Ok, zdaj pa zaresno.. kak?na je razlika med 5w-40 in 10w-40? vsaki? ko sem na servisu mi nalijejo drugega.. je pa 1.8 bencin mazda6.
Lp
to smo ?e nekje omenjal, pobrskaj mal (cca pol leta) nazaj!
sicer pa se je za dr?at podatkov v servisnih knji?icah (za vsak motorj je druga?na!)
med 5w-40 in 10w-40 je razlika v koli?ini dodatkov za obstojnost, ker ima 5w-40 vi?ji razpon in s tem pokriva ve?je temp. obmo?je, je pa manj obstojno (5w na?eloma pomeni tanj?i sloj kot 10w, spet pa je treba vedet, kje je to pomembno > vsekakor pri novej?ih turbinah!)
sicer pa AtaGoogle ve dost o tem, sam kaj ko smo kamot, ane
Ko prebiram tele va?e izku?nje in mnenja ipd... me je za?elo kr malo skrbet! Imam 6-ko dizla letnik 2004, imam ga dobre pol leta uvo?en iz Italije, prevo?enih 85 000 in kolikor ?asa ga imam sem zelo zadovoljen z njim. Nivo olja ve?krat kontroliram in do sedaj nisem opazil da bi se nivo olja pove?al ali obratno.
Uporabljam druga?e motorno olje CASTROL 5w30.
Ko berem va?e poste tuki omenjate nekega "ZLATKOTA". Je to kak?en dodatek olju, ki dodatno ??iti dele motorja pred obrabo in pove?uje tesnenje?
No to me res zanima kaj je s tem ker bi tudi jas dal v svojo mazdo tega "zlatkota" pa ?eprav ?e nimam zaenkrat teh te?av. Saj veste bolje preventiva kot kuretiva.
?e mi lahko kdo lahko kaj ve? pove okrog tega "zlatkota" bi bil vesel!
Tudi to kje se ga da dobit oz. naro?it in koliko kaj stane in tudi ali je to primerno za vse vrste dizelskih turbo motorjev da nebi naredili ve? ?kode kot koristi
Lep pozdrav!
...a da ?e kr prodajajo italjanke z 85k km
ti, Bosko, kolk si pa ziher v realne km? A lahk vpra?am, kje in za kolk si ti to nabavu?
Jst jo mam ?e ve? kot let, pa je ?e takrat mela 120k km, pa ni bla med "rekorderkami"
Sm pa zaznal nek vzorec takrat, da so se pri enih in istih prodajalcih ene in iste fore pojavljale
Mal ?udn to glede km, sploh ker je ?e za mojga na servisu reku, da je kljub izpisku od mati?ne lizing firme v ITA o dejanskih km, vse mogo?e
Nevem, a ni to mal malo km, glede na to, da se oni pol dneva vozijo samo od vzh. do zah. italjanske meje, kja ?ele na jug (in pomno?i to s 4 leta)? ?e jst nardim v SLO na let vsaj 25-30k km, pa nism ravno intenzivni "maratonc"
jaz sem v MS na servisu vpra?al mehanika okoli teh podlo?k, in je predlagal, da se pa? menjajo, ker se lahko zgodi, da podlo?ke pu??ajo, pa potem po injektorjih nazaj gor seka, in se le-ti zape?ejo v "motor" kar bistveno ote?i menjavo podlo?k in lahko vodi celo k okvari injektorja...
ker sem tele informacije dobil inkognito trdim, da me mehanik ni napizdil... on je na svoji 6ki te podlo?ke ?e menjal... in menjavo priporo?a...
Ja sej to je vse res sam, jas osebno sem bolj zihera?ke sorte in dam not to kar je predpisano pa mirno spim. Druga?e je ?e avto nima turbine pol konc koncev nima kaj bit, turbina je pa baje bolj ob?utljiva, bok nedaj da je premali nivo olja v ma?ini, gre takoj po gobe! No ja vsi mehaniki pravjo da so olja po specifikaciji, kakovosti, bilo kiro olje kupi?, zelo zelo podobna, ker so standardi taki kot so in morajo ustrezad dolo?enim merilom, tako da so danes olja zelo podobna med seboj.Za olje dextelie nisem sli?al ni? slabega za enkrat in tudi ni? dobregatako da nevem, ?e pa vi nekateri pravite da ni uredu pol verjetno ni in vam verjamem. Jas osebno uporabljam olje castrol in sem z njim zelo zadovoljen. Menjam ga pa zmeraj pred zimo oktobra ali novembra, ker se mi zdi da pozimi ob niskih temperaturah najbolj lahko ?kodujemo ma?ini, ker so pa? temp. nizke in ni mazanje tako kot bi moralo bit.
Lp.
S tem zgoraj se nebi ravno strinjal, pa vendar... sam pa bom videl ?ele naslednjo zimo, kako bo z Dexelio v primerjavi z novim (Mobil ali Motul) oljem. Poro?am, ko bomo "tam"...
hmm.... webasto se je meni zdaj po jiutrih tudi vklju?eval, ko je blo tam okoli 4,5, pa tja do 8, v?asih celo do 10 stopinj... ?ez dan, ko se je ogrelo pa seveda ne.... tak da s tem pa? ni ni? narobe....
vpra?anje je, kaj kateri od vas razume kot ?uden zvok, ali pa ?uden cvile? zvok
pri 6kah je rad zacvilil zunanji jermen, se pravi jermen klime.... ampak to se nama?e pa je OK.... so meni ravno to uredili zadnji? na servisu.... (nama?e oz. na?prica se s posebnim sprejem za jermene )
pa Yavarja vpra?ajte... ?e ho?te met avto brez posebnih zvo?nih efektov, kupte bencinca
Pozdravljeni,
Tale isti problem z istim zvokom, kot da bi bil motor od?rawfan pri nizkih obratih imam tudi jaz pri svoji 6ki. Z Javarjem sva ugotovila da je problem v natezalcu pri jermenu od alternatorja. Kajti ta je ?e iztro?en.
Lep dan,
No, pa smo ?e ...kolk nas je?
Sm tud razmi?lju, da bi kr lager napenjalca in jermen zameju... :ne vem: na sti?i??u (na ?ivih) zgleda jermen ?e rahlo "nacefran"
Ampak, kot zaklet, vendno ko pridem k serviserjem, jajca no?ejo cvilt, sam ko se po mestu furam me jeb...
ducky, jaz imam isti problem, pri natanko 1250 obratih, ne glede na prestavo (konec 1., za?etek 2., tudi 3. ?e gre? po jajcih), sploh kadar zelo po?asi speljem.. Nek kovinski zvok, ki ob pospe?evanju izgine. Torej, peljal na servis, so povedal da je nemogo?e, da ugotovijo kaj bi to blo, ker je verjetnost 1:100000 da odkrijejo. Evo, to je moja zgodba, mam pa M3 diesel in ja, BLAZNO ME MOT!
Vzemi ono zadevo, k jo majo dohtarji za poslu?at "dihanje" pri prehladu, gripi.... jebat ga, ?e se ne spomnem imena in snami dol slu?alko, da ostne samo cev
...uglavnem, enga posadi za volan, pa nej da v prestavo, pa ro?no zategne, pa dodaja gas ob spu??anju sklopke, ti pa uno zadevo na uhe in se idi doktorja ma?ine...
Tk sm jst diagnosticiral toti jermen?ponar, ko tud ni hotu cvilt takrat, ko bi men pasal, sam ob specifi?nih pogojih, ustrezni klimi in mno?ici "poslu?alcev" oz. publike okoli avtomobila... o?itno je hotu met ustrezno pozornost
Raj? Ajvarja pra?, ?e ti lahk nabavi take, ko je dal men not, ko sva Xsenonke montirala.. res, da je blo v kompletu, sam ziher se more posebi tud dobit, ko ti crknejo...
Mam pa ?e 1 let not, pa BP!
lp,
D
PS: A kdo ve, kje bi dobil H1 varianto v belo-modri (beri: ala Xsenon) varianti, ker tele Osram so totaln jajc, rumeno isto kot prej, pa je kao 4000 K ?!?
Elo... Js mam pa 6ko sportcombi-ja letnik 2003 in nisem imel nikoli problemov z optiko...
Edino kar sem na trenutke opazil je bilo to, da je avto silil v desno, ampak to preverjeno zaradi naklona ceste... Ker vsaka cesta je narejena tako da je na sredini, kjer so ?rte med pasovi, v najvi?ji legi, potem pa se nivo zmanj?uje... zaradi ostekanja vode, itd...
Tako da tisti ko pravte da vam skoz volan v desno vle?e bodte pozorni kam ga bo vleklo, ko boste, ?e boste prehitevali po nasprotnem pasu, ki visi na levo... (verjetno se na kak?nem angle?kem forumu ljudje prepirajo, zakaj jim mazdice skoz vle?e v levo )
Pozimi s tem skoraj nimam problema, ko so 15ke gor, v poletni sezoni, ko pa 17ke dr?ijo gume tam kjer morjo bit pa se zadeva bolj pozna!
Pa ?e to, da zaklju?im: Za optiko bi vam priporo?il kar avtocenter ?pan na Brezovici, ker so fantje res profiji s profi ma?inami in tudi odnos je dober in korekten... Pa moj avto je fenomen so rekli, ko sem ga tja peljal... V 6 letih, kolikor je star je celotna optika podvozja ostala to?no taka, kot bi mogla bit... Tko da mam sre?o I guess...
LP
Pa ravno ?pana so opljuval do podna, v drugi temi:
Zanima me kje bi se dalo dobit najceneje vle?no kljuko za mazdo6 sport combi, ker sem klical na mazdin servis in vpra?al za ceno in ko so mi povedal ....dobro da sem ?e sedel drga? bi se precej trdo vsedel;)
Vle?na kljuka in kabelj+ monta?a, v kompletu pride tam okrog 600?!!!
Pa ?e to ni zabeljeno do konca pol pa nevem kaj je!
Kli?em mojga serviserja ... namre? sem bil ziher da pri mojem serviserju bo cena najmanj 2x ni?ja, in prav sem imel. Z monta?o vred bi me pri?lo okrog 300?
No dobr to je ?e nekak sprejemljivo, pa ?e to se mi zdi rahlo zasoljeno, tako, da ?e kdo ve za kako cenej?o varjanto mi naj prosim pove... dobi za pir;)
Lep pozdrav.
Ti, eni u na?i de?eli pa res ho?jo ?ez no? bit multimiljonarji
Nism specjalc za optiko, sam po logiki bi zaklju?u, da je pr prvi postavki (zaostajanje) najve?ja razlika med levo in desno osjo: 4,30 proti 3,48. Zdej nagib ma verjetno ve? veze pri "lizanju" gum, tak da to verjetn ni.
Pri "Sekundarnih kotih" je pa nagib sornika dost od specifikacij. Vpra?anje, ali so to to?ne specifikacije za M6?
V servisni dokumentaciji je nekaj razlik, poleg tega tam omenja ?e to, ali je rezervoar poln ali prazen!
Pomoje je M6 nekoliko bolj "ob?utljiva" oz. zahtevna za nastavljat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
no sej, konckoncev tud avtom s 200k km n? ne fali, po drug stran pa lahk ?e po 50k ?ivo sr****, nikol ne mor? bit ziher u naprej
Lp,
D
Povezava za deljenje
Deli na druge strani