blindek...lahko je merilec pretoka zraka...lahko je filter zraka al pa filter goriva........ce se ti to dogaja sam v 1. prestavi....amm...da nisi kakega zobnika stran odpilu??? To ta zadnje je streljanje, ker ne vem, ce bi blo to mozno...
Ne, ne! Saj te nisem mislil ?aliti kao, da oni dajo 2.5 motor vidva pa samo te stvari. Ravno kontra. Oni dajo motor, ki pa?e ?rauf na ?rauf vidva pa ?e vse ostalo, kjer je mogo?e ve? ?tudiranja kot pri swap V6 namesto V6.
sej se nisem uzalil....fora je v tem, da V6-V6 swape dela vsak va?ki fanti?...tle pa se je blo treba poglobit kar dokazujejo tudi ure, ki sva jih z bostjanom porabila...
v glavnem...tko kot je yavarye napisal...ocitno mamo slovenci vec jajc kot ostali...nekateri omenjajo ta poseg a nikjer nobenih dokazov...slikice pridejo naknadno....al pa ne....boste vidli v ?ivo
Kdaj bo premiera?
Hmmm Ameri?ani dajo notr 2.5 V6, pa malo postajlajo... Vi2 pa kaj? Notranjost od nove pa klimo, pa zadaj neki predelala za woofer vmes... pa tisti suprise, ki ste ga na slalomu povedali. Mogoće ?e ke?
BTW: PC bi tut jaz mogoće notr dal samo glede priklopa na ?trom se moramo pogovoriti. Pa en touch screen LCD pa sem zmagal!
hehe...simon...super, ce pase vse sravf na sravf...skoraj kot 2.5 motorji
Za ?arnice samo zamenja? tiste zelene kondom?ke z rde?imi, ponavadi se jih pa dobi v kaki trgovini z avtodeli. Pa zdej ima? ?anso pa zamenjaj vse ?arnice ne samo tiste ko so crknile, ker ni nek ful velik stro?ek, pa ?e lep?e enakomerno bo svetil.
Drugace pa...ze 1.8 V6 motorcek je za to mazdico cisto zadosti....
V bistvu je 1.6 cisto OK...problem je samo, ker je menjalnik tko prekleto kratko nastiman, da je groza.
Pri meni se na ravnini zadeva umiri nekje na 6.200rpm in 179km/h, kar ti lahko tudi marko potrdi iz najine izkusnje, ko sva se "skupi" peljala iz Velenja proti LJ.
Malo daljse peto prestavno razmerje bi blo super, ker moci je se nekaj na zalogi.
Torej alternativa bi bila dat menjalnik z daljsimi prestavnimi razmerji iz kake druge mazde/forda/kie...
vse lepo in prav....jaz bi tudi....problem nastane pol drugje....
Za drugo barvo, je treba rihtat papirje, za zrihtat papirje mora bit vec kot 50% vozila pobarvanega v novo barvo...kar pomeni, da je potrebno avto popolnoma sle?i, do gole karoserije in prebarvat tudi notranjost in pa predel motorja, ker drugace je narejeno za en kurac.
Tako se stroski povzdignejo zagotovo za vec kot 150k SIT.
Pol je treba vse skupaj nazaj zmontirat in pa peljat na tehnicni kjer se placa cca. 7k SIT za spremembo v prometnem dovoljenju.
To bi naredil zagotovo samo, ce bi bil avto totalno razsut in bi ga moral res na-novo delat...pa se to se ne izplaca pri tem modelu...kot pravim za 1.8 V6 pa ja, ker je something special
sam mojega dela ni blo skoraj nic se vlozenega noter, sem jo samo razstavil...ko bo prebarvana, tax pa stopim jaz v akcijo...no ja, pa uni, ki mi bo zice oblacil...haha
Lej, enkrat za vselej...dandanes bos brez homologiranih zadev na avtu nosil riziko odvzema tablic, izrednega tehnicnega pregleda in pa 120k SIT kazni. Lahko, da bos imel 1 teden, 1 mesec ali pa 1 leto mir...en dan se bo pa nekdo zapicil vate in ti ne bo lepo.
Homologacijo moras imet za vse, feltne, spojlerje, volan, filter zraka baje tudi, fedre...cisto vse...?al...vem pa, da folku sve to vpisujejo v homo kartoncek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sravf na sravf...hihi....aja...na kirem ze?
mhm...sej jaz bi takoj ampak sam pod pogojem, da ga lahko pol homologiram....ker hocem met vse papirje vedno urejene, saj ves
Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani