Razširiseveda in tudi na drugih znamkah
A je potrebna potem tudi mehanska odstranitev/blokada egr?
Pri VW se temu reče Scandinavian Lightroom takrat svetijo tudi zadaj
Sent from my iPhone using Tapatalk
Je pa res da jaz bi imel tudi možnost vklopa auto hold, ne da ga za vsako štartanje vklapljam
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pozdravljen Miha, za katere letnike ti to rihtaš?
RazširiAja, hja ne vem. Kolikor sem gledal service bulletin mislm da so šele spomladi 2017 začeli z vgradnjo nove variante. Pri meni se je prej ko sem ugasnil motor slišal en tak kovinski zvok z motorja, ko je pomoje tisto loputo zaprl/odrpl kaj vem...No sedaj po tem ko sem to uredil, tega zvoka ni več.
Na katerem servisu so ti pa to uredili?
Tudi jaz sem dobil to informacijo, ker sem bil tik pred potekom garancije in sem šel na servis in je Emanuel rekel ni problema to bomo sedaj menjali kadarkoli.
Stari @uklopko kako si?
Lahko bi se Link do trgovine kjer si kupil dal.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pa še kabel airbaga bo ostal cel
Ja samo moji diski so večje kot njegovi.
@scania mogoce bi pa moral iti na večje diske in ploščice, ne vem pa ali je potrebno zamenjati tudi nosilce čeljusti. Meni na cx5 ne delajo težav diski pa je avto težji z AT in pri 100.000 km ni bilo težav so bili obrabljeni prej. Će boš delal kakšne primerjave imam stare diske in ploščice se doma v arhivi
Jaz sem si natisnil malo kajlico in jo zataknil v gumb za izklop iStop in tako se mi pri vsakem startu avta takoj izklopi sistem. Zadeva deluje tudi na CX-30.
s tem so ohranjene vse funkcije.
RazširiSem dobil info, da so jo pregledali na servisu in ugotovili točno to kar si napisal - na sredini lopute bi naj odpadel zatič oz. del njega in poškodoval sredino turbinskega polnilnika. Gre pa za malo turbino. Zakaj je počil, ne vem. Snetje cevi na intercoolerju naj ne bi bil vzrok. Kolk sem razumel je loputa na svojem mestu, ampak so vidne poškodbe v notranjosti turbine zaradi tega odlomljenega zatiča. Potrebna menjava turbine, katera nova je po kat. št. čez 2500 eur. Zaenkrat še preverjam nekatere opcije glede menjave/obnove turbine, tudi menjave avta staro za staro/novo. Sporočim kaj in kako bomo rešili. Mogoče še komu z istimi težavami kdaj pomaga. Hvala vsem.
Daj še prosim povej kateri letnik je avto in koliko km prevoženih.
Popravljeno od mazdamanFilter se maši zaradi drugih komponent, jaz bom sedaj dal očistiti sesalno stran, pa da vidimo ali se bo interval podaljšal
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ta močnejša je imela že variabilnosti turbino, zato tudi bolj tekočo vožnjo. Kakšne so razlike v elektroniki pa ne vem. Ponavadi pa pri mazdi ni veliko sprememb, saj gre v osnovi za enak motor.
kolikor sem gledal je zobati jermen in vse okoli njega, klackalice,… enako za oba motorja.
Težko bo tukaj kdo vedel ker od Kie nikoli nismo delov vgrajevali. Probaj pa javi.
in lepo da vztrajaš na stari F ker nas je res malo ki jo imamo se doma.
Kolikor vem je potrebno za DAB kupiti sprejemnik, ki ima svojo anteno. Jaz imam tako na nekem no name Kitajcu in tudi zelo slabo lovi signal. Kako je pa z original Eneon DAB pa ne vem
Jaz sem na 6-tki prve generacije imel nekaj težav po cca 60-80.000 KM pri Cx5 AT teh težav ni
Sent from my iPhone using Tapatalk
RazširiPozdravljeni.
Pozna kdo dobrega in zanesljivega mehanika s podrocja Mb in okolice? Hvalezen bi bil za vsak predlog.
Hvala in lp
Pošlji mi telefonsko na PM pa ti dam Kontakt od Mazdinega serviserja iz MB
To ni podobno mazdinim original platiscem, dobi papirje za njih ali pa fakeit tile you make IT
Druge dimenzije gum ne moreš uradno homologirati na originalnem platiscu. Lahko jo pa v kombinaciji z novim platiscem, kjer je v tuv certifikati proizvajalec to dodatno dimenzijo homologiral za tvoj avto, to pa potem gre brez problema.
Replike so ponavadi “enake “ originalov in nimajo papirjev. Pokaži pa kao sliko platisc da vidim kako izgledajo replike za Mazdo
Jaz jo imam in ima trenutno 125.000, ki sem jih naredil v treh letih. Sedaj je rabo prišla iz servisa, ki ga delam na 12.000 - 15.000 km. Menjalnik pa sem sedaj drugič zamenjal olje in filter. Če pa te se kaj zanima….
Te cene pri Močnik pa niso preveč navite
Razširi
Sem ravno danes bil po M2. Je končno prišel termin menjave sklopke.
Kontakt imaš na Zasebnem sporočilu.
A je še vedno 556 na koncu?
Pri starih Mazdah 323 in 626 je spolih nisem menjal pa so imele 290.000 in 350.000 km. A kot pravi @scania je preventivno bolje prej menjat.
RazširiAvtoservis mb... Pogledali so pa s kamero.
A misliš Ferk?
Napisano
Meni bi tudi odgovarjalo, da bi dolge luči vklopilo prej ne pa komaj nad 50 km/h
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani