. Umetnikov je pa kolikor ho?e?. Boss, ?e ne?esa ne razume?, je to preprosto zato, ker je to umetni?ka in?talacija.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Res je, sem sprobal. Tudi pri ro?nem menjalniku, ko "zategne?" ro?no vse lu?i ugasnejo in se ne pri?gejo tudi ?e ro?no potem spusti? ampak ?ele, ko za?ne? peljati.
Sva?ta.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Hvala fantje, opreme nima ni?. ?trom ?ipe in ?pegli, ro?na klima in to je po?as to. Nima niti potovalnega ra?unalnika, je pa tako, da je avto od mame in mi ga bo ?enkala Bom pa? brez, jebiga ?e sm se do zdej vozu v 30+ let starih avtih...bom ?e
Star slovenski pregovor pravi: Podarjenemu konju se ne gleda a ima tempomat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Eni avti (recimo audi) imajo ?e serijsko nastavljene na zgornjo mejo dovoljenega, da potem lepo svetijo dlje.
Problem pri LED lu?eh je ta, da je svetlobni snop le-teh zelo bel in mo?en, fokusiran in naenkrat odsekan.
Logi?no da imajo avdiji nastavljeno vi?je - so pa? hitrej?i od ostalih avtov. Pa ?e blendanje imajo direktno vezano na radarski tempomat.
Problem LED lu?i ki ga omenja?, ni problem, pa? pa prednost. Prav to, da je snop naenkrat odsekan - ?im bolj izrazit t.i."cut off line", je eno od meril kako dobre so kratke lu?i. ?immanj sipanja svetlobe nad to ravnino pomeni bolj?o vidljivost v zahtevnih vremenskih pogojih.
Recimo renoldi so bili neko? znani po tem da so jim krtke lu?i stra?no dobro svetile, ampak kaj je to pomagalo - sipale so svetlobo na vse strani in so bile v megli neuporabne.
Eni avti pri ve?jih hitrostih snop kratkih lu?i avtomatsko dvignejo vi?je, pri nizkih pa spustijo dol. Ampak to je zelo ?e?ka re?itev. Me pa ?udi da tega nimajo buti?ni avti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
A to tisti avti ki jim lu?i svetijo previsoko - cut off line gre v nebesa - a to so avti od tistih lastnikov, ki so ugotovili, da obstaja vijak za nastavitev vi?ine?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Posledica šolanja otrok na daljavo...😉
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani