Skoči na vsebino
problem z mazdo 5
Napisano

Kontakiraj ?e MMS, kje imajo vodjo tehni?ne slu?be, ki bi se naj tudi spoznal na te zadeve.

 

Zvonko, ni mi uspelo vsega prebrati, vidim pa, da ima? resne te?ave.

 

Zato ti prav tako svetujem, da pokli?e? na zgoraj naveden naslov.

Zahtevaj naj ti svetujejo ali vsaj napotijo na servis, kjer so ?e uspe?no re?evali tak?en problem.

?e ne druga, se bo vodja tehni?ne slu?be vsaj pozanimal, ?e in pri katerih servisih je pri?lo do podobnih te?av in kje so bile te?ave odpravljene.

 

Veliko uspeha ti ?elim!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 3 tempomat
Napisano

Sem spregledala, da si pisal... sorry.

 

Cena okoli 140.000 SIT z monta?o, odvisno do izvedbe.

Kontakiral si ?e po mailu glede tega (Mazda AS Velenje).

Garancija velja normalno, zakaj ne bi?

 

Pa brez zamere, ampak tempomat ni "moj" :huh: Karkoli to ?e pomeni. :ne vem:

 

 

Lep pozdrav in zoom-zoom!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 3 tempomat
Napisano

?al ti za tak postavljen limit ne bom mogla pomagati :ne vem:

?e pa najde? kje re?itev, bom zelo vesela in ti nudila pomo? ob morebitnih vpra?anjih! B)

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 3 tempomat
Napisano

Ali so res tako draga stikala na volanu?

 

Ali jih res tako zelo potrebuje? imeti na volanu? :huh:

Kaj je pa za tebe drago? Koliko bi bil pripravljen od?teti za tak?na stikala?

 

Prav pogosta so tak?na in druga?na povpra?evanja po individualnih re?itvah.

Verjemi, da je ogromno dela s tem.

Potem ko pa pobrska? in povpra?a?, prei??e? vse mo?nosti, da bi stranki vsaj okvirno ceno lahko povedal,

ti pa stranka odvrne - "Kaj? Pa vi ste nori! To se ne spla?a!" Ves trud zaman.

Ampak mo?no vendar je.

 

Lahko poi??em tak?en volan, ni problema, z veseljem. Samo povej.

Meni so tak?ne predelave v?e?.

Bom imela kak?en dopoldan dela, da si priskrbim vse kode in informacije.

Ampak ne se ustra?iti cene, saj bo volan prispel iz Japonske.

In ker za na? trg prvotno ni namenjen , tudi cene niso prilagojene na?emu trgu.

 

Torej za tak?en tempomat s stikali na volanu bi potrebovali:

komplet elektronike za tempomat + novi volan z vgrajenimi stikali + nekaj ur dela (koliko se bo pokazalo ob posegu)

+ zadosti ?asa (vedno, ?e se gre za individualne re?itve, vozilo bi stalo nekaj dni v delavnici ?e bo treba)

 

Druga mo?nost in manj lep?a je seveda, da se predela originalni volan,

kar pa ni enostaven poseg in malo kdo je pripravljen posegati v tako relativno nov avto.

Osebno ti to ne priporo?am.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 3 tempomat
Napisano

Na?eloma je vse mo?no!!! - Vpra?anje je le, koliko si pripravljen ?rtvovati???

 

Pri Mazdi3 ?al ni tempomata v originalni dodatni opremi za naknadnjo vgradnjo.

Komande za tempomat na volanu, so mo?ne le v kombinaciji s serijsko opremljenem vozilom,

katerega pri nas ?al ni mo?no dobiti.

 

Mo?no je seveda naro?iti tak?en volan z komandami kot originalni rezervni del, ampak bo to po vsej verjetnosti precej?nji stro?ek, katerega je malokdo pripravljen ?rtvovati.

 

Osnovni komplet elektronike za tempomat je ?e najmanj?i problem, tisti se vgradi brez te?av.

Tukaj ima? potem razne opcije za upravljanje s tempomatom.

Obvolanski daljinec je ena med najlep?imi re?itvami, potem obstaja ?e seveda dodatna ro?ka pri volanu,

ali pa kak?na popolnoma individualna re?itev.

Zase sem si v svojem vozilu poiskala primeren prostor in vgradila dodatna stikala,

ker mi volan ni dopu??al lep?e re?itve.

 

?e lahko ?ivi? brez komand na volanu, bo verjetno obvolanski daljinec najbolj?a re?itev

in tako tudi najbolj ekonomi?na.

 

Je pa tempomat druga?e resni?no fina stvar, osebno ga z veseljem uporabljam.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

Nisi me u?alil! ;) Sploh ne, sam trudim se, da se razne stvari po?istijo preden pride do nesporazumov.

Pa? ne morem preverjati podatkov za vozila, katera niso pri nas servisirana.

Tako ne morem trditi, da je problem tu ali tam.

 

In tudi pri nas ne moremo ?ude?e ustvarjati, ?al, in seveda nimamo vedno re?itve, prav tako kot drugi ne. :ne vem:

 

Upam, da bo? uspe?en s pismom!!! Vsekakor nas pa obve??aj!!!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

Ma?kico teroriziram zato, ker je tudi ona dobila info od svojih fantov/serviserjev, da s xenonkami ni problemov, a klele na forumu jih imamo pa kar vsi - some strange shit, don't you think so?

A-a, da ne bo pomote!!! :angry:

"Ma?kica" je povedla, da je napaka znana in da po garancijski zamenjavi xenonk in tega kar spada zraven, ni ponovnih te?av ve? pri na?ih strank. ?e enkrat: Te?ave z xenon so, ampak samo 1x, ker se odpravijo. Zato pa je garancija.

Zato sem ti tudi povedala, da pokli?e? ?e te kaj ve? zanima, vpra?aj tehnika kako in kaj, ker mi niti najmanj ni v?e? tak?no obto?evanje kao neki strange shit. Ampak izkoristi pa nih?e ponudbo da pokli?e, da bi se posvetoval?! :unsure: Jaz pa? nisem strokovna oseba za odgovarjanje na tak?na vpra?anja. Sorry.

 

Kar se pa drugje dogaja ne vem, za druge servise ne morem govoriti in ne bom.

Lahko povem le za svoje stranke.

 

In ne Wildcat res nima xenonk, in tako tudi nima te?av z lu?mi :ouje::harhar:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

Dej malo poglej kaj pi?e?, enkrat pi?e? tako drugi? druga?e.

Naprimer kaj ti ni jasno?

 

?e enkrat:

Poznam situacijo iz vidika stranke IN iz vidika serviserja.

 

Mogo?e te je zato zmedlo, saj sem na drugih servisih tudi samo stranka, ampak in zaradi svojih izku?enj vem, kako mora biti in kako ne.

 

 

@wildcat - eno pitanje;koliko km bi naj zdr?ala sklopka v Premacy-ju?? Ma? mogo?e kak?ne podatke o tem iz prakse/servisa.

lp vuk

 

Nimam podatka o posebni "kvarljivosti" sklopke. Pri Premacy-ju mi ni znan tak problem :ne vem:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

 

Govorim o "uradnih" servisih in o "kao" dobrih mehanikih. Na teh istih servisih prodajajo neoriginalne in originalne dele. Kaj ti misli?, da dobi? vedno noter originalni del za seveda originalno ceno??

Kar se pa tega ti?e, verjemite da se je Mazda kot firma MAZDA MOTOR CORPORATION-JAPAN po?teno potrudila da prepre?i/kontrolira tovrstne "prevare", ter se za??itila na razne mo?ne na?ine.

Seveda govorim tukaj o uradnih poobla??enih servisih. :bravo:

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

Ma sej ne mislim skakat okol avta. nisem pa vedla da imate pogled na delavnico. In seveda sem nezaupljiva za avto vreden 4,5 milj ker je moj in mi ni bil podarjen sem si ga sama zasluzla.

