Danes prvi tehni?ni in skoraj pogrnem - zaradi pobranih gum spredaj na notranjih robovih. Sicer po moji oceni ni neki drasti?no, vidi se pa da manjkajo vogali na gumah.
Seveda letim kuj na optiko kjer sem bil nazadnje lani novembra ko sem po?il na ledu v robnik pri ene 10 km/h na ?ihtu na parkingu. Od takrat nisem niti na kak plo?nik plezal kaj ?ele tre??il kam.
Damo avto na ma?ino in glej - znotraj vseh toleranc.
Malo sva se praskala z mehanikom in sva se nekako odlo?la, da gume ?e malo bolj zapreva. Sedaj je ?e vedno znotraj toleranc, a bolj zaprt. Bomo vidlkaj bo. Upam, da mi ne po?re ?e zimskih gum (jutri jih nataknem gor).....
Imate tudi ostali ?estkarji te?ave s tem?
LP,
S
Meni je prvi komplet gum spredaj pobralo pri 12Kkm(Bridgestone 300), ker sem imel pumpane 2,2, sedaj pa imam 2,8 spredaj in jih pobira enakomerno- to je to..
Ne razumi narobe, ampak lih tale fora je dokaz dvoli?nosti dr?ave: po eni strani zahteva gume do 240 km(h po drugi ti ne pusti peljat ve? kot 130. Pa nisem zagovornik vo?nje do 130, vozil bi se tud ve?, ampak kakorkol, je tole ena totalna hinav??na. In taista dr?ava me lahko kaznuje ?e mam gume k ne grejo 240 kmh, kot me bo tud kaznovala, ?e se bom peljal ve? kot 130 km/h.
WTF?
Ja klinc,jaz se popolnoma strinjam, zato rad pobegnem ?ez 2k tam kjer je le varno... pa naj si bo ju?neje ali severneje, skratka
Kolega ima na svoji ?estki problem, pa bi vas prosil ?e bi kdo lahko pomagal. Motor je 136 konjev in avto pri?ge normalno, ko pa da? gas v prostem teku ne gre ?ez 1500 obratov in kadi. Speljati z mesta se ne da ker nima Priklopili smo ga na dva razli?na testerja in nista pokazala nobene napake. Pregeldal sem vse cevi od vakuma in nimo?i tako da je nevozen. sem na?el nobene napake. se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe?
Hm, ?udno, da testerji ne zaznajo n?... ?e ni zraka, se tud dihat ne da....
Nasveti za dobro delovanje sistema za vbrizg na vozilih z dizelskimi motorji.
Okvare na sistemih za vbrizg goriva(?rpalke, ?obe) so v dana?njem ?asu zelo pogoste. Sistemi so vedno bolj izpopolnjeni, tolerance so zelo majhne, tlaki vse vi?ji in tako vse bolj ob?utljivi na kvaliteto dizelskega goriva na tr?i??u. Naj opomnimo, da dizelsko gorivo ne skrbi samo za poganjanje dizelskega motorja temve? tudi za mazanje in hlajenje vseh gibljivih komponent dizelskega sistema. Ker pa tudi za izdelavo goriva veljajo vse stro?ji predpisi glede vsebnosti ?kodljivih snovi, je gorivo vedno bolj osiroma?eno z mazalnimi sposobnostmi, seveda pa v kombinaciji z skladi??enjem goriva v velikih rezervoarjih(kondenz, ostale ne?isto?e), v gorivu najdemo tudi prisotnost vode in trdih delcev, kateri lahko bistveno pospe?ijo zaribanje komponent na sistemu za vbrizg.
Kako preventivno ukrepati, da bi sistem za vbrizg dolgo ?asa deloval brezhibno?
-priporo?amo menjavo filtra za gorivo vsak servisni interval, ne glede na predpise proizvajalca avtomobila(dolo?eni proizvajalci avtomobilskih znamk imajo tudi lepo napisano v servisni knji?ici, da je v de?elah s slabim gorivom priporo?ljivo pogosteje menjati filter goriva).
-ker filter za gorivo odstranjuje trde delce do velikosti ?tirih mikronov, vode in manj?ih delcev pa ne, vam poleg rednega menjavanja filtra goriva priporo?amo tudi uporabo ADITIVA za dizelsko gorivo. Dober dizelski aditiv gorivu doda manjkajo?e mazalne sposobnosti(bolj?e mazalne sposobnosti pomenijo manj trenja v sistemu ter posledi?no zmanj?anje temperature delovanja), prepre?i vezavo vode v gorivu in tako poskrbi da voda ostane razpr?ena po gorivu v zelo majhnih kapljicah, katere potem izgorevajo v zgorevalnem prostoru motorja, brez da bi po?kodovale komponente sistema za vbrizg. Za ostale tujke in trde delce manj?e od ?tirih mikronov, ki se s?asoma naberejo na stenah vbrizgalnih komponent, pa se svetuje uporaba ADITIVA v kombinacij z gorivom v ve?ji koncentriranosti vsak servisni interval. Tako koncentrat ADITIVA spro?i ?istilni u?inek na vseh komponentah sistema za vbrizg.
-priporo?amo pa tudi, da se ob to?enju goriva na ?rpalki, prazen rezervoar goriva vedno napolni do vrha. Polnjenje goriva za 20? je bistveno bolj ?kodljivo sistemu za vbrizg dizelskega goriva, kot polnjenje goriva do vrha. To pa zato, ker ima vsak sistem za vbrizg goriva speljan povratni vod neporabljenega goriva nazaj v rezervoar. Gorivo, ki se vra?a nazaj v rezervoar pa je bistveno bolj ogreto kot tisto ki se ?e nahaja v rezervoarju, in ?e je koli?ina goriva v rezervoarju ve?ja bo gorivo ohranjalo manj?o temperaturo. Ne pozabimo, dizelsko gorivo slu?i ne samo za gorenje me?anice zraka in goriva v valju, ampak tudi za mazanje in hlajenje sistema za vbrizg goriva
povsod v glavi motorja je bilo 5mm sajastega cementa na notranjem delu ohi?ja, injektorjih, odmi?ni gredi, vseh luknjah odvodih...kot da bi greznico pucal...
A to zaradi olja? Saj je blo neki debate, da je Dexelia ?tala
Danes sva z juresom ?e na moji menjala eno ?obo. Ni blo sli?at tipi?nega klenkanja, mi je pa avto cukal na nizkih obratih, oz. tresel.
Zaenkrat je precej bolje kot prej. Vpra?anje je koliko ?asa. Tudi na servisu mi ?obe nau?ijo 1 tank pokurim, pa je spet po starem. Mislim, te ?obe crkujejo ko ?arnce..katastrofa.
Mislim, da je kvaliteta nafte nikakva, zato crkujejo te ?obe...
Meni je ?oba trenutno utihnila, sem pa dodal megasel, da se je cel sistem o?istil, zdej pa ga dodajam po malo (10ml) vsaki? ko tankam... slab?e ?e ne more bit :ne vem:
Zastonj ker je deutche post poslal zadevo v Urugvay in sem dobil refund, po 2h mesecih pa zadeva pride iz Urugvaja!!!
Daj kontaktiraj Spektra, sem mu dal link prodajalca, ker drazbe ni ve?, so mu pa od 4h ostale 2 ?obi, lahko mogo?e skupaj za obe ?e bolj?o ceno dobita.
Pa glej da nima? druge ma?ine slu?ajno mi2 s spektrom imava RF7 ma?ino in te ?obe so Rf7j 13H50, za motorje CD140 in CD143 na mazdi 3 (samo cd143), 5 (samo cd143), 6. ?obe na cd121-136 NISO iste (mislim da je motor Rf5...nisem prepri?an - ima? v prometni
Meni pi?e na prometnem samo RF pod tip motorja, druga? je pa 1998 pa 89kW, tip vozila pa GY19T2,
drugega pa ne pi?e n? pametnega :ne vem:
Hja , pol tile injektorji verjetno niso zame.... Bom vpra?al na Mazdi, kteri tip injektoja rabim.
Injektorji 2-4 so ?li ven z lahkoto, medtem ko je prvi totalno zablokiral, po pol ure ni bilo drugega kot z glavo klju?a objet dovod in pajsati z rahlimi udarci kladiva, po nekaj minutah je popustil - ampak...no?i??e totalno za?gano in zape?eno, ?oba spodaj adijo...?e ve? podlo?ka se je ?e zarasla v motor:
ta srednja je ta zape?ena, druga pa v so?itju s podlo?ko
Po nekaj jeba*** sem dobil ven tudi podlo?ko in spucal no?i??e (nekaj je ?lo v motor, upam da se skur...)
Zamenjal sem vse podlo?ke. ki so bile tovarni?ke in o?itno so problem, zamenjal sem zape?eni injektor, ter drugega, kateri je imel tudi za?vasano podlo?ko nase.
Sestavim motor, zadeva v?ge in ne morem verjeti kako lep?e te?e motor, ni? ve? klenkanja in kovinskih zvokov (kot da bi ena ketnca nekje ropotala), ni? ve? cukanja pri 1500rpm...
Grem stavit da lahko sedaj power box dam na ve? - poprej je zmanjkalo mo?i od 7 naprej v vi?jih obratih
Priporo?am vsem, moja se bli?a sicer 200.000km
sporo?im kako bo na poti in porabi, ?eprav poraba je tudi z zimaki carska
Na?a nafta je res u kur-u, da ti po 100Kkm zapaca cel sistem, filtre, injektorje,skratka na?a nafta je za Fergusone izpred 50 let, pa kak?en Ursus bi jo ?e prebavu, me prav zanima, kdaj japoncem crkujejo injektorji itd. na ?estkah..
Zato se ne ?udim, da folk proba vse ?ivo, da bi to sranje od nafte naredill vsaj prebavno za moderne dizela?e...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa le ni taka umetnost ??istit injektorje...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani