Na?eloma je vse mo?no!!! - Vpra?anje je le, koliko si pripravljen ?rtvovati???
Pri Mazdi3 ?al ni tempomata v originalni dodatni opremi za naknadnjo vgradnjo.
Komande za tempomat na volanu, so mo?ne le v kombinaciji s serijsko opremljenem vozilom,
katerega pri nas ?al ni mo?no dobiti.
Mo?no je seveda naro?iti tak?en volan z komandami kot originalni rezervni del, ampak bo to po vsej verjetnosti precej?nji stro?ek, katerega je malokdo pripravljen ?rtvovati.
Osnovni komplet elektronike za tempomat je ?e najmanj?i problem, tisti se vgradi brez te?av.
Tukaj ima? potem razne opcije za upravljanje s tempomatom.
Obvolanski daljinec je ena med najlep?imi re?itvami, potem obstaja ?e seveda dodatna ro?ka pri volanu,
ali pa kak?na popolnoma individualna re?itev.
Zase sem si v svojem vozilu poiskala primeren prostor in vgradila dodatna stikala,
ker mi volan ni dopu??al lep?e re?itve.
?e lahko ?ivi? brez komand na volanu, bo verjetno obvolanski daljinec najbolj?a re?itev
in tako tudi najbolj ekonomi?na.
Je pa tempomat druga?e resni?no fina stvar, osebno ga z veseljem uporabljam.
All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky
Ma?kico teroriziram zato, ker je tudi ona dobila info od svojih fantov/serviserjev, da s xenonkami ni problemov, a klele na forumu jih imamo pa kar vsi - some strange shit, don't you think so?
A-a, da ne bo pomote!!!
"Ma?kica" je povedla, da je napaka znana in da po garancijski zamenjavi xenonk in tega kar spada zraven, ni ponovnih te?av ve? pri na?ih strank. ?e enkrat: Te?ave z xenon so, ampak samo 1x, ker se odpravijo. Zato pa je garancija.
Zato sem ti tudi povedala, da pokli?e? ?e te kaj ve? zanima, vpra?aj tehnika kako in kaj, ker mi niti najmanj ni v?e? tak?no obto?evanje kao neki strange shit. Ampak izkoristi pa nih?e ponudbo da pokli?e, da bi se posvetoval?! Jaz pa? nisem strokovna oseba za odgovarjanje na tak?na vpra?anja. Sorry.
Kar se pa drugje dogaja ne vem, za druge servise ne morem govoriti in ne bom.
Lahko povem le za svoje stranke.
In ne Wildcat res nima xenonk, in tako tudi nima te?av z lu?mi
All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky
Govorim o "uradnih" servisih in o "kao" dobrih mehanikih. Na teh istih servisih prodajajo neoriginalne in originalne dele. Kaj ti misli?, da dobi? vedno noter originalni del za seveda originalno ceno??
Kar se pa tega ti?e, verjemite da se je Mazda kot firma MAZDA MOTOR CORPORATION-JAPAN po?teno potrudila da prepre?i/kontrolira tovrstne "prevare", ter se za??itila na razne mo?ne na?ine.
Seveda govorim tukaj o uradnih poobla??enih servisih.
Ma sej ne mislim skakat okol avta. nisem pa vedla da imate pogled na delavnico. In seveda sem nezaupljiva za avto vreden 4,5 milj ker je moj in mi ni bil podarjen sem si ga sama zasluzla.
In ne mores primerjat restavracijo in delavnico.
Zato sem pa kupla nov avto da ga ne bo treba na servise vozit razen redne zato pa hocem videt kaj pocnejo z avtom sam videt ne pa razlage.
Saj mi je popolnoma jasno!
Glede mojega avta v bistvu ni? kaj druga?e ne razmi?ljam
?e mi kdo kaj ?ara po avtu in mi deluje kot da nima pojma od pojma stojim zraven kot kak doberman v popolni pripravljenosti...
Sploh me ?enske smo temu bolj izpostavljene, ko mislijo da nimamo pojma kako deluje avto
potem jih pa kap ko jih popravi? ob njihovi storjeni napaki
Ampak ker vem ?e za to drugo plat zgodbe iz serviserjeve strani, sem ?elela ?e ta pogled razjasnit.
In btw. ravno zato ker je ima na? direktor doooooolgo letne izku?nje v delu s strankami, saj izhaja iz to?no te stroke in ni le teoreti?no z njo seznanjen, je ob vspostavitvi objekta pomislil na tak?no malenkost kot so ta steklena vrata.
All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky
Podoben odgovor bo? dobila na ve?ini sodobnih servisov, ?e ne celo vseh.
Resni?no je stvar dogovora in tudi odvisno od stranke in njenim namenom.
Zakaj? Razlika je naprimer ?e v tem ali ?eli stranka videti dolo?ene postopke (ve?ina strank avta ?e nikoli ni videla od spodaj)
ali misli biti cele tri ure (ali kolikor pa? traja servis) prilepljena ob avtu in stra?arit nad delom!?
V tem primeru je resni?no "na poti" (ni lepo ampak res, saj v ve?ini ni prostora na pretek), morda "zapostavljena ali u?aljena" (serviser mogo?e nima vedno ?asa se ji posvetiti in celo mehaniko avtomobila razlo?it), celo "ogro?ena" (umazanije, delovne nesre?e,... )
KAJ PA ?E SE SERVISERJU SLU?AJNO ZGODI NAPAKA, KER GA JE STRANKA DEKONCENTRIRALA?
Treba je ?ist realno razumeti , da je servisna cona pa? delovna cona.
Lahko primerjamo marsikatero dejavnost, vstop nepoobla??enim ali nezaposlenim je ve?inoma prepovedan.
Zakaj smo ljudje ko gre za na?e vozilo tako posebej nezaupljivi?
Saj razumem, vse pomisleke poznam iz lastnih izku?enj in tudi iz pripovedih strank kaj so ?e do?ivljale.
Zakaj pa nismo tako posebej nezaupljivi ko gremo v restavracijo?
Je ?e kdo vstrajal vstopiti v njeno kuhinjo ali celo da bi bil ves ?as ko bi se mu jed pripravljala ob kuharju?
Pa to ko se gre za na?e zdravje, ki je mogo?e bolj va?no kot avto?!
Dejansko s tem v velenjskem servisu ni te?av.
Redko katera stranka zahteva vstop v delavnico.
Mogo?e zato, ker ji steklena vrata v salonu nudijo neposredni pogled na dogajanje v delavnici!?
Vse v zadovoljstvo stranke.
?e pa kak?na stranka ?eli pogledat podvozje ali vedeti kje se nahaja vijak za izpust olja, je pa to najmanj?i problem pokazati, le pove in ko je vozilo tako dale? jo z veseljem pokli?emo k vozilu.
Da bi pa stranka bila vse ure ob servisiranjem, se pa ?e ni zgodilo in si tudi ne morem predstavljati, da si kdo ?eli
Na?a stranka raje izkoristi ?as za ogled novih modelov, kak?no testno vo?njo, ali pa v miru spije kavico.
Ampak ve?ini najbolj ustreza, da lahko zjutraj pripelje avto, ga pusti pri nas, gre v slu?bo, in ko je slu?be konec, je tudi avto pripravljen ze prevoz naslednjih km do naslednjega servisa
Toliko zaenkrat v premislek.
Pi?ite, ?e vas ?e kaj zanima!
All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky
V Avstriji npr. te celo povabijo noter in ti povejo kaj je narobe ti to poka?ejo, ti povejo mo?ne vzroke za to okvaro, te vpra?ajo ali naj to zamenjajo, vzamejo zaprto originalno ?katlo jo odprejo in del zamenjajo.
Saj to je tudi pri nas stalna praksa. To ni nobena avstrijska pogruntav??ina in ni? novega ali posebnega, temve? spada k osnovam servisne dejavnosti. Vsaj kolikor sem se jaz nau?ila, in kolikor vem je tudi sestavni del ?olanj sprejemnikov. Celo v Sloveniji.
All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky
Na ?alost si se samo na moje kritike nana?al, ampak ok. Saj razumem.
Samo ne jemlji napisano osebno, saj je bilo posplo?eno in sem tisto kar se tebe ti?e tudi na tebe naslovila.
Verjemi, da ?e bi bila proti tem forumu in pisanju na njem, ne bi sodelovala ali celo podpirala.
Ampak ker me zanima pogled na stvar tudi iz strani potro?nika, kar sem tudi jaz, se pa? ubadam tudi s tem.
Zato se mi zdi prav, da obstajajo mediji za izmenjave tak?nih in druga?nih izku?enj, vseen sem mnenja, da je treba tukaj izjavljeno tudi na servisu povedat, ne pa tam mol?ati ?e kaj ni vredu.
Druga?e servisi nimajo mo?nost dolo?eno popravit/obrazlo?it in tako najhitreje pride do nesporazumov in slabe volje.
Le kdo je danes lahko ?e 1 dan brez avta? Saj se vsak zaveda, da ne gre brez.
In ?e se le da, servisi ustre?ejo zahtevam, pa ?eprav jim to nih?e ne povrne!
In ker je vzdr?evanje nadomestnih vozil drag ?port, pa tudi zakonodaja ni prijazna temu, so pa? servisi omejeni glede na ?tevilo nadomestni vozil.
Svet je poln kompromisov. ?al ne gre druga?e.
Nekaj primerov:
Pelje? se na cesti, nekdo se z drugim vozilom v tebe zabije. Ti ni? kriv. Avto je nevozen.
Ker nima? kaska, si od povzro?itelja upravi?en samo do popravila/izpla?ila vozila, ne pa do nadmestnega.
Odvle?e? ga na servis, zahteva? nadomestno vozilo saj se mora? vsak dan do slu?be vozit.
Tam ti re?ejo ni problema, nadomestno vozilo stane xxx sit na dan.
Ti: Kajjj? Zakaj moram pla?at, saj nisem ni? kriv.
Ja fajn. Kaj je pa servis kriv?
Tudi meni se je ?e zgodilo, da se mi je pokvaril mobitel in sem ga morala dati na servis.
Misli kdo da jih je zanimalo da slu?beno ne morem biti brez? Pa? trenutno niso imeli nadomestnih in pika.
Po?akaj ?e ho?e? da ga bodo imeli prostega (kar ti ni? ne koristi ?e tvoj ni ve? uporaben) ali pa bodi brez.
Niso mi dol?ni zagotoviti nadomestnega, samo popravilo morajo zagotoviti.
Ali pa ta primer: tiskalnik z vgrajenim kopircem in faxom.
Okvara. Se zgodi. Leto pa pol star. Na servis z njim. Seveda traja. In kaj ?e ima? samo tega in si odvisen od faxa in printanja, saj slu?i? kruh s tem? Nadomestnega trenutno nimajo.
In kaj se ti?e biti prisoten ob servisu:
Stvar dogovora. Morate razumeti da je to velik rizik za servis, ?e se stranke nahajajo v delavnici.
Mim grede se lahko kaj zgodi, malenkost mogo?e, pa vendar.
Kaj pa ?e se stranka pol spomne, da bi lahko ?la malo to?it?! Saj ji je orodje padlo na nogo, pa kaj potem ?e je bila serviserju na poti in ga ovirala in mogo?e celo dekoncentrirala. Malo vi?ka denarja nikoli ne ?kodi.
Najdejo se tak?ni pa druga?ni. Najbolje da se sestavijo izjave, katere stranke podpi?ejo, da vstopijo na lastno odgovornost in se izrekajo vsem morebitnim zahtevam? Ne, vam re?em da to ni na?in.
Svet je krut.
Edino kar zahtevam je, da pogledate stvar tudi iz druge plati in vsaj v?asih posku?ate kak?nega uslu?benca razumet. Ampak ?e se vam je zgodila krivica, nikakor ne mol?at!
Bah sem se spet razpisala, sorry!
Btw: A bi bilo treba to prestaviti v novo temo? Admin?
Aja, wild loves you all!
All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky
... gospodi iz Ljublane niso spomnili prit zadevo pogledat, ...vendar na?i mehaniki pravijo da se ne da, kot zgleda obvladajo zadevo v nulo ... saj pravim mazda je postala , mene tudi vedno iz dneva v dan bolj razo?ara ...
Ne vem kaj naj re?em...
V?asih se mi zdi, da se lahko trudi? kolikor ?e?, pa vseen ne more? nikoli zadovoljit vsem/popolnoma.
rekla bom takole, enostavno mi ni v?e? da se po nekaterih servisih/mehanikih ocenijo vsi, ostali da se po nekaterih napakah ?imfa po vseh, in iz malenkosti (muhe) naredi tragedija (slon), ?e se pojavi nekaj ve? napak na Mazdi, je Mazda takoj ???
Pa? je treba sklenat neki kompromis, sodobno je posledi?no sodobnost v designu, sodobnost v materialih, sodobnost v napakah... ?e pa ni sodobno, pa tudi ni prav.
Pa niti slu?ajno ne mislim zdaj nobenega osebno tukaj na forumu (in v bistvu je to ?e off-topic sorry) , temve? so to ve?letne izku?nje in opa?anja.
In seveda to tudi ni omejeno na avtomobilizem, je tudi v drugih dejavnostih tako. A ni?!
Ampak vsaj pri meni ?e vedno velja "stranka je kralj", in seveda in hvala bogu je manj?ina strank te?avna (tukaj zahvala vsem mojim strankam!), ampak vseen ti zna kak?na za?asno zagrenit delo in veselje.
Zdaj pa dost utrujajo?ega bla bla....
In nauk te zgodbe in s tem spet on-topic:
-Povejte pristojni osebi kaj vas mu?i, preden se razburjate! Prosim!
-Peljite avto na servis! Raje enkrat preve?, saj vas v garanciji ne stane, NI?!
-A ni la?je tako, kot da po netu re?uje? zadevo, in jo vseen ne re?i??!
-Saj so sprejemniki/mehaniki ljudje, se da govorit z njimi. Ne grizejo, preverjeno
?e to: Nobody's perfect! V?asih bolj, v?asih manj
@mazda323:
1.iz Lj ?e nikoli ni nih?e hodil garancijske reklamacije re?evat, tako da bo? to ?e dolgo ?akal.
2.?e ve? da se je nekje drugje povsem ista (poudarjam povsem) te?ava re?ila, ne vem zakaj se ne bi tudi v tvojem primeru? ?e ve? kaj se je delalo, pa? povej svojem serviserju in mu bo? mogo?e pomagal s tem.
@vuk:
pripelji avto da se pogleda.
Tak zdaj pa pi?im domov, sem namre? ?e na ?ihtu. Grem se malo sprostit in zoom-zoomat, po zimskih cestah.
Vsem vam ?elim lep ve?er in wild loves you all
Aja: Mazda rulz!
All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky
V te podrobnosti se nisem kaj posebej poglabljala, ampak na?eloma se lu?i seveda nastavijo ob vsakem pri?iganju, kakor tudi med uporabo samodejno ob vsaki spremembi (dodatna te?a, itn.).
?e se pa nastavljajo ?e ob kontaktu, mi ?al ni znano. Mislim da ne.
Bom pa ob naslednji priliki malo probala
Moj avtek pa? nima xenon in tako tudi nimam teh te?av
All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky
Kot so ti ?e ostali svetovali, za 1000km servis se ve?ina odlo?i in pride okoli 15.000 Sit, tako bi ti tudi jaz svetovala za ta servis.
Parking senzorje seveda lahko da? enemu mehaniku bolje avtoelektriku pogledat, ampak predvidevam da si jih iz originalne opreme dala montirat in ?e bo karkoli narobe in bi servis ugotovil da je nepoobla??en delal okoli tega, ti mogo?e ne bojo ve? na garncijo odpravili napako.
Razen ?e gre? kakemu profesionalcu, ampak kdo bo bolje vedel kaj je, kot tisti ki je montiral zadevo.
In mimogrede ima? Mazda servise tudi bli?je kot le v LJ.
All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bodi varen, bodi zapeljiv ...
Mazdina zimska ponudba 2006/2007
V prilogi najdete vse v zvezi z aktualno zimsko akcijo!
Lep pozdrav
prospektZima20062007.pdf
vabiloZima20062007.pdf
All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky
Povezava za deljenje
Deli na druge strani