In ne mores primerjat restavracijo in delavnico.

Zato sem pa kupla nov avto da ga ne bo treba na servise vozit razen redne zato pa hocem videt kaj pocnejo z avtom sam videt ne pa razlage.

 

Saj mi je popolnoma jasno!

Glede mojega avta v bistvu ni? kaj druga?e ne razmi?ljam :rispekt:

?e mi kdo kaj ?ara po avtu in mi deluje kot da nima pojma od pojma stojim zraven kot kak doberman v popolni pripravljenosti... :hohoho:

Sploh me ?enske smo temu bolj izpostavljene, ko mislijo da nimamo pojma kako deluje avto :whatever:

potem jih pa kap ko jih popravi? ob njihovi storjeni napaki :hohoho:

 

Ampak ker vem ?e za to drugo plat zgodbe iz serviserjeve strani, sem ?elela ?e ta pogled razjasnit.

 

In btw. ravno zato ker je ima na? direktor doooooolgo letne izku?nje v delu s strankami, saj izhaja iz to?no te stroke in ni le teoreti?no z njo seznanjen, je ob vspostavitvi objekta pomislil na tak?no malenkost kot so ta steklena vrata. :bravo:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

@Mary in v vednost vsem ostalim:

 

Podoben odgovor bo? dobila na ve?ini sodobnih servisov, ?e ne celo vseh.

 

Resni?no je stvar dogovora in tudi odvisno od stranke in njenim namenom.

Zakaj? Razlika je naprimer ?e v tem ali ?eli stranka videti dolo?ene postopke (ve?ina strank avta ?e nikoli ni videla od spodaj)

ali misli biti cele tri ure (ali kolikor pa? traja servis) prilepljena ob avtu in stra?arit nad delom!?

V tem primeru je resni?no "na poti" (ni lepo ampak res, saj v ve?ini ni prostora na pretek), morda "zapostavljena ali u?aljena" (serviser mogo?e nima vedno ?asa se ji posvetiti in celo mehaniko avtomobila razlo?it), celo "ogro?ena" (umazanije, delovne nesre?e,... )

KAJ PA ?E SE SERVISERJU SLU?AJNO ZGODI NAPAKA, KER GA JE STRANKA DEKONCENTRIRALA?

Treba je ?ist realno razumeti , da je servisna cona pa? delovna cona.

Lahko primerjamo marsikatero dejavnost, vstop nepoobla??enim ali nezaposlenim je ve?inoma prepovedan.

 

Zakaj smo ljudje ko gre za na?e vozilo tako posebej nezaupljivi?

Saj razumem, vse pomisleke poznam iz lastnih izku?enj in tudi iz pripovedih strank kaj so ?e do?ivljale.

 

Zakaj pa nismo tako posebej nezaupljivi ko gremo v restavracijo?

Je ?e kdo vstrajal vstopiti v njeno kuhinjo ali celo da bi bil ves ?as ko bi se mu jed pripravljala ob kuharju?

Pa to ko se gre za na?e zdravje, ki je mogo?e bolj va?no kot avto?!

 

Dejansko s tem v velenjskem servisu ni te?av.

Redko katera stranka zahteva vstop v delavnico.

Mogo?e zato, ker ji steklena vrata v salonu nudijo neposredni pogled na dogajanje v delavnici!?

Vse v zadovoljstvo stranke.

?e pa kak?na stranka ?eli pogledat podvozje ali vedeti kje se nahaja vijak za izpust olja, je pa to najmanj?i problem pokazati, le pove in ko je vozilo tako dale? jo z veseljem pokli?emo k vozilu.

 

Da bi pa stranka bila vse ure ob servisiranjem, se pa ?e ni zgodilo in si tudi ne morem predstavljati, da si kdo ?eli :D

Na?a stranka raje izkoristi ?as za ogled novih modelov, kak?no testno vo?njo, ali pa v miru spije kavico.

Ampak ve?ini najbolj ustreza, da lahko zjutraj pripelje avto, ga pusti pri nas, gre v slu?bo, in ko je slu?be konec, je tudi avto pripravljen ze prevoz naslednjih km do naslednjega servisa ;)

 

Toliko zaenkrat v premislek.

Pi?ite, ?e vas ?e kaj zanima!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

Jooj, te pa Mazda le ni tako slaba, zdaj se moram it v cerkev izpovedat grehov kaj sem govoril preko Mazde, joooj se opravi?ujem, vse vzamem nazaj :ljubezen::rozico::):rozico:

 

Bu?man! Ne mor? take pisat no, sem se tak nasmejala da me vse boli :D

 

Tudi tebi :rozico: pa glej da se bo zrihtalo kar je za zrihtat na avtu!!!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

V Avstriji npr. te celo povabijo noter in ti povejo kaj je narobe ti to poka?ejo, ti povejo mo?ne vzroke za to okvaro, te vpra?ajo ali naj to zamenjajo, vzamejo zaprto originalno ?katlo jo odprejo in del zamenjajo.

 

Saj to je tudi pri nas stalna praksa. To ni nobena avstrijska pogruntav??ina in ni? novega ali posebnega, temve? spada k osnovam servisne dejavnosti. Vsaj kolikor sem se jaz nau?ila, in kolikor vem je tudi sestavni del ?olanj sprejemnikov. Celo v Sloveniji.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

Ja to?no, welcome to reality.

 

Na ?alost si se samo na moje kritike nana?al, ampak ok. Saj razumem.

Samo ne jemlji napisano osebno, saj je bilo posplo?eno in sem tisto kar se tebe ti?e tudi na tebe naslovila.

 

Verjemi, da ?e bi bila proti tem forumu in pisanju na njem, ne bi sodelovala ali celo podpirala.

Ampak ker me zanima pogled na stvar tudi iz strani potro?nika, kar sem tudi jaz, se pa? ubadam tudi s tem.

Zato se mi zdi prav, da obstajajo mediji za izmenjave tak?nih in druga?nih izku?enj, vseen sem mnenja, da je treba tukaj izjavljeno tudi na servisu povedat, ne pa tam mol?ati ?e kaj ni vredu.

Druga?e servisi nimajo mo?nost dolo?eno popravit/obrazlo?it in tako najhitreje pride do nesporazumov in slabe volje.

 

Le kdo je danes lahko ?e 1 dan brez avta? Saj se vsak zaveda, da ne gre brez.

In ?e se le da, servisi ustre?ejo zahtevam, pa ?eprav jim to nih?e ne povrne!

In ker je vzdr?evanje nadomestnih vozil drag ?port, pa tudi zakonodaja ni prijazna temu, so pa? servisi omejeni glede na ?tevilo nadomestni vozil.

 

Svet je poln kompromisov. ?al ne gre druga?e.

 

Nekaj primerov:

 

Pelje? se na cesti, nekdo se z drugim vozilom v tebe zabije. Ti ni? kriv. Avto je nevozen.

Ker nima? kaska, si od povzro?itelja upravi?en samo do popravila/izpla?ila vozila, ne pa do nadmestnega.

Odvle?e? ga na servis, zahteva? nadomestno vozilo saj se mora? vsak dan do slu?be vozit.

Tam ti re?ejo ni problema, nadomestno vozilo stane xxx sit na dan.

Ti: Kajjj? Zakaj moram pla?at, saj nisem ni? kriv.

Ja fajn. Kaj je pa servis kriv?

 

Tudi meni se je ?e zgodilo, da se mi je pokvaril mobitel in sem ga morala dati na servis.

Misli kdo da jih je zanimalo da slu?beno ne morem biti brez? Pa? trenutno niso imeli nadomestnih in pika.

Po?akaj ?e ho?e? da ga bodo imeli prostega (kar ti ni? ne koristi ?e tvoj ni ve? uporaben) ali pa bodi brez.

Niso mi dol?ni zagotoviti nadomestnega, samo popravilo morajo zagotoviti.

 

Ali pa ta primer: tiskalnik z vgrajenim kopircem in faxom.

Okvara. Se zgodi. Leto pa pol star. Na servis z njim. Seveda traja. In kaj ?e ima? samo tega in si odvisen od faxa in printanja, saj slu?i? kruh s tem? Nadomestnega trenutno nimajo.

 

In kaj se ti?e biti prisoten ob servisu:

Stvar dogovora. Morate razumeti da je to velik rizik za servis, ?e se stranke nahajajo v delavnici.

Mim grede se lahko kaj zgodi, malenkost mogo?e, pa vendar.

Kaj pa ?e se stranka pol spomne, da bi lahko ?la malo to?it?! Saj ji je orodje padlo na nogo, pa kaj potem ?e je bila serviserju na poti in ga ovirala in mogo?e celo dekoncentrirala. Malo vi?ka denarja nikoli ne ?kodi.

Najdejo se tak?ni pa druga?ni. Najbolje da se sestavijo izjave, katere stranke podpi?ejo, da vstopijo na lastno odgovornost in se izrekajo vsem morebitnim zahtevam? Ne, vam re?em da to ni na?in.

 

Svet je krut.

Edino kar zahtevam je, da pogledate stvar tudi iz druge plati ;) in vsaj v?asih posku?ate kak?nega uslu?benca razumet. Ampak ?e se vam je zgodila krivica, nikakor ne mol?at! :bravo:

 

Bah sem se spet razpisala, sorry!

Btw: A bi bilo treba to prestaviti v novo temo? Admin?

 

Aja, wild loves you all!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Debata glede servisov in strank
Napisano

... gospodi iz Ljublane niso spomnili prit zadevo pogledat, ...vendar na?i mehaniki pravijo da se ne da, kot zgleda obvladajo zadevo v nulo :lol: ... saj pravim mazda je postala :wacko: , mene tudi vedno iz dneva v dan bolj razo?ara :whatever:...

 

Ne vem kaj naj re?em... sramezljiv

 

V?asih se mi zdi, da se lahko trudi? kolikor ?e?, pa vseen ne more? nikoli zadovoljit vsem/popolnoma.

rekla bom takole, enostavno mi ni v?e? da se po nekaterih servisih/mehanikih ocenijo vsi, ostali da se po nekaterih napakah ?imfa po vseh, in iz malenkosti (muhe) naredi tragedija (slon), ?e se pojavi nekaj ve? napak na Mazdi, je Mazda takoj :wacko:???

Pa? je treba sklenat neki kompromis, sodobno je posledi?no sodobnost v designu, sodobnost v materialih, sodobnost v napakah... ?e pa ni sodobno, pa tudi ni prav.

 

Pa niti slu?ajno ne mislim zdaj nobenega osebno tukaj na forumu ;) (in v bistvu je to ?e off-topic :ph34r: sorry) , temve? so to ve?letne izku?nje in opa?anja.

In seveda to tudi ni omejeno na avtomobilizem, je tudi v drugih dejavnostih tako. A ni?!

 

Ampak vsaj pri meni ?e vedno velja "stranka je kralj", in seveda in hvala bogu je manj?ina strank te?avna (tukaj zahvala vsem mojim strankam!), ampak vseen ti zna kak?na za?asno zagrenit delo in veselje.

 

Zdaj pa dost utrujajo?ega bla bla....

 

In nauk te zgodbe in s tem spet on-topic:

-Povejte pristojni osebi kaj vas mu?i, preden se razburjate! Prosim!

-Peljite avto na servis! Raje enkrat preve?, saj vas v garanciji ne stane, NI?!

-A ni la?je tako, kot da po netu re?uje? zadevo, in jo vseen ne re?i??!

-Saj so sprejemniki/mehaniki ljudje, se da govorit z njimi. Ne grizejo, preverjeno :rozico:

?e to: Nobody's perfect! V?asih bolj, v?asih manj :D

 

@mazda323:

1.iz Lj ?e nikoli ni nih?e hodil garancijske reklamacije re?evat, tako da bo? to ?e dolgo ?akal.

2.?e ve? da se je nekje drugje povsem ista (poudarjam povsem) te?ava re?ila, ne vem zakaj se ne bi tudi v tvojem primeru? ?e ve? kaj se je delalo, pa? povej svojem serviserju in mu bo? mogo?e pomagal s tem.

@vuk:

pripelji avto da se pogleda.

 

Tak zdaj pa pi?im domov, sem namre? ?e na ?ihtu. Grem se malo sprostit in zoom-zoomat, po zimskih cestah.

 

Vsem vam ?elim lep ve?er in wild loves you all :wub:

 

 

 

Aja: Mazda rulz! :ouje::D

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

ne se jezit :) ?kodi lepoti :D

 

pri nekaj vozilih se je to res dogajalo, ampak po garancijskem delu je bil mir :ne vem: zakaj pri tebi ne.

 

tako da najbolje, da pokli?e? na servis kjer zahteva? ?efa AS Velenje in ti bo vse razlo?il! ;)

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 6 PO GARANCIJI
Napisano

V te podrobnosti se nisem kaj posebej poglabljala, ampak na?eloma se lu?i seveda nastavijo ob vsakem pri?iganju, kakor tudi med uporabo samodejno ob vsaki spremembi (dodatna te?a, itn.).

?e se pa nastavljajo ?e ob kontaktu, mi ?al ni znano. Mislim da ne.

 

Bom pa ob naslednji priliki malo probala ;)

 

Moj avtek pa? nima xenon in tako tudi nimam teh te?av :D:harhar:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - servis 40.000
Napisano

in v kateri valuti je tole... ker ?e so ? potem so na?i servisi res ugodni...

 

V bistvu so normativi po EU isti, saj so za vse predpisani.

Cena servisa se potem razhaja samo zaradi lokalnih dejavnikov kot so cene delovnih ur.

V Nem?iji/Avstriji ni redkost da servisna ura znese 70 EUR pa ve?. Torej 17.000 SIT za 1 uro dela.

 

Ej, Labi a ima? tabelico s cenami tudi od 100.000 km naprej???

Hja, eni avto vozimo - hehehe....

 

V bistvu se spet za?ne od za?etka. Torej normativ od 20.000 km in tako naprej.

Le potro?ni material je ?e variabilen faktor.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem?ek
Napisano

A pol jaz lahko kermukol mazdinemu servisu peljem avto?

 

Seveda!

Ni ti ga treba servisirat kjer si ga kupila!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem?ek
Napisano

Kot so ti ?e ostali svetovali, za 1000km servis se ve?ina odlo?i in pride okoli 15.000 Sit, tako bi ti tudi jaz svetovala za ta servis.

 

Parking senzorje seveda lahko da? enemu mehaniku bolje avtoelektriku pogledat, ampak predvidevam da si jih iz originalne opreme dala montirat in ?e bo karkoli narobe in bi servis ugotovil da je nepoobla??en delal okoli tega, ti mogo?e ne bojo ve? na garncijo odpravili napako.

Razen ?e gre? kakemu profesionalcu, ampak kdo bo bolje vedel kaj je, kot tisti ki je montiral zadevo.

 

In mimogrede ima? Mazda servise tudi bli?je kot le v LJ.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ave z Mazdo 323F
Napisano

Sem tudi marsikaj ?e zaledila, pri vseh znamkah.

Tudi pri zdaj?njih in predvsem pri biv?ih poobla??enih servisih.

Pa? kjer se dela, se delajo na?alost tudi napake.

Nekje nenamerno, nekje pa? popolnoma namerno.

 

Mislim da bi to bilo za v novo temo, kjer bi lahko vsak opisal svoje izku?nje ne pa za tukaj.

Predlagam da ostanimo pri temi

Te?ave z Mazdo 323F

In ker je za Morpheusa zadeva izgleda re?ena, se debata zaenkrat lahko kon?a, razen ?e kdo kaj pametnega ?e napi?e in re?i te?avo. :ne vem:

 

LP ;)

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.