...imava isti problem... Jest sem se tudi malo pozanimal in sem sli?al da naj poizkusim zamenjati olje v menjalniku!!?!? to sem izvedel od mehanika,ki dela na mazdah... :ne vem:
Glej jaz sem ga peljal k mehaniku v Zgornje Seni?no in mi je takoj rekel to pa to je narobe in mi bo to,upam u?timal do sobote . Zamenjal mi bo ve?ino menjalnika saj imam prevo?enih ?e 200.100 kilometrov in mi je kao ?e dolgo zdr?ala
Koliko ima? pa prevo?enih? ?e ho?e? ti dam telefonsko in ga pokli?i da ti jo zrihta do sobote...
Moja izku?nja:
V primeru popu??anja slave cilindra to ob?uti? na pedalu sklopke kot ?edalje ni?je prijemanje oz.odpiranje sklopke..
na koncu v poden pohojen pedal ve? ne odpre sklopke in jasno ne more? menjat prestave.
zna pa v tem primeru mogo?e pomagat pumpanje pedala ,da lahko pre?alta?.
Olje v menjalniku pa s tem gotovo nima nobene blage veze..razen ,?e je avtomatik .
Sklopka je tak?na kak?na je bila na pritisk pedala kot sem jo kupil...
...imava isti problem... Jest sem se tudi malo pozanimal in sem sli?al da naj poizkusim zamenjati olje v menjalniku!!?!? to sem izvedel od mehanika,ki dela na mazdah... :ne vem:
Torej ima? isti problem Jaz sem naredil z novim kak?ne 13.000 kilometrov Mo?no pa je saj sem menjal olje na nepoobla??enem serviserju,ampak je znan kot zelo dober mehanik
Bom ?el jutri v akcijo in poizkusil z drugo prestavo skozi Jesenice do kak?nega kanala in mehanika da mi bo probal to olje zamenajt... :ne vem:
Jaz samo upam da mi ga bo uspelo zrihtat do sobote saj sem prav z veseljem pri?akoval ta dan
hmm poglej ?e je kaj narobe s servopumpico od sklopke, da se ni od?ravfala al karkoli, kaj ob?utek na pedalu je normalen?
ker ?ene zna bit da je ?el potisni le?aj.
?koda spet pizdarija brezveze.
najprej malo poglej okoli menjalnika, tam zraven zaganja?a je ta zadeva.
tako zgleda:
Sklopka je normalna taka kot pred 7 leti ko sem jo kupil...
Sklopka je normalna taka kot pred 7 leti ko sem jo kupil...
Res pa je da se je pozimi ko je bilo hladno sli?alo kakor eno ?vi?ganje ko sem narahlo pritisnil sklopko,ko sem jo pa do konca pritisnil je pa to ?vi?ganje izginilo
Evo spet jaz Kakor da ni bila bencinska pumpa dosti velik stro?ek mi sedaj nagaja ?e sklopka in raje prej vpra?am strokovnjake tukaj gor predno se podam na kak?en servis in me spet oropajo
Sem pa tudi ?e pisal posamezniku,ampak ve? glav ve? ve...
Ko je avto zalaufan mi ne gre v nobeno prestavo,ko ga pa ugasnem pa brez problema. In ko ga spet zalaufam v prestavi mi ?isto po?asi leze naprej,kakor da mi ne oddvoji sklopka. ?e prej mi je po malem nagajala. V?eraj na primer ni bilo nobenega problema pa sem se vozil cel dan in v soboto na gas tuningu isto,brez problema danes jo pa z dvori??a ne spravim saj ne gre v nobeno prestavo
Mislim da je to moje dvori??e prekleto saj mi je pumpa isto crknila na tem dvori??u
Za 701? jaz takemu mehaniku pregriznem vrat. Je pa seveda ?isto mo?no, da original pumpa ko?ta toliko. Jebali te originalni nadomestni deli, ?e ko?tajo tolikokrat dra?je za manj?i pretok.
Ok Symon bom v drugo raje tebe vpra?al kakor pa po servisih skakal...
To ?e mi je mi je na servisu,?e mi ni potem pa boh pomagaj In vpra?anje ?e je sploh bila bencinska pumpa,?e ni samo tako rekel in je bila malenkost ,zara?unal pa celega boga
Menda imam zadaj (po pripovedovanju lokalnega mehanika) v zavorni ?eljusti "zarustan" zarjavet cilinder?ek,saj priznam da ro?no zelo malo uporabljam in mi sedaj ro?na skoraj ni? ne prime in me zanima na kak?nega in katerega mehanika naj se obrnem.
Sedaj ko prihaja po?asi mraz in z njim tudi zima,sol in poledica me zanima ali kdo bolje pozna ta olja? Menda so zelo dobra za??ita proti rji...
OLJE KROWN
Olje KROWN se uporablja za za??ito vseh kovin, ki so izpostavljene oksidaciji. Prepre?uje in zaustavlja rjavenje, izpodriva vlago ter ma?e gibljive dele.
KROWN je mineralno olje, prvi? izdelano v Kanadi leta 1986. Najprej je bilo namenjeno prepre?evanju in zaustavljanju korozije na letalih, kasneje se je spekter uporabe raz?iril ?e na vozila in ostale kovinske elemente. V Kanadi tako za??itijo pribli?no 400.000 osebnih vozil letno, poleg tega ?e veliko ?tevilo kamionov, avtobusov in vozil v lasti kanadske in ameri?ke vojske.
MO?NOSTI UPORABE OLJA KROWN:
za protikorozijsko za??ito vseh vrst vozil;
in mazanje kovinskih delov pri vozilih, kolesih, motorjih, orodju, strojih (vijaki, klu?avnice,..);
za konzervacijo strojev;
za za??ito, mazanje in konzervacijo oro?ja (lovci, ?portni strelci);
v letalstvu;
za vzdr?evanje ladij in ostalih plovil;
v industriji;
v kmetijstvu,..
NA VOLJO JE V RAZLI?NIH EMBALA?AH:
plastenke - 1 L,
kanistri - 20 L,
spreji - 250 ml in 500 ml.
PROIZVAJA SE V DVEH RAZLI?ICAH:
T 32 - namenjen je splo?ni uporabi in polnjen v spreje slu?i predvsem kot "odvija?", za mazanje verig na kolesih, za ?i??enje, mazanje in kraj?o konzervacijo oro?ja (do enega leta).
KL 73 - razvit je bil predvsem na ?eljo kanadske vojske, da se podalj?a ?as delovanja olja na kovini. Uporabljamo ga za opravljanje protikorozijskih za??it vseh vrst vozil, strojev, orodja in opreme ter za dolgoro?no konzervacijo oro?ja (do dveh let). Polnjen v spreje je ozna?en z zeleno nalepko.
Ali ?e kje obstajajo te navadne barve za barvanje avtov in ne te vodne kje je potrebno potem ?e vse lakirati da se vse skupaj ne spere? Imam neke malenkosti za pobarvatna nevidnih mestih in bi to sam pobarval ?ez zimo v gara?i... Menda te ne obstajajo ve?,ampak....
Vozim se vozim in to kar dobr. Jih imam ?e 186.000... Sedaj ?e veliki servis in bo delala kakor urca,oziroma kakor do sedaj
Ja tisti ?epi okoli sve?k dihtajo da ne more? verjet,verjetno je bilo prej ?e ve? vode tam kjer jo ni treba saj jo je bilo ravno toliko da mi je ?e cukal. S ?asoma bi verjetno cukanje ponehalo in ne bi vedel zakaj,ali pa bi ?el do mehanika in mi mastno zara?unal za to da bi mi spihal in posu?il sve?ke Ne vem pa kako je voda pri?la notri ?e tako dihta??????????? Hmmmmm
Hvala za nasvete,samo ?e ?as si moram najti in preveriti kar ste napisali...
Servisiral sem ga pa redno in vedno pri mazda servis na Britofu pri Mo?niku. Res pa je da sem nekajkrat pral ma?ino in sem potem moral vedno z zrakom izpihat vodo iz prostora okoli sve?k,kjer voda nima kaj iskati in verjetno se je tam nabral kak?en "vovk" okoli sve?ke in kontakta....
No ja tudi mojo mazdo mx5 je o?itno za?el malo EM?O zajebavat.
Ali mogo?e kdo ve zakaj za?ne avto pri nizkih obratih cukat,?e imam v vi?ji prestavi kar prej ni nikoli. Pa to ne vedno samo kadar jo kaj pi?i. In ?e imam recimo na avtocesti stalno hitrost (130 km h) mi za?ne za?ne ravno tako cukati. ?e jo pa malo po?enem pa ne... Hmmmm. In tudi pri merjenju izpuha ni vse kot treba...
So mi ga pa na servisu priklopili na ra?unalnik in ni? ne poka?e...
Ma kaj ste nori 930? servis??????????????????? A ti bodo menjali motor?????????????
Meni so menjali: tesnilo ?epa olja, jermen klin, napenjalec zob.jermena, rolca zob.jermena, jermen zobati, filter olja, sve?ke ,jermen klin.demio, filter zraka, olje mazda. Sicer ne vem kaj kej pomeni,ampak vse skupaj je pri?lo tastarih 125.275.00 sit. To je bilo par let nazaj...
Sedaj ko bom imal pa spet menjavo jermena bom ?el pa do mehanika ki se na to spozna in me bo pri?lo pol manj ker ne dobim ve? nekih ugodnosti,oziroma kartice za MAZDINO MOBILNO POMO? in me servis ne bo ve? ODERU?KO LUPIL saj ne pobiramo ? po tleh...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdaj vem
Povezava za deljenje
Deli na druge strani