Nevem kaj so ti lahko zjebali na celjustih ce so ti samo ploscice zamenjali?? To ze mores bit pacient da celjusti zjebes.
Saj sem napisal.. zgleda je ?lovek ?el razdirati nekaj okoli cilindra, mogo?e je ranil gumo od bata po nesre?i.. ampak od takrat je zadnja bremza delovala dosti slab?e.
Trese zaenkrat ?isto ni? ne, razlog za menjavo pa sumim da ker je "napa?na" oseba pred pol leta menjala plo??ice, in ni imela pravih navodil za menjavo.
Pa? klasi?no.. popravljati / razstavljati gre ?e nekaj, kar sploh ni bilo potrebno, in od takrat je na desnem kolesu pri?ela zavora popu??ati in tak?en avto nebi ?el skozi T.P.
YavarYe: bru?enje ni bila moja ideja, to so si sami "zmislili". Plo??ice pa so ?e zraven menjali, ker so stare zgledale kot da bi jih bober obglodal po robu.
Oba sta ok, ne sekiraj se, bodi sre?en in vesel da nima? "traktorja", tam je ?ele veselica okrog olja.
Kolk olja ti ga porabi, ?e ti ga kaj ?
Ok, sinteti?ni 5w-40 bo potem
Poraba olja ni ve? tako huda odkar se ne vozim kot norc, imam zelo dolgo pot (120km dnevno), kar verjetno vpliva na porabo olja. mislim da sem od marca dolil slab liter, verjetno manj. Nato?im pa samo do sredine min/max. V glavnem, ko sem ?ibal 150 po AC je ?lo dosti ve? olja (ve? kot samo liter na pol leta), zdaj se peljem samo ?e do 100 - ?param malo pri bencinu
Kje se pa vozi?, da poslu?a? radio rogla? Tukile po pohorji kje? Da nisva ka?na bli?ja soseda?
Radio city nima signala ?ez celo pot, ki jo prevozim vsak dan druga?e pa se je na tekstu "ROGLA" dosti bolje vidi, koliko segmentov manjka, crkovat pa so za?eli ?e dodatni (zdaj sem na?el lcd test combo ki vse lcd segmente vklopi)..
Ideja glede hladnega lota je zelo verjetna, poznam zadevo in sem ?e popravljal ta problem na CRT ekranih, ?eprav ti novej?i lcdji so ponavadi tako.. z mikrokontrolerjem prispajkanim direkt na steklu, ?e je tako, potem v takem primeru ?e bi bil slab kontakt nebi delalo ni?, samo zgleda da bo treba razdreti da vidim kaj je notri..
V bli?ini mi je ena "angle?ka" m6, samo na odpadu neradi dajejo manj?e dele stran, kolikor pa vidim so lcdji identi?ni, saj ima vsaka "km" in "mile" segmente, bom ?e poskusil ?e mi uspe tistega maznit, takrat bi jim ?e odnesel zgornji predal?nik, ker mislim malo eksperimentirat z predelavo netbooka noter (in ?e ne uspe potem ni? hudega ?e imam en predal odve?).. v vsakem primeru bo zgleda treba razdreti pol osrednje konzole :\
Stro?ki za novega (ali rabljenega brez defektnih pikslov)..? mogo?e se komu od vas kje valja kak?en odve?en?
za?elo se je pozimi.. od takrat dodatno mese?no crkne kak?en dodaten segment, ne?ni udarec po lcdju v?asih pomaga, ampak zdaj ?e crkujejo segmenti za prikaz klime itd.. in je postalo bolj mote?e.
Koliko let je za M6 garancija na plo?evino? imam letnik 2003, meni so pod garancijo za rjo lani popravili rjo na blatnikih, in prebarvali tam pod pragih spodnji del, zdaj pod pragih ?e vse zopet "cveti" na novo, rad bi da porihtajo kot se spodobi..
Zanimive zadnje lu?i, oblika in pozicija zgleda enaka, bi se celo verjetno dalo zamenjat, ampak "bunker" da nebi imel tablico na blatniku pa verjetno ne, ker so razlike v obliki karoserije
Hvala gospod off-topic, lahko bi sicer napisal z manj zveli?anosti da sem kiksnil besedo "akumulator", ampak ko smo tako zelo detaljni in tehni?ni ti lahko povem, da v mojem nare?ju "napake" ni, in je akumolator.
No, danes je bil ?e en manj zabavnih dni, namre? sem obstal ob AC brez ?troma..
Grem iz mb, se mi je ?e pri?gala lu?ka za akumolator, samo se peljem naprej, sem mislil da sem pustil mogo?e vklopljen radio ali kaj in se bo sam napolnil med vo?njo.
No, ?ez par deset kilometrov se mi sam od sebe ugasne tempomat in pri?ge ?e abs lu?ka.. temu sledi lu?ka za airbag, in potem ?e za zavore (wtf) radio se ugasne, ?tevec pade na nulo.. motor je sicer ?e delal, ampak sem ga takoj ustavil ob cesti (ziher je ziher.. ) niti varnostne utripalke niso ve? delale.. torej baterija je bila ?isto prazna.
Akumolator je ?e od jeseni slab?e v?igal ampak sem nekako odla?al do danes da bi ga zamenjal, stric ki so ga poslali z MES je pri?el do mene in me zapeljal do petrola, kjer sem imel tak?no sre?o da sem dobil celo ustrezen akumolator pravih mer (varta / 12V 60AH), to dam notri, pri?gem, lu?ka za akumolator je ?e gorela, ga vgasnem in ?e enkrat v?gem in vse zgleda normalno (lu?ka za aku tudi ugasne).. potem se lepo peljem domov.. brez pri?ganih lu?i za vsak slu?aj
Zdaj me zanima, kdo je dejansko krivec, nekako sumim alternator.. ker ?e bi deloval mu verjetno sredi vo?nje nebi zmanjkalo elektrike kar samo od sebe.. samo je pa tudi bil akumolator totalno uni?en, tako da je mo?no da se ni ve? pravilno polnil.. oz. je po?iral preve? ?troma, glede jermenov jih grem pogledat jutri, ker nimam nikjer svetilke da bi pogledal sredi teme.
?e so ?le diode, krta?ke, itd.. v alternatorju koliko zna stati servis?
ravno to pravima z bossom, da ?e ima? full kasko potem izgubi? boniteto. ?e pa ima? delno kombinacijo "parkiri??e" pa ni? ne izgubi? razn kak?en dan brez avtomobila.
Glede olje je pa tako, da grdo povedano se avto bolj spla?a prodat kot pa popravljat. (odbija?, polomljene plastike v notranjosti, "okvarjen" motor...)
lp, Ale?.
Ta avto bi rad vsaj ?e 2 leti vozil, ne glede na to koliko olja bo ?lo noter.. vsekakor mora zdr?at dlje kot dan ko ga odpla?am, kar bo konec tega leta takrat pa grem.. mogo?e na novo M3 ali nekaj v tem stilu.
Bonifikacijo izgublja? samo pri kasku. Pri delnih kombinacijah, ki si jih dodatno pla?al, je pa fora ravno v tem, da ni?esar ne izgubi? in zato si tudi dodatno pla?al. Sicer pa ?e se vidi, da zadeva ni od drugega "vozila" ti ne bodo verjetno ne bodo priznali, razen ?e bo cenilec dobre volje.
Kar se ti?e delov, ki si jih na?tel bom preveril nasledni? ko dobim v roke kak?no 'zlamano' m6.
kolk pa popije olja cca. na 100km? in katero olje ima? noter?
lp, Ale?.
Nazadnje ko sem ?el olje dolivat na servisu je rekel da pije kar hudo, to smo zlili noter 3 litre 20. decembra, na servisu je bil pa okoli 18. avgusta.. takrat je bilo olje nalito, tako da.. pije 0.6 litra na mesec.
Glede zavarovanja se ne bom obremenjeval glede blatnika, mislim da nimam full kasko, tako da verjetno bi zgubil neke bonuse, zaenkrat tistih par prask ne moti preve?, samo bi pa vsekakor zgledalo bolje ?e tistih prask tam nebi bilo..
Kar delam delam privat, delov pa se da ogromno dobit na odpadih (sem blizu avtrijske meje, pa se tu pa tam sko?i prek)
Za oja?itev blatnika morem preverit ?e pa?e karavan/limuzina.
Za kak?ne dele, kaj to?no bi potreboval je najbolje da napi?e?, pa se pogleda ?e se kaj najde.
Za zadnji odbija?? Poznam nekoga, ki ima doma parkiran ?e nek star, neregistriran avto za naganjanje po hosti in s tem avtomobilom, se je ?e ve?krat komu "pomotoma" naslonil na kak?en odbija?, seveda na parkiri??u, ker so vse "?rtve" slu?ajno mele zavarovan avto na parkiri??u. (tega nisem jaz napisal, ampak nek ?krat ska?e po moji tipkovnici) jebemumilomater!
lp, Ale?.
Hehe ja saj to bi ?lo saj tole bi ?lo pod zavarovanje, samo nisem dal, ker ?e taka malenkost vpliva na bonuse, ipd.. tako da bi verjetno me daljnoro?no ceneje pri?lo ?e sam popravim, oz. dobim kje rabljenega ali novega..
Rabil bi: par malenkosti: pokrov od pepelnika (plasti?na vratca), menjalno ro?ico (glavo) in man?eto za menjalno ro?ico, moja man?eta ?e ima razpoko in je blizu luknji, menjalna ro?ica pa je izjemno izrabljena (kroma ni ve?, se vidi skozi plastika, usnje je ?e precej zrabljeno). ne vem kako je glede barve vratc / armaturke ?e imajo vse iste barve plastiko.. mogo?e je najbolje da slikam? sem pa iskal odpade okoli celja, pa klical na ene par pa niti originalne "ratkape" od ?estke niso imeli, tako da na koncu sem spet dal 40? za eno ratkapo mislim za znoret..
Pa ?e to, komercialistu ki je imel ta avto pred mano da je tako znucal notranjost saj moram re?t da za 200000 Km je izjemno dobro ohranjen avto in dela ?e vedno ko urca pa tehni?ne preglede so delali redno, samo vseeno mislim da bi bilo treba na tem avteku ?e marsikaj uredit.. rabim enega ?loveka ki bi si ogledal avto in mi svetoval kaj naredit z njim, ker se mi zdi da za 1.8 ma?ino ta avto ne pospe?uje kot bi moral (pa da ne omenim da je ma?ina "oljeholik".. ).
Dela? v kak?ni delavnici oz. ima? ?e dosti rabljenih rezervnih delov za M6? ker se nebi branil ?e par drugih malenkosti ki bi jih na moji mazdi bilo dobro zamenjat (obrabljene dele armature, mogo?e zadnji blatnik ?e bi bil enake barve kot moj)
Tole je pa zadnji blatnik.. pobo?al je eno cvetli?no korito, ne vem koliko se spla?a to popravljat ali zamenjat..
glede na cene bi jaz najprej ugotovil ?e je res hin sklopka, poglej ?e ti mogo?e ne manjka pol diferenciala ali nekaj.. ampak res pri taki ceni je dobro vedet kaj mora? menjat.
Imam ?e jaz eno vpra?anje glede zobatega jermena, je res da bencin razli?ice mazde6 nimajo zobatega jermena, ampak verigo? bojda naj bi samo dizli M6-ke imeli zobati jermen, bencinarji pa verigo..
Govorim o predzadnji generacij mazde 6 seveda (letnik 2003)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj sem napisal.. zgleda je ?lovek ?el razdirati nekaj okoli cilindra, mogo?e je ranil gumo od bata po nesre?i.. ampak od takrat je zadnja bremza delovala dosti slab?e.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